Of zand aan de paal.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh dit is mijn normale gang van zaken hoorChronische zand in de kut
Jij hebt wat anders over je tong laten glijden viespeuk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:24 schreef Unscrewed het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers omdat alle woorden zo mooi van mijn tong gleiden als de duivel met een enorme yoghurtpomp.
Ik ben moe, laat mijquote:
Jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ja ja zo heb jij ooooooveral een smoesje op he..
gleiden jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:24 schreef Unscrewed het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers omdat alle woorden zo mooi van mijn tong glijden als de duivel met een enorme yoghurtpomp.
Hoi. Ik ken jou niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:23 schreef Toradora het volgende:
Zo... Hele dag door de regen van hot naar her gerent. huis schoongemaakt, eten staat nu op. Ik ben kapot. Nu heerlijk ontspannen met een goeie hazejoint!![]()
Hier nog wat interessants gebeurt?
Eindelijk iemand die het voor me opneemtquote:
Dus dan maar de jongste? Lekker makkelijk wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Iemand moet het pispaaltje zijn
Nee dan zou het Snow zijn hequote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus dan maar de jongste? Lekker makkelijk wel.
Is dat niet te perfect voor woorden?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:40 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben 3 weken jonger dan unscrewed
Helemaal niks, mijn vrind.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:41 schreef Typisch het volgende:
Uns wat doe je eigenlijk voor school?
Ga daten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:40 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben 3 weken jonger dan unscrewed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |