de redenatie is denk ik dat vrouwen graag zo'n soort vrouw willen zijn als die je in de reclame ziet, zodat ze een man kunnen krijgen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb dit altijd al raar gevonden aan producten die gericht zijn op vrouwen, vaak lijken de reclames gericht op mannen.
En als je massaal yoghurt gaat eten ga je er vanzelf zo uit zien natuurlijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
de redenatie is denk ik dat vrouwen graag zo'n soort vrouw willen zijn als die je in de reclame ziet, zodat ze een man kunnen krijgen.
Kennelijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:34 schreef 2dope het volgende:
[..]
En als je massaal yoghurt gaat eten ga je er vanzelf zo uit zien natuurlijk.
En bij het huwelijk roept iedereen dan "Alle lof voor Almhof" en zo is de cirkel rond.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:34 schreef 2dope het volgende:
[..]
En als je massaal yoghurt gaat eten ga je er vanzelf zo uit zien natuurlijk.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:36 schreef Piye het volgende:
[..]
En bij het huwelijk roept iedereen dan "Alle lof voor Almhof" en zo is de cirkel rond.
Die kreeg zomaar even een upskirt view!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:28 schreef 2dope het volgende:
[..]
Die koe aan het eind is egt kk lucky
Je bent laat want ik klaagde er al eerder over.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:57 schreef hoink581 het volgende:
Hallo Fok!kertjes!
[knip= klacht over yogurt reclame]
Jammer maar helaas pour vous.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je bent laat want ik klaagde er al eerder over.
Ik zou even de datum van de OP dubbelchecken.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:11 schreef Fatoeman het volgende:
Die reclame is al heel lang. Tevens, kneusje als je er zulke dingen achter zoekt
Mensen die zulke oude topics kickenquote:Op zondag 31 juli 2016 21:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou even de datum van de OP dubbelchecken.
Eensquote:Op zondag 31 juli 2016 21:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beter uit je bolle ogen kijken in het vervolg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |