Je kan dat kind toch ook gewoon van een voorbijganger krijgen? Hij hoeft niet van jezelf te zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:48 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik kan geen neger krijgen, dan is het mijn kind namelijk niet.. Dus hoe zit dat dan?
Genetisch foutje.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:48 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik kan geen neger krijgen, dan is het mijn kind namelijk niet.. Dus hoe zit dat dan?
Owh.. Dan maakt het mij niet uit. Die gooi ik toch op de grond, en dan ga ik er op stampen. Dan zegt die voorbijganger 'mijn kind! Wat doe je!' En dan zeg ik 'ja, ik heb hem toch gekregenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Je kan dat kind toch ook gewoon van een voorbijganger krijgen? Hij hoeft niet van jezelf te zijn
Mutatie in het DNA waardoor je kind wat donkerder is van huid dan jij kan altijd gebeuren natuurlijk. Echt waar. Vraag maar aan mijn vriendinquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:48 schreef Tja..1986 het volgende:
In JNG is het een beetje lastig posten momenteel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:51 schreef spierbal het volgende:
en wrm staat dit in oud alsof jong geen kinder kan krijgen tfoeee
En jij geloofde dat?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:52 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Mutatie in het DNA waardoor je kind wat donkerder is van huid dan jij kan altijd gebeuren natuurlijk. Echt waar. Vraag maar aan mijn vriendin
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:52 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Mutatie in het DNA waardoor je kind wat donkerder is van huid dan jij kan altijd gebeuren natuurlijk. Echt waar. Vraag maar aan mijn vriendin
Ja natuurlijk, dat is de meest logische verklaring.quote:
Hoe is het dan een optie? Want halfbloed telt niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:55 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Als iemand alleen maar een zwarte huidskleur heeft is het nog geen neger he.
als die blank is en zich gaat gedragen als neger is ergerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:55 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Als iemand alleen maar een zwarte huidskleur heeft is het nog geen neger he.
Het schijnt wel te kunnen, blauwe ogen en blond haar?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:56 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, dat is de meest logische verklaring.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:56 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, dat is de meest logische verklaring.
Lekker kroeskoppie en bijna zwarte ogen, grote lippen ook nog eens. Maar schijnt allemaal bij de mutatie te horen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het schijnt wel te kunnen, blauwe ogen en blond haar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |