Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Fuck the EBU.
Aldoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:50 schreef AldoTheApache het volgende:
* AldoTheApache geeft moira wiet
Werk, veel werkquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Moira![]()
hoe is je zomervakantie?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Werk, veel werkAllemaal collega's die lekker wekenlang met zonvakantie gaan terwijl ik (onvrijwillig, mja, geld) lekker hele dagen voor hen kan invallen
Hoewel ze nu wel weer allemaal een beetje terug komen, iig de fulltimers, dus ik heb weer een vrije dag of 2 tussendoor
Zo ook slapen omdat morgen weer om 08.30 aanwezig zijn
En hoe is de jouwe?
oooh nice! wel relaxed!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]kutleven
![]()
Ik ben net terug van vakantie3 weken Zwitserland gehad dus dat was wel relaxed, wel verschrikkelijk warm
En vanaf maandag weer aan de bak met studie
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
oooh nice! wel relaxed!
ik ben ook wel toe aan een weekje of 2 er gewoon helemaal tussenuitmja nog een jaartje wachten dan maar
maandag al?poor soul
boohh da's wel kak heequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]nu hard werken, daarna genieten van een welverdiende vakantie
Dan voelt die vakantie nog relaxter
![]()
maandag jaelke dag van half 9 tot 3 en dan wordt er ook nog verwacht dat je 3 uur per dag thuis ervoor gaat zitten
naaierds
ja is echt hee kut inderdaadquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
boohh da's wel kak heesterkte
Ik ga nu nog even laptoploos chillen en dan een slaapje plegenliefde voor allen
quote:
iets met een marrokaanse jongen die een agent uitscheldt en dat die agent hem stampt en bij zijn nek pakt, ben de naam kwijtquote:
allesquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:31 schreef Studeur het volgende:
[..]
[..]
[..]
waarom zo boos wat heb ik fout gedaan?
Zo maar weggegaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:31 schreef Studeur het volgende:
Haha nee ik ga naar een maat. Miss vanavond nog tc
Godverdommequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:31 schreef Studeur het volgende:
Haha nee ik ga naar een maat. Miss vanavond nog tc
Neen, wat is daarvan het kijken waard?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
heb je die vidcon shit al gechecked?
gewoon op youtube invullenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Neen, wat is daarvan het kijken waard?
Waarom verwijderen? Zo kun je de herinneringen koesteren.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ene kant wil ik foto's verwijderen en aan de andere kant kan ik dat ook weer niet.
Elke keer als ik er naar kijk komen er tranen mimangquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarom verwijderen? Zo kun je de herinneringen koesteren.
Hoelang had je foxy eigenlijk?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Elke keer als ik er naar kijk komen er tranen mimang. En een gigantisch schuldgevoel.
Waarom schuldgevoel?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Elke keer als ik er naar kijk komen er tranen mimang. En een gigantisch schuldgevoel.
Wat voor dingen kun je dan bedienen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nou ja trucker, gewoon werken toch
Ga binnenkort me vca halen denk ik.
Kijk danquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik heb de allernieuwste nog niet gezien
Is veiligheids certificaat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat voor dingen kun je dan bedienen?
gelijk heb je dan tochquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een knalroze foute marktvest gekocht. Laat wel foto zien.
Sorry voel me best wel klote dus ga dingen plaatsen hier die IK leuk vind
Nee ik heb een meditatietechniek geleerd en zei de woorden volgens mij verkeerd. Dus stopte ik halverwege en nu gaat mijn hart te keer en ben ik bangquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
je hoort toch geen gekke geluiden he
Wil je erover praten (in dm oid)?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee zelfs dat vrolijkt me nu niet op
godverquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee zelfs dat vrolijkt me nu niet op
Wat.jpegquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee ik heb een meditatietechniek geleerd en zei de woorden volgens mij verkeerd. Dus stopte ik halverwege en nu gaat mijn hart te keer en ben ik bang
Probeer rustig te worden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee ik heb een meditatietechniek geleerd en zei de woorden volgens mij verkeerd. Dus stopte ik halverwege en nu gaat mijn hart te keer en ben ik bang
Wat voor mediteer techniek was het?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
lekker lekker en daar?
[..]
Ja dat doe ik
Maakt het veel uit dan wat je precies zegt?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
geen grap. Het klinkt raar maar het is waar
Weet ik niet, maar ik vraag mij meer af of het uit maakt of je hlverwege stopt zeg maarquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Maakt het veel uit dan wat je precies zegt?
Hele avond al zin in wietquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
lekker lekker en daar?
[..]
Ja dat doe ik
Herkenbaar, op het wietgedeelte na danquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hele avond al zin in wietanders nooit last van. Verder wel chil, beetje werken beetje niksen
Denk aan mij, dan stopt je hart meteenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik vraag mij meer af of het uit maakt of je hlverwege stopt zeg maar
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Denk aan mij, dan stopt je hart meteen
Aah die zag ik hier ook bij de braderiequote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:10 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn foute vestHij is neonroze met zwart. Alle 12 jarige kindjes lopen ermee rond haha. Ben echt de oudste persoon die ik ermee heb gezien lol
vind hem wel nicequote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:10 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn foute vestHij is neonroze met zwart. Alle 12 jarige kindjes lopen ermee rond haha. Ben echt de oudste persoon die ik ermee heb gezien lol
Pff heel apart. Ik rook misschien 3 keer in de maand wat ofzo als het toevallig zo uit komt en nu heb ik gewoon echt zinquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Herkenbaar, op het wietgedeelte na dan
Dat is altijd zo als je ergens trek in hebtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Pff heel apart. Ik rook misschien 3 keer in de maand wat ofzo als het toevallig zo uit komt en nu heb ik gewoon echt zinniks in huis ook natuurlijk
Burnnnnquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Aah die zag ik hier ook bij de braderie
Haha dat zal wel ja. Het is echt zo'n typische marktdingquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Aah die zag ik hier ook bij de braderie
Thanks!quote:
Niet?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het helemaal niet
Maar mediteren dus. Bevalt dat?quote:
Ja eigenlijk best wel, het maakt mij serieus ontspannen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Maar mediteren dus. Bevalt dat?
Ik verveel mij altijd na 2 minutenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja eigenlijk best wel, het maakt mij serieus ontspannen.
Ik las eens dat heel veel mensen uberhaupt niet echt echt kunnen ontspannen en toen moest ik erg twijfelen of ik dat zelf wel konquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja eigenlijk best wel, het maakt mij serieus ontspannen.
Tis maar net hoe je mediteertquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik verveel mij altijd na 2 minuten
En foute neonkleurige kledingquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Op de braderie hebben ze toch alleen maar kleren voor verlepte huismoeders die zich nog eind twintig voelen?
Volgens mij heb ik daar ook niet echt het geduld voorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik verveel mij altijd na 2 minuten
Niet zo zeer ontspannen op het moment zelf voelen, maar wel ontspannen als gevolg voelen. Iedereen kent wel stress/heeft stress gekend in zijn leven. In mijn geval lukte het maar niet om te ontspannen. Zelfs zo erg dat mijn paniekaanvallen steeds heviger werden en vaker voorkwamen. Dus ontspannen voor mij is het moment dat ik mij even verlost voel van een bepaalde stress.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik las eens dat heel veel mensen uberhaupt niet echt echt kunnen ontspannen en toen moest ik erg twijfelen of ik dat zelf wel konwat is ontspannen voor jou?
Hm dus eigenlijk meer zodat je erna wat rustiger bent / voelt. Zo had ik er eigenlijk nog niet over na gedacht. Nou heb ik ook maar weinig last van stress geloof ik, maar goed.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet zo zeer ontspannen op het moment zelf voelen, maar wel ontspannen als gevolg voelen. Iedereen kent wel stress/heeft stress gekend in zijn leven. In mijn geval lukte het maar niet om te ontspannen. Zelfs zo erg dat mijn paniekaanvallen steeds heviger werden en vaker voorkwamen. Dus ontspannen voor mij is het moment dat ik mij even verlost voel van een bepaalde stress.
Mar die meuk op de markt is toch juist goedkoop?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga nu ook niks meer kopen op de marktSowieso geen geld voor. Moet die vest ook nog terug betalen aan iemand
Mweh. Neonroze is wel leuk maar teveel is ook wel weer lelijk haha
Mwa sommigen mediteren niet alleen vanwege stressquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hm dus eigenlijk meer zodat je erna wat rustiger bent / voelt. Zo had ik er eigenlijk nog niet over na gedacht. Nou heb ik ook maar weinig last van stress geloof ik, maar goed.
Nee dat snap ikquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mwa sommigen mediteren niet alleen vanwege stress
Nog niet zo heel lang eerlijk gezegd, maar ik heb al een week zonder een enorme paniekaanval gezeten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nee dat snap ikhoe lang ben je dr al mee bezig dan
gast ga slapenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:38 schreef Unscrewed het volgende:
Iedereen die je kent is een deel van je gedachte en persoonlijkheid, je bouwt jezelf erop en jezelf straalt eruit. Jij bent jezelf en jezelf is het leven. Iedereen is het leven, maar je leven draait om jezelf, als het leven om jezelf draait, wat is het leven dan? Jij? Of is het leven een van de perspectieven op het leven? Heb ik nu een perspectief van de realiteit, of een perspectief die past op de mindset die is gebaseerd op het nu? Wie is het leven en wat is het leven? Gaat het leven over bedenken wie of wat het is? Of komt het alleen omdat mijn mindset op die manier op mijn gedachte past?
We deden gewoon de bevalling van een olifantje na hooorquote:
denk eerder naar r&pquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:39 schreef Snowbells het volgende:
Oh god haal uns van internet af of sleep hem naar TRU/BNW
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
We deden gewoon de bevalling van een olifantje na hooor
Brr paniekaanval. Dat klinkt niet best. Heb je veel stress dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog niet zo heel lang eerlijk gezegd, maar ik heb al een week zonder een enorme paniekaanval gezeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een foto van mij vandaag. Sta echt nooit leuk op foto's gemaakt door anderen, vond deze nog wel oké geluktYour beauty never ever scared me.
Enkeltje jong lijkt me beterquote:
Aah unscrewed is er weerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:38 schreef Unscrewed het volgende:
Iedereen die je kent is een deel van je gedachte en persoonlijkheid, je bouwt jezelf erop en jezelf straalt eruit. Jij bent jezelf en jezelf is het leven. Iedereen is het leven, maar je leven draait om jezelf, als het leven om jezelf draait, wat is het leven dan? Jij? Of is het leven een van de perspectieven op het leven? Heb ik nu een perspectief van de realiteit, of een perspectief die past op de mindset die is gebaseerd op het nu? Wie is het leven en wat is het leven? Gaat het leven over bedenken wie of wat het is? Of komt het alleen omdat mijn mindset op die manier op mijn gedachte past?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:41 schreef Amarantha het volgende:
Zoek je complimenten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een foto van mij vandaag. Sta echt nooit leuk op foto's gemaakt door anderen, vond deze nog wel oké gelukt![]()
Nee. Ik vond hem gewoon wel leuk en aangezien ik me rot voel laat ik hem gewoon lekker zien hier want dat vrolijkt me een beetje opquote:
Mooi!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Ik vond hem gewoon wel leuk en aangezien ik me rot voel laat ik hem gewoon lekker zien hier want dat vrolijkt me een beetje op
DM staat altijd voor je openquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:43 schreef Amarantha het volgende:
Krullenbolletje en Snowbells bedankt voor het DM-n
Atm niet echt, maar ervaar nog wel gevolgen er vanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Brr paniekaanval. Dat klinkt niet best. Heb je veel stress dan?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:41 schreef Amarantha het volgende:
Leuke foto hoor maar heb je nu halforanje haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een foto van mij vandaag. Sta echt nooit leuk op foto's gemaakt door anderen, vond deze nog wel oké gelukt
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Jep. Dat is inderdaad wel fijn.. zoals nu ook.. Zit ik alleen in een woonkamer/huis, dan is het toch fijn als er iemand naar je wilt luisteren en zijn mening erover wilt gevenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:44 schreef Snowbells het volgende:
Fok is eigenlijk zo chill. Als je problemen hebt of je gewoon kut voelt is er altijd wel iemand die naar je wilt luisteren
FOK! is zo slecht nog niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:44 schreef Snowbells het volgende:
Fok is eigenlijk zo chill. Als je problemen hebt of je gewoon kut voelt is er altijd wel iemand die naar je wilt luisteren
Ja aan de onderkant nog een klein beetje maar dat is echt héél licht oranjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Leuke foto hoor maar heb je nu halforanje haar?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:45 schreef Unscrewed het volgende:
Gast beantwoord mijn vragen komop denk er overna doeeee
okquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:38 schreef Unscrewed het volgende:
Dat heb je goed verwoordquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:44 schreef Snowbells het volgende:
Dat klinkt niet erg vrolijk allemaal. Goed om te horen dat je er wat voor gevonden hebtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Atm niet echt, maar ervaar nog wel gevolgen er vanZoals continu moe zijn, en paniekaanvallen.
Past goed bij je vestquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja aan de onderkant nog een klein beetje maar dat is echt héél licht oranjeOp foto is het wel ietsjes donkerder maar scheelt niet veel
2deep4me jwz yoloquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:45 schreef Unscrewed het volgende:
Gast beantwoord mijn vragen komop denk er overna doeeee
Haha je hebt DM met een andere foto lol, daar ben ik wel blonderquote:
Geen probleem, DM maar wanneer je wilquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:43 schreef Amarantha het volgende:
Krullenbolletje en Snowbells bedankt voor het DM-n
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Geen probleem, DM maar wanneer je wil
Ditquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:44 schreef Snowbells het volgende:
Nee audio opnamequote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Onweert het daar? *checkt buienradar*
Zat ik met vakantie al en toen had het een nacht ook extreem ge-onweertquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tenzij je in Friesland zat afgelopen nacht
Ja ik ook in Frankrijk, nondeju zegquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zat ik met vakantie al en toen had het een nacht ook extreem ge-onweert
In al mijn jaren in Frankrijk op vakantie ook genoeg onweer gehad ja. Kan daar goed los gaanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik ook in Frankrijk, nondeju zeg
Ik zat tegen een berg aan. Zag vanuit het dal zo de bui onze kant optrekkenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
In al mijn jaren in Frankrijk op vakantie ook genoeg onweer gehad ja. Kan daar goed los gaan
Ik zou 7 kleuren schijten op zo'n momentquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zat tegen een berg aan. Zag vanuit het dal zo de bui onze kant optrekkenMooi gezicht maar ook eng
Video's/foto's?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zat tegen een berg aan. Zag vanuit het dal zo de bui onze kant optrekkenMooi gezicht maar ook eng
Je vriendin postte niet toevallig in JNG SC ?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:57 schreef Snowbells het volgende:
Vriendin van me gaat heel kinderachtig ruzie zoeken op twitter met de ex van haar vriend
Ze wordt boos omdat ik haar 'niet steun'.
Deed ik ook een beetje. Ik moest nog tandenpoetsen en dus de camping over. En overal bomen want berg. Dus echt gerust was ik er ook niet op neequote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou 7 kleuren schijten op zo'n moment
Heb een foto, maar daar zie je alleen de hemel verlicht door de flitsquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je vriendin postte niet toevallig in JNG SC ?
Whehequote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je vriendin postte niet toevallig in JNG SC ?
Ruzie via twitter, is dat nieuw?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:57 schreef Snowbells het volgende:
Vriendin van me gaat heel kinderachtig ruzie zoeken op twitter met de ex van haar vriend
Ze wordt boos omdat ik haar 'niet steun'.
Dingen retweeten en daarmee afbrandenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 02:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ruzie via twitter, is dat nieuw?
Klinkt nogal triestquote:Op woensdag 7 augustus 2013 02:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dingen retweeten en daarmee afbranden
Ik zou gek worden als ik die jongen wasquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wheheze is fucking 17 en doet nog zo.. Ze zit ook echt elke dag op die ex te haten en ze heeft nu al 8 maanden een relatie met die vent
Heeftie jouw nummer?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 02:07 schreef Snowbells het volgende:
Unscrewed die me gaat opbellen en het leven gaat uitleggen
terwijl ie aan het spacen isquote:Op woensdag 7 augustus 2013 02:10 schreef Snowbells het volgende:
Typisch opbellen en tegen hem praten in gebrekkig duits
Is hij nog steeds uit beeld aan het afsterven?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 02:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
heb zo het vermoeden dat hij niet meer gaat bellen
Volgens de kapper zie ik eruit als een lid van de hitlerjugendquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 02:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Volgens de kapper zie ik eruit als een lid van de hitlerjugend
blond haar, blauwe ogen, klein?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 02:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Volgens de kapper zie ik eruit als een lid van de hitlerjugend
Blond idd met inmiddels soort van hitlerjugendkapsel, blauwe ogen. 1.78 oid. Verder wel wat breder de afgelopen jaren. Sporten en werken enzquote:
Veel mensen hier denkfn ook dat ik een moslim benquote:
Niet afgaan op UI's. Dan zou ik nu een vriend hebben en in Parijs zitten, maar helaas.quote:
Picsssssquote:Op woensdag 7 augustus 2013 02:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Blond idd met inmiddels soort van hitlerjugendkapsel, blauwe ogen. 1.78 oid. Verder wel wat breder de afgelopen jaren. Sporten en werken enz
Ik zit mobiel toch. Andere keerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 02:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet afgaan op UI's. Dan zou ik nu een vriend hebben en in Parijs zitten, maar helaas.
[..]
Picsssss
jaaajaaa. Gequote voor het nageslachtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 02:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik zit mobiel toch. Andere keer
Hah dr staan wel beschamendere dingen van min hierquote:Op woensdag 7 augustus 2013 02:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jaaajaaa. Gequote voor het nageslacht
DM kan toch ookquote:Op woensdag 7 augustus 2013 02:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hah dr staan wel beschamendere dingen van min hier
Jah mAar dat gaatdusniet nu. Zijn dr wel pics van jou hier dan?quote:
Vast welquote:Op woensdag 7 augustus 2013 02:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Jah mAar dat gaatdusniet nu. Zijn dr wel pics van jou hier dan?
Doe eens eentje dmen dan als je wil. Ik ben wel nieuwsgierigquote:
Vind je het dan goed als ik een recentere versie doe dan die op het forum te vinden zijn?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 02:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Doe eens eentje dmen dan als je wil. Ik ben wel nieuwsgierig
Tuurlijkquote:Op woensdag 7 augustus 2013 02:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind je het dan goed als ik een recentere versie doe dan die op het forum te vinden zijn?
Ahmadinejad is de president van iranquote:
Denkquote:
Hou van je <3quote:
slaap lekkerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 03:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik ga slapenn nu, kusjes iedereen
quote:
Blijkbaar forceer ik mijn gedachtes op anderen, terwijl ik gewoon wil dat mensen mijn gedachtes vooruit zetten en verder denken dan ik kon komen en dat aan me feedbacken zodat ik weer verder kan denken. Maar dat word niet geaccepteerdquote:
Jeetje wat een diepzinnige zinnen om half vier s'nachtsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 03:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Blijkbaar forceer ik mijn gedachtes op anderen, terwijl ik gewoon wil dat mensen mijn gedachtes vooruit zetten en verder denken dan ik kon komen en dat aan me feedbacken zodat ik weer verder kan denken. Maar dat word niet geaccepteerd
Je wordt gewoon zo verkeerd begrepen als mensen niet dezelfde mindset hebben als jij hebt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 03:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jeetje wat een diepzinnige zinnen om half vier s'nachts
Ik vind je diepzinnige verhaaltjes wel tof hahaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 03:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je wordt gewoon zo verkeerd begrepen als mensen niet dezelfde mindset hebben als jij hebt.
Tofquote:Op woensdag 7 augustus 2013 03:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind je diepzinnige verhaaltjes wel tof hahaAlleen meestal ben ik te stoned om er over na te denken
Ik snap er echt weinig van.. Ik probeer maar neequote:Op woensdag 7 augustus 2013 03:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tof
Weet je, je moet leren van de mindset die je krijgt van wiet en toepassen wat je daarvan geleerd hebt op het leven. Je moet het niet abusen, want als je leven alleen gaat om stoned zijn, mis je het echte leven om je heen en heb je niks meer om toe te passen op ... iets. Argh snapt het zelf ook niet meer nu, ben bij mijn muur gekomen en dat was het dan ook
whehe iscool ik ga naar buitenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 03:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap er echt weinig van.. Ik probeer maar nee
Deze quote vat ongeveer deze hele TC in 2 zinnen samenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 03:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind je diepzinnige verhaaltjes wel tof hahaAlleen meestal ben ik te stoned om er over na te denken
Wejo heftigquote:Op woensdag 7 augustus 2013 04:04 schreef Toradora het volgende:
Nou dat was mn een nachtje wel, dat mijn buren met elkaar op de vuist gingen. Politie alles erbij!Vanwege keiharde muziek... Af en toe baal ik er wel eens van dat er studenten naast me wonen..
Nu ga ik iig knetterstoned heerlijk slapen, morgen om 10 uur er weer uit. Ik vond trouwens de draaitechnieken echt leuk! Dus die krijgen jullie nog van me! (voldoet dat aan mijn inwijding?)
Ik wens iedereen nog een fijne nachtrust of Fok!plezier
hee wat doe jij hierquote:Op woensdag 7 augustus 2013 04:07 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Deze quote vat ongeveer deze hele TC in 2 zinnen samen
Komt van TC afgestommeldquote:Op woensdag 7 augustus 2013 04:08 schreef Amarantha het volgende:
ONO. Allemaal chille mensen ineens hier
Amaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 04:08 schreef Amarantha het volgende:
ONO. Allemaal chille mensen ineens hier
altijd TC checken als je het topic checktquote:Op woensdag 7 augustus 2013 04:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah dat verklaard. Ik niet wist.. Had dat gezegd dan
Deed ik eigenlijk altijd.. Maar laatste paar weken niet meerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 04:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
altijd TC checken als je het topic checkt
dan komt kutvolk soms, gewoon elke avond TC checkenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 04:09 schreef Amarantha het volgende:
Ja godver, niet even hier zeggen ofzo
Haha bazenama. Ja gaat wel weer goedquote:
Het lijkt wel gedroogde sla.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 04:11 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wiet heet Julius Caesar
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 04:11 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wiet heet Julius Caesar
Ja wel goed, heb ook honger maar zit niet thuis dus weet niet of er eten te pakken isquote:
Ik heb wel genoeg te vreten (volle zak chips, aangebroken zak chips maar die vind ik niet meer lekker, bapaobroodje maar die is ook niet super lekker, aangebroken zak katja snoep die ik niet echt super vind). Oké eigenlijk op één ding na allemaal shit wat snel een keer op moet maar wat ik niet lekker vindquote:Op woensdag 7 augustus 2013 04:15 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja wel goed, heb ook honger maar zit niet thuis dus weet niet of er eten te pakken is
Het ziet er wel vers uit ja maar te groen? Nee. Dit is volgens mij best wel een goeie wietquote:
Goed stoned zijn dan vreet je toch alles, ik althansquote:Op woensdag 7 augustus 2013 04:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb wel genoeg te vreten (volle zak chips, aangebroken zak chips maar die vind ik niet meer lekker, bapaobroodje maar die is ook niet super lekker, aangebroken zak katja snoep die ik niet echt super vind). Oké eigenlijk op één ding na allemaal shit wat snel een keer op moet maar wat ik niet lekker vind!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |