abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 augustus 2013 @ 13:14:42 #76
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_130054341
De zeeman heeft ze wel maar het is soms zoeken naar hemden zonder spiderman etc.
Ze hebben er echt wel heel veel hier!

En onze kinder h&m heeft ook best wat kleurtjes hemden. Online hebben ze niks inderdaad.

Verder heeft de hema ze wel ook. Maar ik mis bij iets als lindex ook de matching hemden er bij. Enkel boxershorts dus dan koop ik er maar saai wit bij.

Ik heb nog van marks&spencer online brandweerman sam en thomas de trein hemden en boxershorts. Kind helemaal gelukkig en ik kijk er niet tegen aan :+
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 14 augustus 2013 @ 14:16:03 #77
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_130056315
Ik had hemden bij de AH maar er waren geen onderbroekjes meer bij. Matching hemd+broek zie ik sowieso zelden. Vind ik jammer.

As, op Nathan's verjaardag heeft niemand van mijn familie gebeld :') . Denk dat ik mijn broer ook maar niet meer bel als 1 van zijn 4-tal jarig is. Kennelijk interesseert het ze niet. (Ik bel namelijk echt altijd).
pi_130057469
Ik zit er niet (meer) mee hoor. Ben gelukkig met mijn kinderen en onze naaste familie komt gelukkig wel. Verder veels te druk om me er mee bezig te houden.
En ik heb ook zoiets, ze krijgen op school enzo toch vriendjes, kunnen we gezellig kinderpartijtjes houden!

dat is ook niet leuk pessie!
Jammer van de regen As!

Wij zijn bezig met zindelijkheidstraining, dus matching hemdjes en onderbroeken zijn een beetje nutteloos nu:D
Ene dag gaat het heel goed, de andere dag helemaal niet.

Het praten van Mex is trouwens met sprongen voor uit gegaan..en ik had nog geen afspraak gemaakt voor logopedie. Zal ik nou nog gaan of niet?
pi_130057893
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 12:07 schreef Aventura het volgende:
Beetje gekke vraag misschien, gaat over ondergoed :P Sta op het punt om de rompers weg te doen. Heb al wat boxertjes liggen, nog geen hemdjes. omdat ik ze niet zoveel zie! Het valt me op dat je bijvoorbeeld bij H&M en Zeeman wel boxertjes kunt kopen maar nauwelijks hemden. Is een hemd dragen niet gebruikelijk ofzo? Ik vind het zo kaal om ventje enkel een boxer, en dan meteen een broek en een shirt aan te trekken.
Ik lees hier alvast mee omdat ik een bijna peuter heb :) (nog 12 dagen)

Wat me hier op viel bij de zeeman baar mijn zoektocht naar ondergoed, was dat ze bij de plaatselijke zeeman wel onderbroekjes hadden (wel heel erg zoeken naar de juiste maat) en nauwelijks hemden. Bij de zeeman twee dorpen verderop hadden ze dan juist wel weer veel hemden. Dus misschien loont het bij een andere zeeman te kijken (bij de tweede zeeman lag alles ook netjes gesorteerd op maat op stapeltjes en bij de eerste was het een grote grabbelbak, helpt ook niet mee)
Sommige was matchend andere niet..
Ze hadden trouwens ook wel wat setjes maat dat schiet niet op als kind boven en onder niet de zelfde maat heeft ;)

Tot zover.. Binnenkort kom ik me nog wel officieel melden :P
  woensdag 14 augustus 2013 @ 15:05:11 #80
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_130058060
Troeta ik zou wel gaan. Beter een keer teveel kijken dan te weinig
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_130058656
Hier inderdaad bij de zeeman wel. Wibra slaag ik nooit. Hema valt groot vind ik.

Das een goede insteek troeta. En idd kinderfeestjes. Heb er nu al zin in!
Ik zou nog wel de afspraak maken denk ik.
Maar fijn dat hij vooruit gaat.

Pessie dat is ook echt niet leuk. Zou daar dan zo klaar mee zijn.
pi_130060687
ja, lekker speurtochten houden en spijkerpoepen!

ja, dat is wel zo, laat ik het haar wel beoordelen of hij nou goed of slecht praat.
Het dubbele Cars is er trouwens uit, hij zegt nu netjes cars-step en cars-ei.
Verbeteren heeft dus best wel zin! We hebben het best wel streng gedaan hoor.
pi_130075268
Fijn hoor Troeta dat het helpt.

Hier had yaro vandaag weer eens iets geniaals.We waren onderweg naar Lineushof. En Yaro vraagt aan mij hoe de speeltuin in de dierentuin heet. Dus ik benoem dat we niet naar de dierentuin gaan. Zegt hij "het is maar een vraag mama".
Bijdehandje. En ik moet niet invullen maar luisteren :P
pi_130076494
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 16:20 schreef Troeta het volgende:
ja, lekker speurtochten houden en spijkerpoepen!

ja, dat is wel zo, laat ik het haar wel beoordelen of hij nou goed of slecht praat.
Het dubbele Cars is er trouwens uit, hij zegt nu netjes cars-step en cars-ei.
Verbeteren heeft dus best wel zin! We hebben het best wel streng gedaan hoor.
die bron die ik gaf over dat verbeteren ging over de lange termijn he ;) de conclusie was dat het uiteindelijk niks uitmaakt. niet dat het korte termijn al dan niet iets uitmaakt
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_130078350
Geloof niet dat ik dat gelezen heb simmu! Maar het staat op al die baby/kindersites enzo.
Ik heb hem ook niet onzeker gemaakt denk ik, want hij kan Cars gewoon wel zeggen, maar het hoeft niet dubbel.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 23:24:45 #86
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130078687
We hebben een grappenmaker....
Omdat we nu in het nieuwe huis bezig zijn, en daar nog niet koken (want geen pannen uitgepakt, en zo wel dan zijn ze waarschijnlijk niet geschikt voor keramisch), moeten we het doen met wat uit de oven kan komen.

Ik had dus bij mijn zoveelste tripje naar Ikea even een zak gehaktballetjes meegenomen, zitten we aan tafel, Soneal heeft zijn gehakballetjes al op, en N heeft er nog een stuk of 5 op zijn bord liggen...
Soneal gebruikt zijn vork als aanwijsstokje om de gehaktballetjes op N z'n bord te tellen:
"zeven, acht, negen, tien..." en zijn vork gaat weer terug... met een gehakballetje eraan :D :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_130091021
Oh God, het is echt een kind van mij....
Ik zet de mayonaise in het winkelmandje op wieltjes, Soneal pakt hem op, zegt "mij werk" en zet hem in de andere hoek neer :') :@
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130091159
Soneal knap van je hoor. En ordenen daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen.

Ean gisteren nadat ze 's middags niet wilde gaan slapen en ik haar om 16:30 chagrijnig uit bed gehaald heb. Ze is wel gaan slapen uiteindelijk. Wilde ze haar eigen broek niet aan.
Loop naar de kast trekt de deur open. Pakkuh mooi is.
En komt terug met een shortramabroekje van hello kitty _O- al zeggend wel mooi. Mooi poes.
pi_130091612
Als ik verder nergens heen zou hoeven zou ik dat broekje lekker aan laten doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130091669
FR, wacht maar dat wordt vast nog veel erger als ze wat ouder is. :D
Ik had een heel toffe broek bij H&M uitgekozen afgelopen dinsdag, vindt ze 'm niet mooi en wil hem gewoon ook niet eens passen. Ze heeft ook zelf 2 truien, een vest en een broek uitgezocht. Wel met mijn goedkeuring overigens, want anders hadden er alleen maar hello Kitty/paarden truien in het mandje gelegen. :r
Maar pfoeh dat wordt nog wat als ze weer wat ouder is. :X

Gisteren zijn wij naar de efteling geweest en om een uur of 5 viel L. in slaap in de wagen. We zouden alleen nog even het sprookjesbos in gaan want we hadden "doodkapje" nog niet gezien. Nu heeft de peuter dus besloten dat we nog maar een keer terug moeten, want behalve doodkapje hebben we ook hans en grietje en lange jan gemist. Maar no way natuurlijk dat we dit jaar nog een keer gaan. We wachten wel tot volgend jaar, het is voor ons dik 1,5 uur rijden dus ik vind het wel even prima.
Volgende week willen we ook nog naar Koningin Julianatoren, dus dan heeft ze wel weer even genoeg pretparken gezien. :) en anders wij wel :')
pi_130091862
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 23:19 schreef Troeta het volgende:
Geloof niet dat ik dat gelezen heb simmu! Maar het staat op al die baby/kindersites enzo.
Ik heb hem ook niet onzeker gemaakt denk ik, want hij kan Cars gewoon wel zeggen, maar het hoeft niet dubbel.
kern van dat onderzoek was dat het linksom of rechtsom uiteindelijk niks uitmaakt voor de taalontwikkeling of je verbetert of niet. dus onzeker maken is evenmin aan de orde ;)

ik verbeter ook hoor. dat zit er domweg bij mij in :s) maar het is niet nodig ;) die link naar dat onderzoek staat in de vorige geloof ik, ik zal ff zoeken, want het is wel leuk leesmateriaal. moment

edit: http://www.staff.uni-olde(...)uage_Acquisition.pdf
pi_130091913
Ik liet mijn oudste bij H&M altijd kiezen uit de dingen die ik uitgekozen had, dat werkte bij hem heel goed, want inspraak.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130091927
We moesten nog weg dus helaas hij moest uit.
Nu heeft ze sowieso een heel eigen wil m.b.t. kleding en schoenen. ik hoor elke dag wel niet mooi. Met soms zelfs snikken erbij.
pi_130091935
Sofie wil ook echt inspraak in haar kleding. Ik krijg dr ook niet meer alles aangedaan. Gisteren zei ze dat ze met me wilde winkelen voor nieuwe kleren. Dus dat gaan we straks maar doen. (en naar de kermis in de stad) Gewoon saampjes met z'n tweeën O+
*poef* nu is het weg
pi_130092016
ravi laat zich liefst door selene aankleden *)
laatst kwammie beneden in een snoezig schots rokje. die had selene voor de vakantie aangehad en toen van de andere kindjes commentaar gehad dat schotse rokjes voor jongetjes zijn. tsja.
pi_130092640
Eva begint dat nu een beetje te hebben. Maar vindt vooral dat ze geen kleren aan hoeft momenteel.
Dus dan is ze lief aan het spelen en ik even in de keuken bezig, kom ik in de kamer terug, loopt ze alleen nog maar in dr romper :D druif
  donderdag 15 augustus 2013 @ 13:37:20 #97
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_130093677
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:49 schreef simmu het volgende:
ravi laat zich liefst door selene aankleden *)
laatst kwammie beneden in een snoezig schots rokje. die had selene voor de vakantie aangehad en toen van de andere kindjes commentaar gehad dat schotse rokjes voor jongetjes zijn. tsja.
:D

Nathan wil ook meer inspraak in z'n kleding keuze. Vandaag heeft ie z'n Thomas polo aan.

FR, Hello kitty :P . Ben benieuwd hoe mijn meisje wat dat betreft wordt, Nathan is volgens mij nog best makkelijk hierin.
pi_130093763
Danic dat heeft onze L. ook. Het liefst doet ze als ze thuiskomt gelijk haar broek uit. Dat doet haar vader namelijk ook, dus ze heeft het van geen vreemde, alleen trekt papa in ieder geval nog een joggingbroek aan. :)

Qua kleding krijg ik ook niet meer alles aan. Soms zegt ze: "dit past niet bij elkaar mama." en dan trekt ze het écht niet aan.

Wat schattig die Ravi in een schots rokje! O+
pi_130093774
Leuk hoor de hello kitty. Waarom willen de meeste meiden dit?
Oke wij hebben 3 katten en daar is ze wel dol op. Maar d'r slaap knuffel is een pooh maar pooh kleertjes hoeven niet van d'r :?

En we zijn 1 slofje van d'r kwijt geen idee waar die gebleven is. Dus nu heb ik heel fout hello kitty sloffen gekocht. Ik heb nog wat meer besteld. Mag ze zelf kiezen welke dat ze wil hebben.
pi_130095490
Ik koop ook heel soms iets van hello kitty, maar dan moet het echt iets zijn wat ik er niet tokkie uit vindt zien, want anders doe ik het echt niet. As a matter of a fact heeft ze vandaag een rode hello kitty trui aan. Maar die is dus gewoon rood en dan met zilveren kraaltjes in de vorm van het hoofd van hello kitty erop. De gewone gekleurde hello kitty kan ik niet handelen. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')