Bedankt voor de recensie. Ik ga wel wat anders met em doenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:33 schreef laziness het volgende:
Wie de julianatoren voor thomas de trein overwoog. Ik zou het heroverwegen.
Al 10km voor het park in de file, mega klein en super druk. Overal heeeel lang in de rij, te weinig stoelen bij de eetgelegenheden waar je ook ruim een half uur in de rij staat. Als klapper duurt de thomas show 15 minuten.
Ik ben blij dat ik kortingsbonnen had want in de vakantie echt de 20 euro al vanaf twee jaar niet waard.
Wij hebben een week magneet bord voor gewoon zeg maar (en voor ons ook handig haha)quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:36 schreef Lamb29 het volgende:
Stapje terug kan al een week of maandkalender zijn? Voor O heb ik nu een maandkalender hangen want ze was rond haar verjaardag in de war door veel feestjes en jarigen. Zo had ze overzicht...
Ik teken bv bloemetjes voor de dagen dat ze naar de opvang ga.. En caravannetjes voor de dagen dat we op vakantie gaan met een autootje erbij op de eerste en laatste dag.
Sowieso voor veel peuters fijn denk ik?
( heb een leuke gevonden gratis te downloaden als iemand wil kan ik t linkje opzoeken?)
http://hellocuteness.com/freebies/2013-calendars/quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:45 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Wij hebben een week magneet bord voor gewoon zeg maar (en voor ons ook handig haha)
Heb je voor mij die link?
Precies de reden dat ik deze gekozen heb.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:04 schreef _NIKKI_ het volgende:
Cantare die fiets heeft onze peuter ook. Hij is echt tof hè! Niet zo'n typisch roze/paars schreeuwerig ding, ik heb een beetje een aversie tegen dat soort fietsjes.
Fijne verjaardag!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:28 schreef Solagratia het volgende:
Ik ben begonnen met een maandkalender, maar dat is nog te onoverzichtelijk merk ik. Dus ik wil een weekkalender gaan maken en misschien ook wel een dagkalender. Alleen vraag ik me dan af of ik nog wel spontaan boodschappen kan doen. Denk het wel, want dat vind Amy geen probleem.
die knuffelopbergzakloungedibg is tof Cantare! Die ga ik onthouden.
Davina, het eten zelf is hier nog niet echt een probleem. Wat je schrijft herken ik wel van mijn broertje met eten. Alhoewel ze eigenlijk altijd maar een ding eet van haar bord. Of haar groente of haar vlees of haar aardappels, dat idee. Maar ze eet wel weer spaghetti. Ik vind het fijn om de voorbeelden van Eli te lezen, dankjewel.
we hebben nu alles klaar staan voor haar verjaardag morgen. We vieren het zondag samen met mijn verjaardag, dan staat ze niet heel de dag zo in de picture. En we houden het rustig.
jammer dat Thomas de trein zo tegen viel Lazi. Hij had er veel zin toch?
Houden zoquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:14 schreef Vanyel het volgende:
Ik weet niet eens wie of wat brandweerman Sam is
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:35 schreef laziness het volgende:
De toto fase hadden wij ook maar is weer over. Heb nog een toto knuffel werkeloos in de hoek liggen.
Sam is beter te trekken dan die stomme zaza en koos trouwens inderdaad
Ik vrees dat het hier nog wel even blijft. In de winter kijkt ze bij de opvang ook het zandkasteelquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:35 schreef laziness het volgende:
De toto fase hadden wij ook maar is weer over. Heb nog een toto knuffel werkeloos in de hoek liggen.
Sam is beter te trekken dan die stomme zaza en koos trouwens inderdaad
Dat weet ik wel. en ik verwacht dat het veel gekeken wordt op peuterspeelzalen in achterstandswijken. Maar vriend is niks gewend.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:40 schreef laziness het volgende:
De Nederlandse samenleving is multicultureel hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |