SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dus kan ze 'm maar beter bij de politie gaan droppenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hahaha zeker weten dat er nu iemand op www.icloud.com zit te kijken waar ze ipad het laatst getraceerd is
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dus kan ze 'm maar beter bij de politie gaan droppen
weet niet precies of het ook kan dat je er een ander profiel op zet zonder dat ze hem traceren, even aan de wizkids vragen hierquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dus kan ze 'm maar beter bij de politie gaan droppen
Mijn moeder komt morgen naar NL en neemt ze hem meequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:56 schreef n0ir het volgende:
Maar Dion er zit zo'n functie op die iPad waarmee je em terug kan vinden, nu staat er bij een Spanjaard in beeld dat ie op het adres van je moeder ligt. Morgen een knokploeg voor de deur!
Edit: Gvd ben ik weer te laat
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hahaha zeker weten dat er nu iemand op www.icloud.com zit te kijken waar ze ipad het laatst getraceerd is
Ik weet ook totaal niet wat ik ermee moet, ze had net nog stroom maar de batterij was kort daarna leeg. Zit ook geen oplader bijquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ze hadden laatst toch de dief weten te filmen via zo'n service? Zagen ze gewoon de kop van de dader en binnen no-time hadden ze de dief opgepakt.
Gewoon zo snel mogelijk doorverkopen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:59 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik weet ook totaal niet wat ik ermee moet, ze had net nog stroom maar de batterij was kort daarna leeg. Zit ook geen oplader bij
vertrouw dat nooit zoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ze hadden laatst toch de dief weten te filmen via zo'n service? Zagen ze gewoon de kop van de dader en binnen no-time hadden ze de dief opgepakt.
vriend van me had Battlefield 3 besteld en kreeg toen 2 exemplaren. de 3e voor 40 aan een vriend verkocht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon zo snel mogelijk doorverkopen.
Maar ik heb eigenlijk zelf ook zo'n ding nodigquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon zo snel mogelijk doorverkopen.
jij dus?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
Ik speel nu liever FUT. Ik ben niet zo goed meer in H2H daardoor...quote:
Bedoel je OHM2013? Dat was een internationale bijeenkomst.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vertrouw dat nooit zocomputer nerds die gewoon je webcam aan kunnen zetten enzo
je zal net even lekker zimra zitten te kijken
![]()
hadden laatst hier in de buurt ook een nationale hackers bijeenkomst, sprak die assange (hoe je t ook schrijft) ze toe enzo
Isgoed, ik invite je zo!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:02 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Heb je nog steeds dat silverteam? Dan doen we weer potje silvers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |