Kutste wat ik ooit heb gedaan is als vuilnisman en tegellegger werken.
Fuck dat 2e is echt super zwaar om heel de dag te doen. Was via het uitzendbureau waar je toen nog snel dit werk kon vinden.
Ik kwam daar op dag 1 en moest meteen heel de dag in de warme zon van die grote vierkante stenen van een aantal kilo sjouwen en goed leggen. Was echt compleet verrot man. Vanuit het uitzendbureau was het ook helemaal niet goed geregeld. Wist helemaal niet dat ik zelf eten moest meenemen en had dus niks gegeten heel de dag
Ik kon het ook niet echt vinden met de mensen die het deden. Dat waren echt van die machomannetjes die het al jaren deden. Ze boden ook helemaal geen eten aan ofzo, omdat ik van niks wist. Werd zelfs door 1 iemand nog homo genoemd omdat ik het zo zwaar had. Ja vind je het gek op dag 1 al meteen dat werk gaan doen zonder eten en drinken. Het was al gauw een dag van 5 uur sochtends tot 18:00 savonds en dat zonder eten en drinken.
Het was helaas ver van mijn huis vandaan, maar ik zat er echt aan te denken om gewoon weg te lopen en naar huis te lopen.
Als vuilnisman werken is ook niet alles. Ok het verdiende wel lekker, maar toch was ik er snel weer mee gekapt. Ik werkte gelukkig met een neger die altijd wel vrolijk was en net als mij wel ritmisch is. Dus daar stonden we dan achter de vuilniswagen muziek te maken

.
Ohja en nog een dode kat in de wagen die lekker zat te meuren
Maar je beseft wel meteen waar je mee bezig bent als je dat soort werk doet. Dan ben je toch wel blij dat je iets geleerd heb en je normaal werk kan doen.
[ Bericht 4% gewijzigd door Vault-Boy op 04-06-2014 15:42:28 ]