abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140707305
Kutste wat ik ooit heb gedaan is als vuilnisman en tegellegger werken.

Fuck dat 2e is echt super zwaar om heel de dag te doen. Was via het uitzendbureau waar je toen nog snel dit werk kon vinden.

Ik kwam daar op dag 1 en moest meteen heel de dag in de warme zon van die grote vierkante stenen van een aantal kilo sjouwen en goed leggen. Was echt compleet verrot man. Vanuit het uitzendbureau was het ook helemaal niet goed geregeld. Wist helemaal niet dat ik zelf eten moest meenemen en had dus niks gegeten heel de dag :')
Ik kon het ook niet echt vinden met de mensen die het deden. Dat waren echt van die machomannetjes die het al jaren deden. Ze boden ook helemaal geen eten aan ofzo, omdat ik van niks wist. Werd zelfs door 1 iemand nog homo genoemd omdat ik het zo zwaar had. Ja vind je het gek op dag 1 al meteen dat werk gaan doen zonder eten en drinken. Het was al gauw een dag van 5 uur sochtends tot 18:00 savonds en dat zonder eten en drinken.

Het was helaas ver van mijn huis vandaan, maar ik zat er echt aan te denken om gewoon weg te lopen en naar huis te lopen.

Als vuilnisman werken is ook niet alles. Ok het verdiende wel lekker, maar toch was ik er snel weer mee gekapt. Ik werkte gelukkig met een neger die altijd wel vrolijk was en net als mij wel ritmisch is. Dus daar stonden we dan achter de vuilniswagen muziek te maken :+ .

Ohja en nog een dode kat in de wagen die lekker zat te meuren :D

Maar je beseft wel meteen waar je mee bezig bent als je dat soort werk doet. Dan ben je toch wel blij dat je iets geleerd heb en je normaal werk kan doen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Vault-Boy op 04-06-2014 15:42:28 ]
pi_140707632
Een andere kut jobje is de Sewage tank schoonmaken. Je wilt niet weten wat daar uit komt waaronder Condooms en andere elende tussen zat was niet te beschrijven. Gat verdame...
pi_140711758
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 15:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Heb een poosje moeten werken in een oven van een steenbakkerij via een uitzendbureau. Gigantische oven met meterslange rekken vol stenen en tegels, ongelooflijk muffe lucht hing daar. Graad of 60 en erg vochtig.

Ze hadden daar net een nieuw systeem met één of andere robot, maar dat werkte nog niet helemaal goed en er vielen dus regelmatig een hoop stenen van een kilo of 20-40 van dat ding af. Aan mij en mijn collega de taak om die stenen dan weer op die robot te tillen. Om de beurt de oven in, half uur in, half uur uitrusten. Elk half uur verplicht een halve liter water of meer tanken, en je hoefde nooit te pissen. Zweten als een motherfucker daar.

Persoonlijk vond ik dit werk wel lachen omdat ik het wel leuk vind om flink af te zien. Al mijn ex-collega's dachten daar vaak anders over en bleven soms niet langer dan een uur of zo. :{

Heb daar in de eerste 2 weken alleen al een stuk of 15,16 nieuwe collega's mogen begroeten en uitzwaaien. :')

Ben er zelf 2 maand geweest, toen waren we niet meer nodig.
wow! :D
  donderdag 5 juni 2014 @ 00:14:02 #244
417380 Systeembeheerder
ICT'ers zijn autisten.
pi_140730880
Zo heb ik ooit als 16 jarige in een fabriek gewerkt waar ik de gehele dag kaartjes door labels moest schieten in kledingstukken , na een paar uur was de kramp in beide handen tot het toppunt.

En die supervisor maar schreeuwen dat het uur gemiddelde omhoog moest , werkte met alleen maar polen en die gasten stonden megastrak te snuiven tijdens werktijd ... die gasten bleven scheppen.

Stond ik dan als 16 jarige ... verloren van doorgesnoven polen , heb na 1 week tijd de stekker eruit getrokken.
Géén toegang , vraag uw rechten aan bij de systeembeheerder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')