kaarsje, wijntje praatje.. grapje.
je ziet ze geforceerd relaxed doen.
het vertrek van Leo heeft toch wel wat impact.
Stream 2 staat op de badkamer waar Kim ff voorbij kwam zeilen.
1:52 Stream 1 op Robin. Hij probeert te slapen, woelt nog wat.
1:54 Hmm, 2 keer de "snel en goedkoop-reclame" achter elkaar
1:55 Ferdi en Dezeuree liggen onder Robin bij elkaar in bed. Er wordt gelachen. Het geluid is weggevallen, ik heb dus niet horen waarom er wordt gelachen'(
1:57 Ferdi:"Ik krijg de schuld van dingen die ik niet doe." Opstandig keert Ferdi z'n rug naar Dezeuree.
1:58 Kim gaat voor de derde keer plassen volgens Ferdi.
1:59 Het lijkt erop dat Dezeuree de slaap niet kan vatten. Ze ligt maar op de rug met haar ogen open een beetje naar de onderkant van het matras van Robin te staren. Ze onderneemt geen pogingen, zoals de anderen, in slaap te komen.
2:00 Het is muisstil in de slaapkamer. Blijkbaar heeft Koos autoriteit. Hij vroeg namelijk enkele minuten geleden of het nu eindelijk es stil kon zijn. Bij deze.
2:02 Koos kan dan wel z'n zin hebben, ik heb 't niet. Zo valt er natuurlijk weinig nuttigs te vertellen. Ik sta bijna op het punt jullie met m'n persoonlijke leven lastig te vallen En dat willen jullie niet meemaken....
2:04 Nou, ik kap ermee hoor. Dit gaat niet veel meer opleveren
Weltrusten mensen.
9:31
Het is nog steeds stil in huize Almere
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 05-10-2000 09:33]
Een kleine drie minuten later klinkt er door de intercom muziek (ws om de overige bewoners te wekken). Het schijnt niemand te doen ontwaken.
De stem vraagt of de bewoners die de zender nog niet om hebben deze nu om willen doen.
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 05-10-2000 11:27]
De stem: Beste Hieke, wil je misschien even je zender goed doen ? Of je baterijen verwisselen. *even stilte* En je petje even andersom doen.
Zodra hij uit het zicht verdwenen is hervat iedereen zijn of haar bezigheid. Desiree is begonnen aan het wringen van de was.
Het is nog steeds wachten op het ontbijt. Koos is de enige die ik nu zie (hij zit een beetje uitgeblust op de bank)
reclame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |