abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 oktober 2000 @ 23:59:10 #1
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_379095

En we kunnen weer vrolijk verder

I'm getting too old for this....
pi_379217
beetje een standaard verjaardagssfeertje.

kaarsje, wijntje praatje.. grapje.
je ziet ze geforceerd relaxed doen.
het vertrek van Leo heeft toch wel wat impact.

pi_379222

(truste)

donderdag 5 oktober 2000 @ 01:59:39 #4
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_379236
Stream 1 staat op de slaap kamer. Dees en Ferdi liggen al in bed.

Stream 2 staat op de badkamer waar Kim ff voorbij kwam zeilen.

I'm getting too old for this....
  donderdag 5 oktober 2000 @ 02:04:59 #5
6332 Harrie20
'The man', volgens d
pi_379237
Nou, er wordt vandaag zo te zien niet veel gestreamd Waarschijnlijk is iedereen zich aan het voorbereiden op de hectiek van morgen. Ik ga wel ff streamen dan....

1:52 Stream 1 op Robin. Hij probeert te slapen, woelt nog wat.

1:54 Hmm, 2 keer de "snel en goedkoop-reclame" achter elkaar

1:55 Ferdi en Dezeuree liggen onder Robin bij elkaar in bed. Er wordt gelachen. Het geluid is weggevallen, ik heb dus niet horen waarom er wordt gelachen'(

1:57 Ferdi:"Ik krijg de schuld van dingen die ik niet doe." Opstandig keert Ferdi z'n rug naar Dezeuree.

1:58 Kim gaat voor de derde keer plassen volgens Ferdi.

1:59 Het lijkt erop dat Dezeuree de slaap niet kan vatten. Ze ligt maar op de rug met haar ogen open een beetje naar de onderkant van het matras van Robin te staren. Ze onderneemt geen pogingen, zoals de anderen, in slaap te komen.

2:00 Het is muisstil in de slaapkamer. Blijkbaar heeft Koos autoriteit. Hij vroeg namelijk enkele minuten geleden of het nu eindelijk es stil kon zijn. Bij deze.

2:02 Koos kan dan wel z'n zin hebben, ik heb 't niet. Zo valt er natuurlijk weinig nuttigs te vertellen. Ik sta bijna op het punt jullie met m'n persoonlijke leven lastig te vallen En dat willen jullie niet meemaken....

2:04 Nou, ik kap ermee hoor. Dit gaat niet veel meer opleveren

Weltrusten mensen.

"Honger, da's het ergste wat er is!"
pi_379320
Iedereen is nog in diepe coma

9:31
Het is nog steeds stil in huize Almere

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 05-10-2000 09:33]

pi_379468
Iets over half 11 meldt de stem dat het tijd is om op te staan. Alleen Bianca lijkt hierdoor te zijn gewekt.

Een kleine drie minuten later klinkt er door de intercom muziek (ws om de overige bewoners te wekken). Het schijnt niemand te doen ontwaken.

pi_379469
een of andere misthoorn (toeter) moet nu zijn werk doen als wekker, terwijl de muziek doorgaat.
pi_379471
Al het lawaai blijkt succes te boeken. Desiree, Ferdi en Robin beginnen tekenen van leven te geven. Bianca is zich ondertussen aan het optutten.
pi_379474
Btw. wat heel vreemd is dat niemand echt reageerd op de muziek...zouden zij het dan niet horen
pi_379477
Annet en Robin zijn ook het bed uit. Nog steeds is nog niet te zien of te horen of hun demuziek ook hebben gehoord.....beetje vaag dit alles.
pi_379483
De muziek is gestopt. Robin is het bad aan het vullen met heet water en de camera's beslaan weer eens flink, kan nog net zien dat Annet voor de spiegel staat. Koos is ook wakker.
pi_379488
Terwijl de rest nog een poging doet er een beetje fatsoenlijk uit te zien is Robin al druk bezig met de was.
pi_379491
Koos wil graag de theedoeken gewassen hebben en vraagt of die er in mogen als Robin klaar is. Zowel Annet als Desiree protesteren dat ze dan eerst de gewone was gwassen wil hebben. Ze vinden het vies als de vette theedoeken bij de hoeslakens en ondergoed in het water ligt. Koos heeft zo iets van; maar nu is het water nog goed heet...gaat ws beter met het schoon ktijgen van de doeken. Annet en Desiree blijven protesteren en Koos legt zich er zo te zien bij neer.
pi_379494
Robin gaat ongestoord verder met het wasbord en de was. Annet verteld dat ze ook zo'n wasbord nog thuis heeft (staat naast de wasmachine) en dat ze straks nog wel regelmatig aan hier moet denken als ze hem ziet staan. Robin zegt ook een wsbord te hebben en wijst op zijn borstkas.

De stem vraagt of de bewoners die de zender nog niet om hebben deze nu om willen doen.

pi_379503
Annet heeft vannacht heerlijk geslapen en gedroomd. Hieke vondt dat ze wel heel erg snurkte. Op de vraag waarom ze haar dan niet wakker heeft gemaakt wordt een beetje gegeint. Miranda komt nu ook richting badkamer gewandeld en krijgt van Annet allerlei complimentjes over haar uiterlijk, dat ze er geweldig uit ziet en zich alleen maar hoeft aan te kleden..verder hoeft ze niets te doen..das bij haar wel anders. Annet vraagt wat Robin ervan vindt, hij probeerd zich een beetje afzijdig te houden en plaats de opmerking dat er dan ook 13 jaar verschil tussen zit.
pi_379505
Beide streams laten mij nu de voorover gebukte Robin zien die aan de was is.

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 05-10-2000 11:27]

pi_379512
reclame

De stem: Beste Hieke, wil je misschien even je zender goed doen ? Of je baterijen verwisselen. *even stilte* En je petje even andersom doen.

pi_379524
Miranda is weer haar capriolen aan het uithalen om aangekleed en wel aan het ontbijt te verschijnen. Ze heeft gedoucht en daar zal ze zich zo te zien ook aankleden.
pi_379525
Robin is klaar met de was (voor zolang het duurt) en ligt te weken, Desiree gooit haar boedeltje er bij. Koos en Robin hebben al plaatsgenomen aan de ontbijt tafel. Annet merkt op dat ze wel 11 setjes baterijen hebben gekregen!
pi_379533
Robin heeft zijn gezeldschap (Koos) inmiddels weer verlaten en staat bij Desiree in de badkamer. Ze vinden dat het (was)water behoorlijk smerig is geworden en staan te bekijken hoe ze het verder gaan aanpakken. Het is toch nog een behoorlijke hoeveelheid wa zo te zien (oa, hoeslakens en handdoeken).
pi_379535
Koos zit aan de tafel iets te doen met een mes
Annet loopt bedrijvig heen en weer terwijl Ferdi zijn krachten botviert op het tapijt met de "stofzuiger".
pi_379553
De helicopter doet iedereen opspringen en naar buiten rennen en zwaaien. Volgens Robin is het er eentje van de Marine. Koos: "Ja..ze zwaaiden, je zag ze zwaaien." De helicopter komt nog een keertje overvliegen en iedereen is dol enthousiast.

Zodra hij uit het zicht verdwenen is hervat iedereen zijn of haar bezigheid. Desiree is begonnen aan het wringen van de was.

pi_379560
ff offtopic, is verder niemand aan het streamen ? Ben niet van plan om dit hele topic te gaan vullen hoor (anders had het net zo goed "Knorretje's streamverslag" kunnen heten).

Het is nog steeds wachten op het ontbijt. Koos is de enige die ik nu zie (hij zit een beetje uitgeblust op de bank)

pi_379576
Koos zit het regelboek van BB nog maar weer eens te lezen (zouden ze het misschien zien als een studieboek ?)
Hij is behoorlijk aan het zoeken in het boek en leest de bladzijden van het nomineren door.

reclame

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')