Wat let je, al ga je maar dagelijks een flinke wandeling maken, vaker fietsen en de trap nemen i.p.v. een lift of roltrap.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:54 schreef chrisssj2 het volgende:
Nee maar duidelijk verschillen mensen van mening. Ik wil wel enigzins blijven genieten van bepaalde dingen en tevens waar mogelijk gezondheid. Het echte probleem is meer dat ik nooit beweeg.
Als ik beweeg kan ik alles eten wat ik wil.
Samenvattend, je snoept, vreet alleen junkfood, kaas en chips, drinkt cola. Je beweegt veel te weinig. En jij denkt dat je met azijn drinken je gezondheid redden kan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:54 schreef chrisssj2 het volgende:
Nee maar duidelijk verschillen mensen van mening. Ik wil wel enigzins blijven genieten van bepaalde dingen en tevens waar mogelijk gezondheid. Het echte probleem is meer dat ik nooit beweeg.
Als ik beweeg kan ik alles eten wat ik wil.
Dus zolang je rotzooi blijft eten en niet beweegt, blijf je ongezond leven. Daar verandert die azijn niks aan. Ja, je maag gaat ervan borrelen. Nou, nou, poeh, poeh.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:04 schreef chrisssj2 het volgende:
Compenseert? dat zeg ik niet. Of het helpt of het helpt niet. En een middeltje doet uberhaupt gewoon zn effect wat het zijn effect is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |