abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129758712
Ik heb dit gekocht:
http://www.degroeneluifel.nl/product.php?var_article=6517

Maar dit schijnt niet hetzeflde als baking soda te zijn? het heeft wel natrium carbonaatdecahydraat.

Maar volgens: http://www.duurzaamthuis.nl/wondermiddel-baking-soda

Is dat het dus niet.

Het is dus niet te verkrijgen in normale supermarkten? (albert heijn en Deen gecheckt..)

Wel bij de Tuinen hebben ze het maar een klein potje 6 euro. dat vind ik ook een beetje overdreven maargoed. Iemand enig idee?

Andere vraag. Bij de Tuinen appelazijn gekocht. Op de ingredienten staat niks. Het moet het component "mother" bevatten, want dat is de manier hoe het verwerkt is en zijn de enzymen nog actief ofzo. Dit wisten ze daar niet, waarschijnlijk niet dus.

Bij het albertheijn en Deen merk staat ook niks, wat me doet geloven dat het het ook niet is..

Bij een andere natuurwinkel 2 verschillende appelazijns.. maar staat ook niks op..!
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:26:59 #2
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_129759022
Gewone schoonmaak-soda is Na2CO3, baking soda is NaHCO3. Het lijkt er op elkaar, maar gewone soda is niet geschikt voor bakken. De beste kans voor baking soda is in een toko, of een winkel in bak-specialiteiten. En ja, 't is heel wat prijziger dan huishoud-soda.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_129759028
Ik zou driehoek soda maar niet in je gebak gebruiken! Dat gaat niet fijn aflopen namelijk. Je hebt natriumbicarbonaat nodig, wat je nu hebt is natriumcarbonaat. Klein maar belangrijk verschil.

Baking soda kun je gewoon in elke supermarkt kopen hoor, maar dan moet je niet op de schoonmaakmiddel-afdeling zijn maar op de bak-afdeling.
pi_129759069
erm, soda en baking soda zijn twee HEEL verschillende dingen :D
gooi die soda weg of zet het bij je wasmachine, maar kook er NIET MEE!

en ga naar de toko voor de baking soda.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:41:15 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_129759554
Baking soda heet in het Nederlands zuiveringszout. Ik zie het bij de drogist in een groene verpakking.
The love you take is equal to the love you make.
pi_129759638
Drogist, alsin DA, Etos ,kruidvat die meuk?

www.unlimitedhealth.nl

Verkoopt het maar 8 euro voor 1 liter fles appelazijn 13 euro met verzendkosten...
Baking soda daar wel maar 2 euro.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:45:07 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_129759671
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:44 schreef chrisssj2 het volgende:
Drogist, alsin DA, Etos ,kruidvat die meuk?

www.unlimitedhealth.nl

Verkoopt het maar 8 euro voor 1 liter fles appelazijn 13 euro met verzendkosten...
Baking soda daar wel maar 2 euro.
In dit geval Etos, ja.

Ah, flinke doos voor 2 euro!
The love you take is equal to the love you make.
pi_129759898
Mischien kan de apotheek je aan de poedervorm helpen? Natriumbicarbonaat
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_129759995
Dat baking soda zal wel lukken nu denk ik zo. en kan altijd die bij de tuinen kopen potje van 6 euro.

Maar ben nu meer bezig met Appel Azijn met het "mother' enzym... echt NERGENS staat het op. en nergens te vinden ander dan super duur op 1 webshop.

Als het goed is hoort het toch vrij doorgaans te zijn..
pi_129760136
En wat is er zo bijzonder aan dat enzym? Heeft het een toegevoegde waarde ten opzichte van "normale" ??
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_129761654
Ja zegmaar onbewerkte en organische vorm waardoor niks verloren is gegaan. Hierdoor verkrijgt het zijn meeste speciale eigenschappen (schijnt). Het schijnt mogelijk te kunnen helpen tegen vetopslag, naast andere health voordelen.
pi_129762600
Dit moet je hebben: http://www.iherb.com/Jarr(...)2-fl-oz-355-ml/27602
Met code NEH krijg je $10 korting op je bestelling boven de $40 en $5 op een bestelling die lager is dan dat bedrag. De verzendkosten zijn laag, voor een kleine bestelling tot 1,8kg maar $4.
Ze hebben ook baking soda: http://www.iherb.com/Fron(...)da-16-oz-453-g/30711, maar dat kun je ook prima bij een toko kopen, in bijv. een oranje pakje van Arm&Hammer
pi_129762959
Als ik die code NEH doe gebeurd er niks met mijn prijs? Ik doe bijv 1 x baking soda en 1x apple cider. verzendkosten en druk apply coupon.

Verzendkosten zijn trouwens 12 dollar... niet 4.

Hoe kom je bij die code als ik mag vragen? Iedergeval harstikke bedankt alvast.
pi_129763025
Oh sorry, code is NEH288. Er zwerven overal op internet codes rond, zodra jij een bestelling hebt geplaatst krijg je ook een persoonlijke code waarmeee anderen die korting krijgen.
Als je 3 van die flesjes bestelt blijf je onder die 1,8 kg en zijn de verzendkosten naar NL $4.

[ Bericht 84% gewijzigd door Doedezemaar op 06-08-2013 19:34:53 ]
pi_129763341
Dankje hmm 15 euro for 2x baking soda + 1 Bragg 900+ ML Fles + verzendkosten totaal 15 euro.

Opzich te doen voor een eerste keer. maar zie dat die coupon maar 1x geldig is dus om dat elke keer te doen zal prijzig zijn..

Die baking soda is zeg maar 5 euro van die prijs. dus betaal eigenlijk 10 euro voor die apple cider. 0_0

Dat is nog steeds wel beetje belachelijk maargoed ik denk dat je er minstens wel een half jaar meedoet al niet langer? 2 eetlepels 2 of 3 maal dags voor maaltijd.

Maar het is wel een grotere fles dan het lullige flesje wat jij aangaf.(als ik dan uit buitenland bestel beter goed)

EDIT:

Ah zo... gaat naar gewicht natuurlijk..
pi_129763501
Ik zou die baking soda lekker bij een toko kopen, turkse winkeltjes hebben het soms ook staan onder de naam Karbonat (in een grote strooibus), zonde om daar verzendkosten voor te betalen.
pi_129763580
Klopt maar het is wel rete goedkoop daar dus uiteindelijk zal het niet veel uitmaken denk ik qua baking soda. Scheelt maar 1.50 euro verzendkost.

Omega Nutrition staat er bij die van jou... die ander niet.. vraag me af of het dan echt betekend dat die ander het niet is. of dat het zo vanzelfsprekend is dat ze allemaal Omega Nutrition hebben maar soms gewoon niet vermelden..
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:48:19 #18
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_129763793
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:53 schreef chrisssj2 het volgende:
Ja zegmaar onbewerkte en organische vorm waardoor niks verloren is gegaan. Hierdoor verkrijgt het zijn meeste speciale eigenschappen (schijnt). Het schijnt mogelijk te kunnen helpen tegen vetopslag, naast andere health voordelen.
klinkt mij een beeeeetje homeopatisch :')
pi_129763834
De bedoeling van de baking soda is trouwens om me tanden mee te poetsen :D hoor dat dat gunstig kan zijn.

Oh houdbaarheids datum 2018 dat is een stuk hoger dan de mijne :D kan ik gelijk wat inslaan.
pi_129764431
Ik denk dat ik deze doe:
http://www.iherb.com/Bob-(...)ree-16-oz-453-g/9852

Maargoed weetje. Hoe weet je zeker dat dit goed is. Aangezien sommige mensen zeggen dat er confusie is tussen baking powder en baking soda ofzo. Staat toch baking soda dus goed lijkt me.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:05:15 #21
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_129764460
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:49 schreef chrisssj2 het volgende:
De bedoeling van de baking soda is trouwens om me tanden mee te poetsen :D hoor dat dat gunstig kan zijn.

Oh houdbaarheids datum 2018 dat is een stuk hoger dan de mijne :D kan ik gelijk wat inslaan.
Waarom gebruik je geen tandpasta?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_129764475
Zegt Pietverdriet. Juistem.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:06:39 #23
45206 Pietverdriet
pi_129764524
Zou trouwens geen azijn gebruiken om je tanden te poetsen, werkt tanderosie zeer in de hand
pi_129764561
Nee dat andere spul is dodelijk voor je tanden ja..
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:09:49 #25
45206 Pietverdriet
pi_129764664
Maar goed, zijn we op de esotherische trip? Heerlijk, vertel me meer!
Wat is het volgende, een bijenpollen citroensap en ahornsiroop kuur om te ontslakken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')