abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129773374
Salaris lijkt me ook niet bijzonder hoog voor iemand met jou - naar eigen zeggen - capaciteiten, afstudeerrichting en (sociale) vaardigheden. Zoals eerder geopperd kun je eens meer in de financiële wereld kijken. Cum Laude bèta's zijn nog steeds goed in trek bij de financiële instellingen, vooral sociaal vaardige beta's. Stond laatst zelfs nog een leuk stuk over in het FD over werken in de financiële wereld (aan de Amsterdamse Zuidas dan) en welk profiel daarbij voornamelijk werd gezocht.

Als je daadwerkelijk de capaciteiten/diploma's bezit die je zegt te bezitten, dan kun je prima met ruim ¤1.000 bruto meer per maand instromen.
pi_129774006
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:55 schreef Knakker het volgende:
Ik zou in ieder geval niet te snel een aanbod accepteren als ik me er niet volledig happy bij zou voelen. Vooral als starter is een goed perspectief cruciaal.
Toch is het hébben van werk ook wel erg handig... ;). TS, ik zou letten op mogelijke doorgroei en aan de hand daarvan kiezen. Daarnaast is betaals solliciteren altijd fijner dan onbetaald!
Home is where the O+ is...
pi_129812368
Volgens mij moet je er wel 200 euro bij kunnen kletsen, gewoon proberen. Heb het nu een paar keer in mijn omgeving gezien, WO'ers die zulke bedragen kregen (2300) en die zijn beide na onderhandeling wat omhoog gegaan. Je moet je ook afvragen of er nog salarisgroei mogelijk is als ze je bij het aannemen al niet meer kunnen bieden... En als consultant komt het altijd goed over als je voor jezelf opkomt ;).
pi_129814278
Volgens mij, vriendenkring en eigen ervaring, is het goes mogelijk om iets hoger uit te komen met een wo-papiertje zonder bestuurservaring.

Het gaat hierbij niet om mensen met een technische achtergrond, dat scheelt wel natuurlijk.

Een en ander is natuurlijk sector afhankelijk, maar soms is durven wachten ook een pre.

Met leaseauto is 2400 een prima salaris als uitgangspunt.
Zonder auto zou ik toch inzetten op 2500+

Na mijn afstuderen begon ik in meerdere sollicitatieprocedures, ergens aanbod gekregen voor 1900bruto met variabele punten en leaseauto (variabel was 400/maand als je eenmaal gedetacheerd zat). Redelijk in de buurt van hetgeen je nu aangeboden krijgt

Uiteindelijk begonnen op 2700bruto bij een andere werkgever, maar wel met 3-4 maanden langer solliciteren.

(achtergrond: Strategic Manangement, master)
All management is Strategic Management.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')