quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:44 schreef PriemGirl het volgende:
Crap. Ik zit nu bikini's te kijken op asos
watermeloen rood/rozequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
In welke kleur heb jij hem dan Shar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
watermeloen rood/roze
dus iets rood/roziger dan op deze fotoMooooooiiiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooier dan die gele![]()
Heeeeel veel plezier!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:17 schreef Mss het volgende:
Ingepakt, ingecheckt, ik ben er klaar voor
Have funquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:17 schreef Mss het volgende:
Jaaaa, veel plezieieier!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:17 schreef Mss het volgende:
Fijne vakantie babe!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:17 schreef Mss het volgende:
zo te lezen welquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zij gebruikt 200g rundvlees per big mac toch? Dus 100 per burgerpatty?
http://www.ohmyfoodness.nl/recepten/fastfood-friday-big-mac
qua hoeveelheid vlees zit je dan best ruim op 200%ADH vlees jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan is 1 per persoon wel genoeg of niet
goffer die wil ik nu echt instant meteen gaan maken ookquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waar ging je ook alweer naartoe?quote:
gewoon instant nood aan big macsquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
goffer die wil ik nu echt instant meteen gaan maken ook
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik associeer dat spul ook echt altijd met de smaak van een McDonalds hamburgerquote:Voor de saus:
2 eetlepels Heinz sandwichspread Tuinkruiden
En jij was zo anti groene theequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet zeggen dat groene thee met citroen nog best te hachelen is. Voor thee.![]()
Portugal!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Waar ging je ook alweer naartoe?![]()
Bedenk me net dat mijn broer dat ook gehad heeft ja, die dronk ook heel veel blikjes red bull en energiedrankjes met andere smaakjes op een dag. En dan nog anderhalve liter frisdrank of zo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd, ik was bang dat ik moe zou zijn van het rennen op m'n werk, maar ik sta me een partij te stuiteren, ik ben erger dan die kinderen!
![]()
O en wat cafeīne betreft, ik ben ooit cold turkey gestopt met red bull, dronk minimaal 5 blikjes op een dag, meestal meer. Heb 2 dagen hoofdpijn gehad en ben een weekje duf geweest, daarna was het over.
En dan later toch weer met cafeīne beginnen hč?
ik probeer alternatieven te vinden zonder cafeine. Ik ontdekte dat ALLES in de automaat cafeine bevat behalve het waterquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En jij was zo anti groene thee
Ok danquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik probeer alternatieven te vinden zonder cafeine. Ik ontdekte dat ALLES in de automaat cafeine bevat behalve het water(dus de thee en de warme chocomel ook)
whats happening
Qua burger wel. Ik zou er nog wel wat bij eten. Friet of zoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan is 1 per persoon wel genoeg of niet
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon instant nood aan big macs
HEbben ze mcdonalds op lowlands?![]()
![]()
Oeh heeeerrrrrlijkquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet zeggen dat groene thee met citroen nog best te hachelen is. Voor thee.![]()
ja, dat of koud waterquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ok dan
Dan gewoon heet water tappen en eigen thee meenemen?
Ik heb vorige week heel veel thee op want ik moest veel drinken en 4 liter water vond ik een beetje saai worden. In het begin was de thee nog wel lekker, maar was hem aan het eind van die week echt wel beuquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ermahgerd dat zou pas briljant zijn
[..]
Oeh heeeerrrrrlijk
[..]Thee
![]()
![]()
Dat alternatief heb ik toen ook geprobeerd ja..... Ofjah.. toen was het geen thee meer; maar suikerwater ofzo
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:06 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben een lijst aan het maken van de ingrediënten die ik straks moet kopen zodat ik die burger kan maken
Zo herkenbaar ditquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:11 schreef megamandy het volgende:
Vanavond ga ik weer de quinao maken, nu voor mijn ma
En nu mensen in Amsterdam lastig vallen dat ik toch echt heel graag een kamer wilSchijnbaar is het echt een puinhoop op het werk daar, een filiaal in de Kalverstraat heeft geen storemanager meer dus daar zou ik echt meteen mogen beginnen.
Maar ik haat bellen![]()
heb je een nieuwe baan of is dit gewoon waar je nu werkt maar dan verkassen naar a'dam?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:11 schreef megamandy het volgende:
Vanavond ga ik weer de quinao maken, nu voor mijn ma
En nu mensen in Amsterdam lastig vallen dat ik toch echt heel graag een kamer wilSchijnbaar is het echt een puinhoop op het werk daar, een filiaal in de Kalverstraat heeft geen storemanager meer dus daar zou ik echt meteen mogen beginnen.
Maar ik haat bellen![]()
Ja ik heb net gekeken nog eens, als ik dus met het ov reis kan ik vanuit Stein op zijn vroegs om 08.19 aanwezig zijn bij de metrohalte waar amfi ligt. Dat is mijn eerste reismogelijkheidquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zo herkenbaar dit
Maar zou wel fijn zijn als je het snel geregeld krijgt!
Vanuit waar ik nu ook werkquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heb je een nieuwe baan of is dit gewoon waar je nu werkt maar dan verkassen naar a'dam?
Maar nu zou je alsnog 3 uur enkele reistijd hebben toch? Mag hopen dat ze je dan alsnog voorrang verlenen...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik heb net gekeken nog eens, als ik dus met het ov reis kan ik vanuit Stein op zijn vroegs om 08.19 aanwezig zijn bij de metrohalte waar amfi ligt. Dat is mijn eerste reismogelijkheid![]()
Dus als ik om 9u aanwezig moet zijn zou ik de tweede reismogelijkheid kunnen pakken, dat is dus om 6u thuis vertrekken.
Eigenlijk had ik gehoopt dat het niet eens haalbaar was, dan moeten ze mij toch wel voorrang gevenmhehe.
Daar ga ik dus nu voor bellen. Want op Studentenwoningweb staat dit:quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:26 schreef Mss het volgende:
Je krijgt toch soberso voorrang als je van ver komt? Of doet de HvA daar niet aan?
Maar bij mijn voorrangsregelingen staat alleen de Amstelcampus en verder nietsquote:Er zijn enkele regelingen om in aanmerking te komen voor voorrang op een studentenwoning. De regelingen variëren per onderwijsinstelling en per woning. Als er een voorrangsregeling van kracht is, geldt in het algemeen dat een eerstejaarsstudent die ver weg woont in een bepaalde periode voorrang kan krijgen. Hiervoor zijn postcodegebieden vastgesteld. Ook hierbij geldt dat studenten die het langst staan ingeschreven bij Studentenwoningweb en/of DUWO eerder aan de beurt zijn.
Ja om 6u in de ochtend duurt het 2;47 en dan nog 5min lopen naar amfi. Maar dan heb je dus geen verkeer, later op de dag zal die bus er 15min langer over doen dus dan kom ik op 3u uit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar nu zou je alsnog 3 uur enkele reistijd hebben toch? Mag hopen dat ze je dan alsnog voorrang verlenen...
Jouw officiele woonadres is in Stein toch? Dan gewoon dat aanhouden, zij hoeven toch niet te weten dat je eventueel vanuit Eindhoven kan reizenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daar ga ik dus nu voor bellen. Want op Studentenwoningweb staat dit:
[..]
Maar bij mijn voorrangsregelingen staat alleen de Amstelcampus en verder niets
[..]
Ja om 6u in de ochtend duurt het 2;47 en dan nog 5min lopen naar amfi. Maar dan heb je dus geen verkeer, later op de dag zal die bus er 15min langer over doen dus dan kom ik op 3u uit.
Ik ga wel vanuit Eindhoven reizen maar dan nogKan die reistijd wel argument gebruiken.
Ja precies ik ga Eindhoven niet noemenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jouw officiele woonadres is in Stein toch? Dan gewoon dat aanhouden, zij hoeven toch niet te weten dat je eventueel vanuit Eindhoven kan reizen
Is toch ook met die cinnamon rollsquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mn deeg moet nu 2uur rijzen, dan moet ik shit toevoegen en dan moet t weer rijzen en dan in broodjes verdelen en dan laten rusten
die van sally handsome werkt ook als een tierelierquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:37 schreef Mirjam het volgende:
eindelijk een vrij verkrijgbare fast dry topcoat die ook fijn is en inderdaad fast dry, die van essence, gaat die uit het assortiment, fml
maar is velen malen duurderquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die van sally handsome werkt ook als een tierelier
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:42 schreef PriemGirl het volgende:
Geregeld... Vanavond eigen big macs met eigen frietjes maken
Echt? Hmm, das wel zonde dan...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:37 schreef Mirjam het volgende:
eindelijk een vrij verkrijgbare fast dry topcoat die ook fijn is en inderdaad fast dry, die van essence, gaat die uit het assortiment, fml
Die InstaDry? Die gebruik ik ook ja, werkt prima!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die van sally handsome werkt ook als een tierelier
pak supercrunch ovenfriets!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:44 schreef PriemGirl het volgende:
*zoekt op hoeveel kcal frietjes heeft als je ze zelf maakt*
Of eerst aardappelschijfjes voorkoken en in een beetje boter opbakkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:44 schreef PriemGirl het volgende:
*zoekt op hoeveel kcal frietjes heeft als je ze zelf maakt*
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Of eerst aardappelschijfjes voorkoken en in een beetje boter opbakken
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:46 schreef Mirjam het volgende:
patatters![]()
Ik ga straks aardappelen voorkoken, en dan vanavond opbakken in de koekenpan, ook lekkor
We hebben zelf frietjes in de diepvries zitten (die vers gesneden zijn van aardappels). Ik kijk zo wel even voor plantaardig vet; denk ik...quote:
Sorryquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het een wereldplan
Maar ik wil nu dus ekt friet
Eikels!
Bondiquote:Dear Skjoe,
Please accept my apologies that you had to get in touch with us about your subscription box.
I have looked into this and the original package shipped to you has not moved since we delivered it to USPS to start moving through their system
With this in mind, I have just printed another shipping label and I will be arranging for another box to be sent to you.
You should have received a tracking number via an email from stamps.com, however in case you have not, the tracking number is xxxxxxx.
The service you have experienced is below what our customers have come to expect from Bondi New York. With this in mind, I have applied a credit of $5 against any future polish order you may place with Bondi New York. This excludes the subscription service (unfortunately coupon codes do not work on the system we use to manage this service). To use this, at check out enter coupon code xxxxxxxxxxxxx.
You should see that your package is moving within one business day, however, I will be keeping an eye on it's progress.
If any of my team or myself can be of further assistance to you, please do not hesitate to get in touch.
Best wishes,
Richard
Sorry sorry sorryquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat ik het gewoon ga eten ook
Voel me toch al zielig
Netjessssquote:
Skip all the coffee, eat all the fries?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat ik het gewoon ga eten ook
Voel me toch al zielig
Ze krimpen als een mongool. Maar je hoeft toch geen dubbele te bouwen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zou het ook mogelijk zijn om die burgers te maken met 50g gehakt per patty of krijg je dan hele zielige vleesch stukjes?
Daar heb je dan ook weer een punt. Is makkelijker eten ook nog en minder saus erop en zoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze krimpen als een mongool. Maar je hoeft toch geen dubbele te bouwen?
quote:
Je kunt zelfs die kant en klare burgers bij de AH halen als je wilt, alles kan want je maakt het zelfquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook weer een punt. Is makkelijker eten ook nog en minder saus erop en zo
Die saus is echt goedquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:19 schreef PriemGirl het volgende:
Ik maak dubbeleHeb er nu ook echt zin in
![]()
Vooral nu mijn baas net ook alweer voorbij liep met een zak chips
Ja, het is wel iets anders natuurlijk, maar je kunt niet alles hebbenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Lijkt die saus ook echt op die van een big mac?
Heb nog niet eerder een big mac op nl
Is een big mac zoet jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik mis vooral het hele zoete maar ik ga er echt geen extra suiker bij flikkerenof extra geur kleur of smaakstoffen
Quarterpounderquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik pak bij de Mac bijna standaard de McChicken. Heeeeel af en toe probeer ik eens iets anders, maar altijd wel een kipburger iets zoals de chicken sensation dan of zo
Plaats maar weer hier danquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Quarterpounderbinnenkort plaatst zij die ook als t goed is ermnermnerm.
Will doquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Plaats maar weer hier dan
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Plaats maar weer hier dan
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:29 schreef PriemGirl het volgende:
Klodder mayo er bij en ik vind alles lekker![]()
![]()
Ik moet toch echt iets doen aan mijn mayo verslaving vrees ik
Ik vind dat wel altijd lekker bij erwtjesquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Ik was dat van thuis ook gewend, mijn ma deed ook altijd mayo bij aardappels-groenten-vlees bv, en het liefst ook nog wat mayo op een boterham met kaas etc.
B keek me echt heul raar aan toen ik bij hem om mayo vroeg bij AGV
Bij erwtjes gooi ik graag appelmoesquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik vind dat wel altijd lekker bij erwtjes
als in, nooit?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Herstel: plaats maar weer hier wanneer SQ niet in de buurt is
Dat gooide ik vroeger overal bijquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij erwtjes gooi ik graag appelmoes
Euh ja hoiquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Ik was dat van thuis ook gewend, mijn ma deed ook altijd mayo bij aardappels-groenten-vlees bv, en het liefst ook nog wat mayo op een boterham met kaas etc.
B keek me echt heul raar aan toen ik bij hem om mayo vroeg bij AGV
appelmoes is ook voor mensen die geen zeurpieten zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
appelmoes is voor baby's en lussiknietjes
Ik ben ermee gekapt, ik eet nog wel graag mayo (of eigenlijk: frietsaus) bij mijn frietjes en gebakken aardappels, maar we gewoon AGV of wat dat ook eten dan pak ik daar geen sausjes meer bij of zo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Euh ja hoiOok idd kaas op boterham (echt al heeeellll lang geleden dat ik dat heb gedaan tough
); en bij vis ook... en soms in mijn aardappels ook....
Ik probeer er op te letten; maar eik is het nog steeds absurd veel
Eww, die combi kan ik me dan weer niet voorstellen als zijnde lekkerquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
mijn moeder at wel eens pindakaas met mayo op broodZo dodelijk
Uiteraard vond ik het lekker als kind
Tomatenketchupquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
mmneh. Ben soberso niet zo'n sausjesmens maar appelsaus kan me echt gestolen worden. Als ik dan toch moet sauzen dan graag pepersaus of mayo
Eww dat vind ik dan echt vies. Mayo met iets is lekker, maar zo lepelen mehquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:39 schreef PriemGirl het volgende:
Mayo... mayo kan bij allesJup... maakt niet uitttttt. Ik lepel mayo zo uit als het moet
![]()
Ermnermnerm, kijk eens wat voor lekkers ik hier heb, het lijkt heel erg op een soort hamburger die iedereen lustquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je hķeft de linkjes die ik post niet te openen he?
Ik sta niet met een pistool op je hoofd hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ermnermnerm, kijk eens wat voor lekkers ik hier heb, het lijkt heel erg op een soort hamburger die iedereen lust![]()
Maar nee, je hoeft het niet te openen
Doomed to fail
PRIEMquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:40 schreef megamandy het volgende:
Bahik vind echte mayonaise meestal te veel naar ei smaken, vind ik frietsaus veel lekkerder
frietsausquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:40 schreef megamandy het volgende:
Bahik vind echte mayonaise meestal te veel naar ei smaken, vind ik frietsaus veel lekkerder
Mijn broer ook. Die doet dat ook echt. Dat was vroeger friet halen voor ons vieren met een bakje mayo erbij van de friettent. Iedereen neemt een lepel mayo en hij zat al te kijken of we in zijn ogen niet teveel pakten. En hij at de rest. En wat ie overhield, dat lepelde hij zo uit. Om daarna te klagen over dat hij zich misselijk voeldequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:39 schreef PriemGirl het volgende:
Mayo... mayo kan bij allesJup... maakt niet uitttttt. Ik lepel mayo zo uit als het moet
![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn broer ook. Die doet dat ook echt. Dat was vroeger friet halen voor ons vieren met een bakje mayo erbij van de friettent. Iedereen neemt een lepel mayo en hij zat al te kijken of we in zijn ogen niet teveel pakten. En hij at de rest. En wat ie overhield, dat lepelde hij zo uit. Om daarna te klagen over dat hij zich misselijk voelde
Jij snaptquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:40 schreef megamandy het volgende:
Je liegt want je eet frietsaus.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn broer ook. Die doet dat ook echt. Dat was vroeger friet halen voor ons vieren met een bakje mayo erbij van de friettent. Iedereen neemt een lepel mayo en hij zat al te kijken of we in zijn ogen niet teveel pakten. En hij at de rest. En wat ie overhield, dat lepelde hij zo uit. Om daarna te klagen over dat hij zich misselijk voelde
mayo is korten typen dan frietsaus maar ik bedoel inderdaad frietsausquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je liegt want je eet frietsaus.
Ik eet liever 1x per maand eckte mayo dan 2x per week die light zooiquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:42 schreef PriemGirl het volgende:
FRIETSAUS IS GEEEENNNNNNNNNN MAYOnever nooit niet nee nee nee
bleehhhhhh
Maar ik lepel mayo dus niet uit he... Ik zou het kunnen; maar doe het niet.. want ik weet ook wel dat het zeer ongezond is enzoAf en toe koop ik light mayo; maar dan denk ik ook bij mezelf: who am I kidding
![]()
![]()
Ik eet liever frietsausquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik eet liever 1x per maand eckte mayo dan 2x per week die light zooi
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
En het is dus friet, want frietsaus.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
En het is dus friet, want frietsaus.
Diarree, patat, het lijkt allemaal op elkaarquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik blijf patat een vies woord vinden. Ik krijg er letterlijk kriebels van
Die ga ik pogen te onthouden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als iemand patat zegt dan ga ik 5 minuten onophoudelijk los over dat patat vies is en dat ik alleen friet lust
precies, het is allemaal klef en zompigquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Diarree, patat, het lijkt allemaal op elkaar
Gefrituurde uienringen daarentegenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
precies, het is allemaal klef en zompig
SHUT UP WOMAN, I want itquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gefrituurde uienringen daarentegen
Kom maar halen, er ligt een verse batchquote:
recept?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kom maar halen, er ligt een verse batch
En ermnermnerm extra lekk0r want ik heb pittige paprikapoeder door het beslag gedaan
patatjes, scheetjes, kotsjes, poepjesquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgens mij gebruik ik stiekem vooral friet, maar patatjes.
Mijn moeder noemde onze voeten altijd zweetpatatten, misschien dat dat nog invloed heeft gehadquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:53 schreef PriemGirl het volgende:
Patatjes zijn gewoon aardappelen in Bels
SCHATJES VAN PATATJESSSSSS
Volgende keer als iemand om patat vraagt: met je blote zweetvoeten op friet stampen en dan voorschotelen. HIER, PATAT.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn moeder noemde onze voeten altijd zweetpatatten, misschien dat dat nog invloed heeft gehad
ik werk op een kantoor, mij vraagt nooit iemand om patatquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgende keer als iemand om patat vraagt: met je blote zweetvoeten op friet stampen en dan voorschotelen. HIER, PATAT.
Taalvariatie blijft mooi. Net als aanrijden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:53 schreef PriemGirl het volgende:
Patatjes zijn gewoon aardappelen in Bels
SCHATJES VAN PATATJESSSSSS
Nix aparts eigenlijk. Witte bloem, flesje bier (ik had alleen nog maar malt in huis maar dat werkt dus ookquote:
Snackbar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ja maar het is toch ook friettent, geen patattent.
En frituur, geen patatuur
Same herequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik werk op een kantoor, mij vraagt nooit iemand om patatof friet.
Ermahgerd dat klinkt ook zo lekkerquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nix aparts eigenlijk. Witte bloem, flesje bier (ik had alleen nog maar malt in huis maar dat werkt dus ook) en dan zout, cayennepeper en paprikapoeder. Mengen tot een redelijk dik beslag en dan uienringen erdoorheen halen en met een vork eruit vissen en in de hete zonnebloemolie doen.
Dat eruit vissen is ff een slag die je moet hebben, beetje met een draaiende beweging zodat er overal een lekkere dikke laag beslag omheen zit en je niet van die wurmpjes los beslag in je olie krijgt.
een patatuur!!!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ja maar het is toch ook friettent, geen patattent.
En frituur, geen patatuur
Ik zeg nooit friettent.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat woord gebruik ik ook nooit
Hier in t duurp kun je bicky burgers krijgen bij de belgischen frietkot ermahgerdquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:00 schreef PriemGirl het volgende:
Hier is het friettent idd![]()
Ik mis nog steeds de bicky burgers![]()
![]()
Bij een frietkot denk ik echt aan zo'n houten hokje waar ze dan frieten bakkenquote:
nee das nen frietkeet!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij een frietkot denk ik echt aan zo'n houten hokje waar ze dan frieten bakken
We hebben wel een paar van die hutjes in de buurt, die noemen we altijd frietkot.
Anders gewoon friettent
Bij cif dicht bij zijn werk ook !quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hier in t duurp kun je bicky burgers krijgen bij de belgischen frietkot ermahgerd
En friettent doet je niet denken aan een tent waar friet wordt in gebakken?? Nee ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij een frietkot denk ik echt aan zo'n houten hokje waar ze dan frieten bakken
We hebben wel een paar van die hutjes in de buurt, die noemen we altijd frietkot.
Anders gewoon friettent
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
Nardjes?
Wij kunnen kiezen uit de Joris of de frietchinees.
Jawel, de Joris is een chineesvrije friettent!
Ja, het is een van de weinige vetputten in de nabijheid die niet door chinezen of noordafriquanen wordt gerundquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
bestaan die nog
Onze favo friettent wordt wel gerund door Chinezen. Maar lekkere friet. En nog geen 120 m lopen
Ja? Kom ik nooitquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
De toren in bredaermnerm lekkere friet
Dorpersquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet hard zoeken naar een chinezenfriettent hier
yeh die is lekkerquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja? Kom ik nooit
Is ook niet echt een handige friet-haal locatie voor mij
Ik ga toch niet naar de stad om daar een frietje te gaan eten jonguhquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
yeh die is lekker
gewoon daar eten danalleen hebben ze klote openingstijden
Tssssssquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ga toch niet naar de stad om daar een frietje te gaan eten jonguh
Turk is ook het enige woord waar patat goed voor klinkt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
In Groningen hadden we een patatturk.
Wij hebben een een frietturk, die zit vlakbij onze frietchineesquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Bernard?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:05 schreef Puckzzz het volgende:
Nardje is een begrip hier en wordt al sinds jaar en dag gerund door jawel..Nardje(gewoon een Brabander
)
Ik vond de combi wel aardig idd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Turk is ook het enige woord waar patat goed voor klinkt.
Dat klinkt als Ataturkquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Friet wil ik gewoon snel in huis hebben, als ik in de stad ga eten dan wil ik wel lekker eten en ga ik dus naar een lunchroom/restaurant of zoquote:
quote:
Voor friet naar de mac gaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Friet wil ik gewoon snel in huis hebben, als ik in de stad ga eten dan wil ik wel lekker eten en ga ik dus naar een lunchroom/restaurant of zoEn als ik dan echt zin zou hebben in frietjes wanneer ik in de stad ben, dan ga ik naar de mac
Lolque dat gebeurt toch al?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:07 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind trouwens dat de friettent ook moet gaan bezorgen. En de chinees
In Eindhoven kan dat allemaal. Stedenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:07 schreef Puckzzz het volgende:
Al dat zoutquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
idd. Friet is meer een noodzakelijk kwaad om je menu betaalbaar te houden/
OMG neeheee !! Anders houdt niks me nog tegenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:07 schreef Puckzzz het volgende:
Niet hierquote:
Ik vind ze ook lekkerquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
De ontzettend zoute frieten van de mac
quote:Op de friet wordt geen zout gedaan - wordt geserveerd met zakjes zout, bestek, servetjes en tandenstoker
Friet zonder
¤ 1,50
Friet mayo
¤ 1,90
Friet speciaal
¤ 2,30
Friet sate
¤ 2,50
Friet stoofvlees
¤ 2,90
Friet oorlog
¤ 2,90
Friet joppiesaus
¤ 2,30
Friet andalous
¤ 1,90
Friet samurai
¤ 1,90
Friet smikkelsaus
¤ 2,30
Friet sate mayo
¤ 2,70
Friet appelmoes
¤ 2,30
appelmoesquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
de bezorgsnackbar biedt aan in de categorie "friet":
[..]
Nee dat is een sausje toch, andalousquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
hoewel "friet andalous" me laat vermoeden dat ook dit een verkapte shoarmatent is
Andalous is saus.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
hoewel "friet andalous" me laat vermoeden dat ook dit een verkapte shoarmatent is
Ik vind dat altijd heerlijk van bij de macquote:
Friettent 't Hofke, daar mocht ik nooit friet halen van papa. Hij vond het kleffe smotsfrietenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:13 schreef PriemGirl het volgende:
Die hamburgers hier bij 't hofke zijn overigens ook killing
Hamburgers van iets van 8.5 euro ofzo![]()
![]()
En morgen schnitzel eten en vanavond alsnog quinoa?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:13 schreef megamandy het volgende:
En ik wilde dus die quinoa maken vanavond. Nee mijn moeder had nog schnitzel uitliggen dus dat wordt weer lekker AVG
Mijn moeder en buiten haar comfortzone denken
De frieten heb ik er nog niet eens een keer geproefdquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Friettent 't Hofke, daar mocht ik nooit friet halen van papa. Hij vond het kleffe smotsfrieten
Nee mijn moeder heeft het nu al beslist dus is het zoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En morgen schnitzel eten en vanavond alsnog quinoa?
Klinkt als een burger voor Bquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
De frieten heb ik er nog niet eens een keer geproefd
Hamburgers met 340gr vlees![]()
![]()
Ze zijn echt gigantischquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Klinkt als een burger voor B
Wij hadden gister wraps met sla/komkommer/tomaat/gebakken uitjes/mosterdsaus en kipburgers. Nam hij dus 3 kipburgers van elk 100 g![]()
Jouw ma is een beetje een autist?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee mijn moeder heeft het nu al beslist dus is het zoEn voor morgen heeft ze al spullen gekocht voor mij dat ik pasta kan maken.
Bij mijn moeder moet je niet het schema omgooien want dat gaat ze helemaal stressen. Als ik zoiets wil koken moet ik dat eigenlijk gewoon een week vantevoren zeggen. Dan kan ze daar rekening mee houden in haar weekmenu die ook niet per dag mag veranderen
Gebakken ei op een burgerquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ze zijn echt gigantischEn dan met curry mayo ui; kaas; bacon; sla; komkommer; ei en ananas...
Ohai dat is dan 11 euro![]()
Vlg mij pak ik altijd maatje kleiner 180gr (wat nog eik best veel is)
Ja, ik ga dus bijvoorbeeld ook niet poetsen in huis of de was doen want ik weet zeker dat ik het dan toch niet goed doe/ op haar mannierquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jouw ma is een beetje een autist?
Ik hield me eerst ook wel straks aan mijn eetschema en paniek als er iets wijzigt want dan stort de hele boel in elkaar. Inmiddels heb ik het voor elkaar om zowaar wat flexibel te zijn, thank god
Maakt het leven toch wel een stuk makkelijker moet ik zeggenAls ik dat nou ook op andere vlakken kon toepassen...
Mhehe, B mag van mij dus niet meer wassen omdat hij het in mijn ogen niet goed doetquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, ik ga dus bijvoorbeeld ook niet poetsen in huis of de was doen want ik weet zeker dat ik het dan toch niet goed doe/ op haar mannier
Prachtig toen ik vijf jaar geleden een daag vantevoren besloot om naar een festival te gaanAlleen in de auto
![]()
En ik ben zelf dus het tegenovergesteldeZeker qua eten, ik zie in de winkel wel wat ik pak of net voordat ik ga winkelen.
Hij kwam met gls, dat hadden ze heul niet gezegd!quote:
Tegenwoordig laat ik het gewoon het ene oor in gaan en het andere eruitquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mhehe, B mag van mij dus niet meer wassen omdat hij het in mijn ogen niet goed doet
Ja, de handdoeken, want daar valt niet echt wat aan te verpesten![]()
Maar dat moet dan af en toe best botsen of niet? Is wel een totaal tegenovergestelde manier van denken...
Wanneer werd die link gepost?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:26 schreef PriemGirl het volgende:
Wanneer hadden jullie besteld?? Dan weet ik wanneer ik de mijne moet verwachten
le curious!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij kwam met gls, dat hadden ze heul niet gezegd!
En loller om het laatste ingrediënt.
Ik ben echt zoooooo benieuwd naar mijn misquote:
ErmnermChoco en vruchtjons.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben echt zoooooo benieuwd naar mijn mis
Hoe heb je hem genoemd?
quote:
Ik kiep er wel meer in dan dat denk ik. Morgen eens checken hoeveel erin gaat en hoe lang het werkt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En hoe lang zou je vol moeten blijven zitten van 30 g muesli in 200 ml yoghurt?![]()
Hmm dat scheelt nogalquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Mueslisite gaat trouwens van 80g per portie uit.
http://www.goedgevoel.be/(...)ijtgranen-echt.dhtmlquote:Een gezond ontbijt bevat gemiddeld zo'n 350 a 400 kcal, en als je dat rond muesli wil opbouwen, betekent dat dat je er maximaal 40 tot 60 gram van mag eten. Wie wil vermageren zal zich zelfs moeten beperken tot 30 a 40 grammuesli, wat neerkomt op zo'n twee eetlepels. Bitter weinig dus voor wie zijn maag wil vullen, zeker als je bedenkt dat je voor één portie muesli drie grote volkorenboterhammen mag eten.
het is ook crap. Twee eetlepels muesli is ongeveer 120 kcal, drie Grote boterhammen 275.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
http://www.goedgevoel.be/(...)ijtgranen-echt.dhtml
2 eetlepels muesli of 3 volkorenboterhammen, dat scheelt nogal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |