Ik geloof er ook steeds minder in, but I cling on to it like a breezah-ho' to her smartphonequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:57 schreef shifto het volgende:
[..]
gvd duurt lang, mss wel een sprookje, zoals de bijbel
Feit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:59 schreef SicSicSics het volgende:
Dat moeten we dan eens organiserenwacht nee... Jullie!
Wij zijn de atleten in deze, jullie de jury en wedstrijdleiding.
Excellentquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zit bij de dokter voor mijn door jullie aangepraatte anorexia jongens
als je met dokter de keuken bedoelt, maak voor mij dan een broodje, tis lunchpauzequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:59 schreef Harajuku. het volgende:
Tuig uit Den Boschquote:
Das een deal!! Als shift en ik een dag regelen, battlen jullie??quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:59 schreef SicSicSics het volgende:
Dat moeten we dan eens organiserenwacht nee... Jullie!
Wij zijn de atleten in deze, jullie de jury en wedstrijdleiding.
Daar kom ik ook net vandaan!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind het prima!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:01 schreef MohMi het volgende:
Das een deal!! Als shift en ik een dag regelen, battlen jullie??
Stomme wachtkamers, ik haat wachtkamersquote:
Ik heb een heel tof gesprek gehad met een man van 94 dat aan een rollator moet van de dokter maar die dat weigert 'omdat ie verdorie geen invalide senior is'quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:13 schreef SicSicSics het volgende:
Alle wachtkamers hebben ook altijd, zonder uitzondering, een jengelend kind dat heel hard met een stuk Fisher Price ergens op aan het hengsten is.
Dat zie je dan weer nooit terug in BNW topics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |