Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Nicequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:48 schreef Sardu het volgende:
Terug van woodstock![]()
![]()
3 dagen afzien in de poolse hitte en chicks en drugs met de harde k.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:48 schreef Sardu het volgende:
Terug van woodstock![]()
![]()
3 dagen afzien in de poolse hitte en chicks en drugs met de harde k.
Ik heb geen samenvatting.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb geen samenvatting.![]()
Teveel dingen gedaan en meegemaakt. Ze hebben helaas mijn schoenen gestolen waar ook nog een joint aan wiet in zat en mijn tabak maar dat was ook het enige minpuntje van het weekend.
-lesbienne bekeren
-drugs in het bos kopen
-chicks overal![]()
-schooierpolen
-vrouwen vastpakken en in de modder gooien vinden ze awesome![]()
-met je trippende bek rondlopen en genieten van alle liefde op woodstock![]()
![]()
Oh en zo ziet dat er ongeveer uit.
Spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Euh, we zijn niet zo'n Bob Marley Stoner clan.
Ja en ik heb een Bob Marley poster aan mijn muur en luister er ook geregeld naar, ik heb het over 'we' dus dit topic.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.![]()
Babylon by bus knalt hier nog geregeld uit de speakers.
Vertel?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:51 schreef Sardu het volgende:
Heerlijk een wake & bake uit Nederland in plaats van poolse wiet.
gruwelijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga nie fokken als je op vakantie bent jwztz.
hoe is het daar trouwens?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
gruwelijkwel warm, nu net potje bowlen gewonnen, flip wil rematch, daarna festival
De wiet is daar over het algemeen heel beroerd. We zijn een tijdje op zoek geweest naar iemand met fatsoenlijke wiet en nog moest je er veel van in je joint gooien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vertel?Hoe is de kwaliteit daar qua alle drugs
Waar zit je? Kan best dat ik het wel weet maar vergeten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
had gvd mee moeten gaanzie WA voor pic van bowlingbaan in hotel
Ja volgend jaar misschien dan he als ik op tijd weet dat ik voor die shit moet sparenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
had gvd mee moeten gaanzie WA voor pic van bowlingbaan in hotel
Geloof er geen zak vanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
Iemand dit al gezien?
ONZ / Mocro vriend van hipstertrut molt camera
Klinkt goed Sarduquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Teveel dingen gedaan en meegemaakt. Ze hebben helaas mijn schoenen gestolen waar ook nog een joint aan wiet in zat en mijn tabak maar dat was ook het enige minpuntje van het weekend.
-lesbienne bekeren
-drugs in het bos kopen
-chicks overal![]()
-schooierpolen
![]()
Niks mis mee na twaalf uur.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:52 schreef Amarantha het volgende:
Jezus wat een lawaai hierBen mijn bed uitgeschreeuwd door iemand met een megafoon die de hele wielerronde bij elkaar praat. Mweh!
Ze kunnen ook niks hequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:50 schreef Monopoly het volgende:
Ik dacht ff rustig wakker te worden, beetje chillen je kent het wel (vakantie).
Nu maar weer een kwartier aan de telefoon hangen met de oveheid, Eens kijken wat voor slappe excuses ze nu weer hebben.
Ze doen gewoon niets met mijn aanvraag voor mijn machinisten pas.
Jat de FOK!stok om je zin te krijgen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:50 schreef Monopoly het volgende:
Nu maar weer een kwartier aan de telefoon hangen met de oveheid, Eens kijken wat voor slappe excuses ze nu weer hebben.
Moet ik ze klappen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:50 schreef Monopoly het volgende:
Nicequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
-lesbienne bekeren
-drugs in het bos kopen
-chicks overal![]()
-schooierpolen
![]()
Aww, meisje tochquote:
..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Aww, meisje toch
Weet je wat helpt?
Ja, paracetamolquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Aww, meisje toch
Weet je wat helpt?
quote:
Dat wilde ik zeggen, hoor.quote:
Hey Vas, ik wil even iets vertellen, heb je de tijd?quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:05 schreef Typisch het volgende:
Ik ga vanavond spacecake eten..
einde bericht
Nee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hey Vas, ik wil even iets vertellen, heb je de tijd?
Nou, kijk... we kennen elkaar al best lang, en... nou...quote:
Dat is niet iets vertellen, dat is een vraag.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nou, kijk... we kennen elkaar al best lang, en... nou..... wil je met me trouwen??
Ik zal wel even iets vertellen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is niet iets vertellen, dat is een vraag.
The amount of clits in your pussy is just right.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:10 schreef Snowbells het volgende:
The amount of klitten in mijn haar is TOO DAMN HIGH
hihi klittenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:10 schreef Snowbells het volgende:
The amount of klitten in mijn haar is TOO DAMN HIGH
gvdquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
The amount of clits in your pussy is just right.
Met maar één haar op je piemeltje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik zal wel even iets vertellen.
We kennen elkaar al heel lang, we hebben van alles meegemaakt, soms was het moeilijk, maar meestal was het wel gezellig. Je hebt mijn lange pen0r al in je gehad, dus daarom gaan we trouwen.
Grgr
Klopt, ik scheer me.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Met maar één haar op je piemeltje.
Ja, lekker toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:12 schreef Toradora het volgende:
Unscrewed!!
Zit je me te screwen ofzo nu?!?
Hmm das waar..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, lekker toch?
Zou ik ook een jointje bouwen? Gaan we samen smoken.
Oke, wacht tot ik hem heb gedraaid en dan steken we hem samen aanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:19 schreef Toradora het volgende:
[..]
Hmm das waar..
Doe dat, ik ben nu ook echt pas de mijne aan het draaienstel het al 2 uur uit.
Neinquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Klopt, ik scheer me.
Dat wilde je toch?
Godverquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:21 schreef Toradora het volgende:
Ben ik trouwens de enige in geheel Nederland die zijn jointje binnenstebuiten met bruine vloei, perfecte 50/50 verhouding draait met metholshag?
Is goed! Doen wequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oke, wacht tot ik hem heb gedraaid en dan steken we hem samen aan
Hahahaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Godverheb één keertje met mentholsigaret gedraaid omdat er niks anders was, bah bah bah
![]()
Maar dat verneukt die lekkere smaak van wiet toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:23 schreef Toradora het volgende:
[..]
Hahahaik vind normale sigaretten niet meer te roken
Hoor wel van anderen dat ze het vreemd vinden, maar niet vies!
Dunno, ik vind zelf van niet. Maar rookte voor het blowen ook al 3 jaar metholsigaretten, denk dat het gewenning is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar dat verneukt die lekkere smaak van wiet toch?
Bijna klaar, nu nog wietjes erin stoppenquote:
Doequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Zit te twijfelen om straks ff naar de smartshop te gaan voor een bakje truffels voor morgen, heb de hele dag vrij dan.
Haha zo draait iedereen anders, ik pleur het met shag en al in de grinder zodat het lekker verdeeld isquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Bijna klaar, nu nog wietjes erin stoppen
Ja denk dat ik doe, dragon's dynamite, de sterkste visuals maar helaas ook een fucking gare bodyloadquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
DoeNeem 30 gram
Dan doe ik mee.
Ik ben mijn grinder alleen kwijtquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:25 schreef Toradora het volgende:
[..]
Haha zo draait iedereen anders, ik pleur het met shag en al in de grinder zodat het lekker verdeeld is
Nice, gaan we samen trippenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja denk dat ik doe, dragon's dynamite, de sterkste visuals maar helaas ook een fucking gare bodyload.
Daarom een oud dienblad nemen en daar alle spulletjes op bewaren. Raak je het ook niet kwijtquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ben mijn grinder alleen kwijtEn ook mijn wiet
Even zoeken
Sorry, maar kan mijn wiet niet vindenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:30 schreef Toradora het volgende:
[..]
Daarom een oud dienblad nemen en daar alle spulletjes op bewaren. Raak je het ook niet kwijt![]()
En schiet eens op joh, ik ben allang klaar
Wacht, ik heb het alquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:30 schreef Toradora het volgende:
[..]
Daarom een oud dienblad nemen en daar alle spulletjes op bewaren. Raak je het ook niet kwijt![]()
En schiet eens op joh, ik ben allang klaar
Zelfs dat zou te mooi om waar te zijnquote:
Ze houd niet van liefde.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:49 schreef Studeur het volgende:
Eindelijk dan mn zolderkamer opgeruimd. Naja opgeruimd, de lege blikjes zijn weg, er plakt niks meer aan de tafel vast omdat er een laag bier op lag en de vloerbedekking is weer blauw ipv grijs met een laag tabak en bierdopjes van 1cm.
10 euro doe ik het.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Nice. Kan je dat ook bij mij doen? Gisteren allemaal bier door mijn kamer gesmeten enzo
Gatverquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:49 schreef Studeur het volgende:
Eindelijk dan mn zolderkamer opgeruimd. Naja opgeruimd, de lege blikjes zijn weg, er plakt niks meer aan de tafel vast omdat er een laag bier op lag en de vloerbedekking is weer blauw ipv grijs met een laag tabak en bierdopjes van 1cm.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:51 schreef Studeur het volgende:
[..]
10 euro doe ik het.
Net had ik dus een hele vuilniszak vol met afval naast mn luik staan, flikkert ie naar beneden, gevolg; volledige inhoud incl halfvolle blikjes bier die in de kamer hier beneden verspreid ligt
Nee, de onderbuurvrouw belde aanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wacht, ik heb het al
Al begonnen?
Hee een nieuwe stoner in dit topic?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:55 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nee, de onderbuurvrouw belde aanheel verhaal over iets van de nuon ofzo. Steek um nu wel net aan
Haha ik denk het!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
Hee een nieuwe stoner in dit topic?
Is dat die gekke buurvrouw?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:55 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nee, de onderbuurvrouw belde aanheel verhaal over iets van de nuon ofzo. Steek um nu wel net aan
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:58 schreef Toradora het volgende:
[..]
Haha ik denk het!![]()
Kan wel van mezelf zeggen dat ik een stoner ben, rook dagelijkS
Haha neequote:
Ik doe meequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:55 schreef Toradora het volgende:
[..]
opgestofzuigertquote:
Sluit je aanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:58 schreef Toradora het volgende:
[..]
Haha ik denk het!![]()
Ik ook, en dan 's avonds niet. Anders lig ik elke dag tot minstens 3 uur op bedquote:
Haha zet dan een wekkerquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:13 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik ook, en dan 's avonds niet. Anders lig ik elke dag tot minstens 3 uur op bed
Doe ik maar ik kom mn bed echt niet uitquote:
Zet dan geen wekker! Misschien sta je dan makkelijker op uit jezelf omdat je je niet irriteert aan een wekker ofzo? En ga eerder na bed, slik wat melatonine, ga een rondje lopen, werkt bij mij heel goed.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
Doe ik maar ik kom mn bed echt niet uitHeb een slaapprobleem. En totaal geen slaapritme, heb er de afgelopen week niet voor 6 uur ingelegen
quote:
quote:
quote:
quote:
Kom op het is vakantie. Ga doen waar je normaal geen tijd voor hebt en dikke joints roken.quote:
Welkomquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:58 schreef Toradora het volgende:
[..]
Haha ik denk het!![]()
Kan nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kom op het is vakantie. Ga doen waar je normaal geen tijd voor hebt en dikke joints roken.
Als ik geen wekker zet kom ik er echt pas om 17:00 uit. Als ik mn wekker om 12:00 zet, snooze ik tot 15:00 en dan kom ik eruitquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:18 schreef Toradora het volgende:
[..]
Zet dan geen wekker! Misschien sta je dan makkelijker op uit jezelf omdat je je niet irriteert aan een wekker ofzo? En ga eerder na bed, slik wat melatonine, ga een rondje lopen, werkt bij mij heel goed.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Kom op het is vakantie. Ga doen waar je normaal geen tijd voor hebt en dikke joints roken.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:24 schreef Snowbells het volgende:
Kom we gaan serieus iets moois tekenenhttp://flockdraw.com/stoners
Hoe zo kan je er niet aankomen ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Heb geen wiet en kan er ook niet aankomen
Minderjarigquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hoe zo kan je er niet aankomen ?
En dan maakt mijn moeder het openquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En ik een pen0r.Enfin. Zal ik was voor je kopen en opsturen
?
Haha dank je! Enne is het ook goed als ik hier een waterpijp aansteek vanavondquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Welkom. Je moet dan nog wel de FOK!vredespijp roken om er officieel bij te horen
Maakt je moeder JOUW post openquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
En dan maakt mijn moeder het open
Tuuuuuurlijk, pics pleasequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:44 schreef Toradora het volgende:
[..]
Haha dank je! Enne is het ook goed als ik hier een waterpijp aansteek vanavond
Vraag me af of dat van het blowen komt, mijn broertje vertoont hetzelfde gedragquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:33 schreef Studeur het volgende:
[..]
Als ik geen wekker zet kom ik er echt pas om 17:00 uit. Als ik mn wekker om 12:00 zet, snooze ik tot 15:00 en dan kom ik eruit
Het probleem is dat ik vaak om 4 uur snachts nog aan t blowen ben en dan ga ik pas slapen als ik niet meer zo stoned ben (anders lukt slapen niet). Melatonine probeer ik nu een aantal dagen maar dat wil ook niet helpen. De enige optie zou zijn stoppen met snachts blowen, ik weet dat ik dan veel makkelijker mn bed uit kom.
En ja, minder roken idd, maar dat weet je zelf alquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:33 schreef Studeur het volgende:
[..]
Als ik geen wekker zet kom ik er echt pas om 17:00 uit. Als ik mn wekker om 12:00 zet, snooze ik tot 15:00 en dan kom ik eruit
Het probleem is dat ik vaak om 4 uur snachts nog aan t blowen ben en dan ga ik pas slapen als ik niet meer zo stoned ben (anders lukt slapen niet). Melatonine probeer ik nu een aantal dagen maar dat wil ook niet helpen. De enige optie zou zijn stoppen met snachts blowen, ik weet dat ik dan veel makkelijker mn bed uit kom.
Ik zal eens kieken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Tuuuuuurlijk, pics please![]()
Eerdere reeksen stonden tuts en tools. Moet je effe in deeltje 160 kijken ofzo
Niet standaard maar soms heeft ze het al open voordat ze zich realiseert dat het voor mij isquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Maakt je moeder JOUW post open?! Damn.
Hoezo geen privacy.
Zelfde probleem. Eigenlijk wel standaard hier of het moet van school zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Niet standaard maar soms heeft ze het al open voordat ze zich realiseert dat het voor mij is
Mijn moeder ziet niet zoveel zonder leesbril en die zet ze vaak pas op als de brief open isquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zelfde probleem. Eigenlijk wel standaard hier of het moet van school zijnIk heb dezelfde initialen als m'n pa dus dan is het vrij logisch
De foto's van draaitechnieken!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Tuuuuuurlijk, pics please![]()
Eerdere reeksen stonden tuts en tools. Moet je effe in deeltje 160 kijken ofzo
Ach met pakketjes kijkt ze wel altijd eerst naar de naam dus boeiequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:54 schreef Typisch het volgende:
Gewoon een paar keer flink boos worden. Je kijkt toch ook niet in hun post?
ik zou je post openenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:54 schreef Typisch het volgende:
Gewoon een paar keer flink boos worden. Je kijkt toch ook niet in hun post?
Je ma draait zelf een dikke pitoe van die ganja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Niet standaard maar soms heeft ze het al open voordat ze zich realiseert dat het voor mij is
Ik vond dat wel altijd boeiend ja. Als ik hulp nodig heb of wil dat mijn vader of moeder iets weet dan vertel ik het zelf wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ach met pakketjes kijkt ze wel altijd eerst naar de naam dus boeie
Uh, oke.quote:
Watquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je ma draait zelf een dikke pitoe van die ganja.
Brieven mogen ze openen, pakketjes is een ander verhaalquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vond dat wel altijd boeiend ja. Als ik hulp nodig heb of wil dat mijn vader of moeder iets weet dan vertel ik het zelf wel.
[..]
Uh, oke.
Dat kan ze niet eens johquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je moeder draait zelf een dikke joint van die wierrie
Ooit. Komen weer drukke dagen aan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:03 schreef FL_Freak het volgende:
typisch ga je continuum nog checken? Zijn weer verlengd met een seizoen.
moet je nog coke hebben?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ooit. Komen weer drukke dagen aan.![]()
Nu koken ditditdat, huis hufterproof maken voor mijn junky matties aan komen.
doag
Sterktequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ooit. Komen weer drukke dagen aan.![]()
Nu koken ditditdat, huis hufterproof maken voor mijn junky matties aan komen.
doag
Enige waardevolle in mijn huiskamer is de tv en de bank, dus komt wel goed.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Sterkte. Hufterproof is lastig. Want hufters weten met alles te kutten.
Oohwww. Moet goed komenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Enige waardevolle in mijn huiskamer is de tv en de bank, dus komt wel goed.
Bekende, Pineapple Express, How High, Dude where's my carquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:52 schreef Typisch het volgende:
Geef mij eens wat vette stoner films. Er komt een mannetje of 10, dus het moet goede shit zijn.
Onze tekst wat doette gijquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:53 schreef Unscrewed het volgende:
http://flockdraw.com/stoners
Wie helpt mee een mooi natuur landschap maken?
hansel en gretchen get bakedquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:52 schreef Typisch het volgende:
Geef mij eens wat vette stoner films. Er komt een mannetje of 10, dus het moet goede shit zijn.
Jay and Silent Bob ofzoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:53 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Bekende, Pineapple Express, How High, Dude where's my car![]()
Ik heb gehoord dat Paprika(2006) (anime) een gare stonerfilm moet zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:52 schreef Typisch het volgende:
Ja sorry man dat ging echt perongelukquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:01 schreef Onorgineel het volgende:
Flockdraw komt die un ineens met een gvd grote streep over het meesterwerk heen zetten
Nu echt eten
Alles van Seth Rogen en Evan Goldbergquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:52 schreef Typisch het volgende:
Ja, iedereen verneukt alles -_-quote:
wie was degene die telkens dingen liep te verkleurenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ben al weg tho
was sowieso mijn bedoeling niet om dingen te verneuken ben gewoon onhandig met trackpad
Mehh, en dat terwijl ik lekker stoned naar jouw kuntswerkjes zat te kijken.quote:
"natuur"quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
wie was degene die telkens dingen liep te verkleuren
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:15 schreef Toradora het volgende:
[..]
Mehh, en dat terwijl ik lekker stoned naar jouw kuntswerkjes zat te kijken.
Ik weet het, ik ben een beetje stalkerig
Ik verbeterde slechts jullie tekeningen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
wie was degene die telkens dingen liep te verkleuren
Typisch ditquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik verbeterde slechts jullie tekeningen.
dag hequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:25 schreef Typisch het volgende:
fijne avond FOK!ertjes, ik ben er vandoor
doag
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:29 schreef Snowbells het volgende:
gewoon vervelend van die partypoopers
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:29 schreef Snowbells het volgende:
gewoon vervelend van die partypoopers
Hahaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:31 schreef Unscrewed het volgende:
Ik wist dat "Anonymous" ging kloten, express screenshot gemaakt
Alleen Snow, jouw tekening staat er maar half op.. :\ was ingezoomed op die van mij
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zelfs dat zou te mooi om waar te zijn
Vind t alleen leuker ja, ik kan me niet op de trip concentreren met mensen om me heenquote:
Ik hou er niet zo van, liever zelf een kweekset kopenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo lang geleden alweer, heerlijke shit op z'n tijd
Bedoel je nou dat je nog nooit truffels zelf hebt genomen of dat je er pas mee stopte toen die vrienden bad gingen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik hou er niet zo van, liever zelf een kweekset kopen
Paar vrienden zijn een keer gruwelijk bad gegaan op truffels, dus ik pass
Ja maar wel aan de M. Maar M kristalvorm, schrapen, wegen en droppen.
Heb ze 1x gehad, toen m'n vrienden bad gingen wilde ik het niet meer. Vind de oude vertrouwde hasj en wiet toch eigenlijk wel het aller chillste. Geen last van katers of dergelijke bijwerkingen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat je nog nooit truffels zelf hebt genomen of dat je er pas mee stopte toen die vrienden bad gingen?
Dit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:54 schreef krullenbolletje het volgende:
tekenen met een trackpad is echt aids
Oh apart, heb het al zo'n 6 keer gedaan ofzo en nooit bad gegaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heb ze 1x gehad, toen m'n vrienden bad gingen wilde ik het niet meer. Vind de oude vertrouwde hasj en wiet toch eigenlijk wel het aller chillste. Geen last van katers of dergelijke bijwerkingen.
Ja best wel, maar ja. De een trekt 't beter dan de ander. Ik kan op zich ook wel wat hebbenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh apart, heb het al zo'n 6 keer gedaan ofzo en nooit bad gegaan
Nouja dat valt niet te vergelijken met truffels, dat ligt toch echt meer aan je mindsetquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja best wel, maar ja. De een trekt 't beter dan de ander. Ik kan op zich ook wel wat hebben
voor mijn lengte en postuurBen een fucking tuinkabouter, maar zuip en smoke menigeen er uit.
Ik spoor niet, dus da's echt niet goed voor mijquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja dat valt niet te vergelijken met truffels, dat ligt toch echt meer aan je mindset
quote:
Daarom.quote:
van jouquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
zeggen dat ze een dochter heeft
Toeiquote:
Zelfs als ik er om 03:00 in ga liggen slaap ik pas rond 6 uur. Dus dan kan ik beter iets gaan doen ipv stil liggen in bed.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:47 schreef Toradora het volgende:
[..]
Vraag me af of dat van het blowen komt, mijn broertje vertoont hetzelfde gedrag![]()
Maar wel vervelend. Wat als je nou een wekker zet om naar bed te gaan? Dat je je aan een bepaalde tijd houdt? en dan rustig aan beginnen, eerst half 4, daarna 3 uur, enz. You'll never know!
jaaahaaa dat zeg ik toch al de helen tijd. je moet gwn DM'en als je me nodig hebtquote:
Dan voel ik mij zo'n profiteurquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:41 schreef Studeur het volgende:
[..]
jaaahaaa dat zeg ik toch al de helen tijd. je moet gwn DM'en als je me nodig hebt
ik woon in heemstedequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dan voel ik mij zo'n profiteur![]()
Waar in haarlem woon je eigenlijk?
awquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik woon in heemstede
niks profiteur, ik zal mij volledig inzetten om ook minderjarigen te laten genieten van het heilige kruid
waarschijnlijk morgen na mn werk wel.. rond half 10 ga ik waarschijnlijk een grammetje halen als ik dan geld hebquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
awBen je toevallig morgen/overmorgen overdag in de stad?
half 10 s'ochtends?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:45 schreef Studeur het volgende:
[..]
waarschijnlijk morgen na mn werk wel.. rond half 10 ga ik waarschijnlijk een grammetje halen als ik dan geld heb
aan die joint jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar je moet wel suckie suckie doen dan hè.
Da's zonde van je geld joh, koop een grammetje en laat hem voor je draaien en de rest berg je op voor later als misschien een van je vrienden kan draaien oid.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
half 10 s'ochtends?Hoeveel kosten 2 joints ongeveer
[..]
aan die joint ja
nee 's avonds. 2 goede joints = een halve gram (als ik ze voor je draai) = 5 euroquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
half 10 s'ochtends?Hoeveel kosten 2 joints ongeveer
[..]
aan die joint ja
ja dat bedoel ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Da's zonde van je geld joh, koop een grammetje en laat hem voor je draaien en de rest berg je op voor later als misschien een van je vrienden kan draaien oid.
oh niceeeeeequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:55 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee 's avonds. 2 goede joints = een halve gram (als ik ze voor je draai) = 5 euro
Oh dan zei ik niksquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik
[..]
oh niceeeeeeMoet alleen morgen avond ook kennismaken met oppasgezin
zeker kutwiet of weinig wiet erinquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:55 schreef Snowbells het volgende:
Whehe ik kan altijd 1 joint voor 1 euro regelen
Waar dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben geen pro er in maar voor mijn gevoel gewoon goed
Ik heb nog wel oxazepam 50 mg liggen, geloof me, je slaapt als een blokquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:40 schreef Studeur het volgende:
[..]
Zelfs als ik er om 03:00 in ga liggen slaap ik pas rond 6 uur. Dus dan kan ik beter iets gaan doen ipv stil liggen in bed.
Welke ziektes bedoel je precies?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:31 schreef Ceviche het volgende:
Vraagje: is het niet raar dat kanker zo'n (sociaal gezien) zwaar beladen onderwerp is terwijl er ergere ziektes zijn (die minder zwaar beladen zijn)?
Mindfuck.
fucking geniaalquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:40 schreef Studeur het volgende:
"De driebenige god laat het regenen en sneeuwen"
by - Studeur - Unscrewed - Snowbells -krullenbolletje
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:40 schreef Studeur het volgende:
"De driebenige god laat het regenen en sneeuwen"
by - Studeur - Unscrewed - Snowbells -krullenbolletje
[ afbeelding ]
tinychatquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:54 schreef Toradora het volgende:
wat is tc? ik zie het o vaak voorbij komen, maar ik onthou door al dat geblow die afkortingen niet.
Bijvoorbeeld Epidermolysis bullosa, dan zitten de huidlagen niet 'vast' en wrijf je zo de bovenste huidlaag eraf. En dan krijg je blaren en wonden enzo. Altijd onder de blaren en wonden, d'r was een patient op tv (heel lang geleden) wiens voeten en handen moesten worden geamputeerd, hij ging dood op zijn 35e ofzo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Welke ziektes bedoel je precies?
en precies hoeveel mensen hebben daar last van?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:11 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld Epidermolysis bullosa, dan zitten de huidlagen niet 'vast' en wrijf je zo de bovenste huidlaag eraf. En dan krijg je blaren en wonden enzo. Altijd onder de blaren en wonden, d'r was een patient op tv (heel lang geleden) wiens voeten en handen moesten worden geamputeerd, hij ging dood op zijn 35e ofzo.
Of taaislijmziekte bijvoorbeeld.
Wat een baasquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Smullen (ja niet dus, gore dingen
)
Daag die wesp uit tot een gevecht tot de dood.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:25 schreef Toradora het volgende:
oke, ik zit nu in de badkamermn vriend is naar de shop, en er zit een hele dikke wesp, waar ik pokke allergisch voor ben in de huiskamer.
![]()
![]()
![]()
Ik was dan wel zo slim de laptop mee te nemen
Dat wordt dan waarschijnlijk mijn doodquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Daag die wesp uit tot een gevecht tot de dood.
Wikkel eerst wc-papier om je heen ter bescherming.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:28 schreef Toradora het volgende:
[..]
Dat wordt dan waarschijnlijk mijn dood
mummie pak is goede defense iddquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wikkel eerst wc-papier om je heen ter bescherming.
hij is gelukkig al foetsie!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wikkel eerst wc-papier om je heen ter bescherming.
Welkomquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:58 schreef Toradora het volgende:
[..]
Haha ik denk het!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |