SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
dan maar iets anders kijkenquote:
teringlijer die kezmanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:29 schreef DePresident. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pussy's.
Ja ik zag hem netquote:
Flikkerquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:29 schreef DePresident. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pussy's.
Hij heeft al een aflevering 3.quote:
dit is nieuw hoorquote:
vakantie...morgen weer naar huusquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vakantie in Londen? Of business?
Weer Premier League dus.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:47 schreef DePresident. het volgende:
Adel Taarabt op huurbasis van QPR naar Fulham.
EDIT: nevermind.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb je gekeken?
http://www.sendspace.com/file/ry5a4u
Oke dit was van R9Raiquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
EDIT: nevermind.
Ik vind die van mij leuker.
Het lijkt volgens mij wel iets meer op de echte, maar ik ga ook even kijken hoe die van mij eruit ziet met foto, nation, club en stats erop.quote:
Heb sinds vandaag IF Lulic op LB, paar wedstrijden mee gespeeld maar tot nu toe is hij echt goed. Je kan de stats hier vergelijken. Vooral de 96 longshot en 99 shotpower maken het erg leuk om hem bij het spel te betrekken en af en toe van afstand los te laten gaan.quote:
kjoetquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:21 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan?
Wat betekent dat in het Nederlands?quote:
Ik vinnum wel leuk hoor. Niet super, maar wel redelijk profi.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wat betekent dat in het Nederlands?
En met de tekst eronder?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik vinnum wel leuk hoor. Niet super, maar wel redelijk profi.
Nee, duidelijk minder.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En met de tekst eronder?
[ afbeelding ]
Tekst eronder is beter maar vind die bal niet echt chill erbij staanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En met de tekst eronder?
[ afbeelding ]
hmm, zonder die bal ziet het er niet veel beter uit, want die onderkanten van die kaarten zijn niet erg mooi voor op een logo. Weet iemand misschien een element dat die bal kan vervangen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tekst eronder is beter maar vind die bal niet echt chill erbij staan
Messi en zijn kameraden haha. Doe dat eens ben benieuwd hoe dat eruit zietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hmm, zonder die bal ziet het er niet veel beter uit, want die onderkanten van die kaarten zijn niet erg mooi voor op een logo. Weet iemand misschien een element dat die bal kan vervangen?
Bedoel je dat ik gewoon Messi's kaartfoto moet gebruiken bij die onderkanten van die kaarten of juist op een hele andere manier?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Messi en zijn kameraden haha. Doe dat eens ben benieuwd hoe dat eruit ziet
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik gewoon Messi's kaartfoto moet gebruiken bij die onderkanten van die kaarten of juist op een hele andere manier?
Die lukt niet, omdat de scheidingslijn tussen tekst en spelers niet goed kan worden gemaakt...quote:
Dat is idd ook niet geweldigquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die lukt niet, omdat de scheidingslijn tussen tekst en spelers niet goed kan worden gemaakt...
Hoe vind jij het eruit zien zonder iets voor de onderkant van de kaarten?
[ afbeelding ]
Wat zijn jullie kritisch allemaal zeg.quote:
Voor mn gevoel was het gewoon opbouwende kritiek hoor, hij vroeg om meningen...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat zijn jullie kritisch allemaal zeg.
Dit ziet er toch funky uit. Dit komt gewoon op de WeFUT 2.0 site (tenzij Bakkert nog iets mooier weet te maken).
oke dan ben ik niet kritisch:quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat zijn jullie kritisch allemaal zeg.
Dit ziet er toch funky uit. Dit komt gewoon op de WeFUT 2.0 site (tenzij Bakkert nog iets mooier weet te maken).
Was het niet leuk?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 07:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Mogguh! Eindelijk terug uit Seattle.
Jawel.quote:
Dat is echt fucked upquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 07:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jawel.
Maar ik zou eigenlijk zaterdag vertrekken sta ik bij de gate ben ik overboekt.
Dus geboekt naar een dag later (hotel, voucher voor volgende ticket en upgrade) ga ik mijn koffer ophalen zit die nog in het vliegtuig.
Jep, zat in het hotel zonder mijn spullen (alleen handbagage).quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 07:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is echt fucked up
En nu heb je dus nog een dag daar rondgehangen, zonder je spullen?
Dat is dan allemaal wel weer aardig, als tegemoetkoming...maar het blijft een beetje behelpen, en liefst had je natuurlijk gewoon al thuis gezetenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jep, zat in het hotel zonder mijn spullen (alleen handbagage).
Kreeg van hun een "excuses"-toilettas met een gaar tshirt, scheermesje, tandenborstel enz enz.
Maar toch bagger zonder je eigen spullen.
Gisteren wel businessclass terug gevlogen en een 600 dollar voucher voor een ticket.
Ik vond het wel lekker nog een dagje want ik was vergeten mijn Seattle Sounders shirt te kopen dus die heb ik nog even snel gehaald.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is dan allemaal wel weer aardig, als tegemoetkoming...maar het blijft een beetje behelpen, en liefst had je natuurlijk gewoon al thuis gezeten
Serious?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vond het wel lekker nog een dagje want ik was vergeten mijn Seattle Sounders shirt te kopen dus die heb ik nog even snel gehaald.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is dat die ene die nu in FUT zit, of is er alweer een iets nieuwere?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Alleen wel jammer dat je met heel groot "XBOX" op je borst loopt nu![]()
De nieuwste versie dus....vet zeg!quote:
Goed naar je zin daar? Waar ben je nu?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:11 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben nog een weekje in de states. Gaat ook snel.
Erg naar mijn zin ja. Ben nu in moab.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goed naar je zin daar? Waar ben je nu?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Erg naar mijn zin ja. Ben nu in moab.
Net weer gelachen. We maken zoveel mee dat mensen foto's van onze huurauto maken en ook mensen die er dan naast gaan zitten. Net ook weer een Frans gezin (Fransen) en op de sleutel zit een panic button. Dus die kerel gaat naast de auto zitten klaar voor de foto en ik druk op dat knopje. Hij vloog een meter de lucht in
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Erg naar mijn zin ja. Ben nu in moab.
Net weer gelachen. We maken zoveel mee dat mensen foto's van onze huurauto maken en ook mensen die er dan naast gaan zitten. Net ook weer een Frans gezin (Fransen) en op de sleutel zit een panic button. Dus die kerel gaat naast de auto zitten klaar voor de foto en ik druk op dat knopje. Hij vloog een meter de lucht in
Wat moet je daar toch steeds gaan doen? Hebben ze daar geen goeie hellupdeskerts?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
In Oktober weer naar Seattle hoor ik net op mijn werk.
Op mijn camera heb ik mooiere foto's. Die laat ik wel zien als ik thuis ben. Telefoon is nare kwaliteit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Briljante foto
Die heb jij vast niet met je foontje genomen?
Ik vond deze kwaliteit anders al niet onaardigquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Op mijn camera heb ik mooiere foto's. Die laat ik wel zien als ik thuis ben. Telefoon is nare kwaliteit.
Daar ben ik best benieuwd naar jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:31 schreef Patje1987 het volgende:
Niet slecht maar heb spiegelreflex bij dus die maakt mooiere foto's
Ze hebben daar geen IT-afdeling en er wordt daar een "IT"-manager ontslagen en ik moet dadelijk het kantoor begeleiden naar een nieuwe infrastructuur.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat moet je daar toch steeds gaan doen? Hebben ze daar geen goeie hellupdeskerts?
Da's een mooie klus, projectmanager en helpdesk ineenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ze hebben daar geen IT-afdeling en er wordt daar een "IT"-manager ontslagen en ik moet dadelijk het kantoor begeleiden naar een nieuwe infrastructuur.
Nu nog in moab wat natuurparken bezoeken. Dan bryce en Vegas en La.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar ben ik best benieuwd naar ja
Paar weken terug ook spiegelreflex (of iets wat erop lijkt) gekocht, echt briljant
Waar gaat de reis nu nog heen?
Brycequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nu nog in moab wat natuurparken bezoeken. Dan bryce en Vegas en La.
Ja hebben echt al zoveel gezien en meegemaakt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bryce
Moet echt een prachtige tour zijn die maakt
Ben geen helpdesk meer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Da's een mooie klus, projectmanager en helpdesk ineen
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja hebben echt al zoveel gezien en meegemaakt.
Hij zit nu op een klein stoeltje naast mijn bureau.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wtf? Heeft Timmy je baan overgenomen?
Toe maar....lekker met Pzzl praten over bits en bytesquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij zit nu op een klein stoeltje naast mijn bureau.
Oorspronkelijk aangenomen daarvoor maar ik ben doorgeschoven naar Systeembeheerder/Solutions developer.
nicely donequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij zit nu op een klein stoeltje naast mijn bureau.
Oorspronkelijk aangenomen daarvoor maar ik ben doorgeschoven naar Systeembeheerder/Solutions developer.
Vette fotoquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Trapz, heb je de nieuwe OP al gezien?
Bryce canyonquote:
die heb ik gezien paar jaar geleden show van Queen. Dat zal ik nooit vergetenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bryce canyon
Vergeet in vegas de street experience in fremont street niet. Sowieso vegas down town zoveel gezelliger dan de strip
Die kleine lettertjes rechtsonderin vallen me nu pas opquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat was me geen eens opgevallen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die kleine lettertjes rechtsonderin vallen me nu pas op
Gaafquote:
Zeker gaaf!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gaaf
Als ik niet had gevoetbald, was ik honkballer geweest denk ik...zo'n vette sport
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:02 schreef FCsuarez het volgende:
alle nachtbrakers zijn een keer op tijd naar bed gegaan denk
[b]voor welke datum moet je club eigenlijk aangemaakt zijn om straks free gold packs te krijgen ?[/b]
Ik dacht dat vorig jaar de regel was dat het voor April/Mei aangemaakt moest zijn.quote:
Dat agressieve tijdens sportwedstrijden lijkt sowieso meer uitzondering dan regel. Ik heb wedstrijden in Duitsland en Spanje bezocht, en daar lijken ze ook al veel verder te zijn dan hier in Nederland.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zeker gaaf!
En de atmosfeer is echt fantastisch helemaal niet agressief.
Is toch fantastisch dat je als je uit supporter gewoon tussen het thuis publiek kan zitten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dat agressieve tijdens sportwedstrijden lijkt sowieso meer uitzondering dan regel. Ik heb wedstrijden in Duitsland en Spanje bezocht, en daar lijken ze ook al veel verder te zijn dan hier in Nederland.
Ik twijfelde instinctief ook tussen 1 mei, of 1 april. Maar ik ben er niet zeker van, dus daarom maar niet geantwoordquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik dacht dat vorig jaar de regel was dat het voor April/Mei aangemaakt moest zijn.
Precies, ik heb nog nooit zoveel drank-tentjes in een stadion gezien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:21 schreef Patje1987 het volgende:
Nederland is echt kut wat dat betreft hoor. Ik was naar de Broncos geweest en daar kun je zelfs sterke drank halen en iedereen is relaxt.
even snel foto gemaakt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Precies, ik heb nog nooit zoveel drank-tentjes in een stadion gezien.![]()
Heb jij de blue moon bier ook al op?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
even snel foto gemaakt.
[ afbeelding ]
1 ding staat dus vast. nu is het te laatquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik dacht dat vorig jaar de regel was dat het voor April/Mei aangemaakt moest zijn.
Schijntje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Voor 1,5 mil is-ie van jou
daily giftsquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
1 ding staat dus vast. nu is het te laat![]()
nou dan de 3 huidige maar hopen op wat leuks
mensen die al een club hebben mogen er toch een week eerder in? ik vraag me dan af hoe kom je aan je centen om dan te handelen ?
dus je daily gifts gebruik je om teams te maken, maar verkopen heeft geen nut want niemand heeft geld toch ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
daily giftsik had al 2 goede gold teams klaar om te spelen voor fifa uit was
Tuurlijk heeft verkopen wel nut. Dat levert je wat startkapitaal op, waarmee je weer meer kapitaal kunt makenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dus je daily gifts gebruik je om teams te maken, maar verkopen heeft geen nut want niemand heeft geld toch ?
en dan hebben de meeste hier zeker ook nog free gold packs van de ultimate edition?
hoe komen de eerste mensen dan aan geld ? niemand speelt nog dus krijgen ook geen coins van matches. of zijn er dan van die dodo's die alles gaan zitten discarden?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft verkopen wel nut. Dat levert je wat startkapitaal op, waarmee je weer meer kapitaal kunt maken
Geen idee. Ik zal je vanmiddag trouwens ook in de OP zetten, net als StijnDa.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Is het al bekend dan wanneer de nieuwe webapp toegankelijk is?
Half september meestal toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Is het al bekend dan wanneer de nieuwe webapp toegankelijk is?
Ik heb geen idee hoe mensen dat kunnen doen, ik stel alleen vast dat het gebeurt. Ik had in mijn eerste pack een redelijke gold speler (geloof Kaboul ofzo). Die heb ik verkocht voor 2/3k, en daarna ben ik gaan handelenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoe komen de eerste mensen dan aan geld ? niemand speelt nog dus krijgen ook geen coins van matches. of zijn er dan van die dodo's die alles gaan zitten discarden?
dit jaar pas later begonnen met FUT![]()
dus even kijken wat me te wachten staat straks in september
oke gewoon het pack van maver jatten en messi hebben dusquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe mensen dat kunnen doen, ik stel alleen vast dat het gebeurt. Ik had in mijn eerste pack een redelijke gold speler (geloof Kaboul ofzo). Die heb ik verkocht voor 2/3k, en daarna ben ik gaan handelen
Zie mijn laatste editquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
oke gewoon het pack van maver jatten en messi hebben dus![]()
![]()
kom tegen die tijd nog wel eens om de tips vragen
Wel een lieve hè?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zal je vanmiddag trouwens ook in de OP zetten, net als StijnDa.
Kaboul was wel veel meer waard.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe mensen dat kunnen doen, ik stel alleen vast dat het gebeurt. Ik had in mijn eerste pack een redelijke gold speler (geloof Kaboul ofzo). Die heb ik verkocht voor 2/3k, en daarna ben ik gaan handelen
ja dat was mij in mijn begin periode ook al opgevallen dat er bij de nederlandse silvers redelijk wat handel zat. spelers als matavz en BMIquote:
Niet in de eerste week hoor. Na een paar weken werd hij behoorlijk gehyped, toen ging hij inderdaad voor meerquote:
Precies. Lukoki, van Rhijn, Kalas, Castaignos, Viergever, Duarte. Maar niet alleen ere, dat was ook zo met andere silvers. Ik heb bijvoorbeeld echt redelijk veel coins verdiend met handel in Molinaro, Angbwa, Wilkshere, Poulsen (ex-AZ) en dat soort figuren. Snelle backs, zeg maar....en zeker in 433 en 41212.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja dat was mij in mijn begin periode ook al opgevallen dat er bij de nederlandse silvers redelijk wat handel zat. spelers als matavz en BMI
Dat wordt wel kut voor zilverpacks openen, dat formaties niet meer uitmaken. Meestal kon je toch voor een waardeloze speler of een redelijke speler nog wat krijgen als je hem in een goede formatie kreeg. nu alles hetzelfde en zal de prijs dus wel alleen maar van dalenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. Lukoki, van Rhijn, Kalas, Castaignos, Viergever, Duarte. Maar niet alleen ere, dat was ook zo met andere silvers. Ik heb bijvoorbeeld echt redelijk veel coins verdiend met handel in Molinaro, Angbwa, Wilkshere, Poulsen (ex-AZ) en dat soort figuren. Snelle backs, zeg maar....en zeker in 433 en 41212.
Inderdaad...ik denk ook dat dat wat doet met de prijzen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dat wordt wel kut voor zilverpacks openen, dat formaties niet meer uitmaken. Meestal kon je toch voor een waardeloze speler of een redelijke speler nog wat krijgen als je hem in een goede formatie kreeg. nu alles hetzelfde en zal de prijs dus wel alleen maar van dalen
aan de andere kant hoef je niet meer die klote formatie kaartjes proberen te kopen voor de juiste prijs... had altijd het idee dat ik te veel betaalde en er net niks op de markt stond.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dat wordt wel kut voor zilverpacks openen, dat formaties niet meer uitmaken. Meestal kon je toch voor een waardeloze speler of een redelijke speler nog wat krijgen als je hem in een goede formatie kreeg. nu alles hetzelfde en zal de prijs dus wel alleen maar van dalen
De LB heb ik gewoon standaard ingevuld, maar daar wil ik inderdaad OF Lulic OF Asamoah hebbenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 02:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb sinds vandaag IF Lulic op LB, paar wedstrijden mee gespeeld maar tot nu toe is hij echt goed. Je kan de stats hier vergelijken. Vooral de 96 longshot en 99 shotpower maken het erg leuk om hem bij het spel te betrekken en af en toe van afstand los te laten gaan.
Zelf gebruik ik Marchisio als CDM in mijn 4222. Als je je team nog iets anders wil maken kan je Tevez CM maken. Als CAM in mijn team is hij zeker niet verkeerd.
Verder een leuk team! Giovinco
maar aan de andere kant maken die chemistry kaartjes zo'n kaartje weer iets duurder. Dus dat zal elkaar wel iets opheffen. Maar toch ook weer andersquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad...ik denk ook dat dat wat doet met de prijzen.
Ik heb heb dit, met dus bijna hetzelfde middenveld. De Rossi ipv Vidal. Speelt primaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:11 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
De LB heb ik gewoon standaard ingevuld, maar daar wil ik inderdaad OF Lulic OF Asamoah hebbenHoe denk je dat de balans is?
Leuk team man! De Rossi komt sowieso op de bank, op CM krijgt Vidal toch de voorkeurquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb heb dit, met dus bijna hetzelfde middenveld. De Rossi ipv Vidal. Speelt prima
Ik heb nog niet met Vidal gespeeld, dit bevalt prima, dus houd ik het zoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:19 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Leuk team man! De Rossi komt sowieso op de bank, op CM krijgt Vidal toch de voorkeur
Ik heb de Ligue 1 rechts omdat ik IF Debuchy nog wil proberen.
Zeker, neem een formatie met een RW want Hooiquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:20 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Is de eredivisie trouwens een mooie broedplaats voor een bronzen team? Die ga ik ooit ook nog fabriceren.
argentijnen zonder messiquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb heb dit, met dus bijna hetzelfde middenveld. De Rossi ipv Vidal. Speelt prima
Inderdaad, ik zie nu dat Lucas geen H/L of H/M heeft maar M/M dus dat moet helemaal goed komenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb nog niet met Vidal gespeeld, dit bevalt prima, dus houd ik het zo
Ieder zo zijn voorkeuren he
Diamanti speelde wel een stuk slechter dan z'n stats lieten zien imoquote:
yup, prima te doenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:20 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Is de eredivisie trouwens een mooie broedplaats voor een bronzen team? Die ga ik ooit ook nog fabriceren.
?quote:
Ja hij valt mij een beetje tegen want hij is superzwak en zijn schoten zijn ook tarrelslecht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Diamanti speelde wel een stuk slechter dan z'n stats lieten zien imowel een dik team
[..]
yup, prima te doen
vond de NIF echtquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
?
Ik vind hem wel een geilzak in mijn team.
Zal ook wel wat kosten die gozer zeker?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:20 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Zeker, neem een formatie met een RW want Hooi
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:30 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Zal ook wel wat kosten die gozer zeker?
Je hebt toch ook nog een paar snelle negers bij Willem II? Misidjan, Lumu.
Categorie Lukoki, Cabral enzo. Snelle negers die eigenlijk helemaal niet kunnen voetballen.quote:
Lukoki, Cabral en Misidjan zijn zilver. Hooi kost geen drol, nog maar 500 coins oid. al staan de meeste er voor veel meer opquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:33 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Categorie Lukoki, Cabral enzo. Snelle negers die eigenlijk helemaal niet kunnen voetballen.Uitstekend voor Fifa dus! Want pace..
Benson (Zwolle) is een baasquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:30 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Zal ook wel wat kosten die gozer zeker?
Je hebt toch ook nog een paar snelle negers bij Willem II? Misidjan, Lumu.
Ja, daar heb ik geen problemen mee eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:47 schreef SV-Spakenburg het volgende:
@POTS:
Dat team van jou, werkt Chiellini rechts en Silva wel qua favoriete been?
Ik heb het namelijk ook geswitcht, eerste wedstrijd rage-quit van tegenstander na 10min 2-0. Vervolgens de 2e wedstrijd 4-1 afgeslacht door een goedkoop 4-3-3 team met als duurste spelers Benzema en Nasri, voor de rest frans..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik geen problemen mee eigenlijk.
You win some, you lose some. Ook met mijn team win ik bepaald niet alles hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:58 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik heb het namelijk ook geswitcht, eerste wedstrijd rage-quit van tegenstander na 10min 2-0. Vervolgens de 2e wedstrijd 4-1 afgeslacht door een goedkoop 4-3-3 team met als duurste spelers Benzema en Nasri, voor de rest frans..
Dat is waar, maar ik zag meteen waar de zwakke punten lagen.. Lucas liep te ver door aan de rechterkant en daardoor ving Vidal alles op aan de rechter kant en was het 4-2-4.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
You win some, you lose some. Ook met mijn team win ik bepaald niet alles hoor
Lucas gaat veel diep ja (maar niet echt de hoeken in bij mij trouwens, veel over de as). Ik vind dat juist heel fijn, een speler die vanuit het middenveld bij de spitsen komt. Creeer je soms net een mannetje meer mee, en combineert lekker. Marchisio doet hetzelfde, maar minder vaak. En is een betere passer. En de Rossi lost heel veel verdedigend op, en is ook een goeie passerquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:01 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik zag meteen waar de zwakke punten lagen.. Lucas liep te ver door aan de rechterkant en daardoor ving Vidal alles op aan de rechter kant en was het 4-2-4.
Net 1e potje gespeeld en daar was het netjes 4-3-3, mede ook door de aanval
Heb je dan niet heel veel concurrentie daarmee?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:36 schreef DutchSL het volgende:
Of ziekelijk veel spelers met rating van bv. 76 of 77 opkopen voor 300 coins en dan discarden voor 316 coins (zo deed ik het ook)
Niet echt, gewoon zoeken op gouden kaarten van maximaal 300 en dan staan er altijd wel wat op.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Heb je dan niet heel veel concurrentie daarmee?
Precies hetzelfde hier, alleen het verdedigende werk lost Vidal opquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lucas gaat veel diep ja (maar niet echt de hoeken in bij mij trouwens, veel over de as). Ik vind dat juist heel fijn, een speler die vanuit het middenveld bij de spitsen komt. Creeer je soms net een mannetje meer mee, en combineert lekker. Marchisio doet hetzelfde, maar minder vaak. En is een betere passer. En de Rossi lost heel veel verdedigend op, en is ook een goeie passer
Speelde hij een beetje goed?quote:
Hij viel in en scoorde. Prima.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Speelde hij een beetje goed?
Wedstrijd gemist.
Heb je die van mij al gelezenquote:
Zal wel goed zitten, heb dit jaar geen ervaring met 433 dus daar kan ik niet zoveel over vertellen. Ken Giovinco en Menez nog toen ze CAMs waren in vorige fut's, die waren daar toen baas.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:11 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
De LB heb ik gewoon standaard ingevuld, maar daar wil ik inderdaad OF Lulic OF Asamoah hebbenHoe denk je dat de balans is?
Dit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom staat Dion nog niet in de OP?
Jij staat er ook niet tussen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:47 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb je die van mij al gelezen![]()
Niks lievvvs aan
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij staat er ook niet tussen.
[ afbeelding ]
Zet dan Samedov erbij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:48 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga een non-rare teampje maken met verborgen sjem LazovicWat een stats + hoog/laag werkbeoordelingen.
Deze vind ik echt geweldig, als je vrouw vriendin dit zou lezen.quote:
Laptop door het raamquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Deze vind ik echt geweldig, als je vrouw vriendin dit zou lezen.
ahahahhaquote:
Jij voelt mijn pijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt wel goed schatje,
quote:
quote:
sukkeltjesquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]doe ik al elke dag.. in mijn dromen.
Aangezien ik ook pikstraf heb.
Wij willen jou ook best aanraken als je dat zo graag wilt.quote:
Die gebruik ik al jaren in bed en op de wc.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:05 schreef v0lt026 het volgende:
http://www.sportamerika.n(...)r&utm_source=twitter
Al gepost? Best nice
Best een leuk idee voor de amateurscheidsrechters in Nederlands gr gr x richard.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:05 schreef v0lt026 het volgende:
Al gepost? Best nice
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zal wel goed zitten, heb dit jaar geen ervaring met 433 dus daar kan ik niet zoveel over vertellen. Ken Giovinco en Menez nog toen ze CAMs waren in vorige fut's, die waren daar toen baas.
Ik zou voor Lulic gaan, volgens mij verschillen de stats niet heel erg. Lulic heeft alleen med/med workrates en is 140k goedkoper.
Klose in de spits = succes.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:08 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb het nu zo omgebouwd, Balotelli is de eerste die eruit gaat, staat nog droog na 3/4 wedstrijden..
De hand van godquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Best een leuk idee voor de amateurscheidsrechters in Nederlands gr gr x richard.Beetje respect is ook wel op z'n plaats..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spoiler alert.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:08 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Beetje respect is ook wel op z'n plaats..
geen goede workrates voor 4-3-3. Probeer Klose maar, zul je geen spijt van krijgen.quote:
Daarom IF Baloquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:08 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb het nu zo omgebouwd, Balotelli is de eerste die eruit gaat, staat nog droog na 3/4 wedstrijden..
Hoe ver is je vriendin/vrouw nu?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]doe ik al elke dag.. in mijn dromen.
Aangezien ik ook pikstraf heb.
Helaas te weinig coins voorquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daarom IF Balo
Heb IF Milito ook geprobeerd, geen succes.
Mwahhhhhh kan best tochquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:08 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Beetje respect is ook wel op z'n plaats..
Ik snap je wel, niet erg leuk, maar er zijn vast mensen die er wel om grinniken en dan in zien dat het gewoon te ver gaat.(in die volgorde ging het bij mij ook)...quote:
Mijn vriendin is nu in haar laatste maand.quote:
NIF/IF/SIF?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
geen goede workrates voor 4-3-3. Probeer Klose maar, zul je geen spijt van krijgen.
Strootman.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:05 schreef v0lt026 het volgende:
Al gepost? Best nice
Allemaal legendarisch.quote:
DS2 jankt er al een paar dagen over. EA is weer aan het knoeien...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat is dit nou voor een bullshit.
Ik kan niks op mijn tradepile gooien.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
DS2 jankt er al een paar dagen over. EA is weer aan het knoeien...
die ja.quote:
De laatste maand is het ergste, ook voor de bijna-vadersquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mijn vriendin is nu in haar laatste maand.
Jouw vriendin is toch al bijna uitgerekend?
Kan hem nu voor 39k op XBOX kopen, hmmquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
50k voor de SIF. Daar kan ik me geen buil aan vallen
Goedzo, probeer hem maar. En dan mag je hem ook wel tegen mij testen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
50k voor de SIF. Daar kan ik me geen buil aan vallen
hé niet scheldenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
DS2 jankt er al een paar dagen over. EA is weer aan het knoeien...
Oh, dan is het goed. <3quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
hé niet schelden
ik zeg gewoon netjes dat ik al 4 dagen niks meer naar mijn TP kan sturen.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:13 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
De laatste maand is het ergste, ook voor de bijna-vaders![]()
De 11e ja
Ik voel je pijn, broeder.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
hé niet schelden
ik zeg gewoon netjes dat ik al 4 dagen niks meer naar mijn TP kan sturen.
Zal je vriendin leuk vinden als jullie net een kleine hebben en jij in Seattle en Vietnam zitquote:
Agh hoort er bij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zal je vriendin leuk vinden als jullie net een kleine hebben en jij in Seattle en Vietnam zit
Holy shitquote:
quote:
je bent niet de enigequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat is dit nou voor een bullshit.
Ik kan niks op mijn tradepile gooien.
Inb4 Trapzquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Holy shit![]()
![]()
Ik mis alleen nog een kettingzaag
nieuwe UI voor TT?quote:
iddquote:
Ik ook....alleen werken er maar 5quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
iddzelfs 10 plekken extra gekregen die nog steeds goed werken
Dan heb je geluk. Ik wil toch minstens 50k van EA want in mijn watch list had ik dat ongeveer aan spelers en die zijn nu ook verdwenen.quote:
geen samedov...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:27 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is er geen enkele gouden non-rare LB in de eredivisie?
Merk nu pas op dat de voorste 5 allemaal 4* skills hebben.
iedereen die 5atb heeft gespeeld wordt gestraftquote:
Waarom word ik dan ook gestraft?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
iedereen die 5atb heeft gespeeld wordt gestraft
quote:
Jij speelde 7atb.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom word ik dan ook gestraft?
jij bent een pacehoer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
LB en RB op LM en RM staat gelijk aan 5atb.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
5atb door de lmb en rmbquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
iedereen die 5atb heeft gespeeld wordt gestraft
HAHA hola supermercado de la bancos por aquiquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik speelde gewoon 3 atb. Jullie moeten niet zo naar die spelers kijken.
HAHA ik was van plan om naar de supermarkt te gaan en ik krijg Mercado in een pack.
Telebancos bedoel jequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
HAHA hola supermercado de la bancos por aqui
telebancos toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
POTS was me dus voor.quote:
Zoiets kan ook nog:quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:27 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ik dacht altijd De la bancos omdat de rest van het liedje ook verkracht Spaans is.quote:
Ziet er chill uit, zoiets wil ik ook wel eens proberenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:46 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Zoiets kan ook nog:
http://wefut.nl/squad/3225
Telebancos is Spaans voor pinautomaat, dacht ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht altijd De la bancos omdat de rest van het liedje ook verkracht Spaans is.
let's get spanishquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:52 schreef TBakkert het volgende:
wefut meets james bond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan was het een gun barrel geweest...quote:
Lijkt meer een logo voor een gereedschaps--website.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dan was het een gun barrel geweest...
Ik heb geen inspiratie ja, laat me...
ik weet het...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lijkt meer een logo voor een gereedschaps--website.
tettenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:57 schreef TBakkert het volgende:
Iemand ideeën voor bepaalde dingen die jullie in een logo willen zien van een FUT-website?
Ja. Het hoofd van onzun Entunniequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:57 schreef TBakkert het volgende:
Iemand ideeën voor bepaalde dingen die jullie in een logo willen zien van een FUT-website?
Ik denk dat dat de bezoekers een beetje afschrikt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja. Het hoofd van onzun Entunnie
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de bezoekers een beetje afschrikt.![]()
alleen de buitenlandse. Alle Hollanders adorent Anthony.quote:
Netjes. Ik wilde alleen Bojan en Eriksen er ook sowieso bij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:46 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Zoiets kan ook nog:
http://wefut.nl/squad/3225
Instabonerquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:27 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
*kuch kuch* Samedov.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:12 schreef Lindgren. het volgende:
AARGH.Ik ben zo dichtbij. Kom er echt niet uit zonder Hart.
http://wefut.nl/squad/3227
Zonder Duricic moet het vast wel lukken..
iets met kuzmanovic rcdm maar dan komt die kutbelg weer in de problemenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:12 schreef Lindgren. het volgende:
AARGH.Ik ben zo dichtbij. Kom er echt niet uit zonder Hart.
http://wefut.nl/squad/3227
Zonder Duricic moet het vast wel lukken..
In de vakantie?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:34 schreef TBakkert het volgende:
Okee, ik moet aan mijn Duitse hausaufgaben, leuk.
Ik ga nu (na de 4e klas) nog stoppen met Latijn. Ik had afgelopen jaar geen Duits, de 2 jaar daarvoor wel. Toen is mij halverwege het jaar gezegd dat het niet erg zou zijn als Latijn een onvoldoende was, maar het mocht geen 4 zijn. Ik eindigde dus gewoon met een 5 en toen kreeg ik opeens te horen dat ik eerst een soort toets voor Duits moet maken, voordat ze die onvoldoende van Latijn laten vervallen. Dus ben ik ook pas officieel over als ik dat toelatingsexamen haal.quote:
stoppen met latijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ga nu (na de 4e klas) nog stoppen met Latijn. Ik had afgelopen jaar geen Duits, de 2 jaar daarvoor wel. Toen is mij halverwege het jaar gezegd dat het niet erg zou zijn als Latijn een onvoldoende was, maar het mocht geen 4 zijn. Ik eindigde dus gewoon met een 5 en toen kreeg ik opeens te horen dat ik eerst een soort toets voor Duits moet maken, voordat ze die onvoldoende van Latijn laten vervallen. Dus ben ik ook pas officieel over als ik dat toelatingsexamen haal.
pffquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ga nu (na de 4e klas) nog stoppen met Latijn. Ik had afgelopen jaar geen Duits, de 2 jaar daarvoor wel. Toen is mij halverwege het jaar gezegd dat het niet erg zou zijn als Latijn een onvoldoende was, maar het mocht geen 4 zijn. Ik eindigde dus gewoon met een 5 en toen kreeg ik opeens te horen dat ik eerst een soort toets voor Duits moet maken, voordat ze die onvoldoende van Latijn laten vervallen. Dus ben ik ook pas officieel over als ik dat toelatingsexamen haal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |