SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
dan maar iets anders kijkenquote:
teringlijer die kezmanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:29 schreef DePresident. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pussy's.
Ja ik zag hem netquote:
Flikkerquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:29 schreef DePresident. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pussy's.
Hij heeft al een aflevering 3.quote:
dit is nieuw hoorquote:
vakantie...morgen weer naar huusquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vakantie in Londen? Of business?
Weer Premier League dus.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:47 schreef DePresident. het volgende:
Adel Taarabt op huurbasis van QPR naar Fulham.
EDIT: nevermind.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb je gekeken?
http://www.sendspace.com/file/ry5a4u
Oke dit was van R9Raiquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 01:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
EDIT: nevermind.
Ik vind die van mij leuker.
Het lijkt volgens mij wel iets meer op de echte, maar ik ga ook even kijken hoe die van mij eruit ziet met foto, nation, club en stats erop.quote:
Heb sinds vandaag IF Lulic op LB, paar wedstrijden mee gespeeld maar tot nu toe is hij echt goed. Je kan de stats hier vergelijken. Vooral de 96 longshot en 99 shotpower maken het erg leuk om hem bij het spel te betrekken en af en toe van afstand los te laten gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |