abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 september 2002 @ 10:56:46 #1
16148 bencramerben11
What t' hell r' you
pi_5915829
Op teletekst ( http://teletekst.nos.nl/cgi-bin/tt/nos/page/t/o/m/372 ) las ik het verontrustende bericht, dat NEUK! er mee kapt.

Volgens hun website ( http://go.to/neuk ) stoppen Dre Wijnand en Rutger er mee en gaat Neuk! door met een nieuwe bezetting.

WAT IS WAAR!!!???

bencramerben zaxxon carqula
pi_5916021
Wat is dit voor een K-ZOOI. Ik ken die gasten niet, maar ga naar hun site en vervolgens wil GATOR zich gaan installeren.

Maar goed dat ze stoppen

yeah!
pi_5916028
Ik heb gehoord dat na het Bolwerk nog een optreden komt, en dat het dan afgelopen is.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_5916071
zou tijd worden.
'n dag nie gekankâhd is 'n dag nie geleif
  zondag 22 september 2002 @ 11:31:40 #5
16148 bencramerben11
What t' hell r' you
pi_5916072
Weet iemand waar dat allerlaatste concert dan gehouden zal worden? Ik neem aan dat dat natuurlijk ik "Iduna" te Drachten zal zijn.
pi_5916115
Nope, daar is het sowieso niet .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_5917669
Laatste optreden is in Heemskerk.
  zondag 22 september 2002 @ 15:39:44 #8
16148 bencramerben11
What t' hell r' you
pi_5918437
Wanneer dan? Dan mot ik daar ook nog heen dan kan ik mijn totale bezochtte Neukconcerten naar 10 opschroeven
pi_5918491
Zaterdag 05-10-2002, Beyond93 & N3UK!
Donkey Shot, Heemskerk.
  zaterdag 28 september 2002 @ 13:36:04 #10
16148 bencramerben11
What t' hell r' you
pi_6012816
Zo dat was ff een geweldig avondje NEUK! gister. Zelfs Carsten nog ff gevraagd om een tshirtje (voor een andere NEUK!er), maar ze zijn dus echt OP.

Toch nog ff "nooit meer draaien" gespeeld en "je beste vriend". GRANDIOOS!

Wie is er nog meer geweest?

pi_6020726
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 13:36 schreef bencramerben11 het volgende:
Zo dat was ff een geweldig avondje NEUK! gister. Zelfs Carsten nog ff gevraagd om een tshirtje (voor een andere NEUK!er), maar ze zijn dus echt OP.

Toch nog ff "nooit meer draaien" gespeeld en "je beste vriend". GRANDIOOS!

Wie is er nog meer geweest?

Ik was ook aanwezig, ze speelden wel leuk, en ook 6 nummers meer dan eig mocht, ook wel ok.
En er was wel een grappige pit.
pi_6020741
Er waren zelfs mensen uit Goor ofzo, 200km aan het rijden geweest voor dit optreden.
  zondag 20 oktober 2002 @ 14:44:19 #13
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_6374134
Ik was bij 1ner laatste optreden in Zaandam

Het was echt fkin koel! Ik kende alleen hun liedjes enzo, en hun zelf niet echt ofzo...
Voor het optreden stonden we buiten met groepje, kwame paar gozers naar ons toe voor bigvloei...en toen kwam Neuk! op het podium, en toen bleken dat die gozers te zijn =D

Wassss zekers koellll...pit was iets te heftig voor mij

Naarmate het niveau daalt, stijgt de stemming.
pi_6444526
quote:
Op zondag 22 september 2002 10:56 schreef bencramerben11 het volgende:
Op teletekst ( http://teletekst.nos.nl/cgi-bin/tt/nos/page/t/o/m/372 ) las ik het verontrustende bericht, dat NEUK! er mee kapt.

Volgens hun website ( http://go.to/neuk ) stoppen Dre Wijnand en Rutger er mee en gaat Neuk! door met een nieuwe bezetting.

WAT IS WAAR!!!???

N3uk! gaat er helemaal mee nokken!
Wii nr: 6970 8782 3230 1449
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 17:09:03 #15
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_6478023
STFU stomme metalhead!

NEUK! stopt er neit mee1 ze hebben een nieuwe bezetting!

Naarmate het niveau daalt, stijgt de stemming.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')