WOAH DEZSE POST HEB IK GEMAAKT TERWIJL IK IN ME VRIENDIN KLAARKOM JONGENquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:10 schreef hofferin het volgende:
Godsamme keiharde onweer sex hier jonghu
Serieusquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
WOAH DEZSE POST HEB IK GEMAAKT TERWIJL IK IN ME VRIENDIN KLAARKOM JONGEN
Rot op niemand mag je de site waar dat plaatje op gehost is heet niet voor niets onuitstaanbaar.nl ga wegquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:14 schreef Paul het volgende:
HHOOIOIOIIOOIOOIIIIIIIIIIIIII FANSSSSSSSSSSSS
[ afbeelding ]
Hoi fan Dalando!quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:15 schreef Dalando het volgende:
[..]
Rot op niemand mag je de site waar dat plaatje op gehost is heet niet voor niets onuitstaanbaar.nl ga weg
Oh, dus voor wat ik wil zou dat wel oke zijn? :dquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is daar zeer rustig. Gebeurt nooit wat daar en er is ook niets te beleven. Maar de Noord AA is wel goed te bereiken.
Ik vond hem zo goed, dat ik hem heb gekocht. Kan die jongen goed gebruiken.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:17 schreef Hooidraad het volgende:
Paul, wil jij je handtekening op mijn borsten zetten?
Ik vond hem zo goed dat ik hem op originele kwaliteit op youtube bekeek.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vond hem zo goed, dat ik hem heb gekocht. Kan die jongen goed gebruiken.
Mja dan heb je alsnog de rest van de "stad"quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dus voor wat ik wil zou dat wel oke zijn? :d
Een van die wijken, ja, heb ook een ex in palenstein rondlopen, en wat een buurt zegquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Welke wijk? Rokkeveen valt nog wel mee moet ik zeggen, en zo ook de Kadebuurt en Noordhoven.
Hmm, true true..quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mja dan heb je alsnog de rest van de "stad"
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:08 schreef Dimens het volgende:
De hemel breekt los in Zoetermeer. Heerlijk.
Ja, ik heb een 4 omdat mn contactgegevens niet op de voorpagina staan ( mn adres + telefoonnummer mist). Voor de rest was ie perfectquote:
Palenstein.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:18 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Een van die wijken, ja, heb ook een ex in palenstein rondlopen, en wat een buurt zeg
Een 4 geven is zwaar overdreven inderdaadquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb een 4 omdat mn contactgegevens niet op de voorpagina staan ( mn adres + telefoonnummer mist). Voor de rest was ie perfect. Maar wat voor dat zou zijn geweest weet ik dus niet. Komt over 4 weken ofzo.
Echt kei dom van mezelf dat ik dat er niet heb opgezet. Maar ook kinderachtig van school dat je wanneer je je voorpagina niet goed hebt je meteen een 4 krijgt
jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Een 4 geven is zwaar overdreven inderdaad
Nu ga je gewoon hetzelfde indienen met contactgegevens?
Waren de onderzoeksresultaten nog een beetje boeiend?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja
Dat was ook mijn feedback.. je voldoet niet aan de voorwaardelijke criteria dus een 4.
Mevrouwtje zei nog dat de rest wel gewoon goed was maar ze mogen gewoon geen hoger punt geven dan die 4 als je je voorwaardelijke criteria niet hebt.
Ah, ik had het ook gewoon goed moeten doen maar gewoon overheen gelezen en echt alleen maar geconcentreerd op mn onderzoek zelf. Leerpuntej voor de volgende keer
samenvatting?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:24 schreef Hooidraad het volgende:
Ik zit met een virtuele bak popcorn deze reeks te volgen: Topicreeks: Langdurige relatie lijkt spontaan voorbij...
Goed ideequote:Op maandag 5 augustus 2013 23:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik trek weer een pilsener open
Ja die resultaten waren precies wat ik hooptequote:Op maandag 5 augustus 2013 23:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Waren de onderzoeksresultaten nog een beetje boeiend?
Weet nog maar half waar het over gingIets met frisdrank-gebruik toch?
Ik ken die tijdenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:28 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Maar ik heb geen pils in huis
Ik liet net ook een sterk windjequote:Op maandag 5 augustus 2013 23:29 schreef Dalando het volgende:
Alle ramen en deuren op dit moment gesloten op dit ogenblik. Enorme regengordijnen die langsvliegen met klappen onweer overal en het belangerijkste een ENORM sterke wind.
Relatie van 5 jaar, vriendin een tijdje naar het buitenland en maakt het vlak voor terugkomst uit, kom heel hard aan bij TS en wil haar niet kwijt. Nu is ze thuis en hij heeft wat stomme dingen gedaan welke hij nu aan het uittypen is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |