Dit is ook wel weer kut jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ja, naar Den Haag en Gouda, maar naar Leiden, Rotterdam, Delft etc. is het allemaal kut.
En 's nachts is er niets meer. Geen bus, geen Randstadrail, geen trein...
Het is ook voor diners, niet je 0800 mocropizza.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ga ik eens doen. Jammer dat het overdag gesloten is,
Hmm, ja daar zat ik dus ook al naar te kijken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ja, naar Den Haag en Gouda, maar naar Leiden, Rotterdam, Delft etc. is het allemaal kut.
En 's nachts is er niets meer. Geen bus, geen Randstadrail, geen trein...
De mensen. Hagenezen maar dan onvriendelijk en gierig. Daar ben ik grotendeels achter gekomen toen ik in Zoetermeer bij de BBC werkte en ineens in het filiaal in Delft ging werken. Nu ik erop let, valt het mij op dat het ook buiten de winkel zo is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:46 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wat is er allemaal mis met Zoetermeer dan, behalve de uitgaansgelegenheden want dat gaat inderdaad nergens over
Die woning staat in oud-Alphen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:52 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een plattegrondje van ons Alphen.
Dimens, deze ga je nodig hebben.
Baks? Nee. Alhoewel het wel goed bij mij zou passen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:55 schreef Dalando het volgende:
Dimens, werk je in dat TV zaakje daaro?
Ik heb m'n vaste vriendengroep wat hier allemaal uit de straat komt, en dat zijn stuk voor stuk prima gastenquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
De mensen. Hagenezen maar dan onvriendelijk en gierig. Daar ben ik grotendeels achter gekomen toen ik in Zoetermeer bij de BBC werkte en ineens in het filiaal in Delft ging werken. Nu ik erop let, valt het mij op dat het ook buiten de winkel zo is.
Maar ook de jongeren. De Zoetermeerse jongeren zijn echt vreselijk. Toen ik nog een puber was, ging ik liever om met de mensen uit Den Haag dan met de mensen uit Zoetermeer. Nou zijn de jongeren uit Den Haag ook niet van die lieverdjes, maar in Zoetermeer kunnen die wannabee-Hagenezen niet opvoeden.
Waar woon je dan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:57 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik heb m'n vaste vriendengroep wat hier allemaal uit de straat komt, en dat zijn stuk voor stuk prima gasten
Welke wijk? Rokkeveen valt nog wel mee moet ik zeggen, en zo ook de Kadebuurt en Noordhoven.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:57 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik heb m'n vaste vriendengroep wat hier allemaal uit de straat komt, en dat zijn stuk voor stuk prima gasten
Mooi.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:59 schreef Dimens het volgende:
Na werk rijd ik ook heel Alphen door, en die map heeft wel geholpen. Nu snap ik het allemaal.
De naam houd ik liever voor mijzelf. Maar het is een webwinkel waar ik de klantenservice, stukje ICT en logistiek doe.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:00 schreef Dalando het volgende:
[..]
Mooi.
Maar dimens, waar werk je dan als ik vragen mag? ICT traders dan?
Het is daar zeer rustig. Gebeurt nooit wat daar en er is ook niets te beleven. Maar de Noord AA is wel goed te bereiken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:09 schreef Crack_ het volgende:
Oh, is Noordhoven wel goed wonen Dimens?
WOAH DEZSE POST HEB IK GEMAAKT TERWIJL IK IN ME VRIENDIN KLAARKOM JONGENquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:10 schreef hofferin het volgende:
Godsamme keiharde onweer sex hier jonghu
Serieusquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
WOAH DEZSE POST HEB IK GEMAAKT TERWIJL IK IN ME VRIENDIN KLAARKOM JONGEN
Rot op niemand mag je de site waar dat plaatje op gehost is heet niet voor niets onuitstaanbaar.nl ga wegquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:14 schreef Paul het volgende:
HHOOIOIOIIOOIOOIIIIIIIIIIIIII FANSSSSSSSSSSSS
[ afbeelding ]
Hoi fan Dalando!quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:15 schreef Dalando het volgende:
[..]
Rot op niemand mag je de site waar dat plaatje op gehost is heet niet voor niets onuitstaanbaar.nl ga weg
Oh, dus voor wat ik wil zou dat wel oke zijn? :dquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is daar zeer rustig. Gebeurt nooit wat daar en er is ook niets te beleven. Maar de Noord AA is wel goed te bereiken.
Ik vond hem zo goed, dat ik hem heb gekocht. Kan die jongen goed gebruiken.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:17 schreef Hooidraad het volgende:
Paul, wil jij je handtekening op mijn borsten zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |