Erg knap als je hierop zonder te googlen het antwoord op weet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Er zijn 2 spelers die meer dan 10 interlands voor Oranje hebben gespeeld en daarin een moyenne van meer dan 1 goal per wedstrijd hebben. Wie?
Mannes Franken ?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Nee, wel die periode/daar net iets voor.
Kick Smit ?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Wim Tap was ooit topscorer allertijden van Oranje en werd opgevolgd door 1 van deze 2 mensen.
Ik ken veel namen, maar vaak weet ik ze niet in de juiste tijd te plaatsen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Correct! Noud van Melis blijkt ook te kloppen. Ik kende hem zelf niet, ik had Wout Buitenweg.
Trouwens irritatie als je me quote weet ik dat je hebt gereageerdquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Correct! Noud van Melis blijkt ook te kloppen. Ik kende hem zelf niet, ik had Wout Buitenweg.
Dat boek heb ik ook jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken veel namen, maar vaak weet ik ze niet in de juiste tijd te plaatsen.
Zolang geleden lijkt 25 jaar niks.
Enh Wim Tap kende ik eerst niet tot ik zijn naam in het boek van de 500 beste Nederlandse sporters tegenkwam.
Leuk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat boek heb ik ook jaGaat over de vorige eeuw geloof ik toch? Maar van dat boek kende ik Wout Buitenweg, dat Noud van Melis er ook nog bijhoorde wist ik niet (staat ook niet in dat boek
).
Die eerste vraag is subjectiefquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:56 schreef tong80 het volgende:
Wie is de beste voetballer waar Johan Derksen mee heeft gespeeld ?
Wie vind ie de beste speler ooit in Nederland ? En wie in het buitenland ?
Wie vindt Johan Derksen was zijn beste medespeler ?quote:
Bert van Marwijk?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie vindt Johan Derksen was zijn beste medespeler ?
Er staan nog twee vragen open.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:36 schreef Boezeidekoe het volgende:
Tegen welke club scoorde Derksen zijn enige goal in de eredivisie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |