oh ja maar dat probeer ik nou juist te vermijdenquote:

Ik vind het juist niet jammer. Ik probeer me erin te verdiepen en me aan te passen. Ik heb er in ieder geval op mijn beide reizen naar Japan geen last van gehad. Vond het juist wel fascinerend.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is wel het andere uiterste. Ik zeg alleen dat het jammer is dat dat verschil er is, en dat dat lastig kan zijn.

Ze is blij dat die groter worden, maar niet dat de rest dat ook wordt. En ze heeft dus ook dat als ze wel weer afvalt, dat die tieten dan ook mee gaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ja maar dat probeer ik nou juist te vermijden
later laat ik ze weer vol spuiten, als ze optimaal uitgelebbert zijn en zo

Andere instelling kanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het juist niet jammer. Ik probeer me erin te verdiepen en me aan te passen. Ik heb er in ieder geval op mijn beide reizen naar Japan geen last van gehad. Vond het juist wel fascinerend.

da's precies wat ik bedoel. Het is maar hoe je er naar kijkt/mee omgaatquote:

je zou echt de kilo's zelf moeten kunnen rangschikkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze is blij dat die groter worden, maar niet dat de rest dat ook wordt. En ze heeft dus ook dat als ze wel weer afvalt, dat die tieten dan ook mee gaan.

Een als alleenreizende die daar maar een week is, snap ik wel als hij het vervelend vond dat hij geen contact kon maken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
da's precies wat ik bedoel. Het is maar hoe je er naar kijkt/mee omgaat

Nou inderdaad. Bij mij mag het ook eerst bij de kin, dan de buik, dan de rest. Maar het begint helaas bij de kuiten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je zou echt de kilo's zelf moeten kunnen rangschikken
kan iemand dat niet uitvinden ipv zo'n stom stuk reageerbuis vlees?

Verschillen moeten gevierd wordenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het juist niet jammer. Ik probeer me erin te verdiepen en me aan te passen. Ik heb er in ieder geval op mijn beide reizen naar Japan geen last van gehad. Vond het juist wel fascinerend.

Ik heb tegenwoordig een groene BMI. DAT is pas shocking!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Bij mij mag het ook eerst bij de kin, dan de buik, dan de rest. Maar het begint helaas bij de kuiten.
Of nou ja, begon. Tegenwoordig zit er aan mijn kuiten geen grammetje vet lijkt het.

volgens mij is mijn BMI diep zwartquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een groene BMI. DAT is pas shocking!

Papzakquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]

BMI-positief?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]

quote:

Ik zou het niet weten, ik sta niet meer op de weegschaal.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]

Ik heb er geen, maar had hem vanwege vakantie van m'n buuf geleend zodat ik ff m'n tas kon wegen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik sta niet meer op de weegschaal.

Jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er geen, maar had hem vanwege vakantie van m'n buuf geleend zodat ik ff m'n tas kon wegen.

Lijkt me verschrikkelijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
Het is het eerste wat ik doe hier voortaan
meteen op de weegschaal

Nou, ik ga me komende week laten volspuiten en aftoppen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:13 schreef Seikcid het volgende:
Goed topic is dit aan het worden. Tieten, C- of D-cups, volspuiten.. Allemaal op één pagina.

oh maar het kan me niet genoeg schelen wat er op staat om daarna mijn dag aan te passen hoorquote:

Keep on tryingquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh maar het kan me niet genoeg schelen wat er op staat om daarna mijn dag aan te passen hoor
ik hoop alleen elke ochtend op een soort wonder haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |