extra kaartje mee en thuis online gooien?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:18 schreef Webberende het volgende:
Zaterdag moet ik op een festival fotograferen en video's maken. Aangezien op festivals altijd een slecht werkende 3G verbinding is vroeg ik mij af hoe andere fotografen dat doen?
Wat is de beste manier om foto's/ videos up te loaden?
Ik moet gedurende dag het festival live verslaggeven via Facebook. Het moet dus echt daar gebeuren. Er is helaas geen verbinding in het perscentrum.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:19 schreef Ticootje het volgende:
extra kaartje mee en thuis online gooien?
Niet de 4g, maar wel een dongel, als de verbinding gewoon slecht is of er geen goede dekking is van het netwerk, dan omzeil je dat ook niet met een dongel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:35 schreef Webberende het volgende:
[..]
Ik moet gedurende dag het festival live verslaggeven via Facebook. Het moet dus echt daar gebeuren. Er is helaas geen verbinding in het perscentrum.
Weet iemand hoe het zit met die 4G dongels van KPN?
Is dat zo?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:44 schreef iFries het volgende:
En een zakelijke bundel? Ik heb ooit eens opgevangen dat die prioriteit hebben op particulieren.. hoever dat klopt weet ik niet..
Ja niet op mij vertrouwenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Is dat zo?
Dat zou ik eerst eens navragen..
Grote kans dat iemand hem voor de 'grap' doorknipt. Zou ik niet doen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:07 schreef Bluurgh het volgende:
Hele lange netwerkkabel vanaf je stabiele verbinding thuis
Dan ben je toch alsnog afhankelijk van het 3G netwerk? Op een festival ligt dat meestal helemaal plat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
WiFi punt moet maken met je telefoon en kosten terugvragen bij de organisatie.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:13 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Grote kans dat iemand hem voor de 'grap' doorknipt. Zou ik niet doen.
Alle units die via een provider werken gaan op het 3/4G netwerk. Dus of het is een Wifi / lijn op het festival zelf of hopen dat je provider blijft draaien.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:39 schreef Webberende het volgende:
[..]
Dan ben je toch alsnog afhankelijk van het 3G netwerk? Op een festival ligt dat meestal helemaal plat.
Bedankt voor de tips! In dit geval gaat het overigens over 40.000 manquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Alle units die via een provider werken gaan op het 3/4G netwerk. Dus of het is een Wifi / lijn op het festival zelf of hopen dat je provider blijft draaien.
Ook afhankelijk van het festival natuurlijk, beetje dorpsfeest met 5000 man doet niets met zo'n netwerk,
Bij festivals van zulke formaten heb je of een backstage waar pers terecht kan of een eigen connectie als je voor het festival zelf schiet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:42 schreef Webberende het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips! In dit geval gaat het overigens over 40.000 man
Ik heb het vanmiddag even nagevraagd. Er is inderdaad een persruimte maar er is geen netwerk beschikbaar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
j festivals van zulke formaten heb je of een backstage waar pers terecht kan of een eigen connectie als je voor het festival zelf schiet.
Beetje raar dat je de FB moet bijwerken zonder dat er een netwerk is. Ik werk veel voor festivals, maar zorg er altijd voor dat ik een fatsoenlijke verbinding heb als ze zulke verwachtingen hebben.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:44 schreef Webberende het volgende:
[..]
Ik heb het vanmiddag even nagevraagd. Er is inderdaad een persruimte maar er is geen netwerk beschikbaar.
Ja klopt, het was nogal een last minute beslissing van de organisatie. Weet wel dat ze er mee bezig zijn om wat op te zetten maar heb het idee dat het daar nu te laat voor is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Beetje raar dat je de FB moet bijwerken zonder dat er een netwerk is. Ik werk veel voor festivals, maar zorg er altijd voor dat ik een fatsoenlijke verbinding heb als ze zulke verwachtingen hebben.
Om welk festival gaat het eigenlijk? Want op Dance Valley was gewoon internet, welliswaar besloten wifi, en komend weekend is Dutch Valley op dezelfde locatie, dus lijkt me niet dat dit heel erg anders wordt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:48 schreef Webberende het volgende:
[..]
Ja klopt, het was nogal een last minute beslissing van de organisatie. Weet wel dat ze er mee bezig zijn om wat op te zetten maar heb het idee dat het daar nu te laat voor is.
Het gaat om Dutch Valley inderdaad. Was jij daar? Mij vertelde ze dat ze geen wifi hebben... Was het snel genoeg om fotos en evenetueel videos up te loaden?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:51 schreef Pizza_Boom het volgende:
Om welk festival gaat het eigenlijk? Want op Dance Valley was gewoon internet, welliswaar besloten wifi, en komend weekend is Dutch Valley op dezelfde locatie, dus lijkt me niet dat dit heel erg anders wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |