Sletquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:34 schreef friekin_ het volgende:
Kijk uit of ik stuur nog een keer mijn tieten.
Op marktplaats zal ook vast nog wel wat staan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:09 schreef kurk_droog het volgende:
Voor mijn vakantie een kaartje afgeslagen en na mijn vakantie het idee om het komende half jaar te sparen om zo te kunnen studeren in Buenos Aires maar ik begin nu weer heel erg te twijfelen, zijn er op fok nog mensen met hardcopy tickets in de verkoop??
Ja same here, mja, als ik niet geheel nuchter meer ben gaat dat soms lastig.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben redelijk paranoia qua brillen/telefoon/sleutels. Weet altijd wel waar ik ze leg of bij me houd etc. Komt goed en anders is de wereld niet vergaan he van die 150 euro.
Waar vind jij de dixies op lowlands? Die staan er toch al jaren niet meer. Of heb ik wat gemist.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:52 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ja same here, mja, als ik niet geheel nuchter meer ben gaat dat soms lastig.
Al 4 keer gebeurd dat ik even een dixie in ga, en weer terug kom op de camping en me dan realiseer dat m'n bril er nog ligt. Natuurlijk is die weg zodra ik terug kom.
Stelletje pikkedieven op lowlands
Hang 'm in je shirt danquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:52 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ja same here, mja, als ik niet geheel nuchter meer ben gaat dat soms lastig.
Al 4 keer gebeurd dat ik even een dixie in ga, en weer terug kom op de camping en me dan realiseer dat m'n bril er nog ligt. Natuurlijk is die weg zodra ik terug kom.
Stelletje pikkedieven op lowlands
Dixies staan gewoon op het festivalterrein. Daar is geen 'vast' sanitair.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waar vind jij de dixies op lowlands? Die staan er toch al jaren niet meer. Of heb ik wat gemist.
Ik kan me toch echt herinneren dat er ook op het festival terrein gewoon normale porseleinen potten staan, alleen plaskruizen van dixie maar daarvoor hoef je je bril niet af te doen. Trouwens ook niet om op een dixie te zitten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dixies staan gewoon op het festivalterrein. Daar is geen 'vast' sanitair.
Ik dacht al ik ben toch niet compleet seniel geworden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:02 schreef friekin_ het volgende:
Dixies op LL; bij de EHBO. En bij het wachten voor de bandjes.
Hmm, dacht dat er daar ook bij een aantal dixies stonden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik kan me toch echt herinneren dat er ook op het festival terrein gewoon normale porseleinen potten staan, alleen plaskruizen van dixie maar daarvoor hoef je je bril niet af te doen. Trouwens ook niet om op een dixie te zitten.
Wat een onzin. Het is pinkpop nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dixies staan gewoon op het festivalterrein. Daar is geen 'vast' sanitair.
Werchterquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:20 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het is pinkpop niet
Pinkpop
Vroegah is er wel eens iets geweest dat men gewoon zelf wat mocht kladderen bij de hemelpoort. Maar zoals lowlands lowlands is bleef het natuurlijk niet tot daar toe beperkt en heeft men daarna een redelijk strenge controle op spuitbussen en grote stiften ingevoerd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:34 schreef AMDB het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)all-hours-later.html
Strakke actie dit.
Lijkt mij overigens wel een goed idee voor LL: meer ruimte voor bezoekers om bij te dragen aan de kunst/aankleding van het festival.
Je kon toch die vlaggen enzo doen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:34 schreef AMDB het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)all-hours-later.html
Strakke actie dit.
Lijkt mij overigens wel een goed idee voor LL: meer ruimte voor bezoekers om bij te dragen aan de kunst/aankleding van het festival.
Het hoeft natuurlijk niet compleet vrijgegeven, zit een groot gebied tussen verbieden en alles maar toestaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Vroegah is er wel eens iets geweest dat men gewoon zelf wat mocht kladderen bij de hemelpoort. Maar zoals lowlands lowlands is bleef het natuurlijk niet tot daar toe beperkt en heeft men daarna een redelijk strenge controle op spuitbussen en grote stiften ingevoerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |