Utrecht kunnen we prima hebben. Cambuur is gevaarlijker - die speelden écht goed tegen Groningen en als ze je verrassen kan het fout aflopen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:53 schreef Afwazig het volgende:
Cambuur thuis moet je toch winnen en Utrecht is aangeschoten wild momenteel. Ik droom al van 15 uit 5. Dan pis ik echt in mijn broek
Zuid heb ik al een keer eerder gezeten, dus stentortribune zou ik niet gek vinden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:07 schreef Afwazig het volgende:
En als je pech hebt op het Ronald McDonald kidsvak.
Ach ja, beter in het stadion, al is het dan Zuid, dan niet in het stadion want uitverkochtquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:14 schreef Afwazig het volgende:
Ik weet dat de kaarten die ze weggeven aan amateurclubs in de buurt en kaarten die je wint bij bepaalde acties allemaal op zuid zijn dus ga er maar vanuit dat je daar zit.
Mooi, houden zo dat laatste.twitter:ForzaPECZwolle twitterde op maandag 19-08-2013 om 10:47:24FC Twente heeft nog steeds interesse in Youness Mokhtar. De Tukkers vinden de vraagprijs van PEC Zwolle nog te hoog. reageer retweet
Da's zonde voor Chelsea en Dortmund, zo snel eruit.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Leuke CL-poule voor volgend jaar:
Barcelona
Chelsea
Dortmund
Zwolle
Het zal er om spannen wie van die 2 naar de EL mag.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's zonde voor Chelsea en Dortmund, zo snel eruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |