Neen het is geen dieet. Het is in de vorm van begeleiding.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Je "behandelmethode" baseerd die op een sterk gereduceerde Kcal inname?
En hoe ga je dan hun gewicht omlaag krijgen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:55 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Neen het is geen dieet. Het is in de vorm van begeleiding.
Ik heb niks gezegd over dat er geen keuze is welke sport je beoefend.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:05 schreef Life2.0 het volgende:
oh dus als ik wil fietsen en de ander wil benchen gaan we voetballen, lekker geforceerd leuk doen
wat een vreselijk slecht plan
dus ik moet rondjes om hem gaan fietsen dan?quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:11 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Ik heb niks gezegd over dat er geen keuze is welke sport je beoefend.
Alsnog zal er ook gezamenlijk gesport worden.
Dat is ook gewoon heel het eieren eten wat je nu benoemt... als je niet bereid bent offers te maken dan verandert er ook niks uiteraard.
Stop is met haten? Ga gewoon weg als het je niet bevalt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:13 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dus ik moet rondjes om hem gaan fietsen dan?
Ik denk dat jij niet tot de doelgroep behoortquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:13 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dus ik moet rondjes om hem gaan fietsen dan?
dus gewoon een dieetkamp "maar dan leuk"(proberen ze dat niet allemaal)quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:38 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet tot de doelgroep behoort![]()
Het is voornamelijk gericht op mensen die zelf al veel hebben geprobeerd om af te vallen, maar zich beseffen dat ze een stok achter de deur nodig hebben. Of zich beseffen dat ze in hun eigen omgeving niet de stimulatie kunnen vinden. Mensen die zich beseffen dat ze hun levensstijl moeten en kunnen veranderen, maar in hun eentje de eerste periode niet doorkomen.
Net zoals rokers die wel eens bij zichzelf denken 'kon ik maar 3 maanden op vakantie naar een land waar tabak verboden is, dan had ik geen keus en lukte het stoppen'. of ' had ik maar enkel mensen in mijn omgeving die ook niet rookte, dan was het makkelijker'.
Het is niet de bedoeling dat het een dieet-kamp word. Het is belangrijk dat het leuk blijft, anders werkt het niet. Elkaar stimuleren om in je vrije tijd met elkaar leuke dingen te doen die meer inspanning kosten dan computeren, zoals een dagje kanoën, dansen in de disco, paintballen, het bos bezoeken, zwemmen etc. is leuk, je leert mede-studenten kennen in een wellicht nieuwe stad EN je bent stiekem bezig met jezelf een actievere levensstijl aan te meten.
Dat is de doelgroep. Mensen die een nieuwe start willen, dit in een leuke stimulerende omgeving willen doen zonder de voordelen van het student-zijn te verliezen, maar wel beseffen dat ze een steuntje in de rug (en af een toe een goedbedoelde trap onder de hol) nodig hebben.
Ik weet niet wat jouw visie van een 'dieet' is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dus gewoon een dieetkamp "maar dan leuk"(proberen ze dat niet allemaal)
een specifieke hoeveelheid en soort eten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:56 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw visie van een 'dieet' is.
Maar ik geloof er meer in om geleidelijk af te vallen door jezelf een andere levensstijl aan te meten, jarenlang gezond eten en bewegen en na een 4 jaar een stabiel resultaat te zien, dan focussen om zo snel mogelijk af te vallen en te snijden in een gezond calorie-inname.
Je kunt enorm en divers eten als je gezond eet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:57 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
een specifieke hoeveelheid en soort eten.
Dat is ook het uiteindelijke doel. Echter werkt de mens niet zo simpel dat het een kwestie is van het ze melden. Dan zou iedereen braaf en perfect zijn en in de hemel belanden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:01 schreef Life2.0 het volgende:
weetje wat zo grappig is, dat jij begint met 'je offers moet maken' en daarna begint over 'de drempel zo hoog is'
juist voor dikkertjes die vrede met zichzelf hebben genomen is die drempel te hoog, je moet die drempel verlagen, niet door meer dikkertje bij elkaar te zetten en de zweep erover, maar ze te realiseren dat ZIJ te dik zijn en er maar EEN iemand is die daar iets aan kan doen
Voldoening.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat in jouw incentive TS? Wat krijg jij hieruit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |