Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Hardstylejunk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:08 schreef Amarantha het volgende:
Oh mensen ik kan nu hardstyle luisteren op de dure boxen van mijn huisgenoot in de woonkamer
Junk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:08 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga met witte chocolade spul er wietblaadjes op tekenen denk ik als ze klaar zijn
Dat is wel een beetje waar jaquote:
Ik heb +10 jaar oude boxen die nogsteeds teringhard knallen andersquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje waar jaMaar deze boxen zijn echt bruut goed (zijn beroep is geluid enz fiksen op evenementen enz) dus ik moet wel haha
quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb +10 jaar oude boxen die nogsteeds teringhard knallen andersMag de bass ook nooit aan hier van m'n ma, is echt te hard
Hahahaha jij met je hardstylequote:Op zondag 4 augustus 2013 15:08 schreef Amarantha het volgende:
Oh mensen ik kan nu hardstyle luisteren op de dure boxen van mijn huisgenoot in de woonkamer
Zondequote:Op zondag 4 augustus 2013 15:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]Zo hoort het. Mijn vorige boxen waren ook al minstens 20 jaar oud, kwam ook altijd bruut geluid uit maar na 2x verhuizen en de nodige klappen daardoor is het geluid fuckt geraakt en één box viel ineens uit elke keer. Was niet meer te redden helaas maar heb jaar terug nieuwe gekocht die ook wel bruut zijn, vermoed dat het winkelende publiek altijd de bass kan horen van mijn hardstyle hihihihi
Jep.. was er best wel trots op dat die dingen zo oud waren. De mijne waren 60 euro.. zijn perfect voor hardstyle enz maar met rustige muziek wilt die wel eens kraken. Goeie boxen zijn inderdaad vies duur.. Wil mijn huisgenoot nog een keer 100 of 150 euro geven zodat die tweedehands hele brute boxen kan halen voor me hahaquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ZondeTegenwoordig zijn ze best duur ja, tenminste als je goeie wilt hebben
Picsquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:08 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga met witte chocolade spul er wietblaadjes op tekenen denk ik als ze klaar zijn
Hey, laat Snowie met rust enge negerin.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hey, laat Snowie met rust enge negerin.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ja die kut screwquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:40 schreef Snowbells het volgende:
Even die cupcakes hosselensnow baas
Snow
(Iemand die weet wie ik nu na doe?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |