Heeft niet zozeer met de hoeveelheid pijn te maken , maar met verlies van bewustzijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
Bizar verhaal. Hoe kun je NIET merken dat je penis eraf wordt gebeten en dat pas de volgende ochtend vaststellen?
Voelt die man geen pijn ofzo?
Whut??quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heeft niet zozeer met de hoeveelheid pijn te maken , maar met verlies van bewustzijn.
Ik ben ook ooit wel eens wakker geworden in een ziekenhuis na een zwaar ongeval waar ik verder me helemaal niets meer van kan/kon herinneren, terwijl m'n hoofd (letterlijk) in 2-en lag.
Kan het niet mooier maken dan het is.quote:
Nou, die wil ik juist net wél weten, want zo snap ik er geen jota van (mag op dm/pm en nee, ik zal je niet hosselenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kan het niet mooier maken dan het is.![]()
Zal de bloederige details besparen, maar van de pijn heb ik dus helemaal niets gemerkt en kan me dus voorstellen dat bij deze meneer hetzelfde is gebeurd.
Zal hij dat nog van plan zijn geweest? Niet alle zestigplussers heten Rob de Nijs.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:55 schreef NickGrouwen het volgende:
Alleen idioten zuipen zich de pleuris in
Tja nu kan ie niet meer reproduceren
De verslaggever zegt hetzelfde als wat in de OP staat, en dat die man nu in een zak moet pissen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
En iemand die dit ff kan vertalen![]()
Vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
En iemand die dit ff kan vertalen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |