quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De ironie.Ik neem aan dat je dat allemaal in je eentje ga doen?
Even tussendoor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik merk dat je, ondanks dat je een tergend irritant persoontje bent, ik kan merken dat je niet echt dom bent, en het altijd redelijk netjes houdt.
En nee, ik ben niet alleen. Ik leef samen met een meisje, hier bekend als Pluizebol.
Weet je, pestslachtoffers als ik zijn net iets charismatischer, en genieten dan ook de voorkeur van de fraaiste vrouwen.
Tip: verander je avatar. Dat is al een hele grote sprong voorwaards.
Ik kan echter goed begrijpen dat je daar al een dagje van moet bijkomen. Ga lekker even uitwaaien in het park. En niet te dicht bij speeltoestellen komen, want dat wek je teveel argwaan.
![]()
wie hou je voor de gekquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:12 schreef Otto4Real het volgende:
[..]
Even tussendoor:
Ik merk dat je, ondanks dat je een tergend irritant persoontje bent, ik kan merken dat je niet echt dom bent, en het altijd redelijk netjes houdt.
En nee, ik ben niet alleen. Ik leef samen met een meisje, hier bekend als Pluizebol.
Weet je, pestslachtoffers als ik zijn net iets charismatischer, en genieten dan ook de voorkeur van de fraaiste vrouwen.
Ik kan echter goed begrijpen dat je daar al een dagje van moet bijkomen. Ga lekker even uitwaaien in het park. En niet te dicht bij speeltoestellen komen, want dat wek je teveel argwaan.
Allemaal leuk en aardig dat je nu wel tevreden bent met je leven en een autistische vriendin erop na houdt, iedereen zijn eigen geluk, maar nu moet je jezelf niet enorm gaan voorliegen, want zulke onzinnigheid maak je niemand wijs.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:12 schreef Otto4Real het volgende:
[..]
Even tussendoor:
Misschien heb je bij deze een beetje gelijk. Maar ik ben wel zeer blij met mij autistische vriendin. Want (die zijn op sommige gebieden een stuk.......) , dus de meeste mannen weten niet wat ze missen, en moeten het doen met hun te dik wordende, zeurende, shoppende-en daarmee-het-hele-budget-uitgevende, cupcakebakkende, en RTL 4/TLC kijkende Hollandse boerentrien. Ik mag dan ook niet klagen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig dat je nu wel tevreden bent met je leven en een autistische vriendin erop na houdt, iedereen zijn eigen geluk, maar nu moet je jezelf niet enorm gaan voorliegen, want zulke onzinnigheid maak je niemand wijs.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:12 schreef Otto4Real het volgende:
[..]
Even tussendoor:
Woorden schieten me tekort als ik wil beschrijven hoe haatdragend en achterlijk je jezelf hier wel niet gedraagt terwijl je juist anderen hiervan verwijt.quote:
Huilsmiley. Negende van links. Veelvuldig gebruikt door kansarme en werkeloze Fok users als Hoink en zijn geheime meisjesclubje. Let op, mensen:quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Woorden schieten me tekort als ik wil beschrijven hoe haatdragend en achterlijk je jezelf hier wel niet gedraagt terwijl je juist anderen hiervan verwijt.
Zulke beweringen zouden mooi zijn als ze waar waren. Jammer genoeg voer je zelf de discussie op een kinderlijk niveau doordat je me constant afschildert als een klein kind, terwijl je nergens bewijs voert waaruit dat zou moeten blijken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:55 schreef Otto4Real het volgende:
[..]
Huilsmiley. Negende van links. Veelvuldig gebruikt door kansarme en werkeloze Fok users als Hoink en zijn geheime meisjesclubje. Let op, mensen:
Hoink heeft ook een poezie album met witte veertjes aan de zijkant, waar ie zijn seksuele fantasieen van zich afschrijft, en zich daarna afreageert op hyperintelligente mensen die gewoonweg deelnemen aan een discussie.
Ja, want lef hebben is open deuren inschoppen om vervolgens zoveel mogelijk mensen tegen de schenen te schoppen. Daarnaast zit niemand te wachten op columnisten die nog meer van zulke stukjes proza produceren.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:55 schreef Copthorne het volgende:
Een vrouw met Turkse roots die kritiek heeft op meisjes met hoofddoekjes is toch al een prachtig iets? Waren er maar meer columnisten zoals zij. Zij heeft tenminste lef.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zulke beweringen zouden mooi zijn als ze waar waren. Jammer genoeg voer je zelf de discussie op een kinderlijk niveau doordat je me constant afschildert als een klein kind, terwijl je nergens bewijs voert waaruit dat zou moeten blijken.
Zoals ik al eerder zei, de manier waarop je de discussie zou willen 'winnen'lijkt verdacht veel op hoe een 13 jarige z'n klasgenootje probeert te pesten. Zie je zelf niet hoe ironisch de hele situatie is?
Ik heb de link speciaal met m'n rechtermuisknop aangeklikt om het te kunnen openen in een nieuw tabblad. Ik moest lachen om het resultaat. Ook omdat je hiermee precies bewijst wat ik je al 2 pagina's aan het verwijten ben.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:11 schreef Otto4Real het volgende:
[..]
[img][IMG]http://tinypic.com/r/2dqrewk/5[/IMG][/img]
Nu weet je hoe het voelt om zo met mensen om te gaan. Wat ik gedaan heb, heet "spiegelen".quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb de link speciaal met m'n rechtermuisknop aangeklikt om het te kunnen openen in een nieuw tabblad. Ik moest lachen om het resultaat. Ook omdat je hiermee precies bewijst wat ik je al 2 pagina's aan het verwijten ben.
Zo, dat heeft lang geduurd voordat je je assertiviteitscursus ergens op hebt kunnen toepassen. Aangezien ik zelf geen autisme heb, zou je me die term niet uit hoeven te leggen. Was het niet dat je niets gespiegeld heb van mijn gedrag.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:17 schreef Otto4Real het volgende:
Nou
[..]
Nu weet je hoe het voelt om zo met mensen om te gaan. Wat ik gedaan heb, heet "spiegelen".
Dat is een methode om mensen hun eigen idiote gedrag te laten zien.
En nu laat je mij en mijn vriendin met rust.
Bvb dank!
He, vriend? Heb je verlatingsangst?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo, dat heeft lang geduurd voordat je je assertiviteitscursus ergens op hebt kunnen toepassen. Aangezien ik zelf geen autisme heb, zou je me die term niet uit hoeven te leggen. Was het niet dat je niets gespiegeld heb van mijn gedrag.
Je wordt elke keer weer hilarischer. Dat moet ik je meegeven.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:23 schreef Otto4Real het volgende:
[..]
He, vriend? Heb je verlatingsangst?
Ik weet trouwens al waar jouw naam voor staat.
Heb
Overal
Inwendige
Nare
Krampjes
En speciaal voor jou op verzoek...jaja, daar issie weer: de huilsmiley
Kunnen jullie niet lekker gaan PM'en?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:23 schreef Otto4Real het volgende:
[..]
He, vriend? Heb je verlatingsangst?
Ik weet trouwens al waar jouw naam voor staat.
Heb
Overal
Inwendige
Nare
Krampjes
En speciaal voor jou op verzoek...jaja, daar issie weer: de huilsmiley
Hola, dan is er geen flikker aan. Ik zit al dagen te azen op een relletje hier en het is keisaai!quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:24 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet lekker gaan PM'en?
Ja he?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je wordt elke keer weer hilarischer. Dat moet ik je meegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |