PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Voor de goede orde: wat is goedkoop?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Agbonlahor is vele malen duurder. Kazim is best goedkoop op te pikken maar het is moeilijker om een redelijk team om hem heen te maken.
Minder dan 2k (op de Xbox)quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:04 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Voor de goede orde: wat is goedkoop?
Marco Pannekoek doet het wel aardig trouwens, had meer van AZ verwacht..
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:13 schreef wonton het volgende:
pep guardiola youre drunk
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:13 schreef wonton het volgende:
pep guardiola youre drunk
[ afbeelding ]
Ik ben ook een keer bijna van de roltrap gepleurd toen ik de mensen van de andere kant high fives ging geven.quote:
Futquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Vandaag 4 potjes Fut gespeeld, 4x beter dan de tegenstander, 4 x verloren.
Kut spel
Ik heb 5 potjes gespeeld; 1x 3-0 (tegenstander legde zijn console weg na de 2-0 in de 50e minuut) en 4x een 1-1 gelijkspelquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kut spel
Meteen een goede LB kopen en Viergever weer centraal. Die Wuytens is als een soort tank die maar niet op gang komt. Viergever kan er op LB ook geen zak van trouwens.quote:
dan doe je toch iets verkeerd hoor imoquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kut spel
Ja, de verdediging was vorig jaar kut, en dit jaar versterktquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Meteen een goede LB kopen en Viergever weer centraal. Die Wuytens is als een soort tank die maar niet op gang komt. Viergever kan er op LB ook geen zak van trouwens.
En een keeper die ballen een beetje kan klemmen...
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, de verdediging was vorig jaar kut, en dit jaar versterktVorig jaar in Heerenveen 0 tegengoals, nu 4
Die Gouweleeuw vond ik dan nog wel oké en Johanson was echt heel goed bezig.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, de verdediging was vorig jaar kut, en dit jaar versterktVorig jaar in Heerenveen 0 tegengoals, nu 4
Ik teken voor handhaving.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die Gouweleeuw vond ik dan nog wel oké en Johanson was echt heel goed bezig.
Maar Wuytens is gewoon niet zo goed en Viergever hoort gewoon niet op LB.
misschien 3-4-3 spelen dan maar...
handhaving.quote:
er speelt een RB op RM, dus die geef je gewoon wat meer vrijheden. Dan moet Martens zijn verdedigende taken goed uitvoeren en dan hoef je Viergever ook geen mislukte voorzetten meer te zien geven.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:45 schreef Dudeweiser het volgende:
als je verdedigend zwak bent zou ik gewoon 343 gaan spelen ja, yolo
Schaars moet aanvoerder van PSV zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:49 schreef Reemi het volgende:
Een aanvoerder die niet weet wanneer de volgende wedstrijd isWijnaldum
okequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
er speelt een RB op RM, dus die geef je gewoon wat meer vrijheden. Dan moet Martens zijn verdedigende taken goed uitvoeren en dan hoef je Viergever ook geen mislukte voorzetten meer te zien geven.
de Samba ontbrak.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:53 schreef Toefjes het volgende:
We misten toch het type Marcellis vanavond.
De doe-het-zelf beschrijving is voor ¿ 7,50 verkrijgbaar bij stichting De Einder, een groep van humanistische raadslieden en maatschappelijk werkers die ijvert voor professionele begeleiding van mensen met een doodswens.quote:
Ik wacht de wedstrijden tegen Ajax en RKC dan nog wel even afquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
De doe-het-zelf beschrijving is voor ¿ 7,50 verkrijgbaar bij stichting De Einder, een groep van humanistische raadslieden en maatschappelijk werkers die ijvert voor professionele begeleiding van mensen met een doodswens.
750k coins verkopen en je kan het zelf leren doen
je moet het wel nu doen. Als je het pas wil als je niet meer wilsbekwaam bent, dan mag het niet meer, want dan zijn ze verplicht om aan jouw wil te twijfelen.quote:
voor 5 euri kan ik je ook wel een tip geven om er een eind aan te maken hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
De doe-het-zelf beschrijving is voor ¿ 7,50 verkrijgbaar bij stichting De Einder, een groep van humanistische raadslieden en maatschappelijk werkers die ijvert voor professionele begeleiding van mensen met een doodswens.
750k coins verkopen en je kan het zelf leren doen
hoor je dan niet eerst de 5 euro te krijgen voor je de tip geeft?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
voor 5 euri kan ik je ook wel een tip geven om er een eind aan te maken hoor
gewoon 3 dozen pillen met van alles en nog wat op eten.
Lekker ben jij. Dan ga je stuiptrekkend en schuimbekkend drie kwartier stuiterend over de vloerquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Gewoon de stroomkabel van je Playstation pakken, het ene uiteinde aan de hendel van een raam knopen en het andere uiteinde om je nek doen en dan gewoon springen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat zal bij vandermer niet werkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon de stroomkabel van je Playstation pakken, het ene uiteinde aan de hendel van een raam knopen en het andere uiteinde om je nek doen en dan gewoon springen.
zijn gewicht is de kink in de kabel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat zal bij vandermer niet werken
Haha, je zal moeten speechen bij zo'n uitvaartquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:17 schreef pascal08 het volgende:
Je kunt ook gewoon dat programma kijken waarin mensen op een ongelukkige manier doodgaan. In dat programma kwam er ook iets voorbij over een man die de wens had om een zeemeermin te zijn. Had 'ie een heel pak gemaakt van rubber die over z''n hele lichaam en hoofd zat. Hij deed 'm aan op een rustig strandje, maar haalde het water niet eens, omdat het 30 graden was en hij niet meer uit het pak kwam omdat 'ie opgezwollen was door de warmte.
Ik vraag me dan af hoe de nabestaanden reageren als ze dat te horen krijgen. Ik vermoed dat ze eerst schrikken, dan huilen en dan keihard beginnen te lachen als het verhaal tot ze doordringt.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat zal bij vandermer niet werken
sehr freundlich.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die moet een stalen ketting nemen die ze ook in de bouw gebruiken om hele verdiepingen naar boven te hijsen.
ja maar kan me in een huis niet zo snel bedenken waar je dat dan aan kan vastmaken wat hem kan houdenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die moet een stalen ketting nemen die ze ook in de bouw gebruiken om hele verdiepingen naar boven te hijsen.
appel valt niet ver van de boom, misschien wordt ie wel als held gezienquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, je zal moeten speechen bij zo'n uitvaart
Miss wel, maar zovaak op de paal geschoten en zelf bijna elke kans een tegengoal. Elke wedstrijd meer balbezit, meer schoten (ook op doel) maar het lukt gewoon nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dan doe je toch iets verkeerd hoor imo
Hij verspreekt zich gewoonquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:49 schreef Reemi het volgende:
Een aanvoerder die niet weet wanneer de volgende wedstrijd isWijnaldum
"Jan-Willem Wortel was een lieve papa van 2 kinderen. Hij was recht door zee. Samen met z'n vrouw Willie had hij het allemaal goed voor elkaar. Hij stond op het punt om met z'n zakenpartner in zee te gaan om iets moois op te starten. Jan-Willem was letterlijk en vooral figuurlijk, zo rijk als de zee diep is. Geen zee stond hem te hoog. Had hij maar eerder verteld dat hij graag een zeemeermin wilde zijn, dan had het allemaal heel anders gelopen waarschijnlijk, maar dat wast al het water niet van de zee af."quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, je zal moeten speechen bij zo'n uitvaart
moppentap.nl gr gr x henk wil je ook nog een poot van max en een kusje van ingrid?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
"Jan-Willem Wortel was een lieve papa van 2 kinderen. Hij was recht door zee. Samen met z'n vrouw Willie had hij het allemaal goed voor elkaar. Hij stond op het punt om met z'n zakenpartner in zee te gaan om iets moois op te starten. Jan-Willem was letterlijk en vooral figuurlijk, zo rijk als de zee diep is. Geen zee stond hem te hoog. Had hij maar eerder verteld dat hij graag een zeemeermin wilde zijn, dan had het allemaal heel anders gelopen waarschijnlijk, maar dat wast al het water niet van de zee af."
klote danquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Miss wel, maar zovaak op de paal geschoten en zelf bijna elke kans een tegengoal. Elke wedstrijd meer balbezit, meer schoten (ook op doel) maar het lukt gewoon niet
ik zet dan altijd de PS in een rage uit na het 2e potje...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
klote danknap dat je het bleef volhouden
twitter:KSIOlajidebt twitterde op zaterdag 03-08-2013 om 22:02:18(@YouTube http://t.co/dX6z69mmLE) reageer retweet
ik meestal na de 1e zelfs alquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik zet dan altijd de PS in een rage uit na het 2e potje...
flikker op.quote:
Oke no worriesquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sorry ga slapen, morgen half negen op
2 maarquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:43 schreef wonton het volgende:
[..]
met hoeveel mensen kan je dat spelen?
Ik vond hem ook niet slecht nee. Jammer van die tackle.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tot die actie wel eigenlijk. Dommen Ajacied
Die Ziyech speelde goed op basis van de samenvatting. Eikrem kwam daar volgens mij niet in voorquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik vond hem ook niet slecht nee. Jammer van die tackle.Hveen speelde leuk trouwens
Wanneer worden de punten van vandaag uitgedeeld?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:57 schreef FCsuarez het volgende:
me halve Fok manager team speelde niet vandaag
zondag geloof ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wanneer worden de punten van vandaag uitgedeeld?
Ziyech heeft een goede pass. Normaal heeft ie nog wel eens de neiging veel voor zichzelf te gaan, maar vandaag prima. Echt jammer van Dijks want we hadden die wedstrijd wel redelijk onder controle.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die Ziyech speelde goed op basis van de samenvatting. Eikrem kwam daar volgens mij niet in voor
klinkt alsof je veel punten hebtquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wanneer worden de punten van vandaag uitgedeeld?
Ik had ook De Leeuw opgesteldquote:Op zondag 4 augustus 2013 00:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
klinkt alsof je veel punten hebt![]()
de leeuw en burnet speelde niet![]()
rommedahl niet
beugelsdijk geel![]()
alleen moisander en johannson
Leeuw geblesseerd ofzo, ze zeiden wel waarom.Teixeira speelde voor hem.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
klinkt alsof je veel punten hebt![]()
de leeuw en burnet speelde niet![]()
rommedahl niet
beugelsdijk geel![]()
alleen moisander en johannson
Pas op, straks zit het plafond onder!quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:57 schreef pascal08 het volgende:
M'n bureau staat gewoon op 2 poten.
[ afbeelding ]
naam svpquote:Op zondag 4 augustus 2013 00:57 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
IF Johannson. Die goal.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:32 schreef Zhano het volgende:
IF van Anholt zal m wel niet worden? Wat een baas.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
naam svp
Voor research purposes uiteraard
Oef!quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:57 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
gezellllluuuuuuugggg.quote:
Ik zal het morgen aan haar vragen. Ze heeft ook 3 zussen:quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
naam svp
Voor research purposes uiteraard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zal het morgen aan haar vragen. Ze heeft ook 3 zussen:Oh, dat is wel gezellig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, echt wel. Lekker met z'n negenen... uhh vijfen een filmpje kijken.
ben jij heel toevallig Clint Dempsey nog tegengekomen?quote:
Heeee!quote:
Kreeg m wel ietwat lucky bij die andere Johan, maar op zich een nette goal ja. Mooie rush.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
IF Johannson. Die goal.
Het levert alleen niks op, dus die krijgt hem sowieso niet.
Toch mis ik iets van Marcellis in dit AZ.quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kreeg m wel ietwat lucky bij die andere Johan, maar op zich een nette goal ja. Mooie rush.
Farley Marley jongeeequote:Op zondag 4 augustus 2013 02:23 schreef pascal08 het volgende:
Ik zit echt heerlijk te chillen op reggae muziek hier. Raampje open zodat de damp eruit kan. M'n creatie gaan er wel op vooruit vind ik zelf.
Het is op m'n kamer nog steeds 35 graden. Een Xbox, TV, computer, laptop en halogeenspots houden de temperatuur op niveau.quote:
Hmm, zal wel jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 02:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is op m'n kamer nog steeds 35 graden. Een Xbox, TV, computer, laptop en halogeenspots houden de temperatuur op niveau.
Schuift het wat? 57 uur zijn aardig wat uurtjes.quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hmm, zal wel jaIk ben de afgelopen dagen alleen thuis geweest om te slapen zowat. Leuk, zulk warm weer in de bouvwak en te weinig personeel. Deze week zit ik al op 57 uur, en moet morgen ook nog
Mwah, kan altijd altijd beterquote:Op zondag 4 augustus 2013 02:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Schuift het wat? 57 uur zijn aardig wat uurtjes.
Dat verdient wel goed toch? Wat verscheep je zoal?quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ben dealer in een internationaal drugskartel.
Bier en tieten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat verdient wel goed toch? Wat verscheep je zoal?
WeFUT 2.0. Ben er op dit moment ook mee bezig... ze wilden ineens toch tabjes in de database.quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:50 schreef Zhano het volgende:
Waar ben jij de laatste dagen mee bezig geweest dan Pazzl?
Yooo Sebastiaantje. Alles goed? Hoe was je vakantie?quote:
wtffff welke mongool doet dat nouquote:Op zondag 4 augustus 2013 02:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
WeFUT 2.0. Ben er op dit moment ook mee bezig... ze wilden ineens toch tabjes in de database.
wefut.nl ligt trouwens alweer down. Er is waarschijnlijk een DDoS aan de gang, wordt er gek van.
nooit zin om die fotoalbums te doorzoeken voor die topless picquote:Op zondag 4 augustus 2013 02:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Yooo Sebastiaantje. Alles goed? Hoe was je vakantie?
Is dat trouwens je moeder. Je zou nog een keer een foto van haar posten.
Nu je het zegt... ZIJ ZITTEN HIERACHTER NATUURLIJK!quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:53 schreef n0ir het volgende:
[..]
wtffff welke mongool doet dat nou
zeker de futhead beheerders
Wel doen man, maar alleen als je denkt dat het de moeite waard is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:54 schreef n0ir het volgende:
[..]
nooit zin om die fotoalbums te doorzoeken voor die topless pic
verder leuke vakantie gehad hoor
Roadtrip door Frankrijk en Spanje gemaakt, gekampeerdquote:Op zondag 4 augustus 2013 02:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wel doen man, maar alleen als je denkt dat het de moeite waard is.
Waar ben je heen geweest trouwens?
Nice. Ik ga binnenkort naar Spanje. Nu nog even genieten van het weer hier.quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:57 schreef n0ir het volgende:
[..]
Roadtrip door Frankrijk en Spanje gemaakt, gekampeerd![]()
hoe is jouw vakantie?
quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:58 schreef pascal08 het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer heet dat nu op SlamFM is? Het klinkt zo:
"Ta Ta, Ta Ta, TaTaTaTaTa-Ta-Ta". Heel bekend iig.
Waar in Spanje?quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nice. Ik ga binnenkort naar Spanje. Nu nog even genieten van het weer hier.
Barcelona!quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:00 schreef n0ir het volgende:
[..]
Waar in Spanje?
ik denk dat ik te laat was met de livestream ik hoorde iets met I give you love
Ben je Messi nog tegen gekomen en ben je nog naar Camp Nou geweest?quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:01 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hee chill daar was ik ook 4 nachten, echt een toffe stad!
Volgens mij weet ik serieus welke je bedoeld, alleen ik kom ook niet op googlebare lyricsquote:Op zondag 4 augustus 2013 03:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ben je Messi nog tegen gekomen en ben je nog naar Camp Nou geweest?
zo latenquote:Op zondag 4 augustus 2013 03:05 schreef pascal08 het volgende:
Ik twijfel of ik deze tableheaders nou moet afkorten of niet. Als ik ze afkort tot 3 letters, dan ziet het er wel mooier uit, maar ik weet niet of iedereen dan nog wel de attributen herkent. Wat denken jullie?
[ afbeelding ]
Dat zou echt bazig zijn. Volgens mij is het dan de eerste keer in de geschiedenis dat twee mensen via het uittypen van een deuntje een nummer weten te identificeren.quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik serieus welke je bedoeld, alleen ik kom ook niet op googlebare lyrics
Nee en neequote:Op zondag 4 augustus 2013 03:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ben je Messi nog tegen gekomen en ben je nog naar Camp Nou geweest?
Ja die kon ik zien vanaf het balkon van ons appartement en dat was ook bij het dichtstbijzijnde metrostation dus eigenlijk te vaakquote:Op zondag 4 augustus 2013 03:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oh jammer man. Heb je wel La Sagrada Família gezien?
Ik kan ze ook nog roteren en opslaan als afbeelding. Wordt de pageload wel iets hoger van, maar dan zijn het wel slanke kolommetjes en kan ik de namen volledig tonen.quote:
Vet man. Ik ga er ook sowieso ff kijken. Camp Nou wil ik ook zien.quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:08 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja die kon ik zien vanaf het balkon van ons appartement en dat was ook bij het dichtstbijzijnde metrostation dus eigenlijk te vaak
Je kan er ook leuk stappen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vet man. Ik ga er ook sowieso ff kijken. Camp Nou wil ik ook zien.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vet man. Ik ga er ook sowieso ff kijken. Camp Nou wil ik ook zien.
Nee bleh, geen zin om mn hoofd te draaien.quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik kan ze ook nog roteren en opslaan als afbeelding. Wordt de pageload wel iets hoger van, maar dan zijn het wel slanke kolommetjes en kan ik de namen volledig tonen.
Haha, doet me denken aan vorig jaar in Amsterdam.quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:10 schreef n0ir het volgende:
[..]
Je kan er ook leuk stappen.
Was wel gerold toen ik dronken in m'n eentje buiten op zoek moest naar m'n vrienden maar ik had m'n portemonnee terug gevondenmn geld was toch al op
Ik las dit verhaal maar besefte pas op het eind dat jullie bezopen warenquote:Op zondag 4 augustus 2013 03:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haha, doet me denken aan vorig jaar in Amsterdam.
Ik zat bij de Burger King met m'n vrienden en ik ging even terug naar de kassa omdat ik dacht dat ik m'n patat niet had gekregen.
Toen ik naar beneden ging via de trap zag ik ineens m'n patat op de grond liggen. Ik weer naar boven met m'n patat (van de grond)... waren ineens al m'n vrienden weg. Ik snapte er he-le-maal niks van, want ik zag maar 1 trap en ze konden onmogelijk langs me zijn gelopen. Ik heb toen een tijdje op de trap gestaan van verbijstering.
Bleek dus dat m'n vrienden eruit gezet waren, omdat er 1 de hele tafel en bank onder gekotst had. Ik was helemaal verward, omdat ik dus niet snapte hoe zij langs mij waren gelopen zonder dat ik het had gezien. Even later pakte ik m'n portomonnee en zag ik dat ik m'n net gepinde ¤70 kwijt was. Blijkbaar heb ik gewoon ¤70 betaald of heeft iemand me bestolen bij de kassa.
Straalbezopen. Heb me zelden zo laten gaan zeg. Ik heb verhalen gehoord over wat ik gedaan heb en daar schaam ik me nu, bijna een jaar later, nog voor.quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:21 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik las dit verhaal maar besefte pas op het eind dat jullie bezopen waren
quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Straalbezopen. Heb me zelden zo laten gaan zeg. Ik heb verhalen gehoord over wat ik gedaan heb en daar schaam ik me nu, bijna een jaar later, nog voor.
quote:
Nice!quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hmm, zal wel jaIk ben de afgelopen dagen alleen thuis geweest om te slapen zowat. Leuk, zulk warm weer in de bouvwak en te weinig personeel. Deze week zit ik al op 57 uur, en moet morgen ook nog
quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waar ging het over? Een kale jongen die op badminton zit?
Is goed! Je moet me er nog maar een keer aan herinneren.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
binnenkort moet je een keer Rubber kijken, epische film
Gokje:quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:58 schreef pascal08 het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer heet dat nu op SlamFM is? Het klinkt zo:
"Ta Ta, Ta Ta, TaTaTaTaTa-Ta-Ta". Heel bekend iig.
234k pure winstquote:Op zondag 4 augustus 2013 09:48 schreef FCsuarez het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
waar is POTS met ze ROI berekeningen
waar een beetje downtime al niet goed voor isquote:
nicequote:Op zondag 4 augustus 2013 10:16 schreef Toefjes het volgende:
Gisteren de hele woonkamer opnieuw ingericht. Vanmiddag maar eens even naar de Expo om wat mooie schilderijen te kopen voor aan de nog kale muren
Ik 28 (ipv 40) en 21 (ipv) 30 op mijn andere account...quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:18 schreef poker4lifee het volgende:
ik kan 50 items op m'n TP zetten?werkt ook nog
[..]
nice
lucky me danquote:Op zondag 4 augustus 2013 10:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik 28 (ipv 40) en 20 (ipv) 30 op mijn andere account...
over mental powers mental powers mental powersquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
boks ouwe
Heb je überhaupt wel opgezocht waar Rubber over gaat trouwens?
dat dacht ik ook toen ik het lasquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
over mental powers mental powers mental powers
Nee, is het hetzelfde genre als vdm's persoonlijke favoriet MIBM2?quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
boks ouwe
Heb je überhaupt wel opgezocht waar Rubber over gaat trouwens?
nou jippiequote:Op zondag 4 augustus 2013 11:38 schreef wieisboos het volgende:
http://www.eltiempo.com/d(...)n-fifa-14_12972103-4
Colombiaanse league in Fifa 14 waarschijnlijk
Ik denk dat het bij VDM eerder BMI zal heten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, is het hetzelfde genre als vdm's persoonlijke favoriet MIBM2?![]()
Die gast van Dortmund heb je ook alleen omdat ie konkolelijk is zeker?quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:05 schreef wonton het volgende:
Ik speelde gister met dit team tegen een gouden Bundesliga team met Robbery. Stond eerst 2-0 achter maar uiteindelijk in de 120e minuut scoorde Cahill de winnende
[ afbeelding ]
Dat betekent veel meer Colombiaanse rechtsbacksquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:38 schreef wieisboos het volgende:
http://www.eltiempo.com/d(...)n-fifa-14_12972103-4
Colombiaanse league in Fifa 14 waarschijnlijk
Fucking goed kapsel.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die gast van Dortmund heb je ook alleen omdat ie konkolelijk is zeker?
Baasjequote:Op zondag 4 augustus 2013 12:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die gast van Dortmund heb je ook alleen omdat ie konkolelijk is zeker?
quote:
wat is je team kalequote:Op zondag 4 augustus 2013 12:26 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Zal ik beginnen met m'n bronzen spelers te misbruiken in toernooien tegen de AI om zo mijn eerste geld binnen te harken? Alleen dan hebben ze op een gegeven moment geen contract meer en dan weet ik niet wat ik moet... verlengen, al silvers kopen etc. Ik heb gehoord dat je wel goed beginnen anders loop je vast in FUT.
Je moet in het begin gewoon alle spelers die je krijgt proberen te verkopen. Van dat geld kun je dan 400c bronze packs halen voor spelers en contracten. Als je geluk hebt maak je daar nog winst op ook.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:26 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Zal ik beginnen met m'n bronzen spelers te misbruiken in toernooien tegen de AI om zo mijn eerste geld binnen te harken? Alleen dan hebben ze op een gegeven moment geen contract meer en dan weet ik niet wat ik moet... verlengen, al silvers kopen etc. Ik heb gehoord dat je wel goed beginnen anders loop je vast in FUT.
heb je coins dan?quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:32 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Nog niks.
Ga 'm straks aanmaken. Dan spelen, tot 16:30 voor PEC-Fey.
Ok, gewoon alles op transfermarkt en hopen dat er wat mensen kopen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je moet in het begin gewoon alle spelers die je krijgt proberen te verkopen. Van dat geld kun je dan 400c bronze packs halen voor spelers en contracten. Als je geluk hebt maak je daar nog winst op ook.
lekkerquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:24 schreef Lindgren. het volgende:
En ik heb ook eindelijk weekend.
Ook weer keurig 57 uur bijgeschreven.
beter koop je gewoon ff coins van iemand hier voor 6 euro en dan kan je gelijk beginnen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:35 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Heb 3x niks, alleen maar seizoenen serieus gespeeld
Met wat geluk heb je in je starter pack al een silver en een paar bronzes die mensen wel voor 200 gaan kopen (misschien wel meer maar er zijn maar een paar non-shiny bronzes die meer waard zijn dan 200) Als je een 400c bronze pack koopt heb je al winst als je een fitness kaart krijgt en de contracten kun je dan proberen voor 200 te verkopen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:34 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ok, gewoon alles op transfermarkt en hopen dat er wat mensen kopen?
Dat kan uiteraard ook, maar het is een leukere uitdaging om het zelf te bewerkstelligen natuurlijkquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:37 schreef wonton het volgende:
[..]
beter koop je gewoon ff coins van iemand hier voor 6 euro en dan kan je gelijk beginnen.
Ben benieuwd. Ik zal straks wel even plaatsen hoe of wat ik heb.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Met wat geluk heb je in je starter pack al een silver en een paar bronzes die mensen wel voor 200 gaan kopen (misschien wel meer maar er zijn maar een paar non-shiny bronzes die meer waard zijn dan 200) Als je een 400c bronze pack koopt heb je al winst als je een fitness kaart krijgt en de contracten kun je dan proberen voor 200 te verkopen.
Lucky you, ik moet vandaag en morgen nogquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:24 schreef Lindgren. het volgende:
En ik heb ook eindelijk weekend.
Ook weer keurig 57 uur bijgeschreven.
triple repost.quote:
Ik werk niet. Ik wilde een vakantiebaantje zoeken, maar ik heb van school een opdracht voor Duits meegekregen die me vanaf nu nog 3 weken gaat kosten. Geen tijd dus.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lucky you, ik moet vandaag en morgen nog
Ik morgen ook gewoon weer de hele week hoor.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lucky you, ik moet vandaag en morgen nog
Ik eerder in Beyond two souls. Van de makers van Heavyrainquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik morgen ook gewoon weer de hele week hoor.Nouja, tot vrijdag, want dan boek ik 'm naar Spanje.
Ik heb zoveel zin in deze game hè.
als je plafond niet al wit is, zou ik mezelf even inhouden als ik jou was.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik morgen ook gewoon weer de hele week hoor.Nouja, tot vrijdag, want dan boek ik 'm naar Spanje.
Ik heb zoveel zin in deze game hè.
Ja, die ook.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:47 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik eerder in Beyond two souls. Van de makers van Heavyrain
Canesin CDMquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:13 schreef Lindgren. het volgende:
Net een potje gespeeld met mijn nieuwe team:
[ afbeelding ]
Moest meteen tegen een pace-pro league team.Stond met rust 4-1 voor, 4x Vargas (
) en toen ging hij weg.
Vargas als STNaar binnen komen en uithalen of gewoon keihard rechtdoor met links.
Doet het vooralsnog prima. Kanu heb ik in een ander team op CDM.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
Canesin CDM__! Doe dan Kanu joh, dat is echt een baas op die plek.
Zoiets heb ik ook een keer meegemaakt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vannacht met telefoon en al het water ingedonderd. Beeldscherm doet niets meer.![]()
En dan wel GJE belachelijk maken om Modricquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Doet het vooralsnog prima. Kanu heb ik in een ander team op CDM.
Dure?quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vannacht met telefoon en al het water ingedonderd. Beeldscherm doet niets meer.![]()
Dat had ik vannacht ook al even gegoogled... weet alleen niet hoelang het in de rijst moet zitten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook een keer meegemaakt.Waarschijnlijk ben je nu al te laat maar om het water weg te halen moet je de telefoon in een bak met van die korrels doen die het water opnemen.
Ik heb mijn telefoon 2 dagen tussen die korrels laten liggen. Weet niet of het met rijst net zo goed werkt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dat had ik vannacht ook al even gegoogled... weet alleen niet hoelang het in de rijst moet zitten.
Jaartje pas, zonde man.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
One X. Niet de meest nieuwe telefoon, maar wel duur, ja.
Heeft het gewerkt dan?quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb mijn telefoon 2 dagen tussen die korrels laten liggen. Weet niet of het met rijst net zo goed werkt.
Dat was de enige CDM in een 4-1-2-1-2 die iedereen eromheen 7 chem zou geven.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
En dan wel GJE belachelijk maken om Modric![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Al het vocht was verdwenen maar mijn mobiel heeft de laatste tijd veel moeite netwerken te vinden en slecht bereik e.d. Denk dat het water toch wel wat schade heeft aangericht.quote:
Jap. Donderde van mn fiets af en ging rechtstreeks de sloot in. Koppie onder ook nog.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat was de enige CDM in een 4-1-2-1-2 die iedereen eromheen 7 chem zou geven.![]()
Dat lijkt me wel iets anders..
[..]Slootje meegepakt?
Oh, dat geeft dan nog wat hoop. Gelukkig heb ik nog een Nokia N97 (uit de oertijd) waar ik mee kan wappen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:36 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Al het vocht was verdwenen maar mijn mobiel heeft de laatste tijd veel moeite netwerken te vinden en slecht bereik e.d. Denk dat het water toch wel wat schade heeft aangericht.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jap. Donderde van mn fiets af en ging rechtstreeks de sloot in. Koppie onder ook nog.
[..]
Oh, dat geeft dan nog wat hoop. Gelukkig heb ik nog een Nokia N97 (uit de oertijd) waar ik mee kan wappen.
Ik ging eergisteren om 5 uur pas slapen en toen werd ik wakker gebeld.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:44 schreef rolls-reus het volgende:
Half 4 gaan slapen en half 2 wakker wordenlekker zo'n vakantie
In ieder goedemorgen!
quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ging eergisteren om 5 uur pas slapen en toen werd ik wakker gebeld.
* Zhano heeft ineens beelden in z'n hoofd van GekkeGerrit die zijn One X anaal inbrengt bij Rijstquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dat had ik vannacht ook al even gegoogled... weet alleen niet hoelang het in de rijst moet zitten.
watquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
* Zhano heeft ineens beelden in z'n hoofd van GekkeGerrit die zijn One X anaal inbrengt bij Rijst
25kquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:09 schreef Ajacied7 het volgende:
Een team met wat spelers die ik nog moet testen:
[ afbeelding ]
Hopelijk is de Liverpool Aspas niet al te duur meer
Binnenkort eens een team met hem maken, hij heeft wel bijzonder goede stats ja.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:12 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
25kleuk team verder!
Heb jeighalo
al eens geprobeerd?
quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:09 schreef Ajacied7 het volgende:
Een team met wat spelers die ik nog moet testen:
[ afbeelding ]
Hopelijk is de Liverpool Aspas niet al te duur meer
Is Ighalo echt zo goed? Ik heb Nelson Oliveiraquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:18 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Binnenkort eens een team met hem maken, hij heeft wel bijzonder goede stats ja.
Je hem toch ook in dat team gebruiken? Gewoon als afwisseling, dan die je ighalo st arabi cam en orellana lmquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:18 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Binnenkort eens een team met hem maken, hij heeft wel bijzonder goede stats ja.
Echt een club die jaar in, jaar uit uitsluitend voor de statistieken mee speelt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:22 schreef Zhano het volgende:
NACPotS gaat een lang seizoen tegemoet...
Ja, heel goede deal.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
DS2 ik pikte net een 4-3-3 De Vrij op voor 700 coins goede SMLENO toch?
Temperaturen hier vallen me vooralsnog niet tegen in vergelijking met Italië.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:52 schreef rolls-reus het volgende:
[..]eigenlijk best wel erg
maar m'n vrienden slapen ook pas zo laat en vrijdag zaten we om half 2 nog lekker bij het zwembad
was gewoon nog lekker warm toen
quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik pik sowieso goede deals op de laatste dagen
quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat komt door die silver player packs. Ik had mijn 3e account eerst alleen om packs te openen maar ik heb nu een TP vol + nog wat spelers in de watch list en in mijn club.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
zeg het maar als je klaar bent!quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik wil je zo wel even een lesje geven maar ben nog met mijn teams bezig.![]()
quote:
Is goedquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar wil je misschien Handicap-abusen?
Ik heb veel langzame spelers ook, denk dat het best eerlijk kan zijn.
oh, als ik nog zo lang de tijd heb, wil ik ook nog wel een leuk Silver teampje maken.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:53 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil om half 4 wel een potje bakkert. Ik ga eerst even een bak pleur leuten.
Ik heb trouwens ook alleen silvers, maar dat durf ik wel.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ff kijken of dan niet net Ajacied7 klaar is, maar anders is het goed.
Ik maak mijn teams wel op een ander moment... Ik wil nu teveel en raak in de warquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ff kijken of dan niet net Ajacied7 klaar is, maar anders is het goed.
Een gaytoernooi waar iedereen 3 bronzen eredivisiespelers in de basis zet en ze in de 1e minuut wisselt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:55 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit dan weer?
quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:58 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijft mooi![]()
![]()
![]()
ik zet hem nu ook aan, futgraphics is psn. Ik weet niet of ik je al heb.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:56 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik maak mijn teams wel op een ander moment... Ik wil nu teveel en raak in de war![]()
Even mijn PS aanzetten.
die RW heb ik al vaker gebruikt. Speelt heel lekker. en die RB moet maar, maar van die positie merk je nog wel het minste.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nou wauw. Een dramatische RW en RB.
Kansloos ja.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:00 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik dacht dat robben wel 100k gezakt zou zijn, maar ik kan hem nog gewoon met winst verkopen![]()
las het ook ja, was ook het eerste waar ik aan moest denken. en toen nog iets slechts over mental powers mental powers maar besloot dat maar niet te postenquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:02 schreef Lindgren. het volgende:
Ziek trouwens, volgens mij was Kevin naar die race in Assen; daar is dus iemand verongelukt op de baan.
http://wefut.nl/player_compare/4574/7737quote:
scheelt maar 19 dribbling en 9 cmquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://wefut.nl/player_compare/4574/7737
Alleen dribbling van Mlapa is beter en dat gebruik je toch niet echt bij een spits
Akpala is kleiner en kan veel beter koppen je punt is?quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
scheelt maar 19 dribbling en 9 cm
quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://wefut.nl/player_compare/4574/7737
Alleen dribbling van Mlapa is beter en dat gebruik je toch niet echt bij een spits
Beter koppen?!?quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Akpala is kleiner en kan veel beter koppen je punt is?
Torres Nilo de beste Mexicaanse LBquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:05 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk bakkert dit is fapwaardig
Dribbling vind ik voor een spits niet cruciaal zolang die maar goed kan schieten en koppen. Zeker in 4-3-3 heb je weinig aan dribblingquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]![]()
Dribbling is het allerbelangrijkste. Akpala is een prima speler maar die 54 dribbling maakt hem echt waardeloos.
En let jij niet op lengte bij het kopen van een spits?
Ik had Daan Bovenberg, 4 tegengoals en geelquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Goffere, die Kashia weer geel. Gaan m'n puntjes in de voetbalmanager.
Hoeveel minpunten zijn dat?quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik had Daan Bovenberg, 4 tegengoals en geel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |