abonnement Unibet Coolblue
pi_129829785
@X-tremed Mooie opname.. waarin het bord icm de attractie goed samenkomen.

@NorgeT wederom een prachtige foto. Een zwoele zomeravond!

@Motorbloempje Mooi! Iets meer contrast en verzadeging zal het denk ik nog mooier maken. Met name voor de lucht.

Mijn foto, ben er nog niet 100% tevreden over, zit te denken om links iets af te croppen en iets meer verzadiging er in te stoppen. Wat vinden jullie? Of andere suggesties?

Canon EOS 5d mark ii / Canon EOS 400D / Canon 70-200 f4 L / Canon 17-40 f4 L / Tamron 90mm f2.8 Macro / Canon Speedlight 430EX II / Lowepro Flipside 400
pi_129829884
Dat maakte voor mij de foto een stuk minder mooi juist, juist omdat het precies zo 'is' nu zoals ik het zag toen ik er stond; ik heb niet zo de behoefte om zoveel aan foto's te sleutelen dat het niet meer weergeeft hoe ik het persoonlijk heb ervaren toen ik er stond. :) Van iemand die er niet geweest is op dát moment kan ik begrijpen dat wat meer contrast wat meer indruk kán maken, maar voor mezelf is hij zo perfect!
Ja doei.
pi_129829917
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:07 schreef RikH het volgende:
. Wat vinden jullie? Of andere suggesties?

Dat je hele foto serie meer iets voor een showcase en niet voor 'gewoon' losse toffe plaatjes.
pi_129830041
pi_129830067
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
Dat maakte voor mij de foto een stuk minder mooi juist, juist omdat het precies zo 'is' nu zoals ik het zag toen ik er stond; ik heb niet zo de behoefte om zoveel aan foto's te sleutelen dat het niet meer weergeeft hoe ik het persoonlijk heb ervaren toen ik er stond. :) Van iemand die er niet geweest is op dát moment kan ik begrijpen dat wat meer contrast wat meer indruk kán maken, maar voor mezelf is hij zo perfect!
Dat begrijp ik! Dan kunnen wij daar nu van mee genieten :)

@godtje Showcase waardig? Ik begrijp je punt....
Canon EOS 5d mark ii / Canon EOS 400D / Canon 70-200 f4 L / Canon 17-40 f4 L / Tamron 90mm f2.8 Macro / Canon Speedlight 430EX II / Lowepro Flipside 400
pi_129830305
Van dezelfde vakantie, bijvoorbeeld, heb ik deze foto wel wat meer geleveld. Het lijkt overdreven, maar het was écht zo groen in mijn beleving. Donker met groen contrasterende en het glinsteren van het water.. Kortom, ik probeer altijd mijn persoonlijke ervaring een beetje mee te geven in de (minimale) bewerkingen die ik doe, niet zozeer wat iemand met een meer objectieve blik zou veranderen aan de foto, als je begrijpt wat ik bedoel. Al kan ik dan ook weer begrijpen dat andere mensen mijn foto's niet 'optimaal' vinden :P



Ik wil weer terug ;(
Ja doei.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:23:12 #57
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_129830348
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
Van dezelfde vakantie, bijvoorbeeld, heb ik deze foto wel wat meer geleveld. Het lijkt overdreven, maar het was écht zo groen in mijn beleving. Donker met groen contrasterende en het glinsteren van het water.. Kortom, ik probeer altijd mijn persoonlijke ervaring een beetje mee te geven in de (minimale) bewerkingen die ik doe, niet zozeer wat iemand met een meer objectieve blik zou veranderen aan de foto, als je begrijpt wat ik bedoel. Al kan ik dan ook weer begrijpen dat andere mensen mijn foto's niet 'optimaal' vinden :P

[ afbeelding ]

Ik wil weer terug ;(
Hier vind ik qua kleuren niets mis mee hoor!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_129830388
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:01 schreef fyah het volgende:

[..]

hdr?
Nope. ND Grad filter + een tikkie onderbelichten. In de nabewerking de donkere partijen wat opgehaald. :)
Zo behoud je kleur in de hele foto
Meh
pi_129830427
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
Van dezelfde vakantie, bijvoorbeeld, heb ik deze foto wel wat meer geleveld. Het lijkt overdreven, maar het was écht zo groen in mijn beleving. Donker met groen contrasterende en het glinsteren van het water.. Kortom, ik probeer altijd mijn persoonlijke ervaring een beetje mee te geven in de (minimale) bewerkingen die ik doe, niet zozeer wat iemand met een meer objectieve blik zou veranderen aan de foto, als je begrijpt wat ik bedoel. Al kan ik dan ook weer begrijpen dat andere mensen mijn foto's niet 'optimaal' vinden :P

[ afbeelding ]

Ik wil weer terug ;(
Prachtig! Zulke foto's wil ik ook in mijn collectie :) Als ik toch wat mag opmerken? Hij mist iets wat scherpte? of ligt dat aan mij?
Canon EOS 5d mark ii / Canon EOS 400D / Canon 70-200 f4 L / Canon 17-40 f4 L / Tamron 90mm f2.8 Macro / Canon Speedlight 430EX II / Lowepro Flipside 400
pi_129830437
Uit de auto genomen terwijl we reden :P

Als we overal zouden stoppen waar ik een foto zou willen nemen zouden we nu nog onderweg zijn naar Skye :')
Ja doei.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:26:21 #61
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_129830465
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:25 schreef motorbloempje het volgende:
Uit de auto genomen terwijl we reden :P
Waar was het? Schotland?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_129830477
:Y
Ja doei.
pi_129830496
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
Van dezelfde vakantie, bijvoorbeeld, heb ik deze foto wel wat meer geleveld. Het lijkt overdreven, maar het was écht zo groen in mijn beleving. Donker met groen contrasterende en het glinsteren van het water.. Kortom, ik probeer altijd mijn persoonlijke ervaring een beetje mee te geven in de (minimale) bewerkingen die ik doe, niet zozeer wat iemand met een meer objectieve blik zou veranderen aan de foto, als je begrijpt wat ik bedoel. Al kan ik dan ook weer begrijpen dat andere mensen mijn foto's niet 'optimaal' vinden :P

[ afbeelding ]

Ik wil weer terug ;(
Erg nice al die groene tonen. _O_ Lucht alleen een tikkie uitgebeten helaas. ;(
Meer van dit! Zit er een showcase aan te komen?
Skye _O_

Een oud IR filter experimentje
Meh
pi_129830507
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:25 schreef motorbloempje het volgende:
Uit de auto genomen terwijl we reden :P

Als we overal zouden stoppen waar ik een foto zou willen nemen zouden we nu nog onderweg zijn naar Skye :')
Uit de losse pols! haha!
Canon EOS 5d mark ii / Canon EOS 400D / Canon 70-200 f4 L / Canon 17-40 f4 L / Tamron 90mm f2.8 Macro / Canon Speedlight 430EX II / Lowepro Flipside 400
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:27:34 #65
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_129830512
Ik ga in September naar Schotland :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_129830840
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:27 schreef NorgeT het volgende:

[..]

Erg nice al die groene tonen. _O_ Lucht alleen een tikkie uitgebeten helaas. ;(
Meer van dit! Zit er een showcase aan te komen?
Skye _O_
Showcases.. voorlopig niet. Ik maak vooralsnog foto's zonder er bij na te denken. Althans, AUTO-stand en eventueel wat levelen na afloop bij inladen. Pas als ik daar wél over na ga denken en wat serieuzer ga klooien met m'n instellingen en eventueel nabewerken denk ik dat het zin heeft om écht in een showcase om kritiek en tips te vragen: ik zou op dit moment nog niet weten wat ik met die kritiek zou moeten doen. Eerst maar 's afstuderen (en een begin maken met de volgende studie :') ) voordat ik me eens in mijn "Nikon D90 voor Dummies" ga storten :P

En uit de categorie: 'groen' en 'meer van dit' nog één plaatje:


quote:
Een oud IR filter experimentje
[ afbeelding ]
Sfeervol, al doet voor mij de 'blur' rechtsonder me wel wat van de wijs brengen door de scherpheid van de rest van de foto. [/wannabeprocommentaar]

quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:27 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga in September naar Schotland :D
Rondreizen? Of naar één bestemming? :9
Ja doei.
pi_129830913
pi_129830955
quote:
Denk dat ik 'm zonder de scooter op de voorgrond toffer vind, wel leuk zo, al die scootertjes op 'n rijtje O+ :D
Ja doei.
pi_129831092
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Showcases.. voorlopig niet. Ik maak vooralsnog foto's zonder er bij na te denken. Althans, AUTO-stand en eventueel wat levelen na afloop bij inladen. Pas als ik daar wél over na ga denken en wat serieuzer ga klooien met m'n instellingen en eventueel nabewerken denk ik dat het zin heeft om écht in een showcase om kritiek en tips te vragen: ik zou op dit moment nog niet weten wat ik met die kritiek zou moeten doen. Eerst maar 's afstuderen (en een begin maken met de volgende studie :') ) voordat ik me eens in mijn "Nikon D90 voor Dummies" ga storten :P

En uit de categorie: 'groen' en 'meer van dit' nog één plaatje:

[ afbeelding ]

[..]

Sfeervol, al doet voor mij de 'blur' rechtsonder me wel wat van de wijs brengen door de scherpheid van de rest van de foto. [/wannabeprocommentaar]

Hoe je de foto schiet maakt mij geen ruk uit. Al fotografeer je met een wegwerpcamera. Het resultaat is wat telt. Die foto die je nu post is al stukken beter qua compositie en belichting. ^O^

Tsja, de blur.. een resultaat van mijn luiheid. Nooit een statief bij me dus hier de camera maar op een natuursteen muurtje geplaatst. Achteraf gezien misschien beter wat kunnen bijsnijden ja. :@
Meh
pi_129831117
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Denk dat ik 'm zonder de scooter op de voorgrond toffer vind, wel leuk zo, al die scootertjes op 'n rijtje O+ :D
Ja, ik ook. Jammer dat die er opstaat.
pi_129831809
quote:
quote:
Hier ben ik wel benieuwd wat je nu echt tof aan deze foto's vindt :@
Het zal ongetwijfeld een fijne vakantie geweest zijn. Maar wat maakt de foto's voor jou bijzonder?
Meh
pi_129832239
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:01 schreef NorgeT het volgende:

[..]

[..]

Hier ben ik wel benieuwd wat je nu echt tof aan deze foto's vindt :@
Het zal ongetwijfeld een fijne vakantie geweest zijn. Maar wat maakt de foto's voor jou bijzonder?
Voor mij zijn het precies wat in de TT staat: 'Eigen foto's die je gewoon tof vindt'
pi_129832466
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Voor mij zijn het precies wat in de TT staat: 'Eigen foto's die je gewoon tof vindt'
Ik vraag mij alleen af waarom je ze tof vindt :@
Meh
pi_129832591
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:18 schreef NorgeT het volgende:

[..]

Ik vraag mij alleen af waarom je ze tof vindt :@
Ik proef een neerbuigende ondertoon.
Jij vindt ze niet tof. Prima. Ik wel.
En ben alweer weg hoor.
pi_129832756
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik proef een neerbuigende ondertoon.
Jij vindt ze niet tof. Prima. Ik wel.
En ben alweer weg hoor.
Niet neerbuigend bedoeld. Maar ik vroeg het mij gewoon af.
Maar blijkbaar mag ik dat niet vragen :W
Meh
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')