Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Allemaal? Alleen Robby en Sands.quote:Waar we allemaal praten over Crumb
Sands heeft meerdere persoonlijkheden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Allemaal? Alleen Robby en Sands.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:
TT3D: Closer to the Edge (2011) - IMDbquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Oei, pijnlijke fout voor zo'n grammar freak als jijquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:05 schreef Robby87 het volgende:
Maar Sands, vind je ook niet, die broer van hem. Allebei eigenlijk. Hoe hun wonen, in zo'n appartement, en die ene nog bij z'n moeder...
Leuk heur.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:25 schreef sasquatsch het volgende:
'Sharknado' komt wel heel dichtbij
Ik ben allerminst een grammar freak, eerder gevoelig voor sommige spellingsfoutjes waar jij ook een handje van hebtquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oei, pijnlijke fout voor zo'n grammar freak als jij
Pico, ik heb zo even geen tips, jij hebt al zoveel gezien en ik kijk maar weinig films. Even kijken wat ik de laatste tijd nog gecheckt heb, misschien zit daar nog iets tussen.
Spellingsfoutjes? Nu breekt mijn klomp.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:31 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ben allerminst een grammar freak, eerder gevoelig voor sommige spellingsfoutjes waar jij ook een handje van hebt
dubbel s ipv dubbel rquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Nou we toch over spelling blijven doorgaan...
Hoe schrijf je interresant? Google zegt me altijd dat ik verkeerd schrijf...
Waarom niet?quote:
Ik heb niet expres een fout gemaakt, dan was ik gewoon niet aan het oplettenquote:
Krijg je niet een rood lijntje er onder dan waar je op kan rechts-klikken?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Nou we toch over spelling blijven doorgaan...
Hoe schrijf je interresant? Google zegt me altijd dat ik verkeerd schrijf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |