PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Wil je een nederlandse stream?quote:
Nee, hoef geen biased Ajax commentaarquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wil je een nederlandse stream?
Bij Reitsma is dat wel gewoon zo ja, feitquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, hoef geen biased Ajax commentaar
[/calimero]
Wtf, bij hem heb/had ik altijd het idee dat hij psv'er wasquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij Reitsma is dat wel gewoon zo ja, feit
Hij is serieus heel erg voor Ajaxquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wtf, bij hem heb/had ik altijd het idee dat hij psv'er was![]()
Wat een drama zeg tot nu toe, manolev terugquote:
? Zo goed is het niet eensquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:19 schreef Dudeweiser het volgende:
kutzooi waarom spelen ze nou zo goed
verdediging van ado wel echt zoooooo slechtquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:19 schreef Dudeweiser het volgende:
kutzooi waarom spelen ze nou zo goed
ze staan 3-0 voor dus ze zijn wel efficiëntquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
? Zo goed is het niet eensWel degelijk though
Dit dus.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:20 schreef DutchSL het volgende:
ADO begon beter, maar na de 0-1 bakken ze er niks meer van.
Was ik vanmiddag ook al mee bezig.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:23 schreef Dudeweiser het volgende:
nu wil ik een silver team met de Pay
Vooral die tweede was efficiënt afgemaakt jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ze staan 3-0 voor dus ze zijn wel efficiënt
dm vdm evenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:25 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft iemand hier weleens met Goossens gespeeld? Zijn stats zijn echt ziek.
[ afbeelding ]
In game is dat gewoon 90 / 90 ofzo.
Ga ik doen.quote:
Tegen Fener was hij wel goed.quote:
Ja daar kan je weer op wachten. PSV wint dik dadelijk bij Ado (afkloppen) en Derksen heeft dat dus fout voorspeld. Maar ipv het daar over te hebben gaan ze Arias in de Manolev hoek gooienquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is Arias echt zo slecht? Dan wordt hij bij VI vast meteen afgemaakt.
Ja, die kit is heel erg duur. Mooi dat je zoiets in een 400c pack krijgtquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
10 bronze premium player packs leverde niet echt veel op, in het eerste 400c pack zit dan weer een AS Monaco home kit. Ik hoop dat Toefjes dit leest want die had het laatst ook over die kit.
Lacazette cam > stquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ga ik doen.
[ afbeelding ]
Ondertussen dit gefixt. Verdediging lijkt me prima + de handige transfer van Reyes naar Porto.RCDM is een hidden sjem en Mvuemba is gewoon goed. Lacazette op CAM wordt afwachten, net als Vargas op ST.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is Arias echt zo slecht? Dan wordt hij bij VI vast meteen afgemaakt.
Oké dan.quote:
Dat sowieso. Op mijn 3e account functioneert de web app nog normaal.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, die kit is heel erg duur. Mooi dat je zoiets in een 400c pack krijgt
Ik had alleen gehoord dat hij had gescoord. Heeft hij dan 2 gemaakt? En als hij zo doorgaat is hij volgend jaar een low rated silverquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je hier niet over 'gehoord'
Ja 2 goals. En hij ook:quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat sowieso. Op mijn 3e account functioneert de web app nog normaal.
[..]
Ik had alleen gehoord dat hij had gescoord. Heeft hij dan 2 gemaakt? En als hij zo doorgaat is hij volgend jaar een low rated silver
Blijkbaar heb je dat gemist jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:35 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Achilles in de Jupiler League? Heb ik iets gemist?
Ja, dat blijkt dan maar weer. Want het staat er echtquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je dat gemist ja
IF Westcarr wordt voor de meeste pace abusers toch onbetaalbaar. Maar hij is lang niet zo irritant als Slew (dit jaar)quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja 2 goals. En hij ook:
[ afbeelding ]
Gewoon semi prof, 3x in de week trainen. Zou zo mooi zijn als die gewoon middenmoot eindigenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt dan maar weer. Want het staat er echt
Samen met Jong PSV/Jong Ajax/Jong Twente ingestroomd ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:35 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Achilles in de Jupiler League? Heb ik iets gemist?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:35 schreef Dudeweiser het volgende:
GK-CB-RB double links silver, niet nederlands of braziliaans roept u maar
Soms zoomen ze uit en dan is Jan Joost echt een dwergquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die Studio is nog groter dan het veld man
Ik vind de muziek ook echt niet passen bij een voetbalshowquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Soms zoomen ze uit en dan is Jan Joost echt een dwergNiet erg slim gedaan imo.
Ik zie het jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oké dan.Ik ga 't uitproberen.
IF Leite zakt trouwens nog echt als een baksteen. Inmiddels 1.6m.
Nee, want ik ging dat vanmorgen proberen en toen kon ik de new items die ik heb niet naar de TP sturen. Ik kon ze alleen discarden dus ik deed mijn Xbox maar weer uit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:41 schreef Dudeweiser het volgende:
weet iemand of dingen op de TP zetten wel werkt op de console?
Nee lukt nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:41 schreef Dudeweiser het volgende:
weet iemand of dingen op de TP zetten wel werkt op de console?
Amerikaans hè, alles moet zo groot mogelijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die Studio is nog groter dan het veld man
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, want ik ging dat vanmorgen proberen en toen kon ik de new items die ik heb niet naar de TP sturen. Ik kon ze alleen discarden dus ik deed mijn Xbox maar weer uit.
top, ik kan dus geen teams meer maken.quote:
Ik mis nu ook 400k ja die ik nog wilde overzetten ja..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
top, ik kan dus geen teams meer maken.
TERING TERING TERING TYFUS TAKKE STRONT KAK EA![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:46 schreef jepperdeprep het volgende:
Wisten jullie dat ADO Den Haag de enige club in Nederland is met een homo supportersclub?
edit: Haha. dat had ik niet moeten zeggen nadat ik zojuist ADO aanmoedigde![]()
![]()
kom je uit Den Haag? of gewoon voor ajaxquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:46 schreef jepperdeprep het volgende:
Wisten jullie dat ADO Den Haag de enige club in Nederland is met een homo supportersclub?
![]()
JA.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Maikonnetje kost geen fuck joh70k maar
ja waarschijnlijk halen ze gewoon die hele webapp weg ofzoquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:46 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik mis nu ook 400k ja die ik nog wilde overzetten ja..
Maar ze gaan het binnekort vast wel weer beter maken
alsof wij nog niet wisten dat je op mannen valt..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:46 schreef jepperdeprep het volgende:
![]()
Dat duurt vast nog wel een paar dagen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:46 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik mis nu ook 400k ja die ik nog wilde overzetten ja..
Maar ze gaan het binnekort vast wel weer beter maken
Hebben ze nu al een tegengoal?quote:
sterker nog, voordat ie IF werd was ie 60k ofzoquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
JA.Fucking best player in the fucking whole fucking game.
Ajax! Wil gewoon dat de concurrentie zoveel mogelijk wedstrijden verliest, vandaar dat ik ADO aanmoedigquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kom je uit Den Haag? of gewoon voor ajax
Nee ze hebben parachutisten op het veld laten springenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat duurt vast nog wel een paar dagen.
[..]
Hebben ze nu al een tegengoal?
Er ging net een IF Maikon Leite weg voor 1.16 miljoen. Dan is er nog wel hoop dat ik nog genoeg ga krijgen om hem te kunnen betalen.
ahh okequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:49 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ajax! Wil gewoon dat de concurrentie zoveel mogelijk wedstrijden verliest, vandaar dat ik ADO aanmoedig
Ik ook op 4 accounts maar op 1 niet. Net het account waar ik een TOTS op gepulled hebquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:49 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kan trouwens gewoon dingen op mijn TP zetten.
Je zei dat je 't lekker vondquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
alsof wij nog niet wisten dat je op mannen valt..
Ik heb wel een paar dagen geduld hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat duurt vast nog wel een paar dagen.
[..]
Hebben ze nu al een tegengoal?
Er ging net een IF Maikon Leite weg voor 1.16 miljoen. Dan is er nog wel hoop dat ik nog genoeg ga krijgen om hem te kunnen betalen.
Ik op 1 account wel en op 2 niet. Op mijn main account heb ik ook nog in totaal ongeveer 15 spelers in mijn watch list waarvan een aantal zijn verdwenen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:49 schreef Lindgren. het volgende:
Blessiequote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dan zou de rating van Twente boven de 64 komen te liggen en dat willen ze niet.
Wij zullen je hier niet aanvallen op je seksuele geaardheid hoor. Dit is een erg open-minded topic reeks.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:49 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ajax! Wil gewoon dat de concurrentie zoveel mogelijk wedstrijden verliest, vandaar dat ik ADO aanmoedig
open-anused.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wij zullen je hier niet aanvallen op je seksuele geaardheid hoor. Dit is een erg open-minded topic reeks.
Daarom denken mensen hier zo vaak dat ik homo ben.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wij zullen je hier niet aanvallen op je seksuele geaardheid hoor. Dit is een erg open-minded topic reeks.
Koevermansquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:56 schreef rolls-reus het volgende:
Welke silvere spits is volgens jullie het best in 433?
IF Lukaku, IF Benteke of Mlapa denk ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:56 schreef rolls-reus het volgende:
Welke silvere spits is volgens jullie het best in 433?
is niemand het met mij eens?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:29 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
(Moriarty uit Sherlock)
[ afbeelding ]
(Arias)
Lijken echt
Gewoon af en toe een massage filmpje rond DM'en, dan hebben ze niks door.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daarom denken mensen hier zo vaak dat ik homo ben.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon af en toe een massage filmpje rond DM'en, dan hebben ze niks door.
Niet echt kansen toch. Ik maak me niet echt zorgen, terwijl ik al 3 jaar lang elke uitwedstrijd zit te beven van angstquote:
Misschien is het wel 3 jaar Marcelo kijken die mij angstig heeft gemaakt, vorig jaar kregen we in dit soort fases altijd het deksel op de neus.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet echt kansen toch. Ik maak me niet echt zorgen, terwijl ik al 3 jaar lang elke uitwedstrijd zit te beven van angst
Maar nu zal het wel misgaan nu ik dit gezegd heb
Ja idd, maar ik heb dat gevoel al helemaal niet meer nuquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Misschien is het wel 3 jaar Marcelo kijken die mij angstig heeft gemaakt, vorig jaar kregen we in dit soort fases altijd het deksel op de neus.
Het liefst met high attack workratequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
IF Lukaku, IF Benteke of Mlapa denk ik.
Die heeft high/high. Niet echt top voor een lone striker.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:03 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Het liefst met high attack workrate![]()
Zou sigurdarson wat zijn?
En aspas?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die heeft high/high. Niet echt top voor een lone striker.
Sigurdarson is wel goed maar ik heb geen 4-3-3 silver team dus ik weet niet of hij het daar goed zou doen. Op dit moment is Nelson Oliveira 1 van mijn favoriete spitsenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:03 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Het liefst met high attack workrate![]()
Zou sigurdarson wat zijn?
fuck damnquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:49 schreef Lindgren. het volgende:
De tegengoal was wel zijn man die hij liet lopen volgens mij.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Schaars tot nu toe wel de beste man bij PSV zeg, heel belangrijk in dit team
Ik denk dat je na een wedstrijd of 10 conclusies kan trekken. Het is maar Ado Den Haag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Schaars tot nu toe wel de beste man bij PSV zeg, heel belangrijk in dit team
Ik zeg toch tot nu toequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat je na een wedstrijd of 10 conclusies kan trekken. Het is maar Ado Den Haag.
Rik heeft weer achter de knoppen gezeten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sinds de maintenance van gister is het helemaal naar de klote hier
Die 0-2 was wel mooi ja. Die keeper van NEC die zo goed schijnt te zijn maakte een fout bij de 0-1.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Chery schijnt heel goed te spelen bij Grunn, 0-2 goal en assist van Chery
Ik weet niet eens wie hun keeper isquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die 0-2 was wel mooi ja. Die keeper van NEC die zo goed schijnt te zijn maakte een fout bij de 0-1.
ohhhquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:16 schreef ThadCastle het volgende:
Celtic is ook dom om zo'n geblesseerd paard te kopen. Normaal gesproken worden paarden afgemaakt als ze geblesseerd zijn..
ja godverdomme rikkert kutkneusquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Rik heeft weer achter de knoppen gezeten.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:16 schreef ThadCastle het volgende:
Celtic is ook dom om zo'n geblesseerd paard te kopen. Normaal gesproken worden paarden afgemaakt als ze geblesseerd zijn..
Kalle Johnsson. Ik was benieuwd naar die Higdon maar die heeft nog niet iets kunnen laten zien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie hun keeper is?
Moet je aan AAlanguageskillz vragen die weet dat altijd preciesquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:24 schreef Dudeweiser het volgende:
Hoe spreek je Maikon Leite eigenlijk uit?
MAAAAAIKON LEIIIIIIIIIIITE en dus niet Li-ete zoals heel veel mensen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:24 schreef Dudeweiser het volgende:
Liejète volgens mijquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:24 schreef Dudeweiser het volgende:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
MAAAAAIKON LEIIIIIIIIIIITE en dus niet Li-ete zoals heel veel mensen.
Lol. Ik geloof DS2quote:
Hij spreekt die namen wel altijd grappig uit bv. Ronaldoequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Moet je aan AAlanguageskillz vragen die weet dat altijd precies
Het is alleen jammer dat hij zelf denkt dat het tof is en dat het kloptquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij spreekt die namen wel altijd grappig uit bv. Ronaldoe
http://www.pronouncehow.com/english/leite_pronunciationquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Volgens mij is het le-ieche in het portugees maar leite is makkelijker
Ik zie hem er wel voor aan om keihard zijn naam te schreeuwen als hij scoort ja. Ik geef ook wel eens live commentaar tijdens de wedstrijd, alsof ik als commentator in het stadion zit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maakt het eigenlijk uit? Of wil je graag roepen wie er gescoord heeft voor je tv?
wat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zie hem er wel voor aan om keihard zijn naam te schreeuwen als hij scoort ja. Ik geef ook wel eens live commentaar tijdens de wedstrijd, alsof ik als commentator in het stadion zit.
Maikon Lied.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://www.pronouncehow.com/english/leite_pronunciation![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zie hem er wel voor aan om keihard zijn naam te schreeuwen als hij scoort ja. Ik geef ook wel eens live commentaar tijdens de wedstrijd, alsof ik als commentator in het stadion zit.
ds2 humorquote:
Dit had je beter niet kunnen posten denk ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon grappig. Als ik dan in de 93e minuut de winnende scoor doe ik hetzelfde als deze commentator:quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit had je beter niet kunnen posten denk ikMaar verveel je je dan zo?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon grappig. Als ik dan in de 93e minuut de winnende scoor doe ik hetzelfde als deze commentator:
En vervolgens denken mijn ouders dat ik boos ben en dan gaat mijn internet uit.
Ik ga jou opgeven voor Man Bijt Hond. Jij wordt de nieuwe rapper Sjors.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon grappig. Als ik dan in de 93e minuut de winnende scoor doe ik hetzelfde als deze commentator:
En vervolgens denken mijn ouders dat ik boos ben en dan gaat mijn internet uit.
Meesterlijk ideequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ga jou opgeven voor Man Bijt Hond. Jij wordt de nieuwe rapper Sjors.
Jij vindt ze echt goed spelen de tweede helft?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een genot dit. Geen kans weggegeven 2de helft
Neenee, goed is het niet. Wel degelijk en verdedigend gewoon sterk. We geven geen kans weg.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jij vindt ze echt goed spelen de tweede helft?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een genot dit. Geen kans weggegeven 2de helft
Gewoon een kut tweede helft.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jij vindt ze echt goed spelen de tweede helft?
ja dat doe ik altijd is dat raar?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maakt het eigenlijk uit? Of wil je graag roepen wie er gescoord heeft voor je tv?
#makkelijkscorenquote:
Dit sloeg al nergens op iddquote:
Deed Van Duijnen best goed inderdaadquote:
Eerste helft welquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:40 schreef pascal08 het volgende:
Vond het niet overtuigend wat PSV heeft laten zien.
1-6 inderdaadquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:43 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon een slechte wedstrijd, ik kan echt geen spelers noemen die ik echt goed vond spelen. Behalve Bruma dan, tot de laatste minuut...
Pluspunt is wel dat we vorig jaar deze wedstrijd inderdaad gewoon verloren zouden hebben.
Wat een pessimisme. Maar als je daar nu al zo over denkt gaat het een heel vervelend seizoen voor je wordenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:43 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon een slechte wedstrijd, ik kan echt geen spelers noemen die ik echt goed vond spelen. Behalve Bruma dan, tot de laatste minuut...
Pluspunt is wel dat we vorig jaar deze wedstrijd inderdaad gewoon verloren zouden hebben.
Best een leuke Cam jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:46 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die heb ik in mijn bronzen Eredivisie-team.
ik kijk heel gefocust en als ik scoor word ik intens gelukkig en breek ik bijna mijn controller.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Aangezien jullie zo verbaasd zijn dat ik commentaar geef tijdens mijn eigen wedstrijden op FIFA, wat doen jullie dan tijdens de wedstrijd? Dit is een serieuze vraag dus graag ook serieuze antwoorden
in mezelf praten en schelden vooralquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Aangezien jullie zo verbaasd zijn dat ik commentaar geef tijdens mijn eigen wedstrijden op FIFA, wat doen jullie dan tijdens de wedstrijd? Dit is een serieuze vraag dus graag ook serieuze antwoorden
quote:
Fifa'en? En soms heb ik een serie of tv programma tegelijk opstaan. Waarom zou ik iets anders moeten doenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
muziek luisterenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
twitter:vodafoneNL twitterde op vrijdag 02-08-2013 om 15:30:35Wie neem jij mee op #yolo vakantie? #HashtagHolidays http://t.co/gH5SqSXgQs reageer retweet
Dat doe ik ook. Soms post ik hier ook tijdens de wedstrijd.quote:
Pessimisme gaat over dingen die nog moeten komen, niet over wat er al geweest is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat een pessimisme. Maar als je daar nu al zo over denkt gaat het een heel vervelend seizoen voor je worden
Ik vond het vandaag gewoon géén goede wedstrijd, dat is geen pessimisme noch optimisme. Ik noem het realisme maar je mag het ook negativisme noemen. Maar ik ga hier niet mijn verwachtingen over de rest van het seizoen op baseren..quote:pes·si·mis·me (het; o) 1de neiging om ongunstige uitkomsten te verwachten
Sorry he!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Pessimisme gaat over dingen die nog moeten komen, niet over wat er al geweest is.
[..]
Ik vond het vandaag gewoon géén goede wedstrijd, dat is geen pessimisme noch optimisme. Ik noem het realisme maar je mag het ook negativisme noemen. Maar ik ga hier niet mijn verwachtingen over de rest van het seizoen op baseren..
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:45 schreef Lindgren. het volgende:
hee jongens hoe laat begint psv? [ afbeelding ]
Omdat daarvoor wordt betaald.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
twitter:vodafoneNL twitterde op vrijdag 02-08-2013 om 15:30:35Wie neem jij mee op #yolo vakantie? #HashtagHolidays http://t.co/gH5SqSXgQs reageer retweet
!!!!
Waarom wordt dit soort shit uitgelicht op twitter
ADO heeft wel degelijk meer kansen gehad, maar ze deden er niks mee. Onder andere een vrije kopkans die over ging.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sorry he!
Maar ik vind het nogal negatief dan, PSV heeft het spel 2de helft gewoon vertraagd en geen kans weggegeven tot die 2-3 in de 94ste minuut. Dan doe je het in een uitwedstrijd gewoon goed voor zo'n jonge ploeg, die na die 3-0 natuurlijk voor een deel met de gedachte al bij woensdag zit
Ik neem toch ook aan dat er iemand wordt betaald op de marketing afdeling. Kan die niet wat beters bedenken dan #yolo vakantiequote:
Ze hebben 0 schoten op doel gehad, dan vind ik toch niet dat je het slecht hebt gedaan als PSV zijnde. Die kopkans ging dan ook huizenhoog over. Aanvallend kwam er niet veel van idd, maar Locadia heeft imo wel een goede wedstrijd gespeeld. Was belangrijk in het aanjagen. Depay en Bakkali deden de 2de helft niet veel meer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
ADO heeft wel degelijk meer kansen gehad, maar ze deden er niks mee. Onder andere een vrije kopkans die over ging.
Maar het was gewoon rommelig spel en aanvallend kwam er helemaal niks (Bakkali, Locadia, Maher.. ik heb ze niet gezien) behalve de ego-tripjes van Depay.
Lacazette.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ga ik doen.
[ afbeelding ]
Ondertussen dit gefixt. Verdediging lijkt me prima + de handige transfer van Reyes naar Porto.RCDM is een hidden sjem en Mvuemba is gewoon goed. Lacazette op CAM wordt afwachten, net als Vargas op ST.
sorry maar na m'n verlies ga ik uit frustratie slew kopenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Boerrigter viel dus geblesseerd uit maar Stokes heeft wel 2x gescoord, dat zou een goede IF kunnen worden. Ik had hem vanmiddag als CM voor 2k en hij verkocht voor 6.5k.
PSVquote:
Door hem raak je nog meer gefrustreerd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
sorry maar na m'n verlies ga ik uit frustratie slew kopen
Agbonlahor is slecht en overpriced.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:01 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ben nu een beetje aan het kijken voor wat ik ga gebruiken in Silver team als ik begin. Mij lijkt Gabriel Agbonlahor wel de beste optie als ST, aangezien ik 4-2-3-1 wil spelen. Wat voor factoren dragen eigenlijk bij aan chemistry? Zelfde land/comp toch?
hoezo dat?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Door hem raak je nog meer gefrustreerd.
Hiddink haalde hem alleen maar omdat hij bondscoach van Australië wasquote:
Hij bakte er ook helemaal niets vanquote:
Reacties op VZ lezenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:05 schreef jepperdeprep het volgende:
Reactie van een PSV fan op voetbalprimeur.nl
"Jaaaaaaaaa PSV ...Mag ik het voorzichtige zeggen?
Jaaaaaaaaa
PSV WORDT KAMPIOENEN SEIZOEN 2013/2014
Gezegd 0-5 of -0-6 werd niet gehaald, maar man wat heb ik genoten voor de buis, Bakkali zo'n genot om naar te kijken dit wordt de nieuwe Neymar. Prachtig oogstrelend voetbal in de 1ste helft, och wat een genot! zo mooi! 2de helft was een beethe minder, maar dt voetbal zoals PSV speelt vraagt enorm veel krachten, dus is ook niet zo verwondelijk. Ado alle geluk van de wereld in de eerste helft had minstens een 0-7 kunnen zijn! Och och zo prachtig voetbal heb ik een hele lange tijd niet gezien op de nl velden. Wat een prestatie, zo mooi, barcelona kon er zlefs niet aan tippen in de eerste helft zo mooi"
![]()
![]()
Jullie gaan de champion's league winnen als ik het zo lees
Oh ik wist niet eens dat je daar kon reagerenquote:
ahh oke nja, gewoon keer proberenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij heeft hele matige dribbling en voor iemand die 1.91 is ook weinig heading en strength.
Dat eikeltje zoekt alleen maar ruzie daar met Ajacieden en Feyenoordersquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:05 schreef jepperdeprep het volgende:
Reactie van een PSV fan op voetbalprimeur.nl
"Jaaaaaaaaa PSV ...Mag ik het voorzichtige zeggen?
Jaaaaaaaaa
PSV WORDT KAMPIOENEN SEIZOEN 2013/2014
Gezegd 0-5 of -0-6 werd niet gehaald, maar man wat heb ik genoten voor de buis, Bakkali zo'n genot om naar te kijken dit wordt de nieuwe Neymar. Prachtig oogstrelend voetbal in de 1ste helft, och wat een genot! zo mooi! 2de helft was een beethe minder, maar dt voetbal zoals PSV speelt vraagt enorm veel krachten, dus is ook niet zo verwondelijk. Ado alle geluk van de wereld in de eerste helft had minstens een 0-7 kunnen zijn! Och och zo prachtig voetbal heb ik een hele lange tijd niet gezien op de nl velden. Wat een prestatie, zo mooi, barcelona kon er zlefs niet aan tippen in de eerste helft zo mooi"
![]()
![]()
Jullie gaan de champion's league winnen als ik het zo lees
Kun je de nPower champ versie dan niet in dat team gebruiken?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahh oke nja, gewoon keer proberenbeetje kut dat er zo weinig zijn en hij me in totaal 50k gaat kosten
jawel, zelfs daar maar 6 op de markt van waar de goedkoopste 42.5k is en ik nog een 41212 kaartje moet halen danquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kun je de nPower champ versie dan niet in dat team gebruiken?
En AZ werd na die JC Schaal al de hemel ingeprezen en zouden dit wel eventjes winnenquote:
Hoe kan hij op de PS3 dan zo duur zijn? Zijn Opara, Osborne, Benzia enz. ook zo duur dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jawel, zelfs daar maar 6 op de markt van waar de goedkoopste 42.5k is en ik nog een 41212 kaartje moet halen dannaaiers
Zelfde als al dat gefap op PSV na de wedstrijd tegen Zulte.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En AZ werd na die JC Schaal al de hemel ingeprezen en zouden dit wel eventjes winnen
Derksen
echt, als die meid me weer belachelijk gaat maken, maak ik dr kapot.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En AZ werd na die JC Schaal al de hemel ingeprezen en zouden dit wel eventjes winnen
Derksen
oh wacht championship versie zei je, die is juist nog duurderquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe kan hij op de PS3 dan zo duur zijn? Zijn Opara, Osborne, Benzia enz. ook zo duur dan?
Die sloeg juist de andere kant op idd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zelfde als al dat gefap op PSV na de wedstrijd tegen Zulte.Alleen dan niet Derksen.
Huhquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
echt, als die meid me weer belachelijk gaat maken, maak ik dr kapot.
Ik date een Heerenveen meisje, en Hveen won op een gegeven moment met 5-1. Toen maakte ze me belachelijk. Ze vernederde me. Het was vreselijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die sloeg juist de andere kant op idd.
Overigens vind ik het gefap op PSV in die wedstrijd wel terecht, maar niet dat ze nu ineens wel meedoen om het kampioenschap of zeker 2de wordenDit team gaat nog een aantal onnodige punten verspelen wss
[..]
Huh? Maar AZ is er toch niet sterker op geworden deze transferperiode en iedereen deed net alsof dat wel zo was
Is iemand hem dan al maanden aan het pricefixen ofzo? Op de Xbox heb je de Championship-versie voor minder dan 4k.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
oh wacht championship versie zei je, die is juist nog duurder5 op de markt 70k goedkoopste
Benzia was ik 21k voor kwijt en Opara 16.5
Oh hahahaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik date een Heerenveen meisje, en Hveen won op een gegeven moment met 5-1. Toen maakte ze me belachelijk. Ze vernederde me. Het was vreselijk.
Maar de wedstrijd duurt 90 minuten he?
wtfquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is iemand hem dan al maanden aan het pricefixen ofzo? Op de Xbox heb je de Championship-versie voor minder dan 4k.
Je zou dan bijna zeggen dat hij niet meer in packs zit. Als ik nu naar hem zoek voor 4.5k of minder vind ik er al 7.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wtfEn daar gewoon veel op? Nee geen pricefix, gewoon heel weinig op de markt vooral
Ongeacht het resultaat van vanavond, er zijn 2 belangrijke mannen vertrokken ja. Maar ik ben er van overtuigd dat de selectie kwalitatief aardig gelijk is gebleven ten opzichte van vorig jaar. Dat valt of staat niet of er vanavond 0,1 of 3 punten behaald gaan worden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh hahaha
Ja ik zeg ook niet dat het al afgelopen isWilde alleen even al dat opportunisme duidelijk maken
Ik begrijp trouwens ook dat ik heel opportunistisch kan zijn over PSV hoor
iddquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je zou dan bijna zeggen dat hij niet meer in packs zit. Als ik nu naar hem zoek voor 4.5k of minder vind ik er al 7.
Oke. Ik zet daar mijn vraagtekens bij, ben nog niet zo onder de indruk van Gudelj.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ongeacht het resultaat van vanavond, er zijn 2 belangrijke mannen vertrokken ja. Maar ik ben er van overtuigd dat de selectie kwalitatief aardig gelijk is gebleven ten opzichte van vorig jaar. Dat valt of staat niet of er vanavond 0,1 of 3 punten behaald gaan worden.
Ik kende m helemaal niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke. Ik zet daar mijn vraagtekens bij, ben nog niet zo onder de indruk van Gudelj.
Ooh snap.quote:Jose Mourinho has taken another swipe at Cristiano Ronaldo by claiming that that his fellow Portuguese is not the "real" Ronaldo.
hebben ze fitty?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ooh snap.
(maar inderdaad, Braziliaanse Ronaldo)
http://101greatgoals.com/(...)is-one-the-real-one/quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ooh snap.
(maar inderdaad, Braziliaanse Ronaldo)
Suggesties? Beetje snelheid en beetje body, het wordt natuurlijk zo een bal vasthouden-kaatsen-loopactie spitsquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Agbonlahor is slecht en overpriced.
Lukaku of Arizalaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:39 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Suggesties? Beetje snelheid en beetje body, het wordt natuurlijk zo een bal vasthouden-kaatsen-loopactie spits
Mlapa schijnt heel goed te zijn. Kazim-Richards heeft ook redelijke strength en goede pace + 4*. Hij doet het bij mij wel goed maar dat is in 3-5-2.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:39 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Suggesties? Beetje snelheid en beetje body, het wordt natuurlijk zo een bal vasthouden-kaatsen-loopactie spits
Mja die zullen wel duur zijn zeker, ik begin van scratch natuurlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mlapa schijnt heel goed te zijn. Kazim-Richards heeft ook redelijke strength en goede pace + 4*. Hij doet het bij mij wel goed maar dat is in 3-5-2.
Agbonlahor is vele malen duurder. Kazim is best goedkoop op te pikken maar het is moeilijker om een redelijk team om hem heen te maken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:56 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Mja die zullen wel duur zijn zeker, ik begin van scratch natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |