De minder intelligente variantquote:
ja, anders zou a422 geen 7 jaar nodig hebbenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:31 schreef Rezania het volgende:
Heb je er rekening mee gehouden dat Tong ook gewoon door blijft posten?
Is dat zo ? Wist ik zelf niet eens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:31 schreef Rezania het volgende:
Heb je er rekening mee gehouden dat Tong ook gewoon door blijft posten?
Ja, ik zie het nu.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:36 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, anders zou a422 geen 7 jaar nodig hebben
Net alsof je wat beters hebt te doen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat zo ? Wist ik zelf niet eens.
Wat is er beter dan posten op FOK! ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof je wat beters hebt te doen.
Die hebben geen leven denk ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:11 schreef Woods het volgende:
Waar halen die mensen inhemelsnaam de tijd vandaan om elke dag minstens 100 berichten te spammen?
Zou goed mogelijk kunnen zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die hebben geen leven denk ik.
Pure waanzin.
Moet er zelf niet aan denken.quote:
Nee joh, agenda staat helemaal vol enzoquote:
Wat is enzo ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:15 schreef Woods het volgende:
[..]
Nee joh, agenda staat helemaal vol enzo
Je weet wel, agenda vol met werk en afspraakjes zulke shizzlequote:
Oh dat soort dingen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:18 schreef Woods het volgende:
[..]
Je weet wel, agenda vol met werk en afspraakjes zulke shizzle
Jij bent er zeker zo een die af en toe een kleine toelage van de overheid krijgt toegestopt?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh dat soort dingen.
Dat heb ik allang achter me gelaten.
Ik heb al zoveel verschillende wachtwoorden gehad.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:23 schreef Cucumissativus het volgende:
Ik ben een keer mijn wachtwoord vergeten en moest toen opnieuw beginnen, dat kan tong80 ook een keer overkomen en dan klopt capuchon's voorspelling niet meer.
Klein idd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:23 schreef Woods het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo een die af en toe een kleine toelage van de overheid krijgt toegestopt?
Daarvoor wel hard gewerkt hoor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:23 schreef Woods het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo een die af en toe een kleine toelage van de overheid krijgt toegestopt?
Dit moet haast wel een bot zijn de teringquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |