Jenkinson kopt de bal de lucht in en is hem vervolgens compleet kwijt, Fabianski staat as usual weer een beetje te suffen en Insigne kan eenvoudig binnen schietenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:34 schreef MrMolotov het volgende:
Ze staan al 0-1 achter
Iemand de goal gezien?

The Sun is een grote paywall geworden zie ik.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:34 schreef Banaanensuiker het volgende:
Een transfer zou aanstaande zijn. The Sun (ja, erg betrouwbaar) zegt dat Arsenal een deal heeft gemaakt met de Duitse verdediger Matthias Ginter ter waarde van 6.1m pond. Deze 19-jarige verdediger, waarover Mirror al eerder berichtte over interesse van Arsenal, kan ook op het middenveld spelen.
Lijkt me wel echt een Wenger signing.

Het is in de hard copy van The Sun. Mooie kop van het artikel.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:22 schreef Gunner het volgende:
[..]
The Sun is een grote paywall geworden zie ik.

Elk (half)jaar weer toch? ik heb al een tijd geen verwachtingen meer, dat scheelt teleurstelling.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:19 schreef sausagin het volgende:
Wat een grote teleurstelling is de transferperiode voor Arsenal.

Er staat nu ook dit:quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:39 schreef Gunner het volgende:
wat een titel
Gin Tonics
http://en.wikipedia.org/wiki/Matthias_Ginter
Daar staat al 2013 - Arsenal
quote:Matthias Ginter (born 19 January 1994) is a German footballer who plays as a midfielder or defender for Bundesliga club Barcelona.

ik zie nu;quote:
quote:Mathias Ginter signed a 4 year deal with Arsenal FC on the 4th of August, 2013.

Gaat echt niet voor maandag gebeuren.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 02:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Beweging, eindelijk. Voor maandag afronden en hij kan over twee weken meedoen in de Champions League play off.

Daar ben ik het nou helemaal niet mee eens. Alsof we in plaats van 40m een tientje geboden hebben of zo! Snap dat echt niet van Rodgers.quote:We have had a couple of bids from one club which has been no where near the valuation of what he is worth in this market,

Vond het vreemd dat het vrij lang duurde voordat Moyes achter hem aan ging. Leek me een vrij logische keus.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:12 schreef sausagin het volgende:
Na higuain , kan Arsenal Fellaini ook vergeten. Volgens diverse bronnen is hij op weg naar Man U.

Zal je net zien dat na al die gedoe hij naar de BPL gaat voor verduidelijking gaat en dat iemand anders snel 40 miljoen bied en we hem net missen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:20 schreef sylvietjoo het volgende:
Weet niet of Arsenal ooit echt interesse had in Fellaini, maar ik zou het een goede aankoop gevonden hebben.
[..]
Daar ben ik het nou helemaal niet mee eens. Alsof we in plaats van 40m een tientje geboden hebben of zo! Snap dat echt niet van Rodgers.

Ja, voorlopig is het voor andere clubs gewoon een kwestie van afwachten tot Liverpool toegeeft. Zeker als een buitenlandse club interesse heeft, zal LFC veel liever willen verkopen natuurlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:16 schreef isgeschiedenis het volgende:
[..]
Zal je net zien dat na al die gedoe hij naar de BPL gaat voor verduidelijking gaat en dat iemand anders snel 40 miljoen bied en we hem net missen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |