Arsenal heeft toch genoeg geld lijkt mequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:54 schreef Ironisch het volgende:
Ik snap niet dat Wenger zegt dat er geen spelers willen komen omdat Arsenal de CL nog niet heeft bereikt. Tottenham koopt ook gewoon topspelers terwijl die EL spelen.
Nee, ligt tot 2017 vast.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:24 schreef Djibril het volgende:
Fucking hell, geef die Ramsey een contractverlening want anders is hij na dit jaar ook weg.
Beetje overdreven he.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:24 schreef Djibril het volgende:
Fucking hell, geef die Ramsey een contractverlening want anders is hij na dit jaar ook weg.
Ozil mag wel weg voor de juiste prijs, aangezien ze ook Isco hebben gehaald en Bale nog gaan halen. Zou het prachtig vinden om Ozil bij Arsenal te zien.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:43 schreef SpamNinja het volgende:
Wordt ook steeds gekker he. Higuain is niet gelukt maar nu worden we doodleuk gelinkt met Ozil, Benzema en Di Maria. Ik zie Ozil () en Benz echt niet vertrekken maar Di Maria lijkt toch wel mogelijk. Dit hangt natuurlijk allemaal af van Bale die wel of niet naar RM vertrekt. Wel grappig als Spurs er uiteindelijk voor zorgen dat wij een toppertje van Madrid kunnen weghalen.
Maar eerlijk gezegd komt deze zomer mij inmiddels de strot uit, ik ben benieuwd wat we zondag doen tegen Spurs en kan niet wachten tot maandagnacht als dit circus is afgelopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet vaak, en daarbij zat het er wel aan te komen ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:17 schreef Djibril het volgende:
Ik vind het niet erg dat hij erbij is, het is een nuttige speler voor in de brede waar we zwak zijn.
in de cl misschien, dortmund en napoliquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:30 schreef isgeschiedenis het volgende:
Het is wel weer duidelijk dat we voor plaats 4 gaan. Heb er zin in.
Worden allemaal mooie wedstrijden. Wel stevige poule.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Groep F:
Arsenal
Marseille
Dortmund
Napoli
FFS
Op zich eens, ware het niet dat Wenger weer net zal doen alsof dit een top-signing is, en vervolgens weer nalaat om echte versterkingen te halen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:17 schreef Djibril het volgende:
Ik vind het niet erg dat hij erbij is, het is een nuttige speler voor in de brede waar we zwak zijn.
Hadden ze maar Douglas als DM gehaald he.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Op zich eens, ware het niet dat Wenger weer net zal doen alsof dit een top-signing is, en vervolgens weer nalaat om echte versterkingen te halen.
Nog even los van de idiote overtredingen die hij soms kan maken waarna je als Arsenal met 10 man op het veld staat.
Was in zijn eerste periode al geen echte uitblinker, en ik betwijfel of hij er veel beter op is geworden.
Arsenal gaat, zoals al jaren, gewoon weer voor een plekje in de top 4-5. Prima, maar communiceer dat dan ook gewoon naar je achterban, dat je niet mee kunt doen met Man City. Man Utd, en Chelsea.
En beloof niet dat Arsenal topaankoopen gaat doen en zeggen dat de transfermarkt in de laatste 20 dagen pas open gaat voor Arsenal.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Op zich eens, ware het niet dat Wenger weer net zal doen alsof dit een top-signing is, en vervolgens weer nalaat om echte versterkingen te halen.
Nog even los van de idiote overtredingen die hij soms kan maken waarna je als Arsenal met 10 man op het veld staat.
Was in zijn eerste periode al geen echte uitblinker, en ik betwijfel of hij er veel beter op is geworden.
Arsenal gaat, zoals al jaren, gewoon weer voor een plekje in de top 4-5. Prima, maar communiceer dat dan ook gewoon naar je achterban, dat je niet mee kunt doen met Man City. Man Utd, en Chelsea.
Nogmaals, Douglas had die rol waarschijnlijk prima kunnen invullen, als je naar zijn kwaliteiten kijkt. Dynamisch, sterk, drang naar voren, verdedigend prima, etc etc.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:42 schreef habitue het volgende:
[..]
Hadden ze maar Douglas als DM gehaald he.
Voor die van mij wordt gezorgd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Misschien maar proberen een kaartje voor Dortmund uit te krijgen, anderhalf uur rijden is goed te doen.
Goed voor elkaar, thuisvak? Ik ken nog iemand met een seizoenskaart van Dortmund, dus binnenkort maar eens vragen of er iets te regelen valt. Maar wil eigenlijk proberen om een kaartje voor het uitvak te regelen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:26 schreef fanneke het volgende:
[..]
Voor die van mij wordt gezorgd.
Nee, in het uitvak.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Goed voor elkaar, thuisvak? Ik ken nog iemand met een seizoenskaart van Dortmund, dus binnenkort maar eens vragen of er iets te regelen valt. Maar wil eigenlijk proberen om een kaartje voor het uitvak te regelen.
'Like a new siging'quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:18 schreef Ironisch het volgende:
Slim van Wenger om geen topspits te halen en Bendtner opnieuw de kans te geven.
Ik vind dat hij nooit ECHT een eerste kans heeft gekregen. Meerdere keren prima gespeeld, om vervolgens weer op de bank/tribune gezet te worden. Zonde.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:18 schreef Ironisch het volgende:
Jongen, het is gewoon een waardeloze speler. Zelfs bij Sunderland redde hij het niet. En ook bij Juventus was het 10 keer niks.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind dat hij nooit ECHT een eerste kans heeft gekregen. Meerdere keren prima gespeeld, om vervolgens weer op de bank/tribune gezet te worden. Zonde.
ben jij een troll btw?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind dat hij nooit ECHT een eerste kans heeft gekregen. Meerdere keren prima gespeeld, om vervolgens weer op de bank/tribune gezet te worden. Zonde.
Tegelijkertijd lees ik ook dat hij nog steeds in gesprekken is met Crystal Palace. Maar ik hoop dat ie oprot.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:18 schreef Ironisch het volgende:
nou nou dat is helemaal niet waarquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben wel verdomd lelijk, maar 'een troll' is wellicht weer iets te overdreven....
Ok, dan is het wellicht niet overdreven....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:54 schreef Ironisch het volgende:
[..]
nou nou dat is helemaal niet waar
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:36 schreef Morendo het volgende:
Waarom haalt Wenger Adebayor of Crouch niet gewoon?
Dat gerucht begon omdat Geoff heeft getwitterd dat ze 40m gingen bieden op een Duits international. En dat Schalke Boateng heeft gehaaldquote:
Wie zijn Geoff en Camden? Maar leek me ook al sterk, ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:14 schreef alors het volgende:
[..]
Dat gerucht begon omdat Geoff heeft getwitterd dat ze 40m gingen bieden op een Duits international. En dat Schalke Boateng heeft gehaaldNu heeft hij bevestigd dat het om Draxler zou gaan. Camden ook, maar hij weet niks meer tegenwoordig. Ik vraag me zeer af of ze hem überhaupt al willen laten gaan en of Wenger bereid is de hoofdprijs te betalen.
Twitteraars, Geoff (https://twitter.com/geoffarsenal/) heeft nog wel eens wat goed, Camden (maar die heeft steeds weer een andere naam) vroeger ook, maar hij is zijn bron kwijtgeraakt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:31 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Wie zijn Geoff en Camden? Maar leek me ook al sterk, ja.
Waarom zou die weg willen bij BVB? BVB > Arsenalquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:21 schreef Ironisch het volgende:
voor 40 miljoen ga je toch geen Draxler halen
Haal daar Reus dan voor of zo.
Tja dan moet je je ook gaan afvragen waarom een Boateng naar Schalke gaat en een Eriksen naar Tottenham.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:39 schreef alors het volgende:
[..]
Waarom zou die weg willen bij BVB? BVB > Arsenal
Die eerste snap ik dan ook niet helemaal. Maar Tottenham > Ajax en er was geen interesse van 'grotere' clubs.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:49 schreef Ironisch het volgende:
[..]
Tja dan moet je je ook gaan afvragen waarom een Boateng naar Schalke gaat en een Eriksen naar Tottenham.
Jij noemt Tottenham nu toch geen grote club he?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:53 schreef alors het volgende:
[..]
Die eerste snap ik dan ook niet helemaal. Maar Tottenham > Ajax en er was geen interesse van 'grotere' clubs.
Het is wel een stap vooruit op sportief gebied.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:59 schreef Ironisch het volgende:
[..]
Jij noemt Tottenham nu toch geen grote club he?
Oh, heb het nooit zo met twitteraars. Nogal veel gepapegaai. Ik volgde een tijdje het younggunsblog, maar sinds die Jamie Sanderson in dienst is bij Metro, schrijft hij alleen maar onzin. Wel jammer, want hij had goede bronnen en schreef leuke stukken over de u21s en u18s.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:39 schreef alors het volgende:
[..]
Twitteraars, Geoff (https://twitter.com/geoffarsenal/) heeft nog wel eens wat goed, Camden (maar die heeft steeds weer een andere naam) vroeger ook, maar hij is zijn bron kwijtgeraakt.
twitter:GeoffArsenal twitterde op zondag 01-09-2013 om 15:37:25Very very close to a "Top Top Quality" German International that you will be delighted with. reageer retweet
twitter:
Sagna ziek, begint op de bank.twitter:
twitter:SpursOfficial twitterde op zondag 01-09-2013 om 16:10:04Here's our team - Lloris; Walker, Dawson, Vertonghen, Rose; Capoue, Paulinho; Townsend, Dembele, Chadli; Soldado. #THFC reageer retweet
twitter:SpursOfficial twitterde op zondag 01-09-2013 om 16:10:56And our subs - Erik Lamela is on the bench - Friedel, Naughton, Holtby, Lamela, Sandro, Sigurdsson, Defoe. #THFC #COYS reageer retweet
* tostitomaatkaasquote:
Niet om tevreden over te zijn(af en toe zeer slecht), maar we hebben gewonnen van de nummer 2 van North London.quote:Op zondag 1 september 2013 19:01 schreef Banaanensuiker het volgende:
heb niet kunnen kijken. Hoe speelden we?
Prima speler, maar je hebt o.a. Cazorla al...quote:Op zondag 1 september 2013 20:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Ozil naar Arsenal?Zou een prachtige speler zijn voor Arsenal.
zou zo prachtig zijn!quote:Op zondag 1 september 2013 20:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Ozil naar Arsenal?Zou een prachtige speler zijn voor Arsenal.
Oh, laat dan maar zitten...quote:Op zondag 1 september 2013 20:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Prima speler, maar je hebt o.a. Cazorla al...
Ozil zou op de plek van Rosicky kunnen spelen, dan heb je Cazorla nog in de basis.quote:Op zondag 1 september 2013 20:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Prima speler, maar je hebt o.a. Cazorla al...
Het is niet zo dat hij een hele slechte speler is hoor.quote:Op zondag 1 september 2013 21:00 schreef Yi-Long het volgende:
Excuus, ik dacht dat ze Rosicky inmiddels al wel gedumpt hadden...
Helaas.
En dit ook: https://www.facebook.com/photo.php?v=162893030580419quote:Op zondag 1 september 2013 20:36 schreef Djibril het volgende:
Trouwens doe dit even in de OP
http://www.haveyoueverseentottenhamwintheleague.com
Nee, maar wel veels te wisselvallig, wat mij betreft, en dus te vaak onzichtbaar.quote:Op zondag 1 september 2013 21:01 schreef Ironisch het volgende:
[..]
Het is niet zo dat hij een hele slechte speler is hoor.
Wat een rotkop heeft dat joch toch, maar hij is wel een Arsenal fan in hart en nierenquote:Op zondag 1 september 2013 21:21 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
En dit ook: https://www.facebook.com/photo.php?v=162893030580419
Voor het gemak even op YT gezetquote:Op zondag 1 september 2013 21:21 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
En dit ook: https://www.facebook.com/photo.php?v=162893030580419
Doe dan titel in het Engels krijg je meer hitsquote:Op zondag 1 september 2013 21:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Voor het gemak even op YT gezet
GOED IDEE!quote:Op zondag 1 september 2013 21:25 schreef Djibril het volgende:
[..]
Doe dan titel in het Engels krijg je meer hits
Bron?quote:Op zondag 1 september 2013 22:05 schreef Morendo het volgende:
Brekend: Joe Cole schijnt bijna rond te zijn met The Gunners.
Bron? Hij is momenteel geblesseerd dus het lijkt me heel erg sterk.quote:Op zondag 1 september 2013 22:05 schreef Morendo het volgende:
Brekend: Joe Cole schijnt bijna rond te zijn met The Gunners.
Een paar Spaanse bronnen berichten dat er gepraat worden en Al Jazeera zegt dat het rond is...quote:Op zondag 1 september 2013 22:11 schreef lordteddybeer het volgende:
Lol Twitter gaat helemaal los nu 1 media bron meld dat ozil transfer rond zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |