Op zich eens, ware het niet dat Wenger weer net zal doen alsof dit een top-signing is, en vervolgens weer nalaat om echte versterkingen te halen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:17 schreef Djibril het volgende:
Ik vind het niet erg dat hij erbij is, het is een nuttige speler voor in de brede waar we zwak zijn.
Hadden ze maar Douglas als DM gehaald he.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Op zich eens, ware het niet dat Wenger weer net zal doen alsof dit een top-signing is, en vervolgens weer nalaat om echte versterkingen te halen.
Nog even los van de idiote overtredingen die hij soms kan maken waarna je als Arsenal met 10 man op het veld staat.
Was in zijn eerste periode al geen echte uitblinker, en ik betwijfel of hij er veel beter op is geworden.
Arsenal gaat, zoals al jaren, gewoon weer voor een plekje in de top 4-5. Prima, maar communiceer dat dan ook gewoon naar je achterban, dat je niet mee kunt doen met Man City. Man Utd, en Chelsea.
En beloof niet dat Arsenal topaankoopen gaat doen en zeggen dat de transfermarkt in de laatste 20 dagen pas open gaat voor Arsenal.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Op zich eens, ware het niet dat Wenger weer net zal doen alsof dit een top-signing is, en vervolgens weer nalaat om echte versterkingen te halen.
Nog even los van de idiote overtredingen die hij soms kan maken waarna je als Arsenal met 10 man op het veld staat.
Was in zijn eerste periode al geen echte uitblinker, en ik betwijfel of hij er veel beter op is geworden.
Arsenal gaat, zoals al jaren, gewoon weer voor een plekje in de top 4-5. Prima, maar communiceer dat dan ook gewoon naar je achterban, dat je niet mee kunt doen met Man City. Man Utd, en Chelsea.
Nogmaals, Douglas had die rol waarschijnlijk prima kunnen invullen, als je naar zijn kwaliteiten kijkt. Dynamisch, sterk, drang naar voren, verdedigend prima, etc etc.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:42 schreef habitue het volgende:
[..]
Hadden ze maar Douglas als DM gehaald he.
Voor die van mij wordt gezorgd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Misschien maar proberen een kaartje voor Dortmund uit te krijgen, anderhalf uur rijden is goed te doen.
Goed voor elkaar, thuisvak? Ik ken nog iemand met een seizoenskaart van Dortmund, dus binnenkort maar eens vragen of er iets te regelen valt. Maar wil eigenlijk proberen om een kaartje voor het uitvak te regelen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:26 schreef fanneke het volgende:
[..]
Voor die van mij wordt gezorgd.
Nee, in het uitvak.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Goed voor elkaar, thuisvak? Ik ken nog iemand met een seizoenskaart van Dortmund, dus binnenkort maar eens vragen of er iets te regelen valt. Maar wil eigenlijk proberen om een kaartje voor het uitvak te regelen.
'Like a new siging'quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:18 schreef Ironisch het volgende:
Slim van Wenger om geen topspits te halen en Bendtner opnieuw de kans te geven.
Ik vind dat hij nooit ECHT een eerste kans heeft gekregen. Meerdere keren prima gespeeld, om vervolgens weer op de bank/tribune gezet te worden. Zonde.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:18 schreef Ironisch het volgende:
Jongen, het is gewoon een waardeloze speler. Zelfs bij Sunderland redde hij het niet. En ook bij Juventus was het 10 keer niks.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind dat hij nooit ECHT een eerste kans heeft gekregen. Meerdere keren prima gespeeld, om vervolgens weer op de bank/tribune gezet te worden. Zonde.
ben jij een troll btw?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind dat hij nooit ECHT een eerste kans heeft gekregen. Meerdere keren prima gespeeld, om vervolgens weer op de bank/tribune gezet te worden. Zonde.
Tegelijkertijd lees ik ook dat hij nog steeds in gesprekken is met Crystal Palace. Maar ik hoop dat ie oprot.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:18 schreef Ironisch het volgende:
nou nou dat is helemaal niet waarquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben wel verdomd lelijk, maar 'een troll' is wellicht weer iets te overdreven....
Ok, dan is het wellicht niet overdreven....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:54 schreef Ironisch het volgende:
[..]
nou nou dat is helemaal niet waar
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:36 schreef Morendo het volgende:
Waarom haalt Wenger Adebayor of Crouch niet gewoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |