Voor Wat?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je nog mooie tips voor vanavond?
Hosselenquote:
Eh..noem eens wat wedstrijdenquote:
Eredivisie hequote:
Nec- groningen Xquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eredivisie he![]()
Heerenveen-AZ en ADO-PSV heb ik al both over 2.5 goals.
Verder NEC-Groningen en Twente-RKC
En Franse supercup tussen PSG en Bordeaux.
Hm PSG dan maarquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nec- groningen X
Twente - RKC 1
PSG - Bordeaux 1
Lijkt mij wel prima ja.quote:
Moet mijn racefiets weer even terug betalen dusquote:
Hahaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet mijn racefiets weer even terug betalen dus
Unibet doet dat niet?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hahaik zoek een bookie waarbij je met paypal kan betalen want daar staat nog wat geld op maar ik kan er geen vinden
Roken?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:40 schreef Dearest het volgende:
Ik heb een nieuwe, hele slechte verslaving
Nope. Helaas niet.quote:
Bwin geloof ik welquote:
nee van die maury, jerry springer, dr phil, steve wilkos en wat er verder allemaal voor drama talkshows waar mensen vechten zijn kijken op youtubequote:
Nou vertelquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:40 schreef Dearest het volgende:
Ik heb een nieuwe, hele slechte verslaving
Jerry Springerquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:42 schreef Dearest het volgende:
[..]
nee van die maury, jerry springer, dr phil, steve wilkos en wat er verder allemaal voor drama talkshows waar mensen vechten zijn kijken op youtube
Bwin ook niet nee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bwin geloof ik wel
En Betfair. maar Betfair is anders wedden dan de meeste bookies, lastig systeem, althans vind ik.
Ohhh die wil ik ook zien.quote:
Meegepiktquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:42 schreef Toto69 het volgende:
16:00
Kalmar -Syrianska Kalmar to win @1.60
16:00
Östers - IF Brommapojkarna Both to score @1.??
16:05
AIK Stockholm - Elfsborg Both to score @1.??
Goede combo zou dat zijn
Wel het meeste geld te verdienen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:41 schreef Fok-it het volgende:
En Betfair. maar Betfair is anders wedden dan de meeste bookies, lastig systeem, althans vind ik.
Serieus? Welke odds hadden die BTS dan?quote:
Ja als je het begrijpt wel jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel het meeste geld te verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop