I knowquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:54 schreef Toto69 het volgende:
Fok-it je wedstrijden uit Zweden beginnen zo.
Ja is toch geniaal zulke dingenquote:
Nais naisquote:
Uhuquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:56 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja is toch geniaal zulke dingenOokal is de helft volgensmij geacteerd
Zal iig eens googlen thanksquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fijner dan paypal, en je kan overal terecht.
Ik volg het wel even via liveuitslagen, kijken of mijn tip goed is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I knowmaar ik ga niet alles live lopen volgen
Morgenmiddag is pas Feyenoord en daar heb ik dan echt geen zin in als ik 10 wedstrijden op een dag loop te kijken
ditquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nais naisVerdien je beetje wat ermee?
[..]
UhuIk keek het vroeger ook graag ja
Maar het is wel in scene gezet denk ik ja
2013 was een goed jaar tot wimbledon.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:57 schreef Fok-it het volgende:
Nais naisVerdien je beetje wat ermee?
Waar wed je allemaal op dan? Tennis doe ik niet meer, is helemaal niksquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
2013 was een goed jaar tot wimbledon.
Die moederquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:00 schreef Dearest het volgende:
[..]
ditgewoon een beetje doorklikken, geniaal
Eredivisie, npower league 1 en 2, college basketball (zoveel geld te halen daar), beetje NFL en tennis.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar wed je allemaal op dan? Tennis doe ik niet meer, is helemaal niks
Veel kennis dus. Wat is je BR dan? als je die wilt sharenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
w
[..]
Eredivisie, npower league 1 en 2, college basketball (zoveel geld te halen daar), beetje NFL en tennis.
Niet veel meer, paar maanden rent moeten betalen van m'n BRquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel kennis dus. Wat is je BR dan? als je die wilt sharen
Maar dus zoveel dat je wel je maandelijkse rent ervan kan betalen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet veel meer, paar maanden rent moeten betalen van m'n BR
Met tennis en NFL ben ik wel over 3 jaar een solid loserquote:
Kan je toch instellen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Met tennis en NFL ben ik wel over 3 jaar een solid loser
Moet ik echt mee stoppen.
Tot ik een downswing hitte in mei wel, nu is het redelijk weg.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dus zoveel dat je wel je maandelijkse rent ervan kan betalen?![]()
Ja ik vroeger ook, maar daar heb ik wel wat van geleerdquote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:09 schreef Fok-it het volgende:
800 euro op een wedstrijd van Real over 2.5 goals, en dan 1-0
Vliegen die op je afkomen zijn toch wel een teken hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:09 schreef Dearest het volgende:
Waarom begrijpen vliegen niet dat als je ze de hele tijd met je hand wegjaagt dat ze gewoon niet bij je in de buurt moeten gaan zittenlaat ze lekker 2 meter verderop gaan zitten
Jaren geledenquote:
Is ook wel fucking kut manquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaren geledenKan er nu wel om lachen
Op dat moment was niks wat in mijn buurt stond veilig
Ja klopt.quote:
Nicequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt.
Mooiste bet was die van City, toen Aguero in laatste seconde ze naar het kampioenschap schoot.
Toen kwamen ze 2-2 en toen heb ik echt mijn hele bankroll vol op City gegooid![]()
Laatste seconde 3-2, word je ook helemaal gek
Dat is ook zuur inderdaad. maar combo`s is een killer, dat weet je nu wel inmiddelsquote:
Ik speel ze eigenlijk ook alleen voor de gein. Heel af en toe een over/under combo in npower league 2.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is ook zuur inderdaad. maar combo`s is een killer, dat weet je nu wel inmiddels
Tricky hequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
NiceIk zette ooit 73 euro in op Bayern München - Stuttgart bekerfinale, 2 doelpunten verschil winst voor Bayern. 3-0 voor. Wordt het 3-2.
![]()
Bayern was on fire, gewoon heel erg zuur.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tricky heVooral finales met 2 doelpunten verschil, zie je niet zo vaak
Ik heb jou al een tip gegeven iigquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:15 schreef Fok-it het volgende:
Maar je mag me best wel wat tips geven als je wilt Insoen als je speelt.
Heb je een blogabet?
I knowquote:
Hoe ken je die teams dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar t meeste geld zit echt in college basketball.
In maart heb je daar zo'n toernooi van bijna hele maand elke dag wedstrijden.
Daar heb ik me toch een upswing gehit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |