PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
coins kopenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:18 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil IF Leite maar kom op dit moment 1.65 miljoen te kort.
Dit is voor niemand boeiend hoor(!)quote:
dat mag jij vinden, ook al ben ik het compleet met je oneens en lijkt het me sterk dat je hem kan betalen.quote:
Ik vond het best wel interessant.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dit is voor niemand boeiend hoor(!)
Wat nou met je kapsalon. Doe even rustig. Ik wil gewoon zeggen dat hier weinig auto's zijn. Dat is lekker, want dan kun je doorrijden. Ik begin het nu echt zat te worden allemaalquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dit is in Nederland en hier komen misschien nog wel aardig wat mensen langsquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
of net doen alsof je jarig bentquote:
Zeg dat die kutvent zijn fucking bek dicht moet houden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat nou met je kapsalon. Doe even rustig. Ik wil gewoon zeggen dat hier weinig auto's zijn. Dat is lekker, want dan kun je doorrijden. Ik begin het nu echt zat te worden allemaal
Zullen we gewoon deze dag tot ruzie-dag bombarderen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zeg dat die kutvent zijn fucking bek dicht moet houden.
Ik was gewoon jarig, maar ik heb niet om coins gevraagd.quote:
Wat een kutidee, klootzak.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zullen we gewoon deze dag tot ruzie-dag bombarderen.
juist niet anders stonden ze wel op dat plaatjequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:20 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dit is in Nederland en hier komen misschien nog wel aardig wat mensen langs
ik trommel Stoereboii, GJE, VDM en Marcie wel op.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik ook niet maar hij voelde het oanquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik was gewoon jarig, maar ik heb niet om coins gevraagd.
dat is natuurlijk dom, je had ze van mij gekregen hoor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik was gewoon jarig, maar ik heb niet om coins gevraagd.
Zullen we gewoon even ons fucking bek dicht houden, anders kom ik jullie slaan, schorriemorriequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:22 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
ik ook niet maar hij voelde het oan
Ik bedoel zometeen als mensen nu zien dat het erg rustig is dankzij Toefjes special thanks toe toefjesquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
juist niet anders stonden ze wel op dat plaatje
oudjes tegen de jonkies denkquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:22 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zullen we gewoon even ons fucking bek dicht houden, anders kom ik jullie slaan, schorriemorrie
Ik weet waar toefjes zijn huis woont, en een man met een rollator kan ik makkelijk hebbenquote:
ach, ik kan nu vaak toch wel kopen wat ik wil gebruiken. veel ure NIFs kan ik wel betalen, alleen kan ik er dan niet meer dan 1/2/3 in mijn team. Maar er zijn genoeg goedkope spelers die heerlijk spelen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat is natuurlijk dom, je had ze van mij gekregen hoor.
Heb ik perongeluk gps coordinaten meegestuurd met een foto?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:23 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik weet waar toefjes zijn huis woont, en een man met een rollator kan ik makkelijk hebben
denk dat jij bij de oudjes hoort.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:23 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik weet waar toefjes zijn huis woont, en een man met een rollator kan ik makkelijk hebben
Godverdomme! Je staat met je naaldhak op mijn virtuele ziel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jaja, leuk. Net zo leuk als die semi-grappige woordspelingen steeds van jou
Ik zou Klose ook gewoon nog even bij de reserves zetten. Kost niks, levert een regen aan doelpunten op.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:24 schreef Tobi-wan het volgende:
Even wat spelers erbij gekocht, kan nu lekker door wisselen. Nu eigenlijk alleen nog TOTS Benatia en dan zit het wel goed. Kan nu met deze spelers dit team constant draaiende houden, een van de voordelen van 4222.
[ afbeelding ]
Napoleón!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:24 schreef TBakkert het volgende:
zullen we dan niet gewoon discussiëren over de momenten waarop Napoleon anders had moeten handelen om zijn Grande Armée voor een uiteindelijke nederlaag te behoeden?
Ik weet niet hoe oud jij denkt dat ik ben....:Pquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
denk dat jij bij de oudjes hoort.
dan hebben we al een handicap met toefjes, als jij m dan ook nog eens neer gaat slaan
Ik heb nooit geweten waarom jij niet weet dat hij weet hoe hij weet hoe hij erachter is gekomen hou oud dat je denkt dat je ooit bent geweest.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:25 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud jij denkt dat ik ben....:P
24?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:25 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud jij denkt dat ik ben....:P
Oh... Zo heb ik het nou ook weer niet bedoeld. Ik wilde je niet aan het huilen brengen. Nu ga ik ook huilen want ik kan niet tegen huilende mannenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Godverdomme! Je staat met je naaldhak op mijn virtuele ziel.
nouja, ik had het eigenlijk over l 'empereur die in Frankrijk aan de macht was tussen 1798 en 1813/15.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Napoleón!
* Lindgren. snoepje opkaant.
Nee, ik ben gewoon van deur tot deur gegaan om je te vindenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb ik perongeluk gps coordinaten meegestuurd met een foto?
die heeft wel wat te verbergen zeg.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:26 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon van deur tot deur gegaan om je te vinden [ afbeelding ]
ben ik bijna in gestikt toen ik klein wasquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Napoleón!
* Lindgren. snoepje opkaant.
Ik heb ooit wel IF Klose gehad maar dat was niet echt een succes. Volgens mij kan je hem beter als lone striker gebruiken. Heb net Pato gehaald, die deed het bij een vriend wel erg goed. Kan je snel combineren met 1 van de CAM's.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zou Klose ook gewoon nog even bij de reserves zetten. Kost niks, levert een regen aan doelpunten op.
GODVER JAMMER.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ben ik bijna in gestikt toen ik klein was
nouja, zo'n speler moet je ook liggen natuurlijk. Ik vind Totti ook een baas deze FIFA, maar er zijn het op dat vlak niet zo veel mensen met mij eens...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel IF Klose gehad maar dat was niet echt een succes. Volgens mij kan je hem beter als lone striker gebruiken. Heb net Pato gehaald, die deed het bij een vriend wel erg goed. Kan je snel combineren met 1 van de CAM's.
die heb ik er gister al in gezet joh kutventquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
hé wat leuk een nieuwe OP chick. Nu ga ik eerst even eten.
ze is lelijk homoquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die heb ik er gister al in gezet joh kutvent
pak hem, dude!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha misschien stikt hij er wel in.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
fuck you fuck you fuck you eat a dick
Net als die hondquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
fuck you fuck you fuck you eat a dick
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Net als die hond
http://www.nu.nl/opmerkel(...)slapende-man-af.html
ik dusquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alsof iemand daar op let kutvent
Nice man! Hoe speelt het?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:24 schreef Tobi-wan het volgende:
Even wat spelers erbij gekocht, kan nu lekker door wisselen. Nu eigenlijk alleen nog TOTS Benatia en dan zit het wel goed. Kan nu met deze spelers dit team constant draaiende houden, een van de voordelen van 4222.
[ afbeelding ]
Heb met de spitsen pas 1 wedstrijd gespeeld. Had altijd NIF Balotelli die al erg goed was. IF Palacio zou een iets betere Aguero moeten zijn als je naar de stats kijkt. Heb met de rest van het team wel meer ervaring en dat zijn stuk voor stuk bazen!quote:
Palacio verkope en TOTS Divao voor meer swag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb met de spitsen pas 1 wedstrijd gespeeld. Had altijd NIF Balotelli die al erg goed was. IF Palacio zou een iets betere Aguero moeten zijn als je naar de stats kijkt. Heb met de rest van het team wel meer ervaring en dat zijn stuk voor stuk bazen!
Di Vaio?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:38 schreef wonton het volgende:
[..]
Palacio verkope en TOTS Divao voor meer swag.
and that's you got a bad taste ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
I've got some bad news for you...
3* skillsquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:38 schreef wonton het volgende:
[..]
Palacio verkope en TOTS Divao voor meer swag.
Ik wil Palacio ook nog een keer proberen, lijkt me echt een fijne spits (lekker veel p's)quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb met de spitsen pas 1 wedstrijd gespeeld. Had altijd NIF Balotelli die al erg goed was. IF Palacio zou een iets betere Aguero moeten zijn als je naar de stats kijkt. Heb met de rest van het team wel meer ervaring en dat zijn stuk voor stuk bazen!
there is no such thing as bad tastequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
and that's you got a bad taste ?
nou heb ik ook nieuws voor jou.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
there is no such thing as bad taste
De mods hebben een dagtaak aan die kerelquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:46 schreef Lindgren. het volgende:
Rijst geband, Shygirl geband en ineens duikt er weer een nieuwe gagball-avatar op.![]()
okequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nou heb ik ook nieuws voor jou.
het scheelt weinig bij je knul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#ILENOquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik zou een touw pakken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:52 schreef Lindgren. het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe team?
[ afbeelding ]
Speelt erg lekker. Vooral Cyriac.
[ afbeelding ]
Ik hoop voor jou dat dit nep is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:52 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:52 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat dit nep is.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Mist Tchite bij jou ook zoveel kansen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:52 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dedola is een koninkje. Underrated.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:55 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
die dusiedereen met 4* ook 4* WF behalve Ghezzal, best chill
Jammer dan, daar gaat je reputatie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt een topteampje hoor. Niets mis mee.
Geen Kouyatequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:52 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dedola is een koninkje. Underrated.
Maar dat had ik in oktober al door.
[ afbeelding ]
"en 4* skills"
Hoe sommige mensen hun reputatie hier op het spel durven zetten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:56 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jammer dan, daar gaat je reputatie.
Eigenlijk ben ik er wel blij mee want nu stijg ik een plaats in de reputatie-ladder.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe sommige mensen hun reputatie hier op het spel durven zetten.Respect hoor, ik zou het niet durven. Zou er niet aan moeten denken dat heel mijn reputatie in 1 keer naar de klote is. Ik zou head-frist uit het raam springen.
leuk team hoor ga hem ook makenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:52 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Reputatie op fokquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe sommige mensen hun reputatie hier op het spel durven zetten.Respect hoor, ik zou het niet durven. Zou er niet aan moeten denken dat heel mijn reputatie in 1 keer naar de klote is. Ik zou head-frist uit het raam springen.
topie kan het idereen aanraddenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
leuk team hoor ga hem ook maken
Wat is nu je positie in het algemeen klassement? In mijn Excel sta je op plek 7.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik er wel blij mee want nu stijg ik een plaats in de reputatie-ladder.
Als mensen IRL beginnen te pochen over hun aanzien in de maatschappij, dan zeg ik altijd dat ik naam heb gemaakt op een van de grootste fora van Nederland. Gelijk einde gesprek.quote:
Jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:06 schreef wonton het volgende:
Hey bij die normale tournaments krijg je ene pack als je wint. Is dat eenmalig?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:11 schreef poker4lifee het volgende:
in de finale verloren van een team met oa westcarr op cmrageeeeeeeeeeeeeeeee. alles zat tegen
doei winstreak, 46-x-4
nee was een 4321 formatie, wel één en al pacequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Westcarr op CM.. dan speelde hij zeker 5-2-2-1 met Ings op CM en dan Weston-Slew-Powell voorin?
Ik vind het nu wel wat irritant worden dat ik niks naar mijn TP kan sturen. Ik had gisteren vlak voor de maintenance op o.a. 2x een UP van Rhijn, Johnson en Fuentes geboden en nu heb ik een aantal spelers op open bid opgepikt maar als ik ze dan naar de TP wil sturen verdwijnen ze ook ineens.
Als je tegenstander Westcarr op CM heeft dan weet je het wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nee was een 4321 formatie, wel één en al pace
Dan weet je wel hoe hij geaard is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je tegenstander Westcarr op CM heeft dan weet je het wel.
haha re-postquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)slapende-man-af.html
Spannend. Hou ons op de hoogte.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb op mijn 3e account nog wel even wat deals opgepikt maar alles verkoopt nu ook best wel moeilijk. Het wordt nu afwachten hoe het op die andere 2 accounts afloopt.
#teamkoreaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:35 schreef wonton het volgende:
Eerste potje in de zilver cup 5-2 gewonnen.![]()
Eerste balcontact van Kim Shin Wook
[ afbeelding ]
Deze was ook wel nice met de weakbeen van Ki
[ afbeelding ]
Er zijn al 2 spelers verkocht. 1 had ik voor 150 en verkocht ik voor 1k en 1 voor 500 die voor 2.5k is verkocht.quote:
Waarom heeft EA dat gedaan dan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:51 schreef rolls-reus het volgende:
Op account 1 heeft m'n trade pile 0 plekken en op account 2 50dan ben ik toch op achteruit gegaan sinds gisteren
hopelijk wordt het snel gefixed
Als ik dat zou weten.. Wel vervelend want ik moet nog heel veel verkopen op dat account en nog aardig wat spelers overzetten van account 1 naar 2quote:
Alessandrini lacazette mvuemba zouma?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:57 schreef Lindgren. het volgende:
Gezocht: Driehoekje strong links tussen de CAM - CDM - LM
Tussen de CAM en CDM of CAM en LM moet dus eigenlijk nog een perfect link zitten ook.
Silvers. Liefst ook nog een redelijke CB die erbij past.
Voor in dit team dus.
[ afbeelding ]
Depay - Vormer - Goossens zou bijvoorbeeld kunnen.![]()
mackay steven, russell, brown, gunningquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:57 schreef Lindgren. het volgende:
Gezocht: Driehoekje strong links tussen de CAM - CDM - LM
Tussen de CAM en CDM of CAM en LM moet dus eigenlijk nog een perfect link zitten ook.
Silvers. Liefst ook nog een redelijke CB die erbij past.
Voor in dit team dus.
[ afbeelding ]
Depay - Vormer - Goossens zou bijvoorbeeld kunnen.![]()
Nice.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:59 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Alessandrini lacazette mvuemba zouma?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
mackay steven, russell, brown, gunning
lekker jezusquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:59 schreef wonton het volgende:
[..]
Ja toch 2e ronde 5-4 gewonnen. 120e minuut de winnende 3 goals met Bum. Zijn shooting stats
[ afbeelding ]
Lol, zieke silverquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:59 schreef wonton het volgende:
[..]
Ja toch 2e ronde 5-4 gewonnen. 120e minuut de winnende 3 goals met Bum. Zijn shooting stats
[ afbeelding ]
Lijkt me meer een RF danquote:
easportsfifaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:02 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand die de twitter van ea heeft? (Of robb)
www.twitter.com/RobHodson_quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:02 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand die de twitter van ea heeft? (Of robb)
Wat interesseert mij die kerel nou? Het is hier het FUT topic. Niet een kansloze-zangers-topic.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:06 schreef Revontulet het volgende:
https://twitter.com/Zanger_Jim
pareltje weer
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kreeg een infraction op het EA forum omdat ik zei dat ik coins had verkocht voor echt geld. Nu ben ik niet meer clean
hahaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kreeg een infraction op het EA forum omdat ik zei dat ik coins had verkocht voor echt geld. Nu ben ik niet meer clean
Toch je oude UI maar weer terugquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat interesseert mij die kerel nou? Het is hier het FUT topic. Niet een kansloze-zangers-topic.
oke over 5 minuten kom ik je slaan met een honkbalknuppel, kijken of je dan nog zo bijdehand doet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat interesseert mij die kerel nou? Het is hier het FUT topic. Niet een kansloze-zangers-topic.
Neganquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:13 schreef Revontulet het volgende:
[..]
oke over 5 minuten kom ik je slaan met een honkbalknuppel, kijken of je dan nog zo bijdehand doet.
Heb jij even pech er zijn hier 35 hele brede vrienden nu hier. Tot zoquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:13 schreef Revontulet het volgende:
[..]
oke over 5 minuten kom ik je slaan met een honkbalknuppel, kijken of je dan nog zo bijdehand doet.
Ik kwam vrij snel in een identiteitscrisis na het veranderen van mijn UIquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Toch je oude UI maar weer terug?
Moet wel daardoor komen dan, midlife crisis is oo kalweer een jaar of 20 geledenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb jij even pech er zijn hier 35 hele brede vrienden nu hier. Tot zo
[..]
Ik kwam vrij snel in een identiteitscrisis na het veranderen van mijn UI
hahahhahahahahhahah een fokker met vrienden hahahahhahahahahahhahahahahhahahahhahahaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb jij even pech er zijn hier 35 hele brede vrienden nu hier. Tot zo
[..]
Ik kwam vrij snel in een identiteitscrisis na het veranderen van mijn UI
hahahahahah of een fokker die dan ook echt langsgaat hahahahahaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:16 schreef Revontulet het volgende:
[..]
hahahhahahahahhahah een fokker met vrienden hahahahhahahahahahhahahahahhahahahhahaha
That means at least I've got pussy haha.quote:
ja hoor, maar ook blij om weer thuis te zijn. eerste wat ik gister heb gedaan is de sportschool opzoeken. Ben altijd wel weer blij om lekker thuiis te zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vooruit. Wel een leuke vakantie gehad?
Castilloquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:47 schreef Vijf_voor het volgende:
[ afbeelding ]
Even wat teams verkopen en dan ga ik deze denk ik maken. 4321 nog niet geprobeerd dit jaar.
hele matige formatie imoquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:47 schreef Vijf_voor het volgende:
[ afbeelding ]
Even wat teams verkopen en dan ga ik deze denk ik maken. 4321 nog niet geprobeerd dit jaar.
shogun: total war?quote:
Jep, deel 2quote:
Die nog niet gespeeld, wel Rome, Empire en nu Napoleon.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:57 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Jep, deel 2vind het erg onoverzichtelijk en daardoor snel saai.
Ik zit nog bij de tutorials, moet er echt goed voor gaan zitten wil ik het volhouden, en dat lukt niet altijd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die nog niet gespeeld, wel Rome, Empire en nu Napoleon.
Het enige waar ik nog niet achter ben is hoe je de belasting kan verhogen.
Youtube is in dat geval vaak toch wel goed om van te leren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:00 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik zit nog bij de tutorials, moet er echt goed voor gaan zitten wil ik het volhouden, en dat lukt niet altijd.
maverquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:22 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag allemaal. Wil graag een team maken met TOTS Di Vaio en TOTS Henry. Wie of wie weet er een leuk team met hun.
quote:
goedemiddagquote:
Zo moeilijk is het niet tochquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
goedemiddag. Ik hoop dat iemand een team heeft met TOTS Henry en TOTS Di Vaio. Ik kom er zelf niet helemaal uit.
Wat een foutenfestivalquote:
Drama idd. En die Antonio kan er echt niets van, wat ik er vorig jaar van gezien heb is ook niet bestquote:
Hier gaat het ook niet helemaal goed.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wefut is bij mij op het ogenblik helemaal leeg ( Geen spelers, geen teams en geen reacties) en mijn account bestaat ook niet meer
Waar gaat dit over? De Championship is trouwens alweer begonnen, en vandaag misschien het debuut van Boerrigter voor Celtic.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Drama idd. En die Antonio kan er echt niets van, wat ik er vorig jaar van gezien heb is ook niet best
Gelukkig is er commentaar van Koert![]()
Sparta - Jong PSV in de Juup liekquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waar gaat dit over? De Championship is trouwens alweer begonnen, en vandaag misschien het debuut van Boerrigter voor Celtic.
Van Overbeek is goedquote:
Omdat heel de community schijt aan die spelers heeftquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Voskamp en Sinouh bij Sparta spelen. Waarom zijn die dan nog niet uit packs?
Idd Sparta is echt slecht hahaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou of Sparta kan het dit seizoen wel vergeten of het niveau van de Jupiler League is echt laag, als dit een van de titelfavorieten is
Omdat het de bedoeling is dat Koch en Hendrix worden klaargestoomd voor volgend seizoen, als Rekik weer weg isquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:52 schreef DutchSL het volgende:
Waarom laten ze niet wat afvallers uit het eerste meedoen (behalve Tamata), zoals Manolev en Zanka
Winst maken op Sinouhquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Omdat heel de community schijt aan die spelers heeft
Hendrix moet spelen ja, groot talent. Maar talenten leren meer als ze wat meer ervaren spelers om zich heen hebben staan i.p.v. talentloze spelers als Kardes.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Omdat het de bedoeling is dat Koch en Hendrix worden klaargestoomd voor volgend seizoen, als Rekik weer weg is
Al kun je je afvragen of ze wel iets van Manolev en Zanka kunnen lerenquote:Darije Kalezic temperde in de uitgave van Voetbal International de verwachtingen voor Jong PSV in de Jupiler League. 'De meeste spelers komen eigenlijk op dit moment nog niet in aanmerking voor betaald voetbal. Net als bij alle andere beloftenteams het geval is. Er zijn zelfs spelers in mijn groep die het normaal gesproken helemaal nooit tot profvoetbal zouden schoppen. Enkel en alleen omdat PSV hen deze kans geeft mogen ze het nu laten zien op dit niveau. Ik wil dat ze zich daar bewust van zijn en maximaal waarderen dat ze voor PSV mogen spelen. In een normale situatie stromen er wee, drie talenten bij een ervaren spelersgroep in. Zij worden gevormd door spelers die weten wat profvoetbal inhoudt. Mijn oudste speler is Rik Schouw, hij is 22 jaar en heeft vier wedstrijden betaald voetbal gespeeld.'
Tjah maar idd, hoe ervaren zijn die gastenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hendrix moet spelen ja, groot talent. Maar talenten leren meer als ze wat meer ervaren spelers om zich heen hebben staan i.p.v. talentloze spelers als Kardes.
[..]
Al kun je je afvragen of ze wel iets van Manolev en Zanka kunnen leren
PSV leunt dan ook volledig op de 2 CB's, de keeper Ritzmaier en Rayhiquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:00 schreef ThadCastle het volgende:
SpartaPSV verneukte die aanval nog bijna haha
Ik vind het net Zeefuik toendertijd bij PSV in de jeugd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:07 schreef ThadCastle het volgende:
Antonio speelt best goed hoor, houdt de bal goed bij zich
Volgens mij gaan ze die nog verkopen. Maar iddquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:10 schreef DutchSL het volgende:
Normaal zou Betancourt ook spelen in de spits lijkt me, maar die komt terug van een jeugd WK met Uruguay.
Foxsportsquote:
Te verwachten allebei natuurlijkquote:
Nee, de halve server is kapot ofzo, maar wij staan er buiten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:26 schreef rolls-reus het volgende:
Heb ik een ban op wefut?mijn profiel bestaat niet meer
Die speelde bij het echte PSV Fenerbahce ook al weg iddquote:
Ja speelde 90 minuten lang goed tegenover Ülkerquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die speelde bij het echte PSV Fenerbahce ook al weg idd
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:54 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik hoop dat PSV vanavond verliest. En dat Bakkali, Depay, Locadia, Wijnaldum en Maher totaal niet goed samenspelen en dat dat dan het hele seizoen zo blijft en dat PSV uiteindelijk 10e gaat worden en dat Ajax weer kampioen gaat worden en dat Cocu ergens in de Emiraten gaat coachen.
Lijkt me wel realistisch.
Sowieso geen superkeepertquote:
Alleen Park mag shinen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:54 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik hoop dat PSV vanavond verliest. En dat Bakkali, Depay, Locadia, Wijnaldum en Maher totaal niet goed samenspelen en dat dat dan het hele seizoen zo blijft en dat PSV uiteindelijk 10e gaat worden en dat Ajax weer kampioen gaat worden en dat Cocu ergens in de Emiraten gaat coachen.
Lijkt me wel realistisch.
Ja sws al knap dat ze het een titelkandidaat zo lastig makenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Sowieso geen superkeepertWel jammer dit, maar vind dat Jong PSV best een leuke indruk maakt, en Sparta een kutindruk
Straks krekdouwnquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Leuk zo'n liveverslag van jong psv
Ziek teamquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:05 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Moest net dus tegen dit team met if leiteik denk net het duurste team waar ik ooit tegen gespeelt heb.
Wel won ik met 4-1
Wat een teamquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:05 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Moest net dus tegen dit team met if leiteik denk net het duurste team waar ik ooit tegen gespeelt heb.
Wel won ik met 4-1
dat bedoel ik met straksquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nah, boodschappen doen en eten, misschien vanavond
hoop het nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:06 schreef wonton het volgende:
Brugge heeft een chinees gecontracteerdHopelijk volgend jaar in FUT.
Als het goed is heb je dat verkeerd gezienquote:
Zou toch zweren dat het er stond bij EL.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als het goed is heb je dat verkeerd gezien
Ik denk niet dat dat nog magquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Doré (1 van de beste bronze STs van het spel) naar Petrolul dus hij zit volgend jaar niet meer in FUT. Ik ben benieuwd of hij tegen Vitesse gaat spelen.
Terschelling is veel mooier jongequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:44 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ja, weekje naar de herrie. Prachtig
Zou best kunnen, geen idee. Maar nu weer bier drinken, trekkertrek.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Terschelling is veel mooier jonge
Een goede niet, maar ach het is iets.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:48 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Heeft iemand goede stream voor ADO - PSV?
Ja dat dan weer welquote:
Thanks!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Een goede niet, maar ach het is iets.
Zie DM.
Ik erger me er echt dood aanquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
''Bruma'' volgens de commentator.
Moeten we ook nog winnen natuurlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:01 schreef wonton het volgende:
als die zat dan was kreeg hij zkr een if
Het is toch ook free kick en niet free kik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik ben blij dat Reitsma eindelijk doorheeft wie Rekik en wie Bruma is. Jammer dat het Rekkik is volgens hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |