PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
coins kopenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:18 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil IF Leite maar kom op dit moment 1.65 miljoen te kort.
Dit is voor niemand boeiend hoor(!)quote:
dat mag jij vinden, ook al ben ik het compleet met je oneens en lijkt het me sterk dat je hem kan betalen.quote:
Ik vond het best wel interessant.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dit is voor niemand boeiend hoor(!)
Wat nou met je kapsalon. Doe even rustig. Ik wil gewoon zeggen dat hier weinig auto's zijn. Dat is lekker, want dan kun je doorrijden. Ik begin het nu echt zat te worden allemaalquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dit is in Nederland en hier komen misschien nog wel aardig wat mensen langsquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
of net doen alsof je jarig bentquote:
Zeg dat die kutvent zijn fucking bek dicht moet houden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat nou met je kapsalon. Doe even rustig. Ik wil gewoon zeggen dat hier weinig auto's zijn. Dat is lekker, want dan kun je doorrijden. Ik begin het nu echt zat te worden allemaal
Zullen we gewoon deze dag tot ruzie-dag bombarderen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zeg dat die kutvent zijn fucking bek dicht moet houden.
Ik was gewoon jarig, maar ik heb niet om coins gevraagd.quote:
Wat een kutidee, klootzak.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zullen we gewoon deze dag tot ruzie-dag bombarderen.
juist niet anders stonden ze wel op dat plaatjequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:20 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dit is in Nederland en hier komen misschien nog wel aardig wat mensen langs
ik trommel Stoereboii, GJE, VDM en Marcie wel op.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik ook niet maar hij voelde het oanquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik was gewoon jarig, maar ik heb niet om coins gevraagd.
dat is natuurlijk dom, je had ze van mij gekregen hoor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik was gewoon jarig, maar ik heb niet om coins gevraagd.
Zullen we gewoon even ons fucking bek dicht houden, anders kom ik jullie slaan, schorriemorriequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:22 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
ik ook niet maar hij voelde het oan
Ik bedoel zometeen als mensen nu zien dat het erg rustig is dankzij Toefjes special thanks toe toefjesquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
juist niet anders stonden ze wel op dat plaatje
oudjes tegen de jonkies denkquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:22 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zullen we gewoon even ons fucking bek dicht houden, anders kom ik jullie slaan, schorriemorrie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |