*er is geen TL;DR!
**ik probeer me gisteren te herinneren en beeldmateriaal te vinden.
Eerst een inleiding over mijn situatie:
Ik (18jaar), mijn neef (22) en onze vriend die studeerde voor priester (27) houden wel van een drankje(

) maar daar blijft het niet bij, dus laat ik even zien waar ik mee moet leven
Ten eerste wordt ik wakker, zittend met zware pijn in me borst; betekent dus dat je goed gedronken hebt. Wellicht te goed.
Kijk ik naar mijn broek:
![dw5amb.jpg]()
Had hem pas 1 week

Laten we verder gaan:
![2s6a6xe.jpg]()
Ik had gisteren nog 11(+2 in mijn majestieuze zak

) eieren, heb geen idee waar die nu zijn

Jadadada, gescheten, gedoucht, huis opgeruimt(of is dit met een d ?)
Dan is het tijd om naar de winkel te gaan om een ontbijtje te kopen, even kijken of er nog geld in mijn jas is, oh god.. je weet dat je goed hebt gefeest als je een bananenschil in je jaszak vindt..
![2uh1dlh.jpg]()
Geld toch gevonden, naar de winkel dus. Zie ik bij de flat naast de mijne mijn bloem(met pot)! Zit er een papiertje tussen waarop staat "van [mijn adres]". Onze priester opgebeld en die zei dat daar 2 meiden van max 20 woonden en dat ik het als een kado heb achtergelaten, lekker laten liggen dus

ik kom zo terug op dat bloemetje

Op de terugweg zie ik me buurman; "luister, ik heb niks tegen jullie, maar willen jullie stoppen met het toosten op Lenin en Stalin?"

Vorige x was het "wil je snachts niet meer topless met een pan in je hand door de wijk lopen ? Dankje"
Verder kan ik mijn auto niet vinden, maar als ik iets erg gedaan hebt dan komt zeker de politie hem wel brengen
Enfin, hier nog een paar foto's van de avond, moet nog een paar censureren
Maak kennis met mijn neef:
![m9t9j6.jpg]()
Ben een boefje

hier heb ik die bloem gestolen
![32zi5tt.jpg]()
![53oa6h.jpg]()
Heb nog een audio bestand, maar geen pc dus zal ik die maandag op me werk uploaden
PEACE OUT!
~NR