abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129686785
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:51 schreef Murmeli het volgende:
Grijs zijn is niet erg gray. Kalend vind ik niet zo mooi, maar er zijn zat vrouwen die dat juist leuk vinden
Toen ik het kort had enkele jaren terug vond m'n toenmalige vriendin het heel mannelijk, nadat ze eenmaal van de schrik bekomen was.

Jammer voor haar dat ik er een psychose bij had. ;(

Kga denk ik ook maar voor een baard. Moet toch ergens hoofdhaar vandaan toveren. :P
  zondag 4 augustus 2013 @ 18:58:23 #252
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_129686806
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:36 schreef Gray het volgende:
En Gray vond net weer een grijze haar. Kalend en grijzend, de droom van elke man.
Grijs heb ik gelukkig geen last meer van
pi_129686951
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:58 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Want al kaal? Of al grijs?
pi_129686967
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:58 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Jij bent al grijs of hebt alles laten weghalen? :D
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_129686990
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:57 schreef Gray het volgende:

[..]

Toen ik het kort had enkele jaren terug vond m'n toenmalige vriendin het heel mannelijk, nadat ze eenmaal van de schrik bekomen was.

Jammer voor haar dat ik er een psychose bij had. ;(

Kga denk ik ook maar voor een baard. Moet toch ergens hoofdhaar vandaan toveren. :P
Ik denk dat het je wel zal staan!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_129687332
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:03 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik denk dat het je wel zal staan!
Ben benieuwd! Nu dag 3 van niet scheren, eens kijken hoe lang t duurt voor hipsterbaard. :P

Kans is wel dat 't er alsnog afgaat over 'n tijdje, mogelijk inclusief wat haar, omdat ik maar eens moet gaan solliciteren.
pi_129687334
Ik weet dat eigenlijk wel zeker Grijs! :) Maar heb het idee dat je al wel een aantal soort kapsels er door heen hebt gehaald de jaren door :P
  zondag 4 augustus 2013 @ 19:21:19 #258
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_129687613
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:02 schreef Gray het volgende:

[..]

Want al kaal? Of al grijs?
Al flink kalend, dus hou het nu zelf al flink kort.
Net niet helemaal kaal.
pi_129687629
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:12 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik weet dat eigenlijk wel zeker Grijs! :) Maar heb het idee dat je al wel een aantal soort kapsels er door heen hebt gehaald de jaren door :P
Je wil niet weten...

Van kuifje tot bloempot, van eiland tot millimeter, bieber tot fonz; ik heb 't allemaal wel gehad. Behalve wat ik nu heb: een mannenknot. of zoals ik het zelf noem: de boeddha-cut. :P

Jammer dat m'n wangen zo redelijk onbehaard zijn... Whatever.
  zondag 4 augustus 2013 @ 19:47:25 #260
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_129688557
Ik heb nu een soort Pelle/Reus kapsel maar weet nog niet wat ik er mee wil. Al boeit het me weinig. Wat ik ook met mijn haar doe het is toch nooit goed ;)
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  zondag 4 augustus 2013 @ 19:54:51 #261
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129688884
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 18:50 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik herken het wel en ben het ook wel met je eens. Maar toch vraag ik me af waarom mensen zich dan soms in een kroeg nog zo sociaal onbeholpen reageren?
Sociaal onbeholpen? Ik volg je niet helemaal in het verhaal.
pi_129692035
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Sociaal onbeholpen? Ik volg je niet helemaal in het verhaal.
Van die gasten waar je denkt dat je een babbeltje mee kunt doen maar die met tegenzin met hun vrienden zijn meegegaan en er vervolgens bij zitten als een zoutzak. Ik generaliseer ff hoor :)

Ik ga spoedig verhuizen binnen Nederland om mijn tripjes beter te kunnen financieren en ik lees dat men hier met name erg op Nederland gericht is. Stamkroeg, in dezelfde kring blijven, de groep die je op wekelijkse basis ziet (aldus wat ik hier lees bij sommige) relatief klein houden.

Ik heb er eens over nagedacht maar ik kan dat eigenlijk helemaal niet. Het leven is te mooi (Dat ik dit zeg :')) gezien alle rare ervaringen die je kunt op doen in andere kringen. Echt rare totally out of your comfort zone dingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door sitting_elfling op 04-08-2013 21:21:57 ]
  zondag 4 augustus 2013 @ 21:14:01 #263
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129692217
Je posts zijn vandaag wat duidelijk voor me om er echt wat zinnigs op te kunnen zeggen :')
"dat men met name hier erg op NL is" .. wie is men en waar is "hier"? :+
Dus je gaat ergens heen waar iedereen in dezelfde krin blijft ondanks dat he tniets voor jou is? Ik volg er maar weinig van :')
pi_129701144
quote:
7s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:14 schreef Cue_ het volgende:
Je posts zijn vandaag wat duidelijk voor me om er echt wat zinnigs op te kunnen zeggen :')
"dat men met name hier erg op NL is" .. wie is men en waar is "hier"? :+
Dus je gaat ergens heen waar iedereen in dezelfde krin blijft ondanks dat he tniets voor jou is? Ik volg er maar weinig van :')
Erg onduidelijk, tekenen van slaap tekort en gaarheid. Excuus. Je bedoelde natuurlijk onduidelijk.

Ik wil met name naar plekken waar ik nieuwe mensen leer kennen. De wereld is zo groot, en 1 van de mooiste dingen die ik in mijn eigen leven heb meegemaakt zijn alle mensen die ik heb mogen zien, ontmoeten en gesprekken mee heb gehad.

Ik weet het ook niet, soms lul ik ook maar wat natuurlijk. Ik ga van stad naar stad, kroeg naar kroeg. Heb overal wel mijn vertier. Ik red het overal wel in mijn eentje, maar ik eindig altijd met een groepje mensen. Ik vraag me soms echt af wat mijn probleem nu is. Heb net nog weer 2 weekendjes geboekt om een vriend en vriendin te bezoeken in Hannover en Trier. Voor mij voelt het dat ik niet meer om het leven geef en maar een beetje als een sloddervos verder ga. Ik zie mij nu al weer in mijn eentje door een stad slenteren, vervolgens iemand aanspreken, pilsje pakken en beetje over het leven lullen. Ik heb het voordeel dat ik als vreemdeling altijd wel ergens binnenkom en moet eerlijk zeggen, ik heb echt al de meest vreemde situaties meegemaakt op al mijn tripjes. Ik heb altijd wel wat te vertellen. Heb genoeg meegemaakt. Ik heb bijv. in Londen meer dan een jaar in een hostel gewoond, en om de zoveel week had ik een nieuwe kamergenoot. No privacy what so ever, 2 bedden in 1 ruimte met 1 bureau en 2 kleding kasten. En dat voor een heel jaar! That's it. Ik vond het fantastisch! Zo heb ik eens een huisgenoot gehad die was een 7th day adventist. Elke keer dat hij ging slapen zat hij in z'n spierwitte onderbroek zich in te smeren met een soort honing wat zijn vriendin (die was gebedsgenezer) voor hem maakte.

Ik keek hem die 1e keer echt zo aan van; "Dude .. :')"..
En hij maar blijven zeggen; "I need to get the toxins out of my body.. need to get the toxins out ..". En met zo'n gast zat ik bijv. 5 week op de kamer :D

Wat is er volgens Cue mis met mij behalve mijn spraakgeblek?

Men zijn de users van fok en hier is hier op FOK :P
pi_129701590
Onnozele vraag misschien; ik moet om 7u opstaan voor een afspraak waar ik tegenop zie. Slapen gaat me niet lukken en ik wil wel aardig fris en rationeel op die afspraak verschijnen en niet als een ongeslapen labiel monster :')

Is het verstandig om nu nog slaapmedicatie in te nemen?
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_129702198
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 00:35 schreef minthy het volgende:
Onnozele vraag misschien; ik moet om 7u opstaan voor een afspraak waar ik tegenop zie. Slapen gaat me niet lukken en ik wil wel aardig fris en rationeel op die afspraak verschijnen en niet als een ongeslapen labiel monster :')

Is het verstandig om nu nog slaapmedicatie in te nemen?
Als eerste: ik heb géén ervaring met slaapmedicatie. Wel met insomnia. Wat ik deed op nachten als deze (misschien zelfs vandaag) was liggen, ogen dicht en focussen op een kalme ademhaling. Het was wellicht geen (lange) slaap, maar ik rustte wel. Slaap komt wanneer het komt, je kan het niet (echt) afdwingen.
pi_129703092
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 00:52 schreef Gray het volgende:

[..]

Als eerste: ik heb géén ervaring met slaapmedicatie. Wel met insomnia. Wat ik deed op nachten als deze (misschien zelfs vandaag) was liggen, ogen dicht en focussen op een kalme ademhaling. Het was wellicht geen (lange) slaap, maar ik rustte wel. Slaap komt wanneer het komt, je kan het niet (echt) afdwingen.
Dat focussen lukt hier niet, ik verval vrijwel direct in gepieker en maak mezelf helemaal gek. Weinig zin om nu over m'n toeren te raken terwijl ik nu best rustig ben en dat gaat gebeuren als ik wakker blijf. Ook zeer veel ervaring met insomnia helaas, ik zou er haast op kunnen promoveren :')
Ik heb er maar een halve pil in gedouwd, hoop dat hij zo zijn best gaat doen. In de ochtend maar kijken hoe duf ik ben, gelukkig is er sterke koffie :+
Tante minthy!! O+
pi_129705168
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 01:20 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat focussen lukt hier niet, ik verval vrijwel direct in gepieker en maak mezelf helemaal gek. Weinig zin om nu over m'n toeren te raken terwijl ik nu best rustig ben en dat gaat gebeuren als ik wakker blijf. Ook zeer veel ervaring met insomnia helaas, ik zou er haast op kunnen promoveren :')
Piekeren is ideaal! Dan zijn je gedachten zó aan het razen dat je niet anders kan dan ze opmerken. Je wordt letterlijk gek ervan, zoals je zelf al zegt. Wanneer je dat ervaart zit je precies op het punt waar ik op doel: dat je je eigen gedachten observeert! De focus is niets anders dan dat blijven doen. Blijven observeren, niets meer. Je hoeft niets te doen. Je bent immers rusten yeah? ;)

quote:
Ik heb er maar een halve pil in gedouwd, hoop dat hij zo zijn best gaat doen. In de ochtend maar kijken hoe duf ik ben, gelukkig is er sterke koffie :+
Lang leve de koffie! c_/
  maandag 5 augustus 2013 @ 08:16:52 #269
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129705525
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 00:19 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Erg onduidelijk, tekenen van slaap tekort en gaarheid. Excuus. Je bedoelde natuurlijk onduidelijk.

Ik wil met name naar plekken waar ik nieuwe mensen leer kennen. De wereld is zo groot, en 1 van de mooiste dingen die ik in mijn eigen leven heb meegemaakt zijn alle mensen die ik heb mogen zien, ontmoeten en gesprekken mee heb gehad.

Ik weet het ook niet, soms lul ik ook maar wat natuurlijk. Ik ga van stad naar stad, kroeg naar kroeg. Heb overal wel mijn vertier. Ik red het overal wel in mijn eentje, maar ik eindig altijd met een groepje mensen. Ik vraag me soms echt af wat mijn probleem nu is. Heb net nog weer 2 weekendjes geboekt om een vriend en vriendin te bezoeken in Hannover en Trier. Voor mij voelt het dat ik niet meer om het leven geef en maar een beetje als een sloddervos verder ga. Ik zie mij nu al weer in mijn eentje door een stad slenteren, vervolgens iemand aanspreken, pilsje pakken en beetje over het leven lullen. Ik heb het voordeel dat ik als vreemdeling altijd wel ergens binnenkom en moet eerlijk zeggen, ik heb echt al de meest vreemde situaties meegemaakt op al mijn tripjes. Ik heb altijd wel wat te vertellen. Heb genoeg meegemaakt. Ik heb bijv. in Londen meer dan een jaar in een hostel gewoond, en om de zoveel week had ik een nieuwe kamergenoot. No privacy what so ever, 2 bedden in 1 ruimte met 1 bureau en 2 kleding kasten. En dat voor een heel jaar! That's it. Ik vond het fantastisch! Zo heb ik eens een huisgenoot gehad die was een 7th day adventist. Elke keer dat hij ging slapen zat hij in z'n spierwitte onderbroek zich in te smeren met een soort honing wat zijn vriendin (die was gebedsgenezer) voor hem maakte.

Ik keek hem die 1e keer echt zo aan van; "Dude .. :')"..
En hij maar blijven zeggen; "I need to get the toxins out of my body.. need to get the toxins out ..". En met zo'n gast zat ik bijv. 5 week op de kamer :D

Wat is er volgens Cue mis met mij behalve mijn spraakgeblek?

Men zijn de users van fok en hier is hier op FOK :P
Weinig mis met je als ik dit zo lees, echter wel dat je niet het leven leidt zoals je het zelf graag zou willen. Volgens mij moet je gewoon je hele leven gaan rondtrekken, jaren lang op doorreis etc. Dan zit je veel meer in je element dan als je thuis zit en zit te malen.

Je hebt twee weekendjes geboekt en je zegt dat het voor jou voelt alsof je niet meer om het leven geeft. misschien is het precies andersom. Nu geef je niet om het leven, maar als je eenmaal onderweg bent vermaak je je juist en geef je weer om het leven.
  maandag 5 augustus 2013 @ 08:18:33 #270
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_129705536
Is het al 17:30?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_129705555
quote:
14s.gif Op maandag 5 augustus 2013 07:26 schreef Gray het volgende:

[..]

Piekeren is ideaal! Dan zijn je gedachten zó aan het razen dat je niet anders kan dan ze opmerken. Je wordt letterlijk gek ervan, zoals je zelf al zegt. Wanneer je dat ervaart zit je precies op het punt waar ik op doel: dat je je eigen gedachten observeert! De focus is niets anders dan dat blijven doen. Blijven observeren, niets meer. Je hoeft niets te doen. Je bent immers rusten yeah? ;)

[..]

Lang leve de koffie! c_/
Ik hoop dat het me lukt om er ooit zo over te denken, vooralsnog vind ik het gepieker loei-irritant :P

Aardig wakker geworden maar veel gedroomd. Daar merk ik normaal gesproken niets van maar nu kan ik het me nog herinneren. Komende nacht de slaap maar weer inhalen :+
Tante minthy!! O+
pi_129705652
quote:
14s.gif Op maandag 5 augustus 2013 08:20 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik hoop dat het me lukt om er ooit zo over te denken, vooralsnog vind ik het gepieker loei-irritant :P

Aardig wakker geworden maar veel gedroomd. Daar merk ik normaal gesproken niets van maar nu kan ik het me nog herinneren. Komende nacht de slaap maar weer inhalen :+
Ook geen strakke nacht gehad. 5 uur had ik de tijd, werd ik na 4 uur wakker, bezweet, met droge keel en met nood om te plassen. Dat laatste uur was ook alleen maar de tijd uitzitten. :P

Maar net bracht de dag weer een goedmakertje: een verlegen glimlach van een prachtige dame. *O*

Had je een leuke droom?
pi_129705934
Hier ook een brakke nacht, maar goed heb ook gewerkt van gisteravond half 8 tot half 8 vanochtend. Ik ga nog maar 2 uurtjes slapen en daarna nog hier in t meer zwemmen. Morgen ga ik voor een dag naar Groningen! Heb ik zin in. Heb soms wel een beetje heimwee naar Nederland, maar ben alsnog echt blij dat ik in Duitsland woon nu.
pi_129706227
Ah come on! Een tweede!? In enkele dagen?!

Gaat hard zo...
pi_129709215
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 08:30 schreef Gray het volgende:

[..]

Ook geen strakke nacht gehad. 5 uur had ik de tijd, werd ik na 4 uur wakker, bezweet, met droge keel en met nood om te plassen. Dat laatste uur was ook alleen maar de tijd uitzitten. :P

Maar net bracht de dag weer een goedmakertje: een verlegen glimlach van een prachtige dame. *O*

Had je een leuke droom?
Dat klinkt ook niet als een prettige nacht... Het waren vage dromen met mensen waarmee ik eigenlijk helemaal niet zoveel heb :')
Tante minthy!! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')