Ebay natuurlijk!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Gaaaaaf Skjoewaar hebben jullie die brillen van?
Extragratis saunaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en metro's met dit weerelke keer dat je er 1 binnenstapt is het een klap in je smoel en een verademing als je de 35 graden buitenlucht in mag vluchten.
Ja echt wtf en er zat ook iemand helemaal te schizofrenen in die metro en te schreeuwen naar de lucht, dat was echt fantastischquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en metro's met dit weerelke keer dat je er 1 binnenstapt is het een klap in je smoel en een verademing als je de 35 graden buitenlucht in mag vluchten.
het regent hier wat are thisquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Zal ik er nog een laten hihaho?
Oh wait
Ja da zag ik toch heul nie!quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:22 schreef Mss het volgende:
Bedankt, je hebt dit object zojuist gekocht. Betaal nu voor je object.
Inburgering 84% completequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja da zag ik toch heul nie!
Vandaag zei iemand dat ik steeds meer als Theo Maassen begin te praten![]()
Het feest dat de Amsterdamse metro heetquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja echt wtf en er zat ook iemand helemaal te schizofrenen in die metro en te schreeuwen naar de lucht, dat was echt fantastisch
Soberso in de Bijlmertquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het feest dat de Amsterdamse metro heet
Hup, ga eens moranties doen!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dat je er dan zovelen de pest in hebt dat je door vertraging de aansluiting in Utrecht hebt gemist en dat je dan op den Bosch aankomt en hij gewoon op je staat te wachten
Batsen in de treinquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dat je er dan zovelen de pest in hebt dat je door vertraging de aansluiting in Utrecht hebt gemist en dat je dan op den Bosch aankomt en hij gewoon op je staat te wachten
ah da's dan wel weer een meevallertjequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik las: mijn tante plonst net haar derde been in zwembadquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn tante post net haar derde benen-in-zwembad instaweather van vandaag![]()
duuuus.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik las: mijn tante plonst net haar derde been in zwembad
..dus
Ik ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Ik dacht al, waarom wil iedereen jou toch laten batsen met een trein
heb je kip bij je?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
Er zit een neger tegenover mij, heel de tijd naar me te winken en ondertussen roept ie pssssst en weet ik het naar elk meisje dat langsloopt
Smooooth mi boy
Fijnnnnnnquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
het garpige is dat mijn nichtje in hetzelfde zwembadje zit als mijn tante en ze allebei de instaweather guru zijn. Dus nu krijg ik ze ook nog eens allemaal dubbel in mijn feed <3
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
En dit is dan nog de niet-betaalde versie ook he
in het zwembadje in brunssum is het 37 gradenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:56 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd bij mijn ouders is het 10 graden warmer dan hier
Neequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in het zwembadje in brunssum is het 37 graden
Maar jouw moeder heeft ook insta weather PRO?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn weerapp ingesteld op de temperaturen van Amsterdam en Venlo.. Hier is het 27 graden, daar 37!
Dat ze ze maar gauw weghalen danquote:
hamam douchegel en white Rice cherry blossom body whipquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Morgen langs de Rituals. Iemand nog aanraders? Wil een pakket samenstellen voor schoonmoeder
Zal morgen eens kijken, thnx!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hamam douchegel en white Rice cherry blossom body whip
Hier nietquote:
dat weten we togquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:13 schreef Mss het volgende:
Ik verkoop mijn kontje achter het station, zo kom ik aan mijn pegels!
Hier portie quinoa van gister opwarmen omdat te lam om te kokenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hier niet
Buiten met kant en klare maaltijdsalade omdat te lam om te koken
We hadden gisteren al opgewarmt, dat proces gaat helaas niet eeuwig doorquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hier portie quinoa van gister opwarmen omdat te lam om te koken
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We hadden gisteren al opgewarmt, dat proces gaat helaas niet eeuwig door
36 graden hier...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hier niet
Buiten met kant en klare maaltijdsalade omdat te lam om te koken
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik heb snoep voor de pousse gehaald
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik heb snoep voor de pousse gehaald
Het is hier koeler. Geen idee hoe koel, nog niemand in m'n omgeving heeft instaweather gebruikt vandaagquote:
HOE moet je nou weten HOE warm het is?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is hier koeler. Geen idee hoe koel, nog niemand in m'n omgeving heeft instaweather gebruikt vandaag
Het voelt wel warmquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:18 schreef Mss het volgende:
[..]
HOE moet je nou weten HOE warm het is?
Pics van de jurk?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jurk gaat terugteveel gezeik om m korter te maken want de achterkant is langer en dan moet de voorkant korter en dat is lelijk.
kun je het zelf doen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is hier koeler. Geen idee hoe koel, nog niemand in m'n omgeving heeft instaweather gebruikt vandaag
Nee, ik wil nietquote:
Zulks een gemiste kansquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoewel het wel mooi zou zijn om een instaweather te plaatsen met een foto van hele ranzige warmteuitslag![]()
Maar die heb ik niet
Dank je voor je aankoop!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een keer, om Shar en Spees te stangen
oh ik dacht dat je m bij mij lillek vond, maar dan heb ik dat verkeerd onthoudenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Spees te stangen? Ik heb die besteld voor brum
De oranje?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd ik vind die tas van lipglans in haar filmpje van vanmorgen tof![]()
vertelquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jeuzus die chinabay structuur-lak is kut
Nou, het dekt pas in 3 lagen, maar het droogt nietquote:
fffuuuuuquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou, het dekt pas in 3 lagen, maar het droogt niet. Gewoon niet. Toen ik het opgegeven had kon ik alles er in 1 beweging met een watteschijfje afvegen
Das wel heel erg danquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens mij is dit de eerste keer dat ik echt besluit een lak zodanig kut te vinden dat ik hem eraf haal en een nieuwe lak erop gooi. Normaal ben ik daar veel te lam voor
Die lak gaat linea recta de prullenbak inquote:
Die is mooiquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die lak gaat linea recta de prullenbak in![]()
Ach, hij kostte iets van 3 euro.
Heb nu Get your number op![]()
Wat een sukkelquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zon klaplul van een jaar of 16 die met zijn kameraad achter twee grietjes was aangefietst omdat ze een opmerking naar hem maakten toen hij op de verkeerde weghelft fietste. De godvers en de kankers waren niet te missen, zelfs voor een dove. Die twee groetjes, 11 en 12 ofzo, stonden erbij en keken ernaar. Ik ben er tussen gesprongenToen ging hij tegen mij tekeer, wie ik dacht dat ik was?? Was nog ff bang dat die gast me in elkaar zou beuken maar ik stond zo stijf van de adrenaline dat ik hem weinig kans gaf
Uiteindelijk kreeg ik hem zo ver dat hij ophoerde. Die grietjes bleven nog even hier hangen voor het geval die klapjosti ze op zou wachten.
Onopgevoede klerelijers die denken dat de hele wereld voor ze buigt als ze maar hard genoeg schreeuwen
Ja was echt heerlijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh buiten slapen is zó lekker MandyJammer wel van die kutmuggen
walgelijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zon klaplul van een jaar of 16 die met zijn kameraad achter twee grietjes was aangefietst omdat ze een opmerking naar hem maakten toen hij op de verkeerde weghelft fietste. De godvers en de kankers waren niet te missen, zelfs voor een dove. Die twee groetjes, 11 en 12 ofzo, stonden erbij en keken ernaar. Ik ben er tussen gesprongenToen ging hij tegen mij tekeer, wie ik dacht dat ik was?? Was nog ff bang dat die gast me in elkaar zou beuken maar ik stond zo stijf van de adrenaline dat ik hem weinig kans gaf
Uiteindelijk kreeg ik hem zo ver dat hij ophoerde. Die grietjes bleven nog even hier hangen voor het geval die klapjosti ze op zou wachten.
Onopgevoede klerelijers die denken dat de hele wereld voor ze buigt als ze maar hard genoeg schreeuwen
Lekker cammenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
Het is veel te warm om te slapen hier! Dus nu zit ik maar in mijn bikinitop achter de laptop.![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lekker cammen?
Taart, wat een slecht verhaal van die kinders zeg. En goed dat je er tussen bent gesprongen!
ja, alles potdicht mocht niet baten. Nu beneden alles open gezet en heel stil blijven liggenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Is het bij jullie ook zo lekker warm?
Ik heb nu alles open en ventilator aan. Maar het is nog steeds 29 graden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, alles potdicht mocht niet baten. Nu beneden alles open gezet en heel stil blijven liggen
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:07 schreef Stormqueen het volgende:
Geen sexytimes iig. Al is bb daar toch te vrolijk voor
ja, te vrolijk, van de pintjesquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb nu alles open en ventilator aan. Maar het is nog steeds 29 graden.
[..]Te vrolijk voor batsen?
omg moet je naar de zolder in zuid Limburg? Ripquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:08 schreef megamandy het volgende:
Ik durf ook niet naar mijn kamer te gaan
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omg moet je naar de zolder in zuid Limburg? Rip
zeesterren!!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:15 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd ik ga een bak ijsklontjes op mijn bed gooien denk ikhotttttttt
quote:
Gebatst om te vieren dat je die meisjes gered had?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hier viel het wel mee qua warmtegewoon onder m'n dekentje geslapen. Na het batsen hihaho
In mijn mental image snelde je erheen in je power-rolstoel, om met piepende remmen vlak voor hen te stoppen en te roepen "schavuiten, wat denken jullie wel niet!"quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee om te vieren dat het heet was
En ik stond gewoon rechtop, m'n eigen kleine zelf te zijn. We zaten te eten en het gebeurde op de laan dus ik was er naartoe gehobbeld
ik slaap daarom met oordoppenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat je woonkamer een verdieping hoger zit dan je slaapkamer en het daar dus koeler is![]()
Nou was het hier sowieso niet zo warm meer.
Maar Fred kan nog steeds nauwelijks slapen van de warmte en die arme jongen mag van mij de ventilator niet aan laten staan omdat ik niet kan slapen met dat geluid
Schavuiten is vooral een heel mooi woordquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hahaha het had zomaar gekundbehalve dat schavuiten dan..dat zou ik nooit zeggen irl. Ik ben in tokkietown opgegroeid he, ik ben heel creatief met scheldwoorden en ziektes. En niet zomaar onder de indruk als iemand tegen me staat te schreeuwen. Niet altijd even handig of slim maar och
de MI blijft pricelessquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hahaha het had zomaar gekundbehalve dat schavuiten dan..dat zou ik nooit zeggen irl. Ik ben in tokkietown opgegroeid he, ik ben heel creatief met scheldwoorden en ziektes. En niet zomaar onder de indruk als iemand tegen me staat te schreeuwen. Niet altijd even handig of slim maar och
Ik heb wel oordoppen, maar die zijn speciaal om harde muziek wat te filteren, denk dat die niet werken voor zacht gebrom.quote:
denk of weet? Want het kan veel uitmaken voor jullie beider gelukquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb wel oordoppen, maar die zijn speciaal om harde muziek wat te filteren, denk dat die niet werken voor zacht gebrom.
Maar Fred is ook gewoon een mietje, want het was hier dus helemaal niet zo warm
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
En godver, dat runkeeper-vrinden zijn werkt.
Ik keek net even op m'n mobiel en toen dacht ik LE FU, IK STA LAATSTE, IK MOET BEWEGEN, SCHNEL!
Ik had heel erg het idee dat hij iets gebruikt had. Hij was zo heetgebakerd en vol overtuigd van zijn eigen gelijk. Hij fietste dan wel op de verkeerde weghelft maar die groeten waren onopgevoed omdat ze hem daarop durfden aanspreken. Wat ze wel niet dachten, en dat ze eens ff goed opgevoed moesten worden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Schavuiten is vooral een heel mooi woord![]()
Als het van die jonge gastjes zijn die allemaal ziektes om je oren gaan gooien, dan vind ik dat soms wel een beetje eng, soms kost het me vooral heel veel moeite om niet in lachen uit te barsten.
Maar mijn ervaring is over het algemeen dat ze wel bijdehand doen tegen vrouwen, maar niet slaan. Dan ben je namelijk een mietje![]()
Daarom verbaasd het me nog wel dat ze tegen kleine meisjes tekeer gaan. Dan ben je toch ook een mietje?
Het motiveert wel moet ik zeggenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
Er staat idd een rood bankstel bij je naam
Dat was ik van plan zo te gaan doenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
Je kan ook je rondjes met de hont tracken he
Mooie droomquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb gedroomd dat ik bij de Primark mevrouw schoonheidslab tegen kwam. En ze zat heel stil, dus ging ik eerst recht voor haar zitten kijken of ze geen wassen beeld was. Maar toen knipperde ze en toen hebben we even gepraat.![]()
Nu komt er ook een briesje hierbuiten langs....zulk lekker weer vandaag...quote:
Hoe zie je dat?quote:
Haat aan dit soort mensenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:55 schreef PriemGirl het volgende:
Gisteren zei een vriend: ej jij bent ook gaan hardlopen? Ik zag je runkeeper status. Naja... Lopen.... Aan dat tempo is het ook meer wandelen.
Hahahaha. Dood.![]()
Bij Friends op de app.quote:
hij telt aantal activiteiten per maand geloof ik. Makkelijk te saboteren iigquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij Friends op de app.
Maar de logica volg ik totaal niet, want net stond jij op 1 en ik op 4. Nu staat Skjoe op 1, ik op 2 en jij op 3
Ow, dan ga ik gewoon elke dag als ik 500 meter naar de uitlaatplek loop dat ding aanzetten, 4x per dagquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij telt aantal activiteiten per maand geloof ik. Makkelijk te saboteren iig
het werkt wel!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ow, dan ga ik gewoon elke dag als ik 500 meter naar de uitlaatplek loop dat ding aanzetten, 4x per dag![]()
Nee?
Owwww die zet ie in 'volgorde', had ik nog niet doorquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in de runkeeper app op de "Friends" tab tappen
ermahgerdquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owwww die zet ie in 'volgorde', had ik nog niet door
Heb em petsen verkochten uiteindelijk zei ie dat ik wel goed bezig was, maar ik was eerst not amused
![]()
Ow en iedereen uiteraard vol lof over de 10k van cif en 'je ziet echt dat je bent afgevallen!!' Dus daarom kwam het ook nog eens harder aan
Dat! Auto-pausequote:
Lekker laten lullen, je bent keigoed bezig!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owwww die zet ie in 'volgorde', had ik nog niet door
Heb em petsen verkochten uiteindelijk zei ie dat ik wel goed bezig was, maar ik was eerst not amused
![]()
Ow en iedereen uiteraard vol lof over de 10k van cif en 'je ziet echt dat je bent afgevallen!!' Dus daarom kwam het ook nog eens harder aan
O jaquote:
wall-e wil een grasmaaierupgradequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:14 schreef PriemGirl het volgende:
Lol... Wall-e is aan het rijden... Denk ik net hmm dat was een raar geluid, en waarom klinkt wall-e zo ver. Ga ik kijken, was ie naar buiten op het terras geredenoops
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lekker laten lullen, je bent keigoed bezig!
Moet je inderdaad niet doen hoor, heb je uiteindelijk alleen maar meer last van. Wat voor schoenen loop je eigenlijk op?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]ja ik probeer het me ook niet aan te trekken verder. Ik ga mijn spieren niet overbelasten door echt flink door te rennen of X aantal km te halen ofzo. Opbouwen werkt voor mij goed, en zeker in combi met de skate trainingen straks.
Schoon terras, ik zie mogelijkheden!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:14 schreef PriemGirl het volgende:
Lol... Wall-e is aan het rijden... Denk ik net hmm dat was een raar geluid, en waarom klinkt wall-e zo ver. Ga ik kijken, was ie naar buiten op het terras geredenoops
ik kan me er iig flink over opnaaien. Net als mijn schoonmoeder die dan zegt: ja fijn dat je bent afgevallen maar je bent er nog lang niet en als je niet uitkijkt zit het er zo weer aanquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]ja ik probeer het me ook niet aan te trekken verder. Ik ga mijn spieren niet overbelasten door echt flink door te rennen of X aantal km te halen ofzo. Opbouwen werkt voor mij goed, en zeker in combi met de skate trainingen straks.
Dat is dan ook gewoon een ontzettende kutopmerking.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan me er iig flink over opnaaien. Net als mijn schoonmoeder die dan zegt: ja fijn dat je bent afgevallen maar je bent er nog lang niet en als je niet uitkijkt zit het er zo weer aan
En bedanktquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan me er iig flink over opnaaien. Net als mijn schoonmoeder die dan zegt: ja fijn dat je bent afgevallen maar je bent er nog lang niet en als je niet uitkijkt zit het er zo weer aan
Euh.... M'n tennisschoenenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Moet je inderdaad niet doen hoor, heb je uiteindelijk alleen maar meer last van. Wat voor schoenen loop je eigenlijk op?
Dat! Ik snap écht niet dat men dat zo kan zeggen. Je bent zo goed bezig !! Freaking trots moeten ze op je zijn!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is dan ook gewoon een ontzettende kutopmerking.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
Dus priem, ik vind je een baas en dat meen ik. En debsterr ook!
En toastjes, don't forget de awesome toastjesquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
Dankzij debs dr olijven was ik -600 gram vanmorgen trouwens
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
Dankzij debs dr olijven was ik -600 gram vanmorgen trouwens
wat een bazenspul.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En toastjes, don't forget de awesome toastjes.
fijn!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]omnomnom olijven
Cif en ik hebben ons compleet gevuld in de salades ipv in velen vlees enzo![]()
weegschaal was verder ook wel aardig vanmorgen
Whutquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
En bb die ineens half zat was van zes biertjes
ik denk het. Je zou zeggen dat die McDonalds lunch een goede bodem wasquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whut![]()
vielen ze verkeerd met de hitte?
ja ik las het, whiej!!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:58 schreef Debsterr het volgende:
Trouwens SQ:
UPDATE: All tracking emails have now been sent with the exception of International Customers and PayPal subscriptions (PayPal Gift Box purchases will have received tracking information). For International Customers, your boxes have shipped, we are working through the customs paperwork. For PayPal subscription customers we are manually entering your tracking information so this will be a little while longer. We're here to help if you have questions xoxo
Ben echt zo benieuwdquote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Een trein zien aan komen rijden die naar je zus gaat, snel bellen en dan daarheen gaan
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Een trein zien aan komen rijden die naar je zus gaat, snel bellen en dan daarheen gaan
Kleren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb het ambitieuze plan om van Utrecht naar Leusden te fietsen. Wat moet ik aaan?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een keer, om Shar en Spees te stangen
Laagjes, een redelijk luchtige broek + topje en een vestje erover heen wat je makkelijk in je tas kan stoppen ofzo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik vind het zo lastig inschatten hoe warm ik me moet kleden...
Goeden! Ik doe driekwart broek, hemdje en driekwart vestje denk ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Laagjes, een redelijk luchtige broek + topje en een vestje erover heen wat je makkelijk in je tas kan stoppen ofzo.
Volgens mij heb ik die hoofdpijnroze laatst gekocht. Of zijn ze heel nieuw?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
Er is een nieuwe kleur maybelline 24h(ofja, twee) een hoofdpijnroze en een koraal. En weer voor 8 euro nu!
Oehh. Hoe heten ze? Dan kan ik swatches zoeken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
Er is een nieuwe kleur maybelline 24h(ofja, twee) een hoofdpijnroze en een koraal. En weer voor 8 euro nu!
Ik zit vanavond tot donderdag in Leusdenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb het ambitieuze plan om van Utrecht naar Leusden te fietsen. Wat moet ik aaan?
In mijn douchequote:
ooh misschien ff van dat spul in je afvoer gooien zodat t water weer beter weglooptquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:42 schreef Mss het volgende:
[..]
In mijn douche. Water liep niet goed weg en de hele badkamer stond blank en het liep mijn kamer in
wat en waar?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is de hoofdpijnroze zeker alleen nog vandaag 8 euro?
echt geen idee. Extreme fuchsia heet ie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is de hoofdpijnroze zeker alleen nog vandaag 8 euro?
Die heb ik laatst gekocht, die is velen leuk!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
echt geen idee. Extreme fuchsia heet ie.
En de koraal? Ik vind het wel altijd lastig inschatten of zulke kleuren mij staan, maar ga gewoon even kijken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
echt geen idee. Extreme fuchsia heet ie.
oeh leuk ja? ik ga morgenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:33 schreef Mirjam het volgende:
ermnahgerd hele dag rondsjouwen met een actieve crohn is niet zo'n velen goeden idee
maar overleefd, leuke foto's gemaakt en genoten op castlefest
tofquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:37 schreef Loqi het volgende:
[..]
oeh leuk ja? ik ga morgen
wel kut van je crohn![]()
![]()
het is morgen iig geen 30 graden meer, ga lekker in de tuin zitten met een goed boek en een drankje, dan komt t helemaal goedquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tof
Ik ga morgend e hele dag met mn poten omhoog, die zijn een beetje dood, helemaal opgezwollen, lang leve de prednison
have fun!
yis was ik idd van plan, en uiteraard foto's bewerkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:48 schreef Loqi het volgende:
[..]
het is morgen iig geen 30 graden meer, ga lekker in de tuin zitten met een goed boek en een drankje, dan komt t helemaal goed![]()
Thnx!
ik mag geen walnootquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
yis was ik idd van plan, en uiteraard foto's bewerken
t was weer erg leuk
en de walnotenmuffins zijn lekkor
chocolade heb ik hier nog voor morgen ermahgerdquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:08 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik mag geen walnootmaar ze hebben vast ook weer chocolade
die muffinkraam staat op al die fairs
was er ook een churro kraam?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
chocolade heb ik hier nog voor morgen ermahgerd
ik kon er maar 1 op zomg
Lekkerquote:Op zondag 4 augustus 2013 10:32 schreef Mirjam het volgende:
voor half 10 wakker zijn als je pas na 3 bent gaan slapen fml
de houseparty ging nog tot laat door, zelfs de politie vond het velen herrie
Straks inpakken voor mijn verkansie en dan naar Limburg, in het zwembadje chillonquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen vandaag?
Daar heb jij toch al patent op?quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Idd. Hoewel ik ook een jank-test verwacht had! Gemiste kans Lindy!
Op meets ja, maar niet op blogs!quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar heb jij toch al patent op?
quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een bikini voor een hont
[ afbeelding ]
Mijn god![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is de omschrijving op ebay:quote:
emoslinger.gifquote:16"Chest Sexy Leopard Dog Clothes M Dog Bikini Dog Bathing Suit #4 Pet Diapers
't is zondag, dan mag dat toch?quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik had me ook omgedraaid en werd om 2 uur wakker oops
Wilde eigenlijk 's ochtends nog hardlopen hehe. Dus doe dat vanavond na het eten maar of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |