RTquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:47 schreef scoober het volgende:
TS, als je echt zo veel geld zou verdienen als je zegt.....Dan ben je behoorlijk kansloos dat je al de hele dag op internet zit te fokken.... kansloze opschepper.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik vind die warmte niksquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:47 schreef scoober het volgende:
TS, als je echt zo veel geld zou verdienen als je zegt.....Dan ben je behoorlijk kansloos dat je al de hele dag op internet zit te fokken.... kansloze opschepper.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom ben je dan niet aan het cruizen over de boulevard in je audi met airco? wellicht met een paar chicks op je achterbank op de terugweg???quote:
dat maken jullie ervan, ik heb al een tijdje een vaste vriendin.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:51 schreef scoober het volgende:
[..]
Waarom ben je dan niet aan het cruizen over de boulevard in je audi met airco? wellicht met een paar chicks op je achterbank op de terugweg???
heb jij ergens gelezen dat er een pl'tje aan te pas is gekomen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:52 schreef snakelady het volgende:
Als je een nieuwe auti kan betalen, moet je dat zeker doen, maar als ik kan kiezen tussen een oude auto rijden die zelf betaald is of een nieuwe op lening ga ik voor de oude auto en ik schaam me daar geen seconde voor.
Met je chickie cruizen dan? of met je matties.... post btw ff een pic van je audi met jou erbijquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:52 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
dat maken jullie ervan, ik heb al een tijdje een vaste vriendin.
kap met haten en ga er zelf wat moois van maken
Je hoeft je ook niet te schamen als je de 3800 netto niet aantikt elke maand..quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:52 schreef snakelady het volgende:
Als je een nieuwe auti kan betalen, moet je dat zeker doen, maar als ik kan kiezen tussen een oude auto rijden die zelf betaald is of een nieuwe op lening ga ik voor de oude auto en ik schaam me daar geen seconde voor.
Jij bent geen Van Ommeren, je gedraagt je niet als een patriciėr maar als een snob.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:33 schreef Havenbar0n het volgende:
Ach, mijn auto is niet eens 10% van mijn budget. Die van jou zeker 50%.
Maar ik ben jaloerssss hoor, morgen weer naar de lidl boodschappen doen knul.
baas, je herkentquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:56 schreef highender het volgende:
[..]
Jij bent geen Van Ommeren, je gedraagt je niet als een patriciėr maar als een snob.
50 euro pzc?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:57 schreef Voszje het volgende:
Wauw, TS. Vertel nog eens over je geweldige salaris die 2x modaal is.
Nee, ik zeg toch ook niet dat dat bij jou van toepassing is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:53 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
heb jij ergens gelezen dat er een pl'tje aan te pas is gekomen?
Ik schaam me niet dat ik in een oude auto rij, moet dat dan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:55 schreef Dolle-Don het volgende:
[..]
Je hoeft je ook niet te schamen als je de 3800 netto niet aantikt elke maand..
Maar dit is toch wel echt een reactie van iemand die 7 a 800 pakt per maand
Dankzij Google, inderdaad. Maar met die 50 euro kom ik nooit aan het modaal, natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:00 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
en zonder te blikken of te blozen weet jij gelijk wat pcz is?
haha
je moet jezelf niet onderschatten, je komt over als een fel meisje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:01 schreef Voszje het volgende:
[..]
Dankzij Google, inderdaad. Maar met die 50 euro kom ik nooit aan het modaal, natuurlijk.
Zeker niet.. Iedereen is anders toch? Ik zou niet goed kunnen slapen als ik niet wist dat er een goeie veilige q7 op me staat te wachtenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik schaam me niet dat ik in een oude auto rij, moet dat dan?
Ik sluit vooralsnog uit dat ik me in zal laten met pzc voor 50 euro. Heb je jezelf op die manier omhooggewerkt, toevallig?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:02 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
je moet jezelf niet onderschatten, je komt over als een fel meisje.
Niets uitsluiten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |