Overduidelijk het antwoord van iemand die heel t jaar op zn vakantiegeld wachtquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Liever 30 auto`s van 1000 euro waar je gecombineerd 50-60 jaar in kan rijdenDan 1 auto van 35000 die je na 5-10 jaar niet meer kwijt raakt voor 10,000 euro, of die dan gewoon op is.
Ahw schatje toch beetje overspannen achter je computertje op zolder? Even een pauze nemen van je minecraft spelletje zekerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:36 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
cash betaald, maar jij doet al die dingen in 1 belletje
Als jij dat gedaan had had je nog een soort van recht om te klagen over mensen met een oude auto. Met je tweedehandsjequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:35 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
nou prop je hypotheek ermee vol zou ik zeggen
wowwww een vw jetta, heftiggggquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als jij dat gedaan had had je nog een soort van recht om te klagen over mensen met een oude auto. Met je tweedehandsje
En ik heb toevallig net een maand geleden een (nieuw gekochte) Mondeo ingeruild voor een (eveneens nieuw gekochte) VW Jetta.
ook jij bent een scholiertje nog, dromen mag wel dan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:38 schreef nooffence het volgende:
[..]
Ahw schatje toch beetje overspannen achter je computertje op zolder? Even een pauze nemen van je minecraft spelletje zeker
Je moet je typestijl wel een beetje constant houden, anders val je nog sneller door de mand... Oh, wachtquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:33 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Ach, mijn auto is niet eens 10% van mijn budget. Die van jou zeker 50%.
Maar ik ben jaloerssss hoor, morgen weer naar de lidl boodschappen doen knul.
Niet de meest spannende auto nee, maar wel full-options, 170pk en DSG-bak.quote:
moet jij niet even naar je auto lopen om te kijken of tie nog wel start, zou lullig zijn als je morgen te laat komt bij het uwvquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:42 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Je moet je typestijl wel een beetje constant houden, anders val je nog sneller door de mand... Oh, wacht
wowwwwwwwwquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Niet de meest spannende auto nee, maar wel full-options, 170pk en DSG-bak.
En 2 jaar nieuwer dan jouw Audi
Aan mij hoef je niet meer te bewijzen dat je een troll bent die vindt dat hij in zijn "rol" moet blijven, hoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:43 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
moet jij niet even naar je auto lopen om te kijken of tie nog wel start, zou lullig zijn als je morgen te laat komt bij het uwv
prima hoor studentjequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:46 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Aan mij hoef je niet meer te bewijzen dat je een troll bent die vindt dat hij in zijn "rol" moet blijven, hoor
Jammer, ik dacht dat je het intussen wel door zou hebben.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:49 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
dat doe je wel door na je studie in de bijstand te belanden
dat je al in de bijstand zit, zou het wel verklaren je recalcitrante gedragquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:50 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Jammer, ik dacht dat je het intussen wel door zou hebben.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:52 schreef helldeskr het volgende:
Verkapt "kijk mij eens veel geld verdienen " topic.
Ik wil graag een scan van het loonstrookje van TS zien waaruit blijkt dat hij ecte Baas is qua salaris.
Anders zal ik hem tot in het einde van tijden beschouwen als een zielige opschepper....
Nou word je saai...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:52 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
dat je al in de bijstand zit, zou het wel verklaren je recalcitrante gedrag
Met photoshop kom je ook een heel eind dus dat zou ik ook niet echt geloven.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:52 schreef helldeskr het volgende:
Verkapt "kijk mij eens veel geld verdienen " topic.
Ik wil graag een scan van het loonstrookje van TS zien waaruit blijkt dat hij ecte Baas is qua salaris.
Anders zal ik hem tot in het einde van tijden beschouwen als een zielige opschepper....
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:37 schreef Dolle-Don het volgende:
[..]
Overduidelijk het antwoord van iemand die heel t jaar op zn vakantiegeld wacht
True,quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:59 schreef budvar het volgende:
[..]
Met photoshop kom je ook een heel eind dus dat zou ik ook niet echt geloven.
haha jet cars, ja ik ken die paupers wel. Net te mooi om waar te zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:44 schreef nooffence het volgende:
TS heeft zijn auto goedkoop op de kop getikt bij jet cars![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |