beneden modaal dusquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:48 schreef Braddie het volgende:
Mijn pa doet het altijd heel erg consequent.
Hij koopt een auto voor 500 euro met nieuwe APK en kijkt hoelang hij er nog mee kan rijden.
Sommige auto`s zijn na 2 maanden op (Te veel werk/Te dure reparaties) en andere (Zoals z`n Golfje III nu) rijd hij al 1,5 jaar mee.
Haha, neuk standaard meer dan jouquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:48 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Ja man, je zaterdagnacht doorbrengen op fok. Zal me niet verbazen dat je nog maagd ben en een vieze ecto ben
Nee, toen je ging registreren als 'ikbenbaas' ben je al een gefrustreerde maagd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:49 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Haha, neuk standaard meer dan jou
Haha, nee hoor, moet je niet pimpen met je ingebeelde audi?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:50 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Nee, toen je ging registreren als 'ikbenbaas' ben je al een gefrustreerde maagd.
haha ja hoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:51 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Haha, nee hoor, moet je niet pimpen met je ingebeelde audi?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:48 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
Ja man, je zaterdagnacht doorbrengen op fok. Zal me niet verbazen dat je nog maagd ben en een vieze ecto ben
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:54 schreef Havenbar0n het volgende:
tering ouwe, nog een paar daagjes en je bent 30.
Ga ff naar de geleen ofzo, je kan niet 30 worden en maagd zijn.
Jammer dan, hij rijd waarschijnlijk goedkoper dan jij, prijs per kilometer, verbruik, verzekering, wegenbelasting + dat hij al 1,5 jaar in een Golf III rijd voor nog geen 500 euro, hartstikke efficientquote:
Haha je bedoelt natuurlijk de camping in Limburg, daar hoef je je niet voor te schamen hoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:42 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
ben twee weken vrij, vannacht nog naar Ibiza vliegen. Pff
je oma roept.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:56 schreef john-hert het volgende:
[..]
Haha je bedoelt natuurlijk de camping in Limburg, daar hoef je je niet voor te schamen hoor
Maar veel plezier in elk geval, het schijnt mooi weer te worden daar.
Ik proef je frustratie gewoonquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:54 schreef Havenbar0n het volgende:
als je registreert als 'ikbendebaas' ben je maagd
klaar
jazeker wel, mooi huis en leuke auto voor de deur. Man o man wat voel ik me gefrustreerd door opmerkingen van maagden die net om de hoek kijken.quote:
Ah jammer moet je nu al weer eten, nou smakelijk dan. Hopen dat je oma pannenkoeken heeft gebakken, dat verdien je wel als je vanavond nog helemaal naar Limburg moet rijden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:57 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
je oma roept.
eten is klaar
naar beneden komen
jij bent ook 17 en denkt het helemaal te maken met hbo'tje kunstgeschiedenis?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Godverdomme zeg, deze klacht plaatsen terwijl je zelf een tweedehands hebt omdat je een auto nieuw kopen zonde van het geld vindt![]()
![]()
![]()
Wat voor mongool ben je dan![]()
![]()
![]()
Nee en nee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:05 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
jij bent ook 17 en denkt het helemaal te maken met hbo'tje kunstgeschiedenis?
baas!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geen oude Nissan Micra hebben uit 1996
[ afbeelding ]
of nog erger een bejaarde man die niet kan rijden in een mooie autoquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:07 schreef scoober het volgende:
STELLING:
Wat zie jij liever?
Een mooie dame of heer in een oud autotje?
OF
Een lelijke gast/ meid in een dure bak.
Mooi leven, zonder vrouw, zonder vrienden. Maar misschien wel beter dat je geen vrouw heb, jij bent de sukkel voor het geld, en de seks zoekt ze wel buiten de deur dan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:01 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
jazeker wel, mooi huis en leuke auto voor de deur. Man o man wat voel ik me gefrustreerd door opmerkingen van maagden die net om de hoek kijken.
Godverdomme ik voel me slecht nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |