abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129617998
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:17 schreef Alentejana het volgende:

De kalende dikke man kan ook 1 iemand treffen die om zij persoonlijkheid geeft....

Sorry maar dan snap je er echt niks van. _O-
pi_129618029
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 15:57 schreef Alentejana het volgende:
Ik ken voorbeelden waarbij kort haar veeeel beter (sexier) staat dan lang hoor...
Alleen vrouwen kennen die voorbeelden. Mannen vinden lang haar vrijwel altijd beter dan kort haar. Daar zijn echt al 40 topics over volgeschreven.
Ja, ik generaliseer.
pi_129618065
Wat ik zei, mannen GEILEN op lang haar, dat is wat anders.

Tja, je kunt je afvragen waarom sommige mannen nog levende vrouwen willen, een naar smaak gemaakte pop is veel handiger. Zeurt nooit, nooit ongesteld, altijd klaar voor een wip.
pi_129618108
Het heeft sowieso wel iets grappigs om vrouwen te zien babbelen over wat mannen aantrekkelijk vinden, alsof ze er ook maar iets van begrijpen hoe mannen functioneren.
pi_129618132
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:20 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Sorry maar dan snap je er echt niks van. _O-
Want persoonlijkheid telt niet mee?
Nee wacht, iedereen heeft jouw smaak en mening?
pi_129618134
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:22 schreef Alentejana het volgende:
Tja, je kunt je afvragen waarom sommige mannen nog levende vrouwen willen, een naar smaak gemaakte pop is veel handiger. Zeurt nooit, nooit ongesteld, altijd klaar voor een wip.
Ik denk inderdaad dat het een hele andere wereld zou worden als er ooit nog seksrobots komen die qua uiterlijk niet te onderscheiden zijn van echte vrouwen. Lijkt me interessant om mee te maken.
Ja, ik generaliseer.
  Moderator vrijdag 2 augustus 2013 @ 16:25:52 #132
5428 crew  miss_sly
pi_129618166
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:24 schreef Northside het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat het een hele andere wereld zou worden als er ooit nog seksrobots komen die qua uiterlijk niet te onderscheiden zijn van echte vrouwen. Lijkt me interessant om mee te maken.
En van echte mannen! Want het is niet alsof alle mannen nou perfecte, aantrekkelijke seksgoden zijn :+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 16:25:58 #133
408948 JamesTKirk
Beyond frontiers
pi_129618171
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:24 schreef Northside het volgende:

[..]

Meh. Geef er mij maar een van vlees en bloed. Het spel spelen is ook leuk.
The more complex the mind, the greater the need for the simplicity of play.
pi_129618186
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:24 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Want persoonlijkheid telt niet mee?
Nee wacht, iedereen heeft jouw smaak en mening?
Nee, ik val dan ook op vrouwen en niet op mannen maar laat ik je wel verklappen als het om aantrekkingskracht gaat dat persoonlijkheid wel heel laag op de prioriteitenlijst staat bij vrouwen.
De zogenaamde friendszone is daar een uitstekend voorbeeld van.
  Moderator vrijdag 2 augustus 2013 @ 16:27:36 #135
5428 crew  miss_sly
pi_129618232
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:26 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Nee, ik val dan ook op vrouwen en niet op mannen maar laat ik je wel verklappen als het om aantrekkingskracht gaat dat persoonlijkheid wel heel laag op de prioriteitenlijst staat bij vrouwen.
De zogenaamde friendszone is daar een uitstekend voorbeeld van.
Bedoel je nu dat vrouwen vooral voor andere dingen dan persoonlijkheid gaan, of dat mannen dat doen? Of beiden?
pi_129618248
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:25 schreef miss_sly het volgende:
En van echte mannen! Want het is niet alsof alle mannen nou perfecte, aantrekkelijke seksgoden zijn :+
Jullie hebben je seksrobots al... vibrators. :P
Ja, ik generaliseer.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 16:28:52 #137
408948 JamesTKirk
Beyond frontiers
pi_129618269
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:28 schreef Northside het volgende:

[..]

Voor mannen heb je ook leuke machientjes hoor.
  Moderator vrijdag 2 augustus 2013 @ 16:28:58 #138
5428 crew  miss_sly
pi_129618273
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:28 schreef Northside het volgende:

[..]

Ja, dat is inderdaad net echte seks :')
Jullie kunnen toch iets met kipfiletjes ofzo? Warme appeltaart? :+
pi_129618287
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:17 schreef Alentejana het volgende:
Okee, denk "evenveel" even weg, maak daar "een" van.

Brad Pitt mag dan wel duizenden vrouwen aantrekken die op zijn fysiek vallen, maar hij heeft er maar 1 nodig...
De kalende dikke man kan ook 1 iemand treffen die om zij persoonlijkheid geeft....

Het is maar waar je op let. En het ligt er ook maar aan waar je woont...

Overigens hadden we het niet over morbid obese mannen, ofwel?

Het ging om slanke vrouwen waarop ik zei dat een beetje figuur over het algemeen best in de smaak valt...

Vanuit biologish standpunt zou je feitelijk zoeken naar een vrouw met brede heupen. Dat gaat meestal gepaard met een buikje en lekkere dijen en kont....
Je gaat wel uit van de aanname dat Brad Pitt en die kalende dikke man de voorkeur geven aan "maar" 1 vrouw.
pi_129618295
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:25 schreef JamesTKirk het volgende:
Meh. Geef er mij maar een van vlees en bloed. Het spel spelen is ook leuk.
Alles heeft voor- en nadelen, maar als jij thuis een Scarlett Johansson look-a-like in de kast hebt staan die je kan aan- en uitzetten wanneer je wil en die alles zonder mopperen doet... Ik denk dat veel mannen het jagen op echte vrouwen dan opgeven.
Ja, ik generaliseer.
pi_129618313
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Bedoel je nu dat vrouwen vooral voor andere dingen dan persoonlijkheid gaan, of dat mannen dat doen? Of beiden?
Ik denk dat persoonlijkheid hoger op de prioriteitenlijst staat bij mannen dan bij vrouwen.
Vrouwen zijn eerder aangetrokken tot kenmerken die alfamannetjes hebben en laten die nou vrij vaak niet de tofste persoonlijkheid hebben.
Als persoonlijkheid belangrijk was voor vrouwen dan bestond het fenomeen friendzone en niceguys helemaal niet.
pi_129618333
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:28 schreef miss_sly het volgende:
Ja, dat is inderdaad net echte seks :')
Jullie kunnen toch iets met kipfiletjes ofzo? Warme appeltaart? :+
Ok ok, dan komt er ook een brad pittbot voor vrouwen. Die wel wil knuffelen na de seks! :)
Ja, ik generaliseer.
pi_129618364
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:23 schreef TerryStone het volgende:
Het heeft sowieso wel iets grappigs om vrouwen te zien babbelen over wat mannen aantrekkelijk vinden, alsof ze er ook maar iets van begrijpen hoe mannen functioneren.
Ik heb alleen gezegd dat ik zelf nog geen man een vrouw met vormen af heb zien slaan. Dat is een observatie.
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:29 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Je gaat wel uit van de aanname dat Brad Pitt en die kalende dikke man de voorkeur geven aan "maar" 1 vrouw.
Tja, je moet iets. Als je alle vormen open gaat houden heb je een zeer lange post. Die dikke man kan wel homo zijn, of a seksueel. Of een transgender of of of ;)

En Brad Pitt :r

Waarom noem je niet Johnny Depp ofzo? ;)
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 16:32:13 #144
408948 JamesTKirk
Beyond frontiers
pi_129618378
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:30 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ik denk dat persoonlijkheid hoger op de prioriteitenlijst staat bij mannen dan bij vrouwen.
Vrouwen zijn eerder aangetrokken tot kenmerken die alfamannetjes hebben en laten die nou vrij vaak niet de tofste persoonlijkheid hebben.
Als persoonlijkheid belangrijk was voor vrouwen dan bestond het fenomeen friendzone en niceguys helemaal niet.
Ik proef een beetje frustratie. Bovenstaande geldt voor sommige vrouwen, lang niet alle. Net zoals sommige mannen klootzakken zijn. En sommigen leuk en lief zoals ik 8-)
  Moderator vrijdag 2 augustus 2013 @ 16:32:30 #145
5428 crew  miss_sly
pi_129618387
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:30 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ik denk dat dit een van de grootste fabeltjes is die mannen zichzelf wijs maken.
Friendzone en niceguys bestaan omdat je niet een klik hebt met iedereen, man of vrouw. Vrouwen neuken mannen dan niet als ze in de friendzone thuishoren, mannen zullen eerder wel vrouwen neuken die eigenlijk in de friendzone zouden horen voor hun gevoel.
  Moderator vrijdag 2 augustus 2013 @ 16:32:54 #146
5428 crew  miss_sly
pi_129618399
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:30 schreef Northside het volgende:

[..]

Ok ok, dan komt er ook een brad pittbot voor vrouwen. Die wel wil knuffelen na de seks! :)
O ja, penetratie en knuffelen, dat was het!
pi_129618405
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 13:58 schreef Nemeosis het volgende:
Waarom is het zo, dat de meeste mannen vallen op vrouwen met weinig vet / een strakke buik? Van oorsprong zou je verwachten dat een 'vollere' vrouw bevruchten je nazaat meer kans geeft om de negen maanden in haar buik te overleven. Een slechte oogst of voedsel schaarste zou een vrouw met weinig 'reserve' namelijk al snel fataal worden, en dus ook je nazaat.
In mijn omgeving zijn dunne vrouwen gezelliger. Ondanks dat vroeger juist de stelling was dat dikke mensen gezellig zouden zijn. De dikke mensen bij mij in de omgeving hoor je alleen maar (vooral in de zomer) afgeven op dunne mensen. "ja maar jij kan alles eten" , " ja maar jij blijft altijd slank".

Als je dan zegt dat je gewoon meer beweegt en gezonder eet zijn ze boos.
pi_129618445
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik denk dat dit een van de grootste fabeltjes is die mannen zichzelf wijs maken.
Friendzone en niceguys bestaan omdat je niet een klik hebt met iedereen, man of vrouw. Vrouwen neuken mannen dan niet als ze in de friendzone thuishoren, mannen zullen eerder wel vrouwen neuken die eigenlijk in de friendzone zouden horen voor hun gevoel.
Waar denk jij dat die klik vandaan komt? Die ontstaat niet op magische wijze maar is er door bepaalde kenmerken en ik heb je net uitgelegd wat die kenmerken zijn.
pi_129618475
Bubble butts.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_129618481
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:32 schreef JamesTKirk het volgende:

[..]

Ik proef een beetje frustratie. Bovenstaande geldt voor sommige vrouwen, lang niet alle. Net zoals sommige mannen klootzakken zijn. En sommigen leuk en lief zoals ik 8-)
Wat lief. Denk je dat je met zo'n post gaat scoren? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')