Soms ben je dusdanig grappig dat ik je ervan verdenk een piemeltje te hebben.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
als ik in de war raak, kijk ik altijd even in de spiegel. dan weet ik weer: dat ben jij, en de rest zijn anderen.
Wat een belediging toch weer voor de vrouwenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Soms ben je dusdanig grappig dat ik je ervan verdenk een piemeltje te hebben.
Oh jij was er ook nog. Goede reis!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:41 schreef handboek het volgende:
Ik word afgezet bij schiphol, dus fuck you trein.
dat is toch eigenlijk wel heel treurig, dat vrouwen in het algemeen kennelijk dusdanig ongrappig zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Soms ben je dusdanig grappig dat ik je ervan verdenk een piemeltje te hebben.
Dat bedoel ik dus. Wat een lompe seksistische man die JMF.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dat is toch eigenlijk wel heel treurig, dat vrouwen in het algemeen kennelijk dusdanig ongrappig zijn.
Je betaald helemaal niet voor een plek, je betaald voor het vervoer. Hierdoor is een zitplaats juist helemaal niet gegarandeerd. Dit wilt niet zeggen, dat een zitplaats bezet houden met een koffer niet asociaal is natuurlijk. Maar ik neem aan dat ts de voor bagage bestemde faciliteiten wel gebruikt. (in Intercity treinen heb je een soort ruimte tussen de zitplaatsen.)quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:28 schreef Mushox het volgende:
[..]
Wat een onterechte klacht dit. Je betaald voor 1 plek en dan meen je een huge koffer mee te moeten nemen die minstens die je waarschijnlijk voor 1 zitplek neer hebt gezet. Ga in het vervolg met de taxi.
Dan nog zijn mensen met giga koffers een klacht op zich.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:22 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Je betaald helemaal niet voor een plek, je betaald voor het vervoer. Hierdoor is een zitplaats juist helemaal niet gegarandeerd. Dit wilt niet zeggen, dat een zitplaats bezet houden met een koffer niet asociaal is natuurlijk. Maar ik neem aan dat ts de voor bagage bestemde faciliteiten wel gebruikt. (in Intercity treinen heb je een soort ruimte tussen de zitplaatsen.)
Mja, als dichtbij Schiphol woont, en je gaat lang op vakantie, ga je natuurlijk niet bij Schiphol parkeren. Dan is de trein gewoon veel voordeliger. Al zou ik dan persoonlijk voor een taxi kiezen, of me door een vriend laten brengen, omdat dit gewoon veel relaxter reist.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:02 schreef Mushox het volgende:
[..]
Dan nog zijn mensen met giga koffers een klacht op zich.
Eens!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dat is toch eigenlijk wel heel treurig, dat vrouwen in het algemeen kennelijk dusdanig ongrappig zijn.
Mmm...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:15 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Wat een lompe seksistische man die JMF.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |