ben je niet al geweest?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:32 schreef ZarB het volgende:
Ik wil ook op vakantieAls ik nu op vakantie zou kunnen dan zou het me geen reet uitmaken dat de trein 10 min vertraging heeft
Dus je gaat helemaal niet met de trein naar Schiphol omdat je nog niet eens de vlucht geboekt hebt en je begint nu al te klagen over vertraging die er niet is?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:30 schreef handboek het volgende:
[..]
Die moet nog geboekt worden, jammer joh
Nopezquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
echt niet? ik ben echt jarenlang met de trein naar mijn werk gegaan, en toegegeven, meestal doen ze het niet, maar het is nou ook weer niet iets dat nooit gebeurt.
Dat was vroeger het beleid, tot ze door Den Haag op de vingers werden getikt dat het aantal vertraagde treinen te hoog was.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:31 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Nou, in de 6 jaar dat ik dagelijks met de trein ga (en de vele vertragingen) nog nooit meegemaakt dat treintje B blijft wachten omdat treintje A vertraging heeft opgelopen....
bwehehehe, ja, ik denk dat dat het wasquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:34 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
NopezMaar jij bent dan ook een dame he daar wachten ze wel op :-) Als ik eraan kom lopen dan rijden ze altijd snel weg!... "Daar komt weer een grote lompe dude!! Snel! sluit de deuren!!'
Alweer terug van Appelhof popje?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:32 schreef ZarB het volgende:
Ik wil ook op vakantieAls ik nu op vakantie zou kunnen dan zou het me geen reet uitmaken dat de trein 10 min vertraging heeft
Ja begin juli een weekje. Ik wil nog een keerquote:
Ja gister! Waren echt een leuke 6 weken man. Maar nu wil ik graag met het vliegtuig. Naar het buitenland he, niet naar appelhof.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Alweer terug van Appelhof popje?
het was een gok, ik kon me niet voorstellen dat een luxepaardje als jij niet al lang op vakantie geweest wasquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:40 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja begin juli een weekje. Ik wil nog een keer![]()
Hoe weet je dat trouwens?
Ja mag in oktober wel met mee richting usa... Zoek nog iemand voor beetje vermaak op de hotelkamer... Ik trek normaal verder nooit duckface hoor. Xoxoxoquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:41 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja gister! Waren echt een leuke 6 weken man. Maar nu wil ik graag met het vliegtuig. Naar het buitenland he, niet naar appelhof.
ja hallo, ik was eerst jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Zeg haywood ik ben even in gesprek... Ik geef wel een seintje als jij mag.
Ha, ik ben helaas geen luxepaardje. Gewoon een voltijdstudent met een baan ernaast in een huis met 3 huisgenoten. Wel een rijke vriend, dat wel. En we waren op een camping. Wel met wifi!!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
het was een gok, ik kon me niet voorstellen dat een luxepaardje als jij niet al lang op vakantie geweest was
Dit is wel een heel goed idee. Opper het idee!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:41 schreef Chowi het volgende:
Misschien is een centraal NS klaagtopic wel een goed idee want ik word er een beetje moe van.
ik ging vroeger ook altijd op vakantie naar terschellingquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:45 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ha, ik ben helaas geen luxepaardje. Gewoon een voltijdstudent met een baan ernaast in een huis met 3 huisgenoten. Wel een rijke vriend, dat wel. En we waren op een camping. Wel met wifi!!
Naar Appelhof? To be honest, ik ben daar nooit geweest. Wij waren in Spanjequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik ging vroeger ook altijd op vakantie naar terschelling
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Fuck it ben te jaloers voor dit.
nee nee, ik bedoel echt vroeger toen ik nog met mijn ouders meeging op vakantie. wij gingen altijd naar Oosterend.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:58 schreef ZarB het volgende:
[..]
Naar Appelhof? To be honest, ik ben daar nooit geweest. Wij waren in Spanje
Nothing beats 14 jaar lang met je ouders naar het mooie Biggekerke :-)quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee nee, ik bedoel echt vroeger toen ik nog met mijn ouders meeging op vakantie. wij gingen altijd naar Oosterend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |